Welk randje?quote:Op donderdag 19 juli 2018 07:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
10e plaats is wel net op het randje hè
Ik denk dat dat in vroegertijden was. Maar er waren wel wat bezienswaardigheden, hoor. Was toch wel leerzaam. Maar jij bent vroeg. Zijn de meisjes thuis vandaag?quote:Op donderdag 19 juli 2018 07:25 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dus je kon niet bij de vissers ter plekke kopen. Wat vreemd. Zou je toch wel denken van een vissersdorp.
mooie stad hee?quote:Op donderdag 19 juli 2018 07:34 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in vroegertijden was. Maar er waren wel wat bezienswaardigheden, hoor. Was toch wel leerzaam. Maar jij bent vroeg. Zijn de meisjes thuis vandaag?
Nee nig niet de laatste dag school van school vandaagquote:Op donderdag 19 juli 2018 07:31 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hebben jullie al vakantie daar?
Ah dus je bent er uiteindelijk niet voor niks heen gereden.quote:Op donderdag 19 juli 2018 07:34 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in vroegertijden was. Maar er waren wel wat bezienswaardigheden, hoor. Was toch wel leerzaam. Maar jij bent vroeg. Zijn de meisjes thuis vandaag?
quote:Op donderdag 19 juli 2018 07:37 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee nig niet de laatste dag school van school vandaag
Dan zit jij in het noorden?quote:Op donderdag 19 juli 2018 07:37 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee nig niet de laatste dag school van school vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |