Klopt, maar dat is dus ook minder als hij niet online is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 09:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom zou je alles op Scarface willen schuiven? Er wordt genoeg op hem gereageerd waardoor het een kuttopic wordt.
Nee, hoor. Dan is er altijd nog een andere user te vinden. Zoals Klaas.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 09:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is dus ook minder als hij niet online is.
Tsja, ze doen niets policy-overschrijdendsquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 09:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, hoor. Dan is er altijd nog een andere user te vinden. Zoals Klaas.
Wie, Klaas en Scarface of de mensen die reageren?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 09:39 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Tsja, ze doen niets policy-overschrijdends.
Klaas en Scarface.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 09:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wie, Klaas en Scarface of de mensen die reageren?
Beter in een apart topic dan in het Twente topic toch? En het topic is nog behoorlijk relevant, Helmond genot.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 08:20 schreef RamboDirk het volgende:
Waarom is dat lach hier Twente uit topic nog steeds open? Zelf heb ik totaal niks met Twente, maar het irriteert mij dat er in dat kinderachtig gedoe wordt gefaciliteerd.
De grap was tot en met mei dit jaar leuk, nu is het gewoon zielig.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 10:30 schreef RamboDirk het volgende:
Andere uitlach topics worden gesloten
Feyenoord topic is toch ook nog gewoon open?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 10:30 schreef RamboDirk het volgende:
Andere uitlach topics worden gesloten, maar goed het zal wel
Mij niet gezien daarquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 09:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, hoor. Dan is er altijd nog een andere user te vinden. Zoals Klaas.
Als dat topic dicht gaat verplaatst het zich naar het Twente-topic, wat minder wenselijk is. Daarom laten we mensen maar hun pleziertje hebben in dit topic.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 08:20 schreef RamboDirk het volgende:
Waarom is dat lach hier Twente uit topic nog steeds open? Zelf heb ik totaal niks met Twente, maar het irriteert mij dat er in dat kinderachtig gedoe wordt gefaciliteerd.
De grap was tot en met mei dit jaar leuk, nu is het gewoon zielig.
eensquote:Op maandag 27 augustus 2018 18:34 schreef KingRoland het volgende:
Jullie hebben allemaal Jezus nodig.
Yup.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
VBL / VBL Fantasy League 2018/19
Kunnen die 2 spoilers in de OP?
Ha!quote:
Even hier neergezetquote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoezo kreeg hij 2 weken eigenlijk?
Werkt FOK! niet met een trapsmethode?
@Drizzt @Klummie @LBM
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:09 schreef onlogisch het volgende:
Het standaard repertoir wordt weer van stal getrokken.
'Bans worden niet besproken'
'Mailen kan naar forum@fok.nl'
Laat ik het zo stellen: WORDT EEN TRAPSMETHODE TOEGEPAST BIJ HET BEPALEN VAN DE LENGTE VAN EEN BANquote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:09 schreef onlogisch het volgende:
Het standaard repertoir wordt weer van stal getrokken.
'Bans worden niet besproken'
'Mailen kan naar forum@fok.nl'
'Klummie komt hier niet opdagen'
Ik gok, omdat hij pas een maand terug is van een 2 maanden-ban en alweer een waslijst aan notes heeft binnengeharkt. Maar wij gaan niet over de precieze bantijden. Daarvoor moet je bij een FA zijn als je dat wil weten.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Even hier neergezet
HOE ZIT DAT NOU?
Bedankt LBM, als we ooit een potje FIFA doen, dan laat je ik je 1x scorenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik gok, omdat hij pas een maand terug is van een 2 maanden-ban en alweer een waslijst aan notes heeft binnengeharkt. Maar wij gaan niet over de precieze bantijden. Daarvoor moet je bij een FA zijn als je dat wil weten.
Schappelijkquote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bedankt LBM, als we ooit een potje FIFA doen, dan laat je ik je 1x scoren
Veel dank.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas, maar WTF heb je aan mijn bericht gewijzigd?????quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rustig maatje, ik was aan het vegen en had per ongeluk ook jouw bericht aangeklikt. Vinkje weggehaald en op F5 gedrukt, dan is het schijnbaar toch een edit.quote:Op maandag 3 september 2018 16:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas, maar WTF heb je aan mijn bericht gewijzigd?????
@DRIZZT
Fix de SC eens luiwammesquote:Op maandag 3 september 2018 16:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Rustig maatje, ik was aan het vegen en had per ongeluk ook jouw bericht aangeklikt. Vinkje weggehaald en op F5 gedrukt, dan is het schijnbaar toch een edit.
Gescheld en persoonlijke aanvallen. Grote kans dat jouw posts gezamenlijk mee verwijderd zijn, omdat het er een reactie op was.quote:Op maandag 10 september 2018 13:41 schreef onlogisch het volgende:
Waarom is er gemodereerd in lach hier twente uit topic???
Dat waren toch 2 posts die prima passen in dat topic??
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 september 2018 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
Kan de naam van deze topicreeks veranderd worden in ''AZ''.
Topicreeks: AZ
Beterquote:
Ik heb even gekeken en het valt allemaal best wel mee.quote:Op zondag 23 september 2018 21:34 schreef Masterminded het volgende:
VBL / [La Liga #100]
VBL / [Live Eredivisie #1089] OP NAAR HET AJAXTOPIC #3
Ik heb niemand wat misdaan, toch word ik al drie uur als een mongool en weet ik niet wat weggezet. Laat me met rust, honden.
Topmodquote:Op zondag 23 september 2018 22:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken en het valt allemaal best wel mee.
Lol, wacht. Je mag bewust topics verbaggeren en sfeerverzieken?quote:Op zondag 23 september 2018 22:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken en het valt allemaal best wel mee.
Ik zie één hele post van GGMM die een gebbetje maakt, daar maak je je toch niet druk om joh.quote:Op zondag 23 september 2018 22:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Lol, wacht. Je mag bewust topics verbaggeren en sfeerverzieken?
Ik heb in elk geval een nieuwe sig.quote:Op zondag 23 september 2018 21:34 schreef Masterminded het volgende:
VBL / [La Liga #100]
VBL / [Live Eredivisie #1089] OP NAAR HET AJAXTOPIC #3
Ik heb niemand wat misdaan, toch word ik al drie uur als een mongool en weet ik niet wat weggezet. Laat me met rust, honden.
quote:Op maandag 24 september 2018 07:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb in elk geval een nieuwe sig.
80 miljoen joh, dat zou een verpletterend record zijn.quote:Op maandag 24 september 2018 10:26 schreef Doublepain het volgende:
VBL / Real heeft 80 miljoen over voor Frenkie de Jong
Mag wel dicht
quote:Op maandag 24 september 2018 07:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
(lol)quote:Op maandag 24 september 2018 07:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
beetje zielig welquote:Op maandag 24 september 2018 07:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is de tijd waarin we tegenwoordig leven, GGMM.quote:Op maandag 24 september 2018 13:12 schreef GGMM het volgende:
We leven in een tijd waar een onschuldig grapje al tot een hoop ophef zorgt.
Jammer dat gejank tegenwoordig.
Terwijl juist dit forum bekend stond om mensen die wel tegen een stootje kunnen.quote:Op maandag 24 september 2018 13:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is de tijd waarin we tegenwoordig leven, GGMM.
Ook op Fok kunnen onschuldige grapjes blijkbaar niet meer en voelen mensen zich meteen aangevallen en gaan vervolgens janken waar ze maar kunnen.
Wat een geweldig advies.quote:Op maandag 24 september 2018 19:27 schreef KingRoland het volgende:
Ik wil alleen advies geven aan de mensen die hier klagen
dus bij deze ga allemaal even lekker op zondag naar de kerk als je boos bent op een grapje.
dat is het. Volg God.
zo is dat maatjequote:Op maandag 24 september 2018 19:27 schreef KingRoland het volgende:
dus bij deze ga allemaal even lekker op zondag naar de kerk als je boos bent op een grapje.
dat is het. Volg God.
Ik sta volledig achter deze post.quote:Op maandag 24 september 2018 19:27 schreef KingRoland het volgende:
dat is het. Volg God.
Het zit erg diep bij je Lenny. Volgens mij ben je stiekem toch een beetje Ajacied.quote:Op dinsdag 25 september 2018 07:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kan het PSV topic dicht? Alles wat daar wordt besproken gaat toch over Ajax. Dan kunnen we het net zo goed centraal in één topic houden toch?
Sterke post, je komt helemaal niet over als een kleuter.quote:Op dinsdag 25 september 2018 09:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het zit erg diep bij je Lenny. Volgens mij ben je stiekem toch een beetje Ajacied.
Thanks. Jouw post doet me echter vermoeden dat er bij jou ook iets niet helemaal lekker zit.quote:Op dinsdag 25 september 2018 09:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sterke post, je komt helemaal niet over als een kleuter.
quote:Op dinsdag 25 september 2018 09:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Thanks. Jouw post doet me echter vermoeden dat er bij jou ook iets niet helemaal lekker zit.
quote:Op dinsdag 25 september 2018 09:43 schreef Masterminded het volgende:
VBL / [La Liga #100]
Kan deze post in de OP? De stukjes tekst mogen ook best in een spoiler.
Zo, nu issie van jouquote:Op zaterdag 29 september 2018 12:18 schreef sp3c het volgende:
mij om het even
het heeft nu iig een bronnetje dus zet maar over
quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:34 schreef onlogisch het volgende:
Goffedomme Sked waarom is mijn CR topic naar NWS verhuisd????
VERKLAAR JE NADER MODERATORquote:Op zaterdag 29 september 2018 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Drizzt vond hem daar beter passen. (god mag weten waarom)
NWS trekt een groter en breder publiek dan VBL.quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
VERKLAAR JE NADER MODERATOR
Ik heb het goede voorbeeld alvast gegeven..quote:Op zaterdag 29 september 2018 17:38 schreef GGMM het volgende:
Dan stel ik voor voortaan al het voetbalgerelateerde nieuws in NWS te posten.
Heb ik gedaan, niet de VBL-moderatorsquote:Op zaterdag 29 september 2018 17:57 schreef GGMM het volgende:
Mijn topic is per abuis naar VBL verplaatst
Graag terugzetten.
VBL / Frenkie de Jong niet mee in bus naar Sittard
Wil je dan deze ook terugzetten? NWS / CR7 beschuldigd van verkrachting: vrouw start rechtszaakquote:Op zaterdag 29 september 2018 18:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, niet de VBL-moderators
Nee ik durf niet in NWS te modereren.quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wil je dan deze ook terugzetten? NWS / CR7 beschuldigd van verkrachting: vrouw start rechtszaak
Deed je net toch ook.quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee ik durf niet in NWS te modereren.
Oke sorry ik ga al wegquote:Op zaterdag 29 september 2018 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deed je net toch ook.
Vraag me sowieso af waar je je mee bemoeit.
quote:Op zaterdag 29 september 2018 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
NWS trekt een groter en breder publiek dan VBL.
Het bericht was niet voetbalgerelateerd, ookal is CR7 een voetballer.quote:
Wat een selectief gemod weer Drizzt.quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het bericht was niet voetbalgerelateerd, ookal is CR7 een voetballer.
- had gekund.quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een selectief gemod weer Drizzt.
Kunnen deze ook weg dan?
VBL / Padt opgepakt wegens agressief gedrag in de trein
VBL / Speler nodig voor zaalvoetbalteam
VBL / [Centraal] Randverschijnselen #42
VBL / [VBL SC #6582] S.S. Doomtrooper Adoratietopic
VBL / FOK!s Marcel van Roosmalen (Voetbal Inside) Fantopic......
VBL / Ajax trekt meer bekijks dan PSV
VBL / RIP William Gomis
voetballgerelateerdquote:Op zaterdag 29 september 2018 18:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
- had gekund.
- voetballgerelateerd.
- centrale reeks in VBL.
-
- voetbalgerelateerd.
- voetbalgerelateerd.
- had gekund.
Ok.quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
voetballgerelateerd
Verder ben je natuurlijk een ongelooflijke kwast, bah
Niemand zit op jouw achterlijke toevoegingen te wachten.quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:28 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik vind Drizzt een heerlijke kerel![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand zit op jouw achterlijke toevoegingen te wachten.
quote:
Opdarrenquote:Op zaterdag 29 september 2018 18:28 schreef Vanillekwark het volgende:
Kan jij niet gewoon optyven?quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:28 schreef Vanillekwark het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |