Godver dipje naar 29 en hop erop en erover!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:43 schreef CrashO het volgende:
[..]
Niet vandaag al lekker weer krijgen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk hè, mij trauma's doen herbeleven?
Die dag, die winter... BRRRRRRquote:
Ik vond dat wel een fijne winter, heb toen veel gefietst, heerlijk was dat. Maar nu is het lekker warmquote:Op dinsdag 24 juli 2018 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die dag, die winter... BRRRRRR
Gelukkig staan er nog mooie 30+ kaarten ter verwarming.
Wat een dag was datquote:
Ja je zit automatisch verkeerd naar die lijnen te kijken.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Elke keer denk ik bij dat dipje, oh jezus het gaat echt koud worden. En dan is het alsnog 25 graden
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 11:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja je zit automatisch verkeerd naar die lijnen te kijken.
Was prima te doen ja. Ook heel de ochtend buitengewerkt, maar met het zonnetje en geen wind was het geen probleem.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 11:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat een dag was datik moest toen ‘s avonds buiten werken, was windstil dus je merkte die kou niet echt. Stapte daarna in de auto en bleek het ineens -14 te zijn al
Ik zit in het warmste gedeelte van Nederland, jay!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is 11 uur en we tikken de 30 aan
[ afbeelding ]
Yay twente!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 12:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zit in het warmste gedeelte van Nederland, jay!
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 12:24 schreef CyberCow het volgende:
Ik heb een nieuw weerstation gekocht ik hoop dat binnen de garantietermijn het nog een keer gaat regenen zodat ik kan testen of dat ook werkt.
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 12:24 schreef CyberCow het volgende:
Ik heb een nieuw weerstation gekocht ik hoop dat binnen de garantietermijn het nog een keer gaat regenen zodat ik kan testen of dat ook werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |