Zaterdagochtendquote:Op vrijdag 27 juli 2018 00:51 schreef halfway het volgende:
Hoelaat komt morgen die weersomslag eigenlijk?
Vandaag blijft het nog warmquote:Op vrijdag 27 juli 2018 00:51 schreef halfway het volgende:
Hoelaat komt morgen die weersomslag eigenlijk?
Kanniewachte!quote:
Hier ook. Zowel binnen als buiten.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 01:15 schreef Stray_cat het volgende:
25 buiten, 27 binnen beneden. Boven zal het wel een oven zijn dus ik blijf nog even hier.
Schuld van de rabobankquote:Op vrijdag 27 juli 2018 02:43 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hier ook. Zowel binnen als buiten.
27 graden om drie uur 's nachts... Volstrekt belachelijk
Nauwww, 22 graden binnen haal je niet zonder airco. Helemaal omdat je al een paar dagen 's nachts niet meer kunt koelen, want 30 graden om 12 uur 's nachts.quote:
Geen idee of die airco heeftquote:Op vrijdag 27 juli 2018 03:10 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nauwww, 22 graden binnen haal je niet zonder airco. Helemaal omdat je al een paar dagen 's nachts niet meer kunt koelen, want 30 graden om 12 uur 's nachts.
ARKO werkt iig niet meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 03:23 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
ARKO werkt iig niet meer
Nee klopt maar toch lekker briesje..voordeur los achterdeur los boven alles los lekker man!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beneden heb ik alles nog dicht, want binnen koeler dan buiten.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 03:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee klopt maar toch lekker briesje..voordeur los achterdeur los boven alles los lekker man!!
beetje laat hequote:Op vrijdag 27 juli 2018 04:51 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Kan niet slapen, dus nu maar alles tegen elkaar open gezet. :s)
25 buiten, 28 binnen
Stay calm, take a schultenbrauquote:Op vrijdag 27 juli 2018 06:21 schreef LovelyLady het volgende:
27.
Heb het nu wel gehad met die warmte
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 07:17 schreef Domnivoor het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)ht-ooit-gemeten.html
Lekker man !!quote:Op vrijdag 27 juli 2018 07:24 schreef mstx het volgende:
Hele nacht 2 deuren open gehad... nu is het 31 graden
Mietje..bij de commando's..moest je elkaar aars aflikken omdat daar druppels zout tussen hingen.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 07:49 schreef StateOfMind het volgende:
Nu 'slechts' 29 graden beneden. Alles open staan.
Wat een verschrikkelijke nacht was dit.
Maar man, heerlijk joh, die (inmiddels) 20 graden binnen. Lekker slapen ook bij 19 graden in de slaapkamer.quote:Op maandag 28 mei 2018 13:43 schreef Hojdhopper het volgende:
Oh shit, ik maak net dit topic aan: K&W / Woning te koel
Zie ik ineens bij Actieve Topics dat er een topic is over binnenhuis temperaturen.
Maar binnen dus 18 graden. In de winter meestal 20 (ook met vloerverwarming aan).
Redelijk droog in de winter, tussen de 30 en 50, vrij vochtig in de zomer tussen de 60 en 70.
maakt niet uit ramen open of dichtquote:
Damnquote:
Toen ik van de zolderkamerleef was was het er vaak nog wel wat warmer. Denk dat het er vandaag makkelijk de 40 zou aantikken.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:29 schreef Dagoduck het volgende:
30,0Kan me niet herinneren dat het zo warm was op mijn zolderkamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |