Je gaat niet heel veel afvallen omdat je een weekje wat minder calorieën inneemt.quote:Op woensdag 25 juli 2018 01:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee dat ik geen bier drink maar veel water, stuk minder calorieën
verlies ook wel wat vocht en eet wat minder. Ben benieuwd hoeveelquote:Op woensdag 25 juli 2018 01:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Je gaat niet heel veel afvallen omdat je een weekje wat minder calorieën inneemt.
eet ook minder als het warm isquote:Op woensdag 25 juli 2018 01:33 schreef I. het volgende:
Aantal calorieën in een biertje valt flink mee hoor.
Ik ook wel ja, al is dat ook niet echt verstandig. Mja.quote:Op woensdag 25 juli 2018 01:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
eet ook minder als het warm is
scheelt wel dat pils over het algemeen geen suiker wordt toegevoegdquote:
Precies.quote:Op woensdag 25 juli 2018 01:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
scheelt wel dat pils over het algemeen geen suiker wordt toegevoegd
Hiquote:
Het moet toch nog ergens naar smaken hé.quote:Op woensdag 25 juli 2018 01:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
budgetmerken doen wel vaak glucosestroop in
Bad dreams.quote:
Ik lig al een half uur te ruziën met de deken overtrekquote:
Ik dacht alquote:
Mietjequote:Op woensdag 25 juli 2018 02:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben al wel een tijdje wakker, moet af en toe een beetje gapen
Dat was mijn gaapmomentje.quote:Op woensdag 25 juli 2018 02:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Ach, jij zag laatst na 29 uur al sterretjes
Hier zit wel een idee achter voor een SBS programma.quote:
Ik zie kansen voor je in de TV-wereld.quote:Op woensdag 25 juli 2018 02:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier zit wel een idee achter voor een SBS programma.
Gapen met sterretjes
Als je met nog meer van dit soort ideeën komt kan John de Mol wel inpakken.quote:Op woensdag 25 juli 2018 02:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier zit wel een idee achter voor een SBS programma.
Gapen met sterretjes
Morgen maar eens Johnnie bellenquote:
'Sked komt gapen' een goed vervolg programmaquote:Op woensdag 25 juli 2018 02:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je met nog meer van dit soort ideeën komt kan John de Mol wel inpakken.
quote:Op woensdag 25 juli 2018 02:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Morgen maar eens Johnnie bellen
[..]
'Sked komt gapen' een goed vervolg programma
Trusten!quote:Op woensdag 25 juli 2018 02:15 schreef DerRabbit het volgende:
Telefoon weer weg en nog maar een poging tot slapen doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Vast een oude show, tegenwoordig doen ze al moeilijk over de minste geringste gezondheidsrisico'squote:Op woensdag 25 juli 2018 02:28 schreef hemarookworst het volgende:
Kon me een tv programma herinneren waarin mensen zo lang mogelijk wakker moesten blijven
Ja ergens begin 2000, winnaar had 70 uur niet geslapen en kreeg een leuk bedrag als prijsquote:Op woensdag 25 juli 2018 02:31 schreef I. het volgende:
[..]
Vast een oude show, tegenwoordig doen ze al moeilijk over de minste geringste gezondheidsrisico's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |