Boerenkool ik eet het echt nooit.. zuurkool heel soms.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lekker wereldvreemd blijven, ga toch boerenkool eten.
haha bijna!quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:53 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
http://translate.google.n(...)84%D9%8A%D9%87%D9%85
iets met broer.
Dus jij eet nasi bij het ontbijt ?quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry, patat dan? Lekker dik of juist een ecto zijn hmmmmmmm
blablaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:57 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Als je dat recht in mijn gezicht had gezegd, dan had je de stoep binnen no-time gekust. Dan zal ik gelijk aan het stereotype voldoen dat jij van Berbers hebt, flikker!
[..]
Het Spaans wordt vooral gesproken door Berbers die in het noorden wonen omdat die regio een aantal decennia geleden een Spaans protectoraat was, maar het Darija (Marokkaans-Arabisch) en Frans blijven de grote talen! Het Spaans heeft een bescheiden plek in de Marokkaanse samenleving.
Haha nee bami xDquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:55 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Dus jij eet nasi bij het ontbijt ?
Qué?quote:
Je bent er bijna, je hebt nog twee pogingen. Een hint: Het is Marokkaans-Arabisch (Darija).quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:53 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
http://translate.google.n(...)84%D9%8A%D9%87%D9%85
iets met broer.
laat maar google heeft geen marokaans alleen arabischquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:57 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Je bent er bijna, je hebt nog twee pogingen. Een hint: Het is Marokkaans-Arabisch (Darija).
Ja, maar swassa en slouh en alle rest schaar ik ook onder Rwaffa.. aangezien dat ook gewoon Berbers zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:37 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Je weet dat je meerdere Berberstammen in Marokko hebt he? Dus ik kan sowieso niet per definitie Riffijn zijn, wat jij in je eerste post tegen mij zei.
Maar nogmaals, ik ken mijn familie dus daarover ga ik niet discussieren. Maar ga het lange verhaal niet hier posten, DM/PM mij maar bij meer interesse.
Hoe kan je swassa in godsnaam onder Rif schuilenquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:02 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, maar swassa en slouh en alle rest schaar ik ook onder Rwaffa.. aangezien dat ook gewoon Berbers zijn.
Swassa vallen onder de Imazighen, net zoals de andere stammen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:09 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Hoe kan je swassa in godsnaam onder Rif schuilenDie zitten honderden kilometers ten zuiden van de Rifgebergte en swassa zijn gewoon Saharastammen.
Riffijnen zijn gewoon Berbers uit de Rif. Betrek ajb de andere stammen er niet bij. Hoe graag jij dat ook wilt, klopt dat voor geen ene meter.
Rif is inderdaad Imazighen, maar Imazighen is geen Rif. Swassa en Slou7 zijn heel anders man.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:10 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Swassa vallen onder de Imazighen, net zoals de andere stammen.
Dat je de taal niet mooi vindt betekent niet dat je per se een antipathie voor een land/volk hebt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:45 schreef arjan1112 het volgende:
Er zijn toch nog meer anti-duitse gevoelens in Nederland dan iedereen denkt
Goebbels kon er ook wat van.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:30 schreef arjan1112 het volgende:
Duits klinkt hard. en dat komt natuurlijk vooral door de manier waarop Hitler toespraken gaf
http://www.dumpert.nl/med(...)tie_van_een_man.htmlquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:56 schreef KLTZK het volgende:
1. Het Duits achtige gebral dat ze in Zwitserland spreken.
2. Frans
3. Queen's English
Daartegenover de bazentalen
1. IJslands/Oud-Noords.
2. 'Gewoon' Engels
3. Nieuw-Noors
Altaische talen zijn mooi: Turks, Japans, Koreaans, alleen Mongools klinkt een beetje apart, maar niet lelijk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Goed dat niemand Turks noemt trouwens.
*trots is*
Latijns is gebaseerd op het alfabet van de Etrusken en Grieken, welke weer afstamt van het Fenisch alfabet, welke veel ouder is dan het Arabische.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:48 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het Arabisch alfabet en de Chinese karakters bestaan al veel langer dan het Latijnse, nu jij weer. Wat een debiele reacties hier zeg, de tering.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Mensen die menen dat Duits lelijk is zijn gewoon te dom om het te leren
Goeie, Pools vind ik ook niet mooi, maar dat komt met name door de orthografie, niet zozeer door hoe het klinkt. Qua klank lijkt het namelijk wel wat op Tsjechisch (logisch want ze zijn ook nauw verwant) en dat vind ik wel heel mooi.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:57 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Wel opvallend dat Pools nog niet genoemd, lijkt me zeer ingewikkeld om te leren en het is niet om aan te horen.
Allt í lagi! Nog een fan van het IJslands.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:56 schreef KLTZK het volgende:
Daartegenover de bazentalen
1. IJslands/Oud-Noords.
Dat je Turks en Arabisch in 1 adem noemt is hilarisch en dom. Turks is van een heel ander taalfamilie dan het Arabisch en lijkt totaal niet op elkaar.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:59 schreef Springtouw het volgende:
Nederlands
Midden-Oosterse talen (Arabisch, Turks etc.) Kan er qua klank niet veel onderscheid uit halen.
Frans
Haten op Farsiquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:59 schreef Springtouw het volgende:
Nederlands
Midden-Oosterse talen (Arabisch, Turks etc.) Kan er qua klank niet veel onderscheid uit halen.
Frans
Ja.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:29 schreef Maghrebijnse het volgende:
IPA, vind je Farsi dan een mooie taal?
Het klinkt nogal agressief. Zo is Levantijns Arabisch veel mooier. Maar geen Semitische taal verdient echt een schoonheidsprijs. Misschien voor het schrift, dat dan weer wel.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
Grappig, velen vinden het Maghrebijns een lelijke taal! Ik vind het een zeer mooie taal... trots dat ik het vloeiend spreek.
Als je al Nederlander ernaar luistert komen dezelfde klanken wel terug. Sh en Gggg enzo. En dit vertel ik als iemand die Arabisch kanquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dat je Turks en Arabisch in 1 adem noemt is hilarisch en dom. Turks is van een heel ander taalfamilie dan het Arabisch en lijkt totaal niet op elkaar.
Ik vind alle 'Aziatische talen' lelijk en alle 'Afrikaanse talen' ( alles ten zuiden van de Sahara).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |