Godver dipje naar 29 en hop erop en erover!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:43 schreef CrashO het volgende:
[..]
Niet vandaag al lekker weer krijgen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk hè, mij trauma's doen herbeleven?
Die dag, die winter... BRRRRRRquote:
Ik vond dat wel een fijne winter, heb toen veel gefietst, heerlijk was dat. Maar nu is het lekker warmquote:Op dinsdag 24 juli 2018 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die dag, die winter... BRRRRRR
Gelukkig staan er nog mooie 30+ kaarten ter verwarming.
Wat een dag was datquote:
Ja je zit automatisch verkeerd naar die lijnen te kijken.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Elke keer denk ik bij dat dipje, oh jezus het gaat echt koud worden. En dan is het alsnog 25 graden
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 11:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja je zit automatisch verkeerd naar die lijnen te kijken.
Was prima te doen ja. Ook heel de ochtend buitengewerkt, maar met het zonnetje en geen wind was het geen probleem.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 11:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat een dag was datik moest toen ‘s avonds buiten werken, was windstil dus je merkte die kou niet echt. Stapte daarna in de auto en bleek het ineens -14 te zijn al
Ik zit in het warmste gedeelte van Nederland, jay!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is 11 uur en we tikken de 30 aan
[ afbeelding ]
Yay twente!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 12:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zit in het warmste gedeelte van Nederland, jay!
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 12:24 schreef CyberCow het volgende:
Ik heb een nieuw weerstation gekocht ik hoop dat binnen de garantietermijn het nog een keer gaat regenen zodat ik kan testen of dat ook werkt.
Ik heb een nieuw weerstation gekocht ik hoop dat binnen de garantietermijn het nog een keer gaat regenen zodat ik kan testen of dat ook werkt.
Overdag was het al opmerkelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 12:52 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Overdag was het al opmerkelijk.
[ afbeelding ]
Plus nog een bonusplaatje van een andere bijzondere dag qua temperaturen:Deze temperaturen zijn haast niet voor te stellen. En van de winter als het dan weer extreem is dan kunnen we dit weer niet voorstellen. Leuke plaatjes en kan het mij nog zeker herinneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n dag/nacht weer eens graag en dan nog een tijdje achter elkaar ook zodat we eindelijk weer eens een echte winter hebbenquote:
Eigenlijk heeft 2018 wel het weer gebracht wat de meeste mensen wilde hebben. Eind februari en begin maart kon er op grote schaal geschaatst worden en nu een zomer die niet verregent is. Dat mensen met het klagen geen rekening houden dat regen af en toe toch echt nodig is doet daar niets aan af. Of vond jij afgelopen winter geen echte winter?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 12:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo'n dag/nacht weer eens graag en dan nog een tijdje achter elkaar ook zodat we eindelijk weer eens een echte winter hebben
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 12:52 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Overdag was het al opmerkelijk.
[ afbeelding ]
Plus nog een bonusplaatje van een andere bijzondere dag qua temperaturen:Ik zou nu een moord doen voor die 16 graden uit dat tweede kaartje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
In februari werd het nog wat fris volgens mij ja, december en januari waren het woord winter niet waardig. Schaatsen kan ik me niet herinneren, dat zal vooral op de kleinere watertjes geweest zijn?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 12:58 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft 2018 wel het weer gebracht wat de meeste mensen wilde hebben. Eind februari en begin maart kon er op grote schaal geschaatst worden en nu een zomer die niet verregent is. Dat mensen met het klagen geen rekening houden dat regen af en toe toch echt nodig is doet daar niets aan af. Of vond jij afgelopen winter geen echte winter?
Maar daar hebben ze ook boze boeren (beetje een pleonasme daar) en traangas, dus weet niet wat beter is.quote:
Truequote:Op dinsdag 24 juli 2018 13:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze ook boze boeren (beetje een pleonasme daar) en traangas, dus weet niet wat beter is.
Wij Nederlanders klagen graag over het weer, alleen nu met redenquote:
Wij Brabolimbo's klagen helemaal niet, wij vinden het topweer!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 13:10 schreef Olga het volgende:
[..]
Wij Nederlanders klagen graag over het weer, alleen nu met reden
Ik Noord Hollander vind het vieswarmquote:Op dinsdag 24 juli 2018 13:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wij Brabolimbo's klagen helemaal niet, wij vinden het topweer!
Spreek voor jezelf.. het is gewoon niet prettig meer. Op het werk in de airco is het nog te doen. Thuis en bij elke vorm van activiteit is het gewoon vies warm.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 13:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wij Brabolimbo's klagen helemaal niet, wij vinden het topweer!
Ik ben op het werk al moeten verhuizen naar een ruimte die wél airco heeft. Dan maar vanuit daar op mijn werkPC in de ruimte die geen airco heeft bedienen.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 13:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.. het is gewoon niet prettig meer. Op het werk in de airco is het nog te doen. Thuis en bij elke vorm van activiteit is het gewoon vies warm.
Misschien kun je er daarom niet zo goed tegen, omdat je steeds in en uit een airco-omgeving gaat. Mijn werkplek is nu ook gewoon 28 graden, goed te doen. En in de ochtend en avond zijn buitenactiviteiten (sporten) ook heel prima te doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 13:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.. het is gewoon niet prettig meer. Op het werk in de airco is het nog te doen. Thuis en bij elke vorm van activiteit is het gewoon vies warm.
Daar sla je wel de spijker op de kop. Als ik nu in de auto stap dan zet ik de climatecontrol op 24 graden omdat het anders wel een te grote klap gaat zijn. Maar met airco is de lucht wel droger dus verdraagzamer.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 13:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Misschien kun je er daarom niet zo goed tegen, omdat je steeds in en uit een airco-omgeving gaat. Mijn werkplek is nu ook gewoon 28 graden, goed te doen. En in de ochtend en avond zijn buitenactiviteiten (sporten) ook heel prima te doen.
Kan altijd leukerquote:Hottest temperature ever recorded in Africa: 124.3 Fahrenheit, three weeks ago in the Algerian city of Ouargla.
Was laatst in Oman dat de temperatuur 24 uur lang niet onder de 40 kwam. Ook bizar. Met 49 graden overdag en 42 snachts...quote:Op dinsdag 24 juli 2018 13:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kan altijd leukerdat is 51,3°C
nog tien graden erbij en je hebt de perfecte slow cooking tempratuur.
Ik neem aan dat wanneer je hier en daar wat meer meetstations neerzet je wel hogeren temperaturen krijgt? Of is het netwerk van meetstations wel goed verspreid daar?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 13:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kan altijd leukerdat is 51,3°C
nog tien graden erbij en je hebt de perfecte slow cooking tempratuur.
Dat is hier ook hoor. Maar daar kunnen ze niet zo goed tegen.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 13:37 schreef MaLo het volgende:
Sterkte lieve medefokkertjes in Nederland![]()
Hier in Noord italie is het goed vol te houden, zo’n 31 graden overdag en ‘s nachts 16 graden
goed te doen?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 13:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Misschien kun je er daarom niet zo goed tegen, omdat je steeds in en uit een airco-omgeving gaat. Mijn werkplek is nu ook gewoon 28 graden, goed te doen. En in de ochtend en avond zijn buitenactiviteiten (sporten) ook heel prima te doen.
Hmm... dan maar zuipen donderdagavond.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 14:03 schreef Elan het volgende:
Donderdag op vrijdag gaat wel een plaknacht in extremis worden, 25 graden om 2 uur ´s nachts
De keren dat ik in Death Valley ben geweest was het telkens maar rond de 30 graden, beetje zoals hier nu dusquote:Op dinsdag 24 juli 2018 14:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De hoogste temperatuur ooit is 56.7 gradengemeten in Furnace Creek Ranch in de Death Valley
Toepasselijke namen wel
Wel lager dan ik dacht trouwens. Is 60 ooit mogelijk? Of heb je gewoon zoveel extra energie nodig voor die extra paar graden dat je dat eigenlijk niet red tenzij de zon echt heter wordt?
Edit:
the Aqua satellite, found a maximum temperature of 70.7 °C (159.3 °F), which was recorded in 2005 in the Lut Desert, Iran.![]()
Maar die gegevens schijnen niet zo betrouwbaar te zijn.
heerlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2018 14:03 schreef Elan het volgende:
Donderdag op vrijdag gaat wel een plaknacht in extremis worden, 25 graden om 2 uur ´s nachts
ja dit zou een beter plaatje zijn ipv dat lammetjequote:Op dinsdag 24 juli 2018 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De keren dat ik in Death Valley ben geweest was het telkens maar rond de 30 graden, beetje zoals hier nu dus
Waarom staan er in de OP trouwens nog allemaal van die vrolijke lente plaatjes terwijl het al heel lang zomer is?
Oeh lamskoteletjequote:Op dinsdag 24 juli 2018 14:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
ja dit zou een beter plaatje zijn ipv dat lammetje
[ afbeelding ]
Dat maakt het juist heel dragelijk ten opzichte van voorgaande jaren. Mijn buitenthermometer geeft momenteel 32,5 graden aan en het is nog prima te doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 13:35 schreef bloodymary1 het volgende:
De lucht buiten is ook best wel droog de laatste weken.
Dat bedoelde ik ook. Dat het daarom niet benauwd en zweterig is.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 14:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat maakt het juist heel dragelijk ten opzichte van voorgaande jaren. Mijn buitenthermometer geeft momenteel 32,5 graden aan en het is nog prima te doen.
Mediterraans weertjequote:Op dinsdag 24 juli 2018 14:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat maakt het juist heel dragelijk ten opzichte van voorgaande jaren. Mijn buitenthermometer geeft momenteel 32,5 graden aan en het is nog prima te doen.
Herstel, het is ruim 31. Ik had schuin vanonder gekekenquote:Op dinsdag 24 juli 2018 14:31 schreef wattel het volgende:
[..]
Mediterraans weertje![]()
Donderdag en vrijdag wordt wel een drama denk ik, met wind uit het oosten.
Leugens!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 14:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is hier ook hoor. Maar daar kunnen ze niet zo goed tegen.
Mogen de vrouwen nog wel squirten?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 15:01 schreef bloodymary1 het volgende:
In België komt waarschijnlijk een algeheel sproeiverbod.
quote:
Topshowquote:Op dinsdag 24 juli 2018 15:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die worden nu op de weilanden ingezet.
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Leugens!
Hier was het bij lange na geen 16 vannacht iig. Was het maar zo. Toen ging het idd nog prima al die weken.
Ja scheelt wel denk ik want ik had echt geen zúchtje wind.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 15:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Vooruit, de eerste nacht dat het dat niet was. Maar toch ook niet zo warm, wel? 18?
Nou moet ik zeggen dat ik hier wel de slaapkamerramen open heb en dat je dan helemaal buiten zit, niets dan vrije akkers en weilanden en dat het best wel binnen waaide. Zal denk ik wel schelen met een gewone straat in een woonwijk.
33.3 °C lijke me mooi precies 100 derdequote:
Jij alvast gefeliciteerd danquote:Op dinsdag 24 juli 2018 15:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb in ieder geval mooi weer op mijn echte verjaardag a.s. donderdag.
Omg ik ben dan ook jarig.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 15:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb in ieder geval mooi weer op mijn echte verjaardag a.s. donderdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |