Vandaag om half zes al en mijn wekker staat standaard op zeven uur. Dus jaa. Komt ook omdat ik altijd al vroeg slaap. Na 8 uur ben je wel al uitgeslapen, he.quote:Op donderdag 19 juli 2018 08:13 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Word jij ook altijd voor de wekker al wakker?
Ja en we komen op elkaars verjaardag. Organiseren BBQ's, poolparty, orgies en spelletjes avonden.quote:Op donderdag 19 juli 2018 08:13 schreef Driepink het volgende:
Iedereen kent iedereen hier?
Doen jullie ook oppassen op andermans kinderen?
Die van vorige week was leuk in de karaoke bar.quote:Op donderdag 19 juli 2018 08:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja en we komen op elkaars verjaardag. Organiseren BBQ's, poolparty, orgies en spelletjes avonden.
wat gezellig zijn wijquote:Op donderdag 19 juli 2018 08:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja en we komen op elkaars verjaardag. Organiseren BBQ's, poolparty, orgies en spelletjes avonden.
Gezellig, ik wil meedoen voortaan.quote:Op donderdag 19 juli 2018 08:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb er nog last van hihiquote:Op donderdag 19 juli 2018 08:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die van vorige week was leuk in de karaoke bar.
Nee joh voor de orgie heb je geen partner nodig. Juist niet. Iedereen doet het met iedereen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 08:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gezellig, ik wil meedoen voortaan.
De orgies misschien wat minder, moet ik eerst een partner hebben maar voor een bbq en poolparty houd ik me aanbevolen
Dan meld ik me bij deze aan.quote:Op donderdag 19 juli 2018 08:21 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee joh voor de orgie heb je geen partner nodig. Juist niet. Iedereen doet het met iedereen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leukquote:Op donderdag 19 juli 2018 08:21 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee joh voor de orgie heb je geen partner nodig. Juist niet. Iedereen doet het met iedereen.
quote:Op donderdag 19 juli 2018 08:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dan meld ik me bij deze aan.
gezellig met haags het hoekje in duiken.Aanmeldingen graag naar haags_kinky_kwartiertje@fok.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Mijn telefoon maakte er mijn vanquote:
Denken dat ik me aan moet meldenquote:Op donderdag 19 juli 2018 08:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aanmeldingen graag naar haags_kinky_kwartiertje@fok.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |