25+ is al afzien denk ikquote:Op vrijdag 27 juli 2018 11:48 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Het was wel warm, zeker 25+ maar niet zo warm als vandaag. Als ik het me goed herinner moest je drie keer per dag in het pak naar buiten (een soort optocht lopen en handtekeningen uitdelen, heel onhandig met van die mega-handen). Dus je droeg alleen het pak dat je zelf had aangehad die dag). Ik neem aan dat de pakken aan het einde van de dag altijd werden schoongemaakt, maar dat heb ik me toen niet eens afgevraagd.
zullen we naar Gilze Rijen?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 11:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Gilze Rijen licht bewolkt 35.0
Teringjantje, 35 voor 12 uur smiddags.
Bij de AH waar ik werkte was een keer een opening of viering ofzo, liep er ook iemand in zo'n pak rond. Die zat in de kantine, was een jonge gozer maar dat was echt iemand die zag er niet uit, waarvan je dacht ik snap wel waarom ie dat werk doetquote:Op vrijdag 27 juli 2018 11:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat er vieze oude mannetjes in zo'n pak zitten
Of zag ie er niet uit omdat hij zich in het zweet gewerkt heeft?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 11:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij de AH waar ik werkte was een keer een opening of viering ofzo, liep er ook iemand in zo'n pak rond. Die zat in de kantine, was een jonge gozer maar dat was echt iemand die zag er niet uit, waarvan je dacht ik snap wel waarom ie dat werk doet
Vieze mannetjes zijn vaak wat ouder, en dus duur.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:01 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Of zag ie er niet uit omdat hij zich in het zweet gewerkt heeft?
Nja, had er altijd zo'n beeld bij dat er van die vieze mannetjes in zitten die graag met kleine meisjes willen knuffelen
Die doen het graag voor niksquote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vieze mannetjes zijn vaak wat ouder, en dus duur.
Alles wijst erop dat het gedaan is met de extreme hitte na vandaag. Temperaturen van maximaal 28 graden volgende week, met relatief koele nachten. De spreiding is echter nog groot, waardoor het nog niet met zekerheid te zeggen valt dat het ook werkelijk zo gaat zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 11:55 schreef Frutsel het volgende:
Zijn er al weer nieuwe kaarten voor 8 augustus enzo? blijft die hitte van GFS erin?
Voortzetting hittegolf dus.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alles wijst erop dat het gedaan is met de extreme hitte na vandaag. Temperaturen van maximaal 28 graden volgende week, met relatief koele nachten.
Ja en daarom..8 augustus is de week daarna... gister kwamen ze met 40 graden...quote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alles wijst erop dat het gedaan is met de extreme hitte na vandaag. Temperaturen van maximaal 28 graden volgende week, met relatief koele nachten.
Dat laatste kan dan volgens de thermometer wel zo zijn maar de hitte zit nu goed in de huizen en die gaat er voorlopig niet meer uit.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan staat er voor hier een stijging van 21 naar 22. Ik hoop dat ik dat overleef.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja en daarom..8 augustus is de week daarna... gister kwamen ze met 40 graden...
Dat was een extreme uitbijter. Kans is heel klein. Je kan op weerplaza.nl de voorspellingen van het Europese en Amerikaanse model bekijken, dan zie je dat er momenteel temperaturen van maximaal 25 graden berekend worden.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Opbokken met je 40 gradenquote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Veel te koud.quote:
Met relatief koele nachten van rond de 15 graden hoop ik dat het meevalt wat jij zegt.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat laatste kan dan volgens de thermometer wel zo zijn maar de hitte zit nu goed in de huizen en die gaat er voorlopig niet meer uit.
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan staat er voor hier een stijging van 21 naar 22. Ik hoop dat ik dat overleef.
Morgen stopt de hittegolf, en volgende week worden geen temperaturen van hoger dan 30 graden voorspeld.quote:
Ik wil gewoon weer boven in mijn bed onder de dekens kunnen slapen i.p.v. beneden met een ventilator op mijn gezichtquote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gewoon elke dag volhouden en het werkt
Als de Bilt morgen 25 haalt is het wel een voortzetting toch? Lijkt me niet onmogelijk?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Morgen stopt de hittegolf, en volgende week worden geen temperaturen van hoger dan 30 graden voorspeld.
Lijkt me vanavond om 0.01 al een feit.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Als de Bilt morgen 25 haalt is het wel een voortzetting toch? Lijkt me niet onmogelijk?
Ja, dat kan, alleen verwachtingen zijn iets lager dan 25.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Als de Bilt morgen 25 haalt is het wel een voortzetting toch? Lijkt me niet onmogelijk?
Ohja, dat zou net aan de hittegolf overeind kunnen houden.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me vanavond om 0.01 al een feit.
Wie zegt dat het stopt? Het kan nog steeds 25+ worden in De Bilt.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Morgen stopt de hittegolf, en volgende week worden geen temperaturen van hoger dan 30 graden voorspeld.
Kan ja, maar de meeste voorspellingen zitten iets lager.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wie zegt dat het stopt? Het kan nog steeds 25+ worden in De Bilt.
IETSquote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, dat kan, alleen verwachtingen zijn iets lager dan 25.
We weten het morgen pas zekerquote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:24 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
IETSHet kan ook IETS warmer worden.
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alles wijst erop dat het gedaan is met de extreme hitte na vandaag. Temperaturen van maximaal 28 graden volgende week, met relatief koele nachten. De spreiding is echter nog groot, waardoor het nog niet met zekerheid te zeggen valt dat het ook werkelijk zo gaat zijn.
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
We weten het morgen pas zeker. Westdorpe Gilze-Rijen nu aan kop met 35,6 graden.
quote:Door de extreme hitte heeft ProRail de handen vol aan spoedreparaties aan het spoor. Afgelopen nacht moest de spoorbeheerder twintig stukken rail repareren die waren kromgetrokken door de warmte. Op sommige stukken liep de temperatuur van de rails op tot tachtig graden. Door het kromtrekken van rails ontstaan ook seinstoringen, zo bevestigde een woordvoerder berichtgeving van RTL Nieuws hierover.
Denk 't niet. Alleen de officiële stations komen in aanmerking lijkt me, tenzij de lokale weerstations iets van een keurmerk hebben dat ze volgens de normen van het knmi meten?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:35 schreef Greys het volgende:
Gister werd het 37.7 in Bleiswijk. Tis op dit moment ruim 2 gr warmer dan gister. Als dat zo blijft halen we zelfs hier het record wel.Of telt een site van het lokale weerstation niet mee voor zo'n record eigenlijk?
[ afbeelding ]
Koudquote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:34 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga zo blij zijn morgen. Eindelijk weer de betere temps. 22 graden is echt goddelijk.
Ssst.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:47 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Hmm. Er beginnen wel al buien te ontstaan in Zeeland en noordwest-Frankrijk..
Niet vanavond aub. ik wil chillen op het strand.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:49 schreef Ener-G het volgende:
Vanavond/vannacht hopelijk meer boem en regen:
[ afbeelding ]
daar wil ik best een nachtje voor opblijvenquote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:49 schreef Ener-G het volgende:
Vanavond/vannacht hopelijk meer boem en regen:
[ afbeelding ]
Die komen niet naar ons toequote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:47 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Hmm. Er beginnen wel al buien te ontstaan in Zeeland en noordwest-Frankrijk..
Ik lig lekker in het zwembad. Net een blondje met dikke tieten gespot, dus mijn dag is weer goedquote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik lig op een ligbed op het strand. Deze hitte hou ik nog wel even vol zo
Maar volgende week 24 stemt me ook heel blij.
Zo over je dochter pratenquote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:05 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik lig lekker in het zwembad. Net een blondje met dikke tieten gespot, dus mijn dag is weer goed
Show haar je paars gepunte lans.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:05 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik lig lekker in het zwembad. Net een blondje met dikke tieten gespot, dus mijn dag is weer goed
Je paarsgepunte lans bleef ondanks het koude water in vorm dusquote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:05 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nu weer 35,6.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |