Kun je je grote vriend danny niet vragen om eens een paar kloonscans te draaien? Misschien zit tailfox er wel achter.quote:Op donderdag 12 juli 2018 03:10 schreef I. het volgende:
[..]
Zou het een complot zijn? Zouden Maghreb en Iwanius switchen van account door elkaars account opnieuw te registreren, en daarop verder te gaan?![]()
![]()
I.
hoe dan, doe ff voorbeeld?quote:Op donderdag 12 juli 2018 03:11 schreef I. het volgende:
[..]
De posts zijn er nog wel, maar zijn allemaal geanonimiseerd. Dus alleen aan de hand van quotes kun je ze nu nog achterhalen.
I.
FOT / Userfoto's #363quote:
Jup.quote:Op donderdag 12 juli 2018 03:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat ze 2 posts daarna werd gequote?
En nu een post van langer geledenquote:Op donderdag 12 juli 2018 03:13 schreef I. het volgende:
[..]
FOT / Userfoto's #363
Kijk daar maar naar post #127. Dan zie je dat het een post van Maghreb was.
I.
oh zo, nooit eerder gezien johquote:Op donderdag 12 juli 2018 03:13 schreef I. het volgende:
[..]
FOT / Userfoto's #363
Kijk daar maar naar post #127. Dan zie je dat het een post van Maghreb was.
I.
quote:
I.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:24 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Dat ruik ik eigenlijk meer bij Nederlanders, die na toiletbezoek slechts met papier zichzelf schoonmaken. Marokkanen daarentegen wassen zich 5 keer per dag ( voor het gebed).
Faler.quote:Op donderdag 12 juli 2018 03:17 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
En dan vergeten om je "eigen" imgur foto's weg te halen
I.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:37 schreef #ANONIEM het volgende:
Lijkt wel alsof ik de enige ben die Arabisch de mooiste taal ter wereld vind.
2011.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:45 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Oh gosh, haar ken ik. Waar heb je deze foto vandaan?
Als dat echt haar foto is, dan is het wel een aardig meidquote:Op donderdag 12 juli 2018 03:21 schreef Sked het volgende:
Eerste keer dat ik een foto van haar zie trouwens.
Oudste post die ik kan vinden.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:57 schreef #ANONIEM het volgende:
Dat is ongetwijfeld de VU! Zowel van binnen als van buiten vreselijk.
Genoeg dames op d'n foks die veel lelijker zijnquote:Op donderdag 12 juli 2018 03:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Als dat echt haar foto is, dan is het wel een aardig meid
lijkt me wel heb wel meerdere van haar gezienquote:Op donderdag 12 juli 2018 03:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Als dat echt haar foto is, dan is het wel een aardig meid
Genoeg catfishes gevangen op het internet de afgelopen tig jaarquote:Op donderdag 12 juli 2018 03:24 schreef I. het volgende:
Volgens mij heeft ze tig verschillende foto's gepost in al die jaren, mja, never trust the internet.
I.
Maar ze was dus ontmaskerd (als aloa?)quote:Op donderdag 12 juli 2018 03:24 schreef I. het volgende:
Volgens mij heeft ze tig verschillende foto's gepost in al die jaren, mja, never trust the internet.
I.
Kijk volgend jaar maar eens naar mijn jaarcijfersquote:Op donderdag 12 juli 2018 03:25 schreef I. het volgende:
Wel apart dat ze juist afgelopen jaar pas echt actief was op FOK!.
I.
Al meerdere malen. Ze was volgens mij al een keer in OUD / LIF ontmaskerd. Ze gaf aan dat ze al een flinke poos zwanger was, en een flinke buik had, had daar ook een foto van gepost maar stond wel een klein poosje later 'na een dagje shoppen' met een platte buik op de foto in een strak jurkje.quote:Op donderdag 12 juli 2018 03:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar ze was dus ontmaskerd (als aloa?)
Ach, tot de 6de maand zie je toch nog nietsquote:Op donderdag 12 juli 2018 03:28 schreef I. het volgende:
[..]
Al meerdere malen. Ze was volgens mij al een keer in OUD / LIF ontmaskerd. Ze gaf aan dat ze al een flinke poos zwanger was, en een flinke buik had, had daar ook een foto van gepost maar stond wel een klein poosje later 'na een dagje shoppen' met een platte buik op de foto in een strak jurkje.Zulke ongein.
I.
Is ook lastig om een consistent verhaal te houden bij een trolquote:Op donderdag 12 juli 2018 03:29 schreef I. het volgende:
Ook iets met het wel / niet dragen van een sluier / hoofddoek. Ze zweerde er eerst bij dat elke moslim dat moest dragen, maar droeg het vervolgens zelf heel sporadisch.
I.
Is erg makkelijk hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2018 03:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Is ook lastig om een consistent verhaal te houden bij een trol
Worden allemaal uitgebuit door hun mannen. Slaven drijven is hun nog niet verleerd.quote:Op donderdag 12 juli 2018 03:31 schreef hemarookworst het volgende:
Zoveel Marokkaanse meiden die zich heilig voordoen, maar ondertussen staat sexjobs en kinky.nl er vol mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |