Fokking goede film ja toen ik hem zag vroeger.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:48 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Fucking Åmål
Toen ik tiener was in ieder geval.
Één jeugdfilm wat ik mij nog kan herinneren ging over een jongen van een jaar of 13 die samen met zijn moeder leefde. Hij liep wat achter in de pubertijd m.b.t. schaamhaar en dergelijke en zij op alles "fokt". Zijn vader was in een dronken bui van het dak van hun huis gekletterd toen daar danste op een rockplaat. Sindsdien mocht die rockplaat nooit meer daar in huis gedraaid worden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:48 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Fucking Åmål
Toen ik tiener was in ieder geval.
Kans zit er dik in.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
Lijkt wel alsof ik de enige ben die Arabisch de mooiste taal ter wereld vind.
Tsja, een gevalletje wij van WC-Eend..?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
Lijkt wel alsof ik de enige ben die Arabisch de mooiste taal ter wereld vind.
Harde G's zijn veel minder frequent in het Arabisch dan het Nederlands. Wat Arabisch zo vreemd doet overkomen zijn stemhebbende faryngale fricatieven.quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Turken gebruiken geen eckte harde Gggg zoals Hollanders en Arabieren.
Nee hoor, gewoon smaken die verschillen! Vind Arabisch de allermooiste taal op aarde.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:50 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Tsja, een gevalletje wij van WC-Eend..?
Wij van WC-eend stemmen daarbij voor Spaans, met name het Spaans uit Medellín.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:17 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon smaken die verschillen! Vind Arabisch de allermooiste taal op aarde.
Dat kan en mag je vinden!quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wij van WC-eend stemmen daarbij voor Spaans, met name het Spaans uit Medellín.
Niet echt, zelf vind ik Marokkaans/Algerijns/Libisch/Egyptisch -Arabisch niet zo mooi tot verschrikkelijk maar Levant-Arabisch en de Standaardarabisch zijn zo mooi.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:50 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Tsja, een gevalletje wij van WC-Eend..?
Dat Nederlanders van 80+ andere associaties hebben met Duitse taal is begrijpelijk. Maar ik begrijp ook niet zo goed wat er verder zo lelijk is aan het Duits (ik ben redelijk goed bekend met die taal omdat ik veel in Duitsland kom) en moet zeggen dat ik de taal best mooi vind.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:13 schreef Straatcommando. het volgende:
Grappig dat Duits zoveel genoemd word inderdaad. Voor een buitenstaander zal er niet veel verschil tussen Duits en Nederlands zitten, sterker nog, Nederlands zullen ze veel lelijker vinden.
Daar loopt het op mijn werk vol vanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:11 schreef quarterpounder het volgende:
[..]
Nog erger is als Nederlanders een poging doen om Engels te praten en dan ook die typische Amerikaanse klanken overnemen, of dit gaan proberen.
Arabisch is prachtig!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat is er nou zo erg aan Turks?![]()
Arabisch!
Yup, begrijp ook niet dat vrijwel iedereen hier het Hebreeuws en Arabisch genoemd. Laat dat nou net de 2 mooiste talen zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:53 schreef Intrepidity het volgende:
Ik snap de frequentie van Hebreeuws in dit topic niet. Prachtige taalZeker als je het enigszins begint te begrijpen. Mooie grammatica en syntax. Verder klinkt het ook een stuk minder hard als Nederlands. Wij hebben meer harde G-klanken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |