Graag maar helaas heeft de vijfde set geen tiebreak.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 16:57 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Gewoon alleen de tiebreaks spelen is ook een optie.....
Normaal zou ik zeggen: gelukkig niet. Maar in dit geval snap ik die Amerikanen wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Graag maar helaas heeft de vijfde set geen tiebreak.
Ja, precies.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 16:59 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen: gelukkig niet. Maar in dit geval snap ik die Amerikanen wel.
Hij staat er ook bij alsof hij zich een soort Wall Street-tycoon waant.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 17:01 schreef iejeecee het volgende:
Die Gimelstob is ook een geweldige aanstellert zeg
Hoop dat Isner set 4 met 6-2 wint.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 17:09 schreef Norrage het volgende:
TOch naar Isner
Briljante tiebreak van Kandy, tot aan dat SP.....
Da's dan meteen de laatste.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 17:10 schreef Sebastiaan92 het volgende:
En we kunnen weer wachten op de volgende tiebreak
665 - 665. Om de Christelijken niet weg te jagen.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 17:09 schreef Federer-fan het volgende:
Stel nou, stél, dat het een vijfde set wordt, en stel nou dat ze beiden hun service continu blijven houden, op welk punt zouden ze dan overwegen om een tiebreak te laten spelen?
Gewoon geen eten en drinken meer geven. Valt er vanzelf eentje om.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 17:09 schreef Federer-fan het volgende:
Stel nou, stél, dat het een vijfde set wordt, en stel nou dat ze beiden hun service continu blijven houden, op welk punt zouden ze dan overwegen om een tiebreak te laten spelen?
Vind die verlengde 5de set juist wel mooi eigenlijk, een TB in set 5 is dan toch vaak een anticlimaxquote:Op vrijdag 13 juli 2018 16:59 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen: gelukkig niet. Maar in dit geval snap ik die Amerikanen wel.
Goed idee.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 17:11 schreef EP3 het volgende:
[..]
665 - 665. Om de Christelijken niet weg te jagen.
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 17:24 schreef Stabiel het volgende:
Verschrikkelijk tennis om naar te kijken.
Een Amerikaan waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 17:37 schreef DeeBee het volgende:
Wie is die complete randdebiel in dat blauwe pak in Team Isner?
Kam aan, Anderson!
Justin Gimelstob, oud-tennisser en nu commentator. Vond hem altijd wel sympathiek, maar hij lijkt wat omhooggevallen. Ziet eruit als een overdreven ijdeltuit.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 17:37 schreef DeeBee het volgende:
Wie is die complete randdebiel in dat blauwe pak in Team Isner?
Kam aan, Anderson!
Bijna, scheelt niet veelquote:Op vrijdag 13 juli 2018 17:40 schreef MaLo het volgende:
Ik mis niet al te veel zo te lezen? Het is geen wedstrijd van het niveau Nadal-Delpo?
Nee, een kwalitatief uitermate teleurstellende partij. Hoewel, eigenlijk gewoon slecht. Teleurstellend impliceert dat we er een - in elk geval enigszins - positieve verwachting van hadden.quote:
Nee, klopt.quote:Het is geen wedstrijd van het niveau Nadal-Delpo?
Als het linnen, katoen of dunne wol is, kan het wel.quote:
Derde set tiebreak was er nog wel wat spanning. Voor de rest is het monotoon en kwalitatief shit.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 17:40 schreef MaLo het volgende:
Ik mis niet al te veel zo te lezen? Het is geen wedstrijd van het niveau Nadal-Delpo?
Ze doen allebei heel goed waar ze goed in zijn vandaag, dat betekent dus dat een wedstrijd enkel kwalitatief goed is met veel rally’s?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 17:42 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Derde set tiebreak was er nog wel wat spanning. Voor de rest is het monotoon en kwalitatief shit.
Ik meet de kwaliteit van de wedstrijd niet af aan hun capaciteiten, maar aan de algemene standaard op topniveau.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 17:46 schreef Marcoss het volgende:
Ze doen allebei heel goed waar ze goed in zijn vandaag, dat betekent dus dat een wedstrijd enkel kwalitatief goed is met veel rally’s?
Het is wel oersaai uiteraard, maar dat is wat anders.
Mja, dat ze meer kunnen dat, heeft Anderson toch bijvoorbeeld al bewezen in zijn vorige wedstrijd? Isner ook al in Miami eerder dit jaar.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 17:50 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Ik meet de kwaliteit van de wedstrijd niet af aan hun capaciteiten, maar aan de algemene standaard op topniveau.
Ik vind dit verschrikkelikke tennis om naar te kijken. Buiten de service om is het helemaal niets. Eendimensionale tennissers die het enkel van hun lengte moeten hebben.
Spaarzame momenten dat een sporter boven zich uitstijgt.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 17:54 schreef Marcoss het volgende:
Mja, dat ze meer kunnen dat, heeft Anderson toch bijvoorbeeld al bewezen in zijn vorige wedstrijd? Isner ook al in Miami eerder dit jaar.
Niet alleen moeten ze het van hun lengte hebben, door hun lengte zijn het meteen ook heel beperkte tennissers. Al slaan ze dit toernooi buiten hun service toch nog een goede bal.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 17:50 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Ik meet de kwaliteit van de wedstrijd niet af aan hun capaciteiten, maar aan de algemene standaard op topniveau.
Ik vind dit verschrikkelikke tennis om naar te kijken. Buiten de service om is het helemaal niets. Eendimensionale tennissers die het enkel van hun lengte moeten hebben.
Zo ongeveer ging het jaquote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:03 schreef EP3 het volgende:
4e set n break/rebreak/break? Heb het gemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Top sport dag vandaag!quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:12 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Gelukkig konden we even de enige spannende kilometer bij het wielrennen meepakken.
Nee dat is raonic..quote:Op vrijdag 13 juli 2018 17:37 schreef iejeecee het volgende:
GROOTSTE KNEUS DIE OOIT GE TENNIST HEEFT----> KEVIN ANDERSON <----
quote:
Goed plan.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:22 schreef iejeecee het volgende:
Ja ik stel voor vanaf nu onderhandse service
Mooi man, lekker beuken met die service.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:21 schreef EP3 het volgende:
Kan iemand die jongens ms even vertellen dat 'de service' slechts dient om de bal in het spel te brengen? Al dat geweld is dus volstrekt overbodig.
Ik hoop dat het er in totaal 61 worden en dat het daarbij blijft.quote:
Ze kunnen Djokovic-Nadal op elk moment Court No. 1 zetten.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:32 schreef tja77 het volgende:
Als dit 28-26 wordt, waardoor Nole en Rafa vandaag niet kunnen spelen. Dan voeren ze misschien wel een 5e set tie break in de toekomst.
Ja, waarom doen ze dat niet. Dit kan zo nog wel even duren ...quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze kunnen Djokovic-Nadal op Court No. 1 zetten.
Omat het nu nog niet aan de orde is. Maar ik mag hopen dat ze het doen als ze over een uur nog steeds bezig zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:33 schreef hiburg het volgende:
[..]
Ja, waarom doen ze dat niet. Dit kan zo nog wel even duren ...
Het is daar pas 17.30 natuurlijk, denk dat ze dat pas over 1,5 uur ofzo gaan overwegenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:33 schreef hiburg het volgende:
[..]
Ja, waarom doen ze dat niet. Dit kan zo nog wel even duren ...
Staan daar de mixed dubbels op het programma?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze kunnen Djokovic-Nadal op elk moment Court No. 1 zetten.
Nadal verloor vorig jaar nog van zo’n speler jaquote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:35 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een vooruitzicht voor Nadal en Djokovic om hiertegen te moeten spelen.
Die hebben alleen niet voor baan 1 betaaldquote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:36 schreef BobW het volgende:
Als ze Nadal en Djokovic op Court No. 1 zetten, vlucht al het publiek naar die baan waarschijnlijk. Voor die wedstrijd hebben ze vooral betaald.
Daar is nu een mixed dubbel halve finale bezig, die wedstrijd moet dan sowieso eerst afgelopen zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze kunnen Djokovic-Nadal op elk moment Court No. 1 zetten.
Verloor hij niet van Muler?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nadal verloor vorig jaar nog van zo’n speler ja
Ja, maar die is qua spel toch vergelijkbaar met deze 2? Misschien zelfs nog meer afhankelijk van z’n service.quote:
Ja, die begint nu. Zag dat hij leeg was, maar hij verschijnt nu net tussen de livescores.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Staan daar de mixed dubbels op het programma?
Juist niet toch? Muller kan fantastisch volleren.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar die is qua spel toch vergelijkbaar met deze 2? Misschien zelfs nog meer afhankelijk van z’n service.
En het nadeel is ook dat ze op baan 1 wel moeten stoppen als het donker wordt.. Maar ze zullen er vast over nadenken nadat Anderson set 4 pakte.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:37 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Daar is nu een mixed dubbel halve finale bezig, die wedstrijd moet dan sowieso eerst afgelopen zijn.
Ja, klopt. Dat zou wel waardeloos zijn. Tenzij ze dan op baan 1 stoppen en hem op het Centre Court afmaken, voor zover dat mag.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En het nadeel is ook dat ze op baan 1 wel moeten stoppen als het donker wordt.. Maar ze zullen er vast over nadenken nadat Anderson set 4 pakte.
Jaquote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:41 schreef Federer-fan het volgende:
"That's it!" zei Isner toch, niet "Get in!"?
Nee joh, hij is echt een grasspeler.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar die is qua spel toch vergelijkbaar met deze 2? Misschien zelfs nog meer afhankelijk van z’n service.
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:44 schreef northernlight81 het volgende:
Toch heb ik het gevoel dat deze partij voor 19u afgelopen is.
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:44 schreef northernlight81 het volgende:
Engelse tijd?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:44 schreef northernlight81 het volgende:
Scherp.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:41 schreef Federer-fan het volgende:
"That's it!" zei Isner toch, niet "Get in!"?
quote:
Hij is geloof ik iets versimpeld voor de vertaling, maar het is inderdaad echt Plato.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Scherp.
Is dat citaat in je sig echt van Plato?Had ik nog nooit gehoord.
Oké, het had nog nooit gehoord maar klinkt goed. Al zou ik "Opinion is the expression of ignorance" nog beter bij hem hebben vinden passen.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hij is geloof ik iets versimpeld voor de vertaling, maar het is inderdaad echt Plato.
En dat was 1 servicekanon, niet 2.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:51 schreef BobW het volgende:
Die 70-68 blijft bizar hè, zeker als we dit al lang vinden duren
Volgens mij werd de een na laatste beslissende set 25-23 en de langste verwacht je dan een paar games meer, maar dat werd gelijk 70-68
Ja wat was dat bizar zeg.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:51 schreef BobW het volgende:
Volgens mij werd de een na laatste beslissende set 25-23 en de langste verwacht je dan een paar games meer, maar dat werd gelijk 70-68
Doxa (mening) is het domein waar uberhaupt geen waarheid te halen valt, dus ook geen onwetendheidquote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, het had nog nooit gehoord maar klinkt goed. Al zou ik "Opinion is the expression of ignorance" nog beter bij hem hebben vinden passen.
Het is ook echt zo'n uitslag die je in de recordboeken verwacht terug te vinden bij Wimbledon 1921 ofzo. Niet in het recente verleden.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:51 schreef BobW het volgende:
Zit wat in ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doxa (mening) is het domein waar uberhaupt geen waarheid te halen valt, dus ook geen onwetendheid
Klopt.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is ook echt zo'n uitslag die je in de recordboeken verwacht terug te vinden bij Wimbledon 1921 ofzo. Niet in het recente verleden.
Mahut is met zijn type spel ook lastig te breken op gras, maar de service van Anderson is wel iets beter ja.quote:
dak gaat dicht en lichten aanquote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:46 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom hebben ze Djokovic-Nadal niet als eerste op de baan gezet.Dan had het me echt geen bal kunnen schelen hoe lang deze partij duurde. Als hij maar zodanig tijdig klaar was dat de finale op zondag gewoon door kan gaan.
Wat maken ze trouwens weinig fouten tijdens hun servicebeurten.
Anderson brak 3x vandaag, Isner 2xquote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:55 schreef naatje_1 het volgende:
Ik schakel pas net in, wie maakt er het meeste kans om de ander te breken?
Het is een uitslag waarbij je gaat denken dat iemand ze vooraf betaald heeftquote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is ook echt zo'n uitslag die je in de recordboeken verwacht terug te vinden bij Wimbledon 1921 ofzo. Niet in het recente verleden.
Ja, tot 23.00 u. Engelse tijd (00.00 NL tijd). Dan moeten ze stoppen (afspraken met de gemeente volgens mij).quote:
Mahut is best een goede grasspeler, Isner kon alleen maar serveren. Wedstrijd werd een aantal keer onderbroken, dat hielp ook mee aan de extreme lengte.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mahut is met zijn type spel ook lastig te breken op gras, maar de service van Anderson is wel iets beter ja.
Ja, dacht ik ook aan. Is het enige voordeel van een uitputtingsslag.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:57 schreef Marcoss het volgende:
Voor de finale ook wel te hopen dat het snel voorbij is, dit gaan ze allebei nog wel echt voelen anders
terecht, dan moet je maar geen kut tennis spelenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:57 schreef Marcoss het volgende:
Voor de finale ook wel te hopen dat het snel voorbij is, dit gaan ze allebei nog wel echt voelen anders
Bijna 5 uur.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:59 schreef tja77 het volgende:
Ik kan niet kijken, maar hoe lang zijn ze al bezig? 4,5 uur ofzo?
5 denk ik inmiddels bijnaquote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:59 schreef tja77 het volgende:
Iets langer, rond 14.15 begonnenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:59 schreef tja77 het volgende:
4.49.quote:
Oké, jij wint.quote:
Andersom.quote:
Ja, zeker.quote:
Omdat hij dat niet kanquote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:09 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom sloeg Anderson die forehand niet in de open hoek.
daarom zeg ik : 1 service en klaarquote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
met een beetje serveren kun je op gras gewoon een finale Grand Slam halen.
Komt door die 8 mm.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ja, zou een stuk leuker zijn en bovendien het spel een stuk versnellen.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:10 schreef leukeditter het volgende:
[..]
daarom zeg ik : 1 service en klaar
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waren dat geen 3 dagen?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:10 schreef opgebaarde het volgende:
Volgens zag Isner na zijn wedstrijd tegen Mahut in 2010 er een stuk frisser uit dan nu
Dat is misschien nog wel meer in het voordeel van de serveerdersquote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:10 schreef leukeditter het volgende:
[..]
daarom zeg ik : 1 service en klaar
Ja.quote:
Geen van beide denk ik. Gewoon een jaarsalaris.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:12 schreef Janneke141 het volgende:
Zou je als scheidsrechter per uur betaald krijgen of per wedstrijd?
Ach, Anderson haalde er al eentje die niet op gras wasquote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nooit zien weggaan trouwens. Zou ze zichzelf uitdrogen?quote:
Die kan net iets meer dan Isner.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ach, Anderson haalde er al eentje die niet op gras was
Vorig jaar toch? Dat was gruwelijk spannend...quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nadal-Del Potro duurde ook zo lang trouwens, maar dat oogde iets minder lang
Ja, en dat was prachtig tennis. Dit is gewoon serveren. Deze wedstrijd is als een continue penalty shoot-out in het voetbal.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nadal-Del Potro duurde ook zo lang trouwens, maar dat oogde iets minder lang
.......................................quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vorig jaar toch? Dat was gruwelijk spannend...
Ben ik niet met je eens.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die kan net iets meer dan Isner.
Nee, die van eergisterenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eergister.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Won ook gewoon een Masters-toernooi op hardcourt dit jaar jaquote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens.
Isner kan ook op hardcourt behoorlijk uit de voeten.
Doet ie pas als Isner het eerst doet.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:17 schreef Federer-fan het volgende:
Kan Anderson nu misschien 4 DF's op rij slaan. Bedankt.
Die mogen niet naar de wc en ze mogen tot 6 uur vóór de wedstrijd niets drinken.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:19 schreef opgebaarde het volgende:
Ik las net dat Mahut in 2010 eerst het kwalificatietoernooi moest doorploegen waarbij hij in de tweede ronde een bo3 won met 24-22 in de derde set![]()
En de de derde wedstrijd 3-2 won na een achterstand van twee sets.
Wanneer gaat zo’n umpire pissen? Als 1 van de spelers gaat?
Exiting is het wel, er moet er eentje naar huis.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:24 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom hebben die commentatoren het erover dat dit 'riveting' en 'exiting' is? Het is toch gewoon waardeloos?
Ik kijk nos, geen excitement daar...quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:24 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom hebben die commentatoren het erover dat dit 'riveting' en 'exiting' is? Het is toch gewoon waardeloos?
Ik kan niet wachten op "En de break!"quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kijk nos, geen excitement daar...
Slangetje naar n reservoir in de umpirestoel.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:19 schreef opgebaarde het volgende:
Touché.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:25 schreef Zelva het volgende:
[..]
Exiting is het wel, er moet er eentje naar huis.
Bij sommige umpires en lijnrechters zouden ze dit sowieso met betrekking tot eten moeten invoerenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die mogen niet naar de wc en ze mogen tot 6 uur vóór de wedstrijd niets drinken.
,,Het is weer de beurt aan Isner. 13-13 gelijk."quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:26 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op "En de break!"
Zit ik ook steeds met verbazing naar te luisteren.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:24 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom hebben die commentatoren het erover dat dit 'riveting' en 'exciting' is? Het is toch gewoon waardeloos?
Ook, maar niet alleen op Wimbledon.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:26 schreef Montagui het volgende:
Isner zo dadelijk 1e en 2e met de langste partij tennis op wimbledon ooit?
Jep heeft ie nu binnen geloof ik. eennalangste was 5 uur 11quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:26 schreef Montagui het volgende:
Isner zo dadelijk 1e en 2e met de langste partij tennis op wimbledon ooit?
Eerlijk is eerlijk. die is wel leuk.quote:
Vind het eerder onbeschoft, eigenlijkquote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:28 schreef Federer-fan het volgende:
Als iemand iets roept wat helemaal niet zo heel gevat is en iedereen lacht.
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:29 schreef superniger het volgende:
Pleur op met deze shit. Ik wil NadalGOD zien.
Het is gigantisch knap om zo te blijven serveren, wetende dat één matige game waarschijnlijk setverlies (en in dit geval de wedstrijd) betekent. Ik geniet hier enorm van.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:24 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom hebben die commentatoren het erover dat dit 'riveting' en 'exciting' is? Het is toch gewoon waardeloos?
Die mogen niet naar de wc en ze mogen tot 6 uur vóór de wedstrijd niets drinken.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.quote:
Ik hoorde niet eens wat er werd gezegd.quote:
Ik vind het ook gigantisch knap, Ik heb respect voor het enorm hoge serveerniveau. Maar ik vind het daadwerkelijk niet om aan te zien.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is gigantisch knap om zo te blijven serveren, wetende dat één matige game waarschijnlijk setverlies (en in dit geval de wedstrijd) betekent. Ik geniet hier enorm van.
En wat als ze moeten poepen?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:30 schreef superniger het volgende:
[..]
Die mogen niet naar de wc en ze mogen tot 6 uur vóór de wedstrijd niets drinken.
Heerlijke post.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je zal toch maar een kaartje voor Rafa hebben gekocht en denken: Anderson - Isner doet me niks maar ik ga wel alvast zitten en wachten tot die voorbij is
nou neequote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:32 schreef superniger het volgende:
[..]
kan jij genieten van deze wedstrijd?
quote:
Inderdaad ja.quote:
Dan wordt de finale ook gewoon zondag hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.Want dan wordt de finale maandag.
Ik denk de AO-finale van 2012 tussen Nadal en Djokovic (6,5 uur, uit mijn hoofd)quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:33 schreef TjjWester het volgende:
Isner heeft de langste wedstrijd ooit gespeeld maar die was verdeeld over meerdere dagen, weet iemand wat de langste wedstrijd is in een stuk? Zonder langdurige onderbreking.
Zo lang Nadal en Del Potro morgen om 16:00 klaar zijn vind ik het prima.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.Want dan wordt de finale maandag.
Want?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:34 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Zo lang Nadal en Del Potro morgen om 16:00 klaar zijn vind ik het prima.
10 uur tot 12 nl tijdquote:
Ik zie een davis cup 7:02.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk de AO-finale van 2012 tussen Nadal en Djokovic (6,5 uur, uit mijn hoofd)
Waarschijnlijk ook die wedstrijd. Want ze hebben op dag twee zeven uur op de baan gestaanquote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:33 schreef TjjWester het volgende:
Isner heeft de langste wedstrijd ooit gespeeld maar die was verdeeld over meerdere dagen, weet iemand wat de langste wedstrijd is in een stuk? Zonder langdurige onderbreking.
Verplichte familie bbq?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:38 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Dan kan ik niet meer voor de tv zitten
Jammer dat het daar niet meer kanquote:
Hij bedoelt n wedstrijd met kop en staart.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook die wedstrijd. Want ze hebben op dag twee zeven uur op de baan gestaan
Nee, want dat is niet 'de langste wedstrijd in een stuk'; dat is 'een stuk van de langste wedstrijd'.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook die wedstrijd. Want ze hebben op dag twee zeven uur op de baan gestaan
Mannen:quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, want dat is niet 'de langste wedstrijd in een stuk'; dat is 'een stuk van de langste wedstrijd'.
Nee hoor. Is gewoon 10 over half 7 daar. Kunnen nog wel even doorquote:
Klote zooi?quote:
mooi mannnnquote:
ma aaaaaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |