Heldquote:Op donderdag 19 juli 2018 06:12 schreef naatje_1 het volgende:
FOK!ker I. heeft sjans weten te krijgen op Radio Drie.
Hoewel 3FM zeer magere luistercijfers heeft, zo mager zelfs dat er grappend wordt gezegd dat ze zich moeten hernoemen tot 2,9FM, is er nog steeds veel leuks te beleven op dit etherstation. Een van de betere jocks is Kevin, die ma-vr van 0.00-2.00 presenteert.
Kevin heeft besloten dat het een leuk idee is om IRC weer te gaan bezoeken, dus heeft hij bij lichtsnel, dat onder zeer dubieus bewind staat van Chaosje, aangeklopt om de chat (3fm.nl/chat) weer nieuw leven in te blazen. Hij kan natuurlijk veel beter voor FOK! kiezen, zoals onder andere Domien, Veenstra en Ekdom dat ook deden destijds. Moet er wel wat gedaan worden aan nachtelijk registreren natuurlijk. Sinds kort hebben enkele FOK!kers ook die chat ontdekt, waaronder I.
Tijdens deze uitzending was YSA te gast. In de chat werd er al snel een leuke dame-alert de deur uit gedaan, lang leve de webcam! YSA is de artiestennaam van Isabelle van Beek, die ook nog eens een stukkie goed kan zingen. Naast dit alles wist ze ook te vertellen dat ze vrij snel verliefd wordt en heel veel mensen interessant vond. Dit was een reden voor I. om eens brutaal te gaan doen en zijn openingszin voor te leggen. De openingszin was zo goed, dat ze een 10 kreeg van YSA. U kunt die ontknoping hier terug luisteren:
https://instaud.io/2rUm
Allemaal.quote:Op donderdag 19 juli 2018 06:21 schreef naatje_1 het volgende:
Moet ik dit dan insturen als nieuws, column of weblog?
jijquote:Op donderdag 19 juli 2018 06:27 schreef I. het volgende:
[..]
Zeker. Nog 2/3 paragrafen, en dan ben ik er wel.
quote:Op donderdag 19 juli 2018 06:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb het maar ingestuurd onder weblog
topquote:Op donderdag 19 juli 2018 06:27 schreef I. het volgende:
[..]
Zeker. Nog 2/3 paragrafen, en dan ben ik er wel.
Rook je veel op een dag?quote:Op donderdag 19 juli 2018 06:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar slaap ik allang niet meer op helaas
quote:
Nee zonder gekheid...rook je de hele dag door joints?quote:
Sked is net een schoorsteen johquote:Op donderdag 19 juli 2018 06:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
[..]
Nee zonder gekheid...rook je de hele dag door joints?
Niet de hele dag door, 's middags heb ik een paar uurtjes pauze.quote:Op donderdag 19 juli 2018 06:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
[..]
Nee zonder gekheid...rook je de hele dag door joints?
Even ruim een uurtje wachten nog met slapenquote:Op donderdag 19 juli 2018 06:48 schreef naatje_1 het volgende:
Normaal ga ik altijd slapen met een grote slok melk op, maar ik heb de melk al op en winkel gaat volgens mij pas open om 8
En sochtends bij het opstaan? Ook meteen aan de skunk? Ik blow bijna nooit, maar als ik niet kan slapen pak ik wat blowtjes en dan slaap ik zo meestal.quote:Op donderdag 19 juli 2018 06:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet de hele dag door, 's middags heb ik een paar uurtjes pauze.
anders ik welquote:Op donderdag 19 juli 2018 06:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wacht al een tijdje in spanning
Dus zul je moeten wachten tot minimaal 8 uurquote:Op donderdag 19 juli 2018 06:48 schreef naatje_1 het volgende:
Normaal ga ik altijd slapen met een grote slok melk op, maar ik heb de melk al op en winkel gaat volgens mij pas open om 8
Wist je dat ik bij braddpitquote:Op donderdag 19 juli 2018 06:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga dit weekend met annabowlen
Yup.quote:Op donderdag 19 juli 2018 06:50 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En sochtends bij het opstaan? Ook meteen aan de skunk? Ik blow bijna nooit, maar als ik niet kan slapen pak ik wat blowtjes en dan slaap ik zo meestal.
Lekker geslapen? Ik vond het een beetje een plakkerige nacht..quote:
kutsledquote:Op donderdag 19 juli 2018 06:56 schreef I. het volgende:
[..]
Sked doet een kutpost in m'n topic. Ik ben nu helemaal van slag.
quote:
Je zoekt het maar uit met je kuttopic.quote:Op donderdag 19 juli 2018 06:56 schreef I. het volgende:
[..]
Sked doet een kutpost in m'n topic. Ik ben nu helemaal van slag.
Ga lekker terug naar je voetbalsletjes man.quote:Op donderdag 19 juli 2018 06:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Je zoekt het maar uit met je kuttopic.
Die vinden het ook een kuttopic.quote:Op donderdag 19 juli 2018 06:58 schreef I. het volgende:
[..]
Ga lekker terug naar je voetbalsletjes man.
prima geslapenquote:Op donderdag 19 juli 2018 06:55 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Lekker geslapen? Ik vond het een beetje een plakkerige nacht..
volgende keer happy ending danquote:Op donderdag 19 juli 2018 06:57 schreef I. het volgende:
[..]
Ik kon er geen happy ending van maken, anders was het niet ONZ-waardig geweest. Veel te zoetsappig en vrolijk.
Moet kunnen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 07:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
volgende keer happy ending dan
echt?quote:Op donderdag 19 juli 2018 07:14 schreef Already_in_use het volgende:
Doet me denken aan vroeger op de camping. Dan kwam er altijd zo'n busje met grote pannen soep achterin en dan kon je je eigen pan daar laten vullen.
Teleurstellend. Visjes in een winkel, niet vanaf een boot. Niets gekocht. Ga ik morgen wel bij de markt kijken. Hellemaal niet wat ik had verwacht.quote:Op donderdag 19 juli 2018 07:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hexx![]()
Lekkere visjes gekocht gisteren?
brb ff pissenquote:Op donderdag 19 juli 2018 07:22 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik denk dat niet, ik denk dan mmm lekker ik zie een odol
Dus je kon niet bij de vissers ter plekke kopen. Wat vreemd. Zou je toch wel denken van een vissersdorp.quote:Op donderdag 19 juli 2018 07:17 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Teleurstellend. Visjes in een winkel, niet vanaf een boot. Niets gekocht. Ga ik morgen wel bij de markt kijken. Hellemaal niet wat ik had verwacht.
Wat vissersdorp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op donderdag 19 juli 2018 07:30 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-07-2018 07:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. aloa / 2481 / 3694
2. markdeajaxfan / 1502 / 5463
3. naatje_1 / 1153 / 3068
4. devzero / 953 / 2955
5. Dr.Mikey / 818 / 1445
6. Limoentjuh / 797 / 2256
7. I. / 795 / 4976
8. Already_in_use / 733 / 1373
9. Grrrrrrrr / 673 / 1856
10. Sked / 572 / 1539
11. DerRabbit / 480 / 1473
12. hemarookworst / 460 / 1688
13. AMS76 / 319 / 542
14. Hexxenbiest / 300 / 925
15. FlippingCoin / 256 / 1332
16. Giertje / 191 / 548
17. Outpost76 / 144 / 446
18. LCMS / 138 / 285
19. Borrelnootje00 / 132 / 701
20. Homijn / 75 / 249Hey thanks man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nehquote:Op donderdag 19 juli 2018 07:30 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]inkoppertje die jij ook had gemaakt andersom
Welk randje?quote:Op donderdag 19 juli 2018 07:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
10e plaats is wel net op het randje hè
Ik denk dat dat in vroegertijden was. Maar er waren wel wat bezienswaardigheden, hoor. Was toch wel leerzaam. Maar jij bent vroeg. Zijn de meisjes thuis vandaag?quote:Op donderdag 19 juli 2018 07:25 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dus je kon niet bij de vissers ter plekke kopen. Wat vreemd. Zou je toch wel denken van een vissersdorp.
mooie stad hee?quote:Op donderdag 19 juli 2018 07:34 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in vroegertijden was. Maar er waren wel wat bezienswaardigheden, hoor. Was toch wel leerzaam. Maar jij bent vroeg. Zijn de meisjes thuis vandaag?
Nee nig niet de laatste dag school van school vandaagquote:Op donderdag 19 juli 2018 07:31 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hebben jullie al vakantie daar?
Ah dus je bent er uiteindelijk niet voor niks heen gereden.quote:Op donderdag 19 juli 2018 07:34 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in vroegertijden was. Maar er waren wel wat bezienswaardigheden, hoor. Was toch wel leerzaam. Maar jij bent vroeg. Zijn de meisjes thuis vandaag?
quote:Op donderdag 19 juli 2018 07:37 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee nig niet de laatste dag school van school vandaag
Dan zit jij in het noorden?quote:Op donderdag 19 juli 2018 07:37 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee nig niet de laatste dag school van school vandaag
Ja over ruim 2 weken !quote:Op donderdag 19 juli 2018 07:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dan zit jij in het noorden?
Gaan jullie nog op vakantie?
Moet het wel erg bont maken voor het bah wordtquote:Op donderdag 19 juli 2018 07:47 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Je kunt het zelf zo bah maken als je wilt
Lekker vies doenquote:Op donderdag 19 juli 2018 07:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Moet het wel erg bont maken voor het bah wordt
We kunnen je wel een uurtje missen hoor...niet veel langerquote:Op donderdag 19 juli 2018 07:52 schreef I. het volgende:
Even kijken of ik een piepklein dutje kan doen.
Kun je nietquote:Op donderdag 19 juli 2018 07:52 schreef I. het volgende:
Even kijken of ik een piepklein dutje kan doen.
Ik steeds van die korte slaapjes wakker slapend wakker slapend schrok dat het al 8 uur was.quote:Op donderdag 19 juli 2018 07:59 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ben al 3 uur wakker. Dus beetje kort geslapen.
Moet je werken zometeen? Of niks op de planning staan?quote:Op donderdag 19 juli 2018 08:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik steeds van die korte slaapjes wakker slapend wakker slapend schrok dat het al 8 uur was.
Werken.quote:Op donderdag 19 juli 2018 08:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Moet je werken zometeen? Of niks op de planning staan?
Hier ook nu al 17.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2018 08:07 schreef Already_in_use het volgende:
Zeg...ik moet gewoon gapen van jullie
Ik ken dat. gewenning, he.quote:Op donderdag 19 juli 2018 07:38 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ah dus je bent er uiteindelijk niet voor niks heen gereden.
Ja maar die liggen nog lekker te slapen. Ik ben gewoon weer vroeg wakker zoals altijd
Ja gewenning idd. Heel vervelend als je eigenlijk kunt uitslapen.quote:
Ja. En ook gewenningquote:Op donderdag 19 juli 2018 08:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja gewenning idd. Heel vervelend als je eigenlijk kunt uitslapen.
En wat brengt jou zo vroeg hier? Werken ?
Vandaag om half zes al en mijn wekker staat standaard op zeven uur. Dus jaa. Komt ook omdat ik altijd al vroeg slaap. Na 8 uur ben je wel al uitgeslapen, he.quote:Op donderdag 19 juli 2018 08:13 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Word jij ook altijd voor de wekker al wakker?
Ja en we komen op elkaars verjaardag. Organiseren BBQ's, poolparty, orgies en spelletjes avonden.quote:Op donderdag 19 juli 2018 08:13 schreef Driepink het volgende:
Iedereen kent iedereen hier?
Doen jullie ook oppassen op andermans kinderen?
Die van vorige week was leuk in de karaoke bar.quote:Op donderdag 19 juli 2018 08:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja en we komen op elkaars verjaardag. Organiseren BBQ's, poolparty, orgies en spelletjes avonden.
wat gezellig zijn wijquote:Op donderdag 19 juli 2018 08:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja en we komen op elkaars verjaardag. Organiseren BBQ's, poolparty, orgies en spelletjes avonden.
Gezellig, ik wil meedoen voortaan.quote:Op donderdag 19 juli 2018 08:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb er nog last van hihiquote:Op donderdag 19 juli 2018 08:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die van vorige week was leuk in de karaoke bar.
Nee joh voor de orgie heb je geen partner nodig. Juist niet. Iedereen doet het met iedereen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 08:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gezellig, ik wil meedoen voortaan.
De orgies misschien wat minder, moet ik eerst een partner hebben maar voor een bbq en poolparty houd ik me aanbevolen
Dan meld ik me bij deze aan.quote:Op donderdag 19 juli 2018 08:21 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee joh voor de orgie heb je geen partner nodig. Juist niet. Iedereen doet het met iedereen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leukquote:Op donderdag 19 juli 2018 08:21 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee joh voor de orgie heb je geen partner nodig. Juist niet. Iedereen doet het met iedereen.
quote:Op donderdag 19 juli 2018 08:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dan meld ik me bij deze aan.
gezellig met haags het hoekje in duiken.Aanmeldingen graag naar haags_kinky_kwartiertje@fok.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Mijn telefoon maakte er mijn vanquote:
Denken dat ik me aan moet meldenquote:Op donderdag 19 juli 2018 08:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aanmeldingen graag naar haags_kinky_kwartiertje@fok.nl
Factor 40.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |