Scheelt een hoop overlast. Misschien kun je ook even met bondage overleggen aangezien zijn stats de "officiele" stats zijn waar mark et al op geilenquote:Op donderdag 12 juli 2018 04:03 schreef I. het volgende:
[..]
De onderhandelingen lopen. Dikke kans dat Danny mij gewoon even 600k op-plust.
I.
Volgens mij wordt de dagcijfertool van bondage geüpdatet op basis van user profielen, dus als m'n postcount daar verhoogd wordt komt het helemaal in orde.quote:Op donderdag 12 juli 2018 04:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Scheelt een hoop overlast. Misschien kun je ook even met bondage overleggen aangezien zijn stats de "officiele" stats zijn waar mark et al op geilen
Je zult wel gelijk hebben, maar ik dacht dat verwijderde posts niet van de # in je profiel gingen maar dat bondage dat wel aftrekt (omdat hij verwijderde posts ook niet opslaat)quote:Op donderdag 12 juli 2018 04:08 schreef I. het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de dagcijfertool van bondage geüpdatet op basis van user profielen, dus als m'n postcount daar verhoogd wordt komt het helemaal in orde.
I.
Klopt, verwijderde posts worden weer van je postcount afgehaald. Ik heb het idee dat FOK! niet constant een realtime query doet om het aantal posts te tellen wanneer je een profiel bezoekt, en dat die counts dus gewoon ergens geïndexeerd / op-geplust worden. Dus als die count opgehoogd wordt, zal het prima in orde komen.quote:Op donderdag 12 juli 2018 04:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Je zult wel gelijk hebben, maar ik dacht dat verwijderde posts niet van de # in je profiel gingen maar dat bondage dat wel aftrekt (omdat hij verwijderde posts ook niet opslaat)
Nu ik het zo teruglees, schaam ik mij kapot voor die nare post.quote:Op donderdag 12 juli 2018 04:10 schreef devzero het volgende:
[..]
#alwaysready klinkt meer als reclame voor maandverband
Log dan maar uit.quote:Op donderdag 12 juli 2018 04:13 schreef I. het volgende:
[..]
Nu ik het zo teruglees, schaam ik mij kapot voor die nare post.
I.
Dat klinkt wel erg gecompliceerd voor dit forum, caching van postcountquote:Op donderdag 12 juli 2018 04:12 schreef I. het volgende:
[..]
Klopt, verwijderde posts worden weer van je postcount afgehaald. Ik heb het idee dat FOK! niet constant een realtime query doet om het aantal posts te tellen wanneer je een profiel bezoekt, en dat die counts dus gewoon ergens geïndexeerd / op-geplust worden. Dus als die count opgehoogd wordt, zal het prima in orde komen.
I.
De pareltjes in dit topicquote:Op donderdag 12 juli 2018 04:13 schreef I. het volgende:
[..]
Nu ik het zo teruglees, schaam ik mij kapot voor die nare post.
I.
Je verwacht het niet hé.quote:Op donderdag 12 juli 2018 04:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg gecompliceerd voor dit forum, caching van postcount
Niet zo nat als je moeder xDquote:Op donderdag 12 juli 2018 04:16 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, die is wel gruwelijk nat.
Dat of haar klysma was net iets te heftigquote:Op donderdag 12 juli 2018 04:16 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, die is wel gruwelijk nat.
xDxD M'n moeder is vijf jaar geleden overleden, dus ligt op het moment aardig uit te drogen. xDquote:
Een echt beest krijgt iedereen zeikesnatquote:Op donderdag 12 juli 2018 04:18 schreef I. het volgende:
[..]
xDxD M'n moeder is vijf jaar geleden overleden, dus ligt op het moment aardig uit te drogen. xD
I.
Hoog grondwaterpijl?quote:Op donderdag 12 juli 2018 04:18 schreef I. het volgende:
[..]
xDxD M'n moeder is vijf jaar geleden overleden, dus ligt op het moment aardig uit te drogen. xD
I.
Wat heeft haags er nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 12 juli 2018 04:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Een echt beest krijgt iedereen zeikesnat
Uh, okquote:Op donderdag 12 juli 2018 04:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat heeft haags er nou weer mee te maken?
Die I lust er wel pap van?quote:Op donderdag 12 juli 2018 04:18 schreef Sked het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juli 2018 04:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit zei ik gisteren tegen je moeder toen ik haar probeerde nat te krijgen.quote:Op donderdag 12 juli 2018 04:20 schreef I. het volgende:
Ik ben niet gemaakt voor dit soort smeerpijperij.
I.
Je gaat anders meestal wel lekker door met AIUquote:Op donderdag 12 juli 2018 04:20 schreef I. het volgende:
Ik ben niet gemaakt voor dit soort smeerpijperij.
I.
Daar heb ik een speciale band mee, dat voelt goed aan.quote:Op donderdag 12 juli 2018 04:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Je gaat anders meestal wel lekker door met AIU
Ach, zijn moeder is momenteel toch niet in staat om te antwoorden wink winkquote:Op donderdag 12 juli 2018 04:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet tegen zijn moeder
quote:Op donderdag 12 juli 2018 04:22 schreef I. het volgende:
[..]
Daar heb ik een speciale band mee, dat voelt goed aan.
I.
Ligt te slapen idd. wink winkquote:Op donderdag 12 juli 2018 04:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Ach, zijn moeder is momenteel toch niet in staat om te antwoorden wink wink
quote:Op donderdag 12 juli 2018 04:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Net was ze nog dood. Je maakt jezelf een beetje belachelijk nu.
quote:Op donderdag 12 juli 2018 04:18 schreef I. het volgende:
[..]
I.
I.quote:
Dan maak je jezelf eigenlijk nog meer belachelijk. Ik bedoel, wie maakt er nou weer grappen over zoiets?quote:
Nou, ikquote:Op donderdag 12 juli 2018 04:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan maak je jezelf eigenlijk nog meer belachelijk. Ik bedoel, wie maakt er nou weer grappen over zoiets?
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 12 juli 2018 04:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze dood is. Dan krijg je pas spijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |