Ja best welquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:26 schreef Clashy het volgende:
Grappig dat zovelen het Duits lelijk vinden
cirkelredenering XDquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:27 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja best wel
Maar het is ook wel een graflelijke taal, dus het is wel begrijpelijk.
Zou er dan toch waarheid in zitten..quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:28 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Mehh ik wist niet dat andere mensen er ook zo over dachten.
Dit, ik kan Arabisch praten omdat ik afkomstig ben uit Irak, en Arabisch is een hele mooie taalquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:28 schreef leeell het volgende:
ik vind het grappiger dan mensen arabisch zo lelijk vinden klinken, daar zit bijna net zoveel verschil tussen uitspraak en woorden als elke west-europese taal onderling, sowieso is (officieel) arabisch geen gesproken, enkel geschreven taal.
ik denk dat (bijna) iedereen hier Berber bedoeld door 14 jarige rifapen, dat staat in schril contrast tegen een mooie arabische taal als Egyptisch bijvoorbeeld
Blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:29 schreef Clashy het volgende:
[..]
Zou er dan toch waarheid in zitten..
Wat is je eigen top 3 ?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:30 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dit, ik kan Arabisch praten omdat ik afkomstig ben uit Irak, en Arabisch is een hele mooie taal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |