quote:Op donderdag 12 juli 2018 03:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Op zijn telefoontje heeft hij 'plaatjes laden' toch al uitstaan omdat een tel topic dan te langzaam zou gaan, dus die tetten heeft hij alleen maar weggehaald omdat aloa een TR had gezet.
Kun je je grote vriend danny niet vragen om eens een paar kloonscans te draaien? Misschien zit tailfox er wel achter.quote:Op donderdag 12 juli 2018 03:10 schreef I. het volgende:
[..]
Zou het een complot zijn? Zouden Maghreb en Iwanius switchen van account door elkaars account opnieuw te registreren, en daarop verder te gaan?![]()
![]()
I.
hoe dan, doe ff voorbeeld?quote:Op donderdag 12 juli 2018 03:11 schreef I. het volgende:
[..]
De posts zijn er nog wel, maar zijn allemaal geanonimiseerd. Dus alleen aan de hand van quotes kun je ze nu nog achterhalen.
I.
FOT / Userfoto's #363quote:
Jup.quote:Op donderdag 12 juli 2018 03:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat ze 2 posts daarna werd gequote?
En nu een post van langer geledenquote:Op donderdag 12 juli 2018 03:13 schreef I. het volgende:
[..]
FOT / Userfoto's #363
Kijk daar maar naar post #127. Dan zie je dat het een post van Maghreb was.
I.
oh zo, nooit eerder gezien johquote:Op donderdag 12 juli 2018 03:13 schreef I. het volgende:
[..]
FOT / Userfoto's #363
Kijk daar maar naar post #127. Dan zie je dat het een post van Maghreb was.
I.
quote:
I.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:24 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Dat ruik ik eigenlijk meer bij Nederlanders, die na toiletbezoek slechts met papier zichzelf schoonmaken. Marokkanen daarentegen wassen zich 5 keer per dag ( voor het gebed).
Faler.quote:Op donderdag 12 juli 2018 03:17 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
En dan vergeten om je "eigen" imgur foto's weg te halen
I.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:37 schreef #ANONIEM het volgende:
Lijkt wel alsof ik de enige ben die Arabisch de mooiste taal ter wereld vind.
2011.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:45 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Oh gosh, haar ken ik. Waar heb je deze foto vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |