SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brand los allen!
twitter:peterkwint twitterde op donderdag 19-07-2018 om 17:20:40Serieus. Krijg acute en chronische kriebelhoest, met je achterlijke rookkanonnen boven het hoofd van een klimmer die met zijn longen helemaal open en een hartslag van 180 tegen een berg aan het oprijden is. #TDF2018 reageer retweet
twitter:peterkwint twitterde op donderdag 19-07-2018 om 17:21:11(Hoop wel dat ze er een paar overhouden voor Bernal. Zo ben ik dan ook wel weer.) reageer retweet
hopelijk de berg afquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:25 schreef asco het volgende:
Werd Froome nou bijna omgeduwd door een toeschouwer?
Is het de afgelopen 15 jaar anders geweest?quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:24 schreef Sasman het volgende:
De Sky ploeg die letterlijk bijna iedereen eraf rijden. Welkom bij het nieuwe wielrennen
quote:Op donderdag 19 juli 2018 05:12 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, serieus, ik ben bang dat Tom te diep is gegaan gisteren om vandaag ook een kunststukje neer te zetten. Daarbij zit hij natuurlijk te geïsoleerd en knappen zelfs andere ploegen het werk voor de Skytrain op. Kruijswijk oogde niet al te sterk gisteren, Roglic zat wel lekker, wat waarschijnlijk betekent dat de eerste zich voor de laatste moet opofferen indien nodig. Mollema, tja, hopelijk hersteld genoeg om in de aanval te gaan, wie weet. Samen met Gesink? Wie zal het zeggen. Ik vind de notering van Minnaard eigenlijk wel prima, gaat hij in de aanval? Uiteindelijk wint er gewoon geen Nederlandse god hier denk ik. Ik schrijf weer een Franse god op. Bardet gaat hier laten zien dat hij toch wel kan klimmen.
Dat was de bedoeling ja, uiteindelijk was het een zacht duwtjequote:Op donderdag 19 juli 2018 17:25 schreef asco het volgende:
Werd Froome nou bijna omgeduwd door een toeschouwer?
Haha ja!quote:
Laatste keer voor hem. Volgend jaar rijdt een 19 jarige alleen maar solo's van 150km in de Tourquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
20 jarige jochies die dit flikken, het nieuwe wielrennen
REMCO.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laatste keer voor hem. Volgend jaar rijdt een 19 jarige alleen maar solo's van 150km in de Tour
Dat zou wel genot zijnquote:
Bizar dat je in zo’n slaapwandeltoestand leeft dat je dit soort gedrag gaat vertonen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:29 schreef Postbus100 het volgende:
Krijgen supporters eigenlijk instructies over wat ze wel en niet mogen/moeten doen, of moet elke supporter zelf maar bedenken dat het niet handig/gewenst is om een stukje mee te rennen of flink halverwege de weg te gaan staan?
Ongetwijfeldquote:
neuh, gaan er wel meer overquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:33 schreef marcodej het volgende:
Met een beetje pech gaat alleen Froome erover heen.
Dan hoop ik Gesink.quote:
mooie versnelling inderdaadquote:
Zal me niks verbazen als die gene voor Froome gingquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nog steeds niet gezien wat met Nibs gebeurde
Was buiten beeld, maar bergop val je niet zomaar.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:34 schreef andrew.koster het volgende:
Wat is er precies met Nibali gebeurd? Hebben die malloten daar hem van z'n fiets gebeukt? Wat een tokkies daaro.
stonden iig mensen voor het hekquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:34 schreef andrew.koster het volgende:
Wat is er precies met Nibali gebeurd? Hebben die malloten daar hem van z'n fiets gebeukt? Wat een tokkies daaro.
Echt hehquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:35 schreef Orphids het volgende:
waarom beuken ze froome ipv nibali er niet af?
Denk dat Nibali Thomas moest inhalen in die meute.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:34 schreef andrew.koster het volgende:
Nou..quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:35 schreef timmmmm het volgende:
Quintana ziet er nog steeds uit of ie een zondagsritje rijdt, wat een beest
Hij is dik gelostquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:35 schreef timmmmm het volgende:
Quintana ziet er nog steeds uit of ie een zondagsritje rijdt, wat een beest
Is niet in beeld geweestquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nog steeds niet gezien wat met Nibs gebeurde
Guerini alert.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:34 schreef andrew.koster het volgende:
twitter:LarsvanSoest twitterde op donderdag 19-07-2018 om 17:30:09Fan pushes Chris #Froome on Alpe d’Huez. #TDF2018 https://t.co/uQUkvnkzil reageer retweet
quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:36 schreef marcodej het volgende:
Tom, dit is je kans jongen. Wachten op de sprint.
Maar je ziet er nog steeds niks aan. Mooi toch? Helemaal kapot zitten en niet meer vooruit komen, maar nog steeds zo fris als een hoentje zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |