Je gaat niet heel veel afvallen omdat je een weekje wat minder calorieën inneemt.quote:Op woensdag 25 juli 2018 01:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee dat ik geen bier drink maar veel water, stuk minder calorieën
verlies ook wel wat vocht en eet wat minder. Ben benieuwd hoeveelquote:Op woensdag 25 juli 2018 01:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Je gaat niet heel veel afvallen omdat je een weekje wat minder calorieën inneemt.
eet ook minder als het warm isquote:Op woensdag 25 juli 2018 01:33 schreef I. het volgende:
Aantal calorieën in een biertje valt flink mee hoor.
Ik ook wel ja, al is dat ook niet echt verstandig. Mja.quote:Op woensdag 25 juli 2018 01:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
eet ook minder als het warm is
scheelt wel dat pils over het algemeen geen suiker wordt toegevoegdquote:
Precies.quote:Op woensdag 25 juli 2018 01:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
scheelt wel dat pils over het algemeen geen suiker wordt toegevoegd
Hiquote:
Het moet toch nog ergens naar smaken hé.quote:Op woensdag 25 juli 2018 01:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
budgetmerken doen wel vaak glucosestroop in
Bad dreams.quote:
Ik lig al een half uur te ruziën met de deken overtrekquote:
Ik dacht alquote:
Mietjequote:Op woensdag 25 juli 2018 02:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben al wel een tijdje wakker, moet af en toe een beetje gapen
Dat was mijn gaapmomentje.quote:Op woensdag 25 juli 2018 02:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Ach, jij zag laatst na 29 uur al sterretjes
Hier zit wel een idee achter voor een SBS programma.quote:
Ik zie kansen voor je in de TV-wereld.quote:Op woensdag 25 juli 2018 02:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier zit wel een idee achter voor een SBS programma.
Gapen met sterretjes
Als je met nog meer van dit soort ideeën komt kan John de Mol wel inpakken.quote:Op woensdag 25 juli 2018 02:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier zit wel een idee achter voor een SBS programma.
Gapen met sterretjes
Morgen maar eens Johnnie bellenquote:
'Sked komt gapen' een goed vervolg programmaquote:Op woensdag 25 juli 2018 02:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je met nog meer van dit soort ideeën komt kan John de Mol wel inpakken.
quote:Op woensdag 25 juli 2018 02:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Morgen maar eens Johnnie bellen
[..]
'Sked komt gapen' een goed vervolg programma
Trusten!quote:Op woensdag 25 juli 2018 02:15 schreef DerRabbit het volgende:
Telefoon weer weg en nog maar een poging tot slapen doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Vast een oude show, tegenwoordig doen ze al moeilijk over de minste geringste gezondheidsrisico'squote:Op woensdag 25 juli 2018 02:28 schreef hemarookworst het volgende:
Kon me een tv programma herinneren waarin mensen zo lang mogelijk wakker moesten blijven
Ja ergens begin 2000, winnaar had 70 uur niet geslapen en kreeg een leuk bedrag als prijsquote:Op woensdag 25 juli 2018 02:31 schreef I. het volgende:
[..]
Vast een oude show, tegenwoordig doen ze al moeilijk over de minste geringste gezondheidsrisico's
die tyfuswarm is.quote:
ja, koelt zo voir geen meter af binnen.quote:
niet echt nee.quote:Op woensdag 25 juli 2018 03:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ja, koelt zo voir geen meter af binnen.
Bedankt voor het advies, zal het doorgeven aan je vriendinquote:
Zal nog wel warmer zijn dan dat, mijn thermometer buiten zegt nu nog 21,3 en dat is in de rampstad....quote:
Ga maar weer terug naar bed en probeer verder te slapenquote:Op woensdag 25 juli 2018 04:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Deels geslapen. Ik zal het zo weer proberen
Jezelf quoten!quote:Op woensdag 25 juli 2018 04:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ga maar weer terug naar bed en probeer verder te slapen!!!
grapjasquote:Op woensdag 25 juli 2018 04:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Alleen een smiley, kan je een ban opleveren.....
Beetje kort.... werd ook helemaal dwaas wakker.... Wist niet of t nou al Donderdag was of Woensdag....quote:
woensdagquote:Op woensdag 25 juli 2018 05:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Beetje kort.... werd ook helemaal dwaas wakker.... Wist niet of t nou al Donderdag was of Woensdag....
okéquote:Op woensdag 25 juli 2018 04:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]alleen een smiley draagt niets toe aan t topic en zou gezien kunnen worden als spam.
kut is dat jaquote:Op woensdag 25 juli 2018 05:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ja maar niet in de secondes nadat ik wakker werd....Wazig gevoel....
Misschien dat Haags hier iets over zeggen kan....quote:
Was t maar kut, dan had ik er nog wat aan.quote:
geen idee.quote:Op woensdag 25 juli 2018 05:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Misschien dat Haags hier iets over zeggen kan....
[..]
Was t maar kut, dan had ik er nog wat aan.
ben je niet helemaal brak nu dan?quote:Op woensdag 25 juli 2018 06:31 schreef Driepink het volgende:
Yesss, was om half 5 wakker ofzo, toen nog een keer in slaap gevallen
Na bijna 8 uur slaap?quote:Op woensdag 25 juli 2018 06:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ben je niet helemaal brak nu dan?
was gaan slapen maar werd wakker en kan de slaap niet meer hervattenquote:Op woensdag 25 juli 2018 06:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent ook wel errug vroeg wakker in je vakantie
Ik kan altijd in slaap vallen, maar met die hitte duurt het gewoon langerquote:Op woensdag 25 juli 2018 06:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
was gaan slapen maar werd wakker en kan de slaap niet meer hervatten
das kutquote:Op woensdag 25 juli 2018 06:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
was gaan slapen maar werd wakker en kan de slaap niet meer hervatten
zit nog in treinquote:Op woensdag 25 juli 2018 06:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ach, vakantie dus ik kan straks een nieuwe poging wagen
Jij aan het werk ?
Uutjequote:Op woensdag 25 juli 2018 06:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Vroeg onderweg
Gaat de reis naar toe?
nehquote:Op woensdag 25 juli 2018 06:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik dacht was iets van 8uur ... oeps
Is dat puar in je UI ?quote:Op woensdag 25 juli 2018 06:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik las uurtje, ik wilde bijna zeggen waarheen niet hoelang
ja uurtje, klopt ook zo'n beetjequote:Op woensdag 25 juli 2018 06:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik las uurtje, ik wilde bijna zeggen waarheen niet hoelang
Beter dan die Tien en Yamcha waarmee het rondhingquote:Op woensdag 25 juli 2018 06:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mwah... was Oke maar niks bijzonders
quote:Op woensdag 25 juli 2018 06:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Beter dan die Tien en Yamcha waarmee het rondhing
Dragonballzquote:Op woensdag 25 juli 2018 06:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik snap niet waar jullie het over hebben
dat kanquote:Op woensdag 25 juli 2018 06:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hahaha, maar ik zit ook op mobiel en ik zie wel jou ui
gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 juli 2018 07:10 schreef Driepink het volgende:
Dan zit ik bij mn oma, 87 geworden vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
ik doe dat iedere dag hoor kweeniequote:Op woensdag 25 juli 2018 07:53 schreef Driepink het volgende:
Iedereen aub pas na 1200 weer posten in dit topic, gracias
Wel oke op de warmte na gisteren weer gewerkt morgen en overmorgen weer zondag naar familie in rotterdam en ik leer nu elke dag weer nieuwe dingen bij nee te zeggen tegen dingen die ik niet wil kansen omarmen die ik krijg.quote:
Zondag Rotterdam?quote:Op woensdag 25 juli 2018 08:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel oke op de warmte na gisteren weer gewerkt morgen en overmorgen weer zondag naar familie in rotterdam en ik leer nu elke dag weer nieuwe dingen bij nee te zeggen tegen dingen die ik niet wil kansen omarmen die ik krijg.
maar ergens voel ik nog steeds die leegte.
ga naar familie in zwijntje drechtquote:Op woensdag 25 juli 2018 08:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zondag Rotterdam?
Dope, kom bier drinken
Wel lekker bezig man.quote:Op woensdag 25 juli 2018 08:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel oke op de warmte na gisteren weer gewerkt morgen en overmorgen weer zondag naar familie in rotterdam en ik leer nu elke dag weer nieuwe dingen bij nee te zeggen tegen dingen die ik niet wil kansen omarmen die ik krijg.
maar ergens voel ik nog steeds die leegte.
Ik leef een beetje met twee kanten nu alles aangaan en blij zijn met de veranderingen aan de andere kant een hele duistere die maar niet kan geloven dat ze weg is.quote:Op woensdag 25 juli 2018 08:55 schreef I. het volgende:
[..]
Wel lekker bezig man.
Echt, ga zo door en niet opgeven.Dit helpt je er doorheen.
't is dubbel ja, maar vooral op deze weg door blijven gaan.quote:Op woensdag 25 juli 2018 08:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik leef een beetje met twee kanten nu alles aangaan en blij zijn met de veranderingen aan de andere kant een hele duistere die maar niet kan geloven dat ze weg is.
netjesquote:Op woensdag 25 juli 2018 09:39 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ja, vannacht. Moest nagerekend zeiden ze. Exact zelfde bedrag uitgekomen.
Dat slijt Mikey. Dat slijt.quote:Op woensdag 25 juli 2018 08:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik leef een beetje met twee kanten nu alles aangaan en blij zijn met de veranderingen aan de andere kant een hele duistere die maar niet kan geloven dat ze weg is.
Dat is wel vaker en dat geeft niet, je kan niet met alles meepraten.quote:Op woensdag 25 juli 2018 09:43 schreef Driepink het volgende:
Ik vind dit onderwerp maar een beetje apart aangezien ik totaal niet weet waar het over gaat.
Tijd om te plassen of koffie te halen. En als je hier vaak bent, weet je steeds beter waar het over gaat.quote:Op woensdag 25 juli 2018 09:43 schreef Driepink het volgende:
Ik vind dit onderwerp maar een beetje apart aangezien ik totaal niet weet waar het over gaat.
Ik praat ook gewoon mee als ik niet weet waarover het gaat. Doe ik buiten FOK! ook.quote:Op woensdag 25 juli 2018 09:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is wel vaker en dat geeft niet, je kan niet met alles meepraten.
Wel weer geheel toevallig: ik geef mijn tuin water, dag erna is regenquote:Op woensdag 25 juli 2018 10:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Hier redelijk koel en vallen nu grote druppels![]()
Niet genoeg voor de natuur tenzij het een paar uur doorgaat
Maar wat zij blijft doen is pushen en afstand houden tot ze over me heen is.quote:Op woensdag 25 juli 2018 09:21 schreef I. het volgende:
[..]
't is dubbel ja, maar vooral op deze weg door blijven gaan.Is het best voor jezelf man.
zal je altijd zien.quote:Op woensdag 25 juli 2018 10:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wel weer geheel toevallig: ik geef mijn tuin water, dag erna is regen![]()
nu al 2e keer in korte tijd
Af en toe water met bubbels als afwisselingquote:Op woensdag 25 juli 2018 11:17 schreef Driepink het volgende:
Colatje nemen.
water ben ik op een gegeven moment ff zat, of ben ik weer de enige die dit heeft?
Bahquote:Op woensdag 25 juli 2018 11:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
Af en toe water met bubbels als afwisseling
Hoi Limoenquote:Op woensdag 25 juli 2018 11:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Aloaloaloaloaloaloaloaloaloaloaloa![]()
![]()
Ik nog wel hoorquote:Op woensdag 25 juli 2018 11:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Welverdiend.
Ik haal jou iig niet meer in
Mogguhquote:Op woensdag 25 juli 2018 11:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij kan alles en iedereen inhalen![]()
Hoi
anders ik welquote:Op woensdag 25 juli 2018 11:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Helaas wel alweer 1,5 week ja
Ben aan vakantie toe!!
Dan hou je die toch gwn op je werkquote:Op woensdag 25 juli 2018 11:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Helaas wel alweer 1,5 week ja
Ben aan vakantie toe!!
Hoelang heb jij nog vakantie?quote:Op woensdag 25 juli 2018 11:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dan hou je die toch gwn op je werk
Ik zit nu in de tuin te werken, da's ook best okay eigenlijkquote:Op woensdag 25 juli 2018 11:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dan hou je die toch gwn op je werk
5 weekjes ongquote:Op woensdag 25 juli 2018 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoelang heb jij nog vakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |