Je weet hoe het gaat in het dierenrijk? Gevecht tot de dood mijn waarde.quote:
Ai Caramba! Ik voel een David en Goliath epos aankomen...quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je weet hoe het gaat in het dierenrijk? Gevecht tot de dood mijn waarde.
Mooie ogenquote:
quote:
Niet overdrijvenquote:
Vreselijk inderdaadquote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:18 schreef kanovinnie het volgende:
Grappig om te zien dat dit soort reeksen door de jaren heen altijd op dezelfde manier gevuld worden
klopt toch? Vele positieve reacties en een paar sporadische zure. Dat ook is in al die jaren niet anders gewordenquote:
Ja is ook zoquote:Op zondag 24 juni 2018 11:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
Gelukkig maar. Een foto van jezelf plaatsen is voor sommigen al lastig; dan zijn complimenten fijner dan geklaag op veel foto’s
Knijp wangenquote:
Mooi daar. Waar is deze foto genomen? Amerika?quote:
Thanx!quote:Op maandag 25 juni 2018 12:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
Lijkt op de omgeving van California/Arizona. Leuke foto inderdaad!
Gewone lenzen en het groene is mijn eigen oogkleur.quote:Op maandag 25 juni 2018 13:55 schreef LCMS het volgende:
[..]
Heb je lenzen in of zijn deze lichte ogen van jezelf?
Dan heb je dus gewoon mooie lichte ogenquote:Op maandag 25 juni 2018 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewone lenzen en het groene is mijn eigen oogkleur.
Ok that's it. Turned!quote:
Een zilveren bloemenringquote:Op maandag 25 juni 2018 15:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dat is een grote ring trouwens, of is het wat anders?
quote:
Dat is de allerbeste instelling die er is, draag wat je leuk vind, wees wie je bent.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 09:47 schreef Samzz het volgende:
Joah, ik doe niet mee met de mode. Draag wat ik leuk vind en dat is dus die ring.
Dit is kwetsend em stigmatiserend.quote:Op zondag 24 juni 2018 11:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja is ook zo. En uit MCH komt nooit wat leuks, dus ja.
Vrije dag vandaag of verveling op werk?quote:
Hey, Montelly 🎃. Dit is geen slowchat dus laten we het ontopic houden.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vrije dag vandaag of verveling op werk?
Verf en microbladen hahaquote:
Skaai is okeeee oleee oleeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:54 schreef Amarantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wilde schandalige reactie plaatsen op facebook totdat ik me bedacht dat je een vriendje hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:07 schreef Dven het volgende:
Is dit weer bij jou "om de hoek"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Belachelijk mooie omgeving
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Twee minuutjes lopen van huisquote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit weer bij jou "om de hoek"?
Belachelijk mooie omgeving
[..]
Wilde schandalige reactie plaatsen op facebook totdat ik me bedacht dat je een vriendje hebt![]()
![]()
![]()
Ik zal eraan denken als ik zondag in mijn kano door het Nederlandse landschap zit te varen.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Twee minuutjes lopen van huisNormaal is het water azuurblauw maar door alle regen van de afgelopen dagen is het wat troebel.
AmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toffe bril/effect op brilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
babeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
boySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Kom je kayakken?quote:
OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Even een ticket boeken, kom ik zwemmen daar.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Vergeet niet om tijdig een couchsurfrequest in te dienen, ik zit al redelijk volgeboektquote:Op vrijdag 29 juni 2018 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omg. Even een ticket boeken, kom ik zwemmen daar.
Boek wel een hotelletjequote:Op vrijdag 29 juni 2018 12:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Vergeet niet om tijdig een couchsurfrequest in te dienen, ik zit al redelijk volgeboekt
Zitten niet echt in de buurt. Wel een supergezellig B&B'tjequote:
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:07 schreef Dven het volgende:
Heb je je haar geverfd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:
Bankseksen? Waar zie je mij voor aan>?!?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja prima maar ik wil toch niet bankseksen
Oh damnquote:Op vrijdag 29 juni 2018 12:55 schreef Dven het volgende:
[..]![]()
Soort van. Maanden geleden een weddenschap verloren waarbij de verliezen z'n haren grijs moest verven. Dus ik grijze verf gekocht en erin gedaan. Wist ik veel dat je eerst het pigment uit je haar moet halen voor je gaat vervenDus na het wassen had ik ineens een oranje kop.
Single?quote:
Gevaarlijke meid hoorquote:Op maandag 2 juli 2018 00:28 schreef lrishCassidy het volgende:
Ach ja, waarom niet. Mensen durven niks meer
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 juli 2018 00:34 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nee hoor, all love peace and happiness
Waar woon je en hoe oud ben je?quote:
quote:
Ehm dat is idd waarquote:Op maandag 2 juli 2018 00:28 schreef lrishCassidy het volgende:
Ach ja, waarom niet. Mensen durven niks meer
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op maandag 2 juli 2018 20:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ehm dat is idd waar![]()
Bij deze
Goeie lipkleur dat! Welke is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Cutequote:
[..]
Ehm dat is idd waar![]()
Bij deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.puzzie
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
kerol ik ken jou. Weet alleen niet waarvan.quote:
Waaaaaay back in the day (2013?) was ik hier ook al actief. Zou zomaar kunnen, maar dan heb ik wel bewondering voor je geheugen xDquote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
kerol ik ken jou. Weet alleen niet waarvan.
toevallig geen meet?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:14 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Waaaaaay back in the day (2013?) was ik hier ook al actief. Zou zomaar kunnen, maar dan heb ik wel bewondering voor je geheugen xD
mag je er ook in zwemmen of dat niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Er staat wel een bordje dat zwemmen verboden is maar dat staat naast elk water zodat de lokale overheid ingedekt is wanneer iemand verzuiptquote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:22 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
mag je er ook in zwemmen of dat niet?
Damn dude, ziet er heerlijk uit daar. Welke regio's in Bulgarije (daar woon je toch?) zijn nou aanraders als je van natuur, water e.d. houdt? Zoiets als op je foto? Ik wil spontaan op een lange reis als ik je foto zie.quote:Op woensdag 4 juli 2018 08:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Er staat wel een bordje dat zwemmen verboden is maar dat staat naast elk water zodat de lokale overheid ingedekt is wanneer iemand verzuipt
Ben er al vaak zat 's nachts gaan skinnydippen
Is ook heerlijkquote:Op woensdag 4 juli 2018 18:24 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Damn dude, ziet er heerlijk uit daar. Welke regio's in Bulgarije (daar woon je toch?) zijn nou aanraders als je van natuur, water e.d. houdt? Zoiets als op je foto? Ik wil spontaan op een lange reis als ik je foto zie.
Je ziet eruit alsof je een leven hebt, waarom zit je op fokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Hij ziet er ook niet autistisch uit.quote:Op woensdag 4 juli 2018 19:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Je ziet eruit alsof je een leven hebt, waarom zit je op fok
Je moet toch wat wanneer je op kantoor zitquote:Op woensdag 4 juli 2018 19:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Je ziet eruit alsof je een leven hebt, waarom zit je op fok
Wat een leuke fotoquote:Op donderdag 5 juli 2018 17:57 schreef Faxie het volgende:
Matige foto bij een BBQ met een petje tegen de zon![]()
[ afbeelding ]
De womanizer van Fok!quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:57 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
Snap niet waarom je jezelf lelijk vindtquote:Op donderdag 5 juli 2018 17:57 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
Je smiley zouquote:
Ga wegquote:
Vraag dat maar aan m'n matche...ow wachtquote:Op donderdag 5 juli 2018 18:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Snap niet waarom je jezelf lelijk vindt
quote:
HOE STAAT DAT BLIKJE ZO!?quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:57 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat FOK op en dat is een beetje scheefquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:57 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
Jij vindt gemakkelijk een dame!quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:57 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ehm dat is idd waar![]()
Bij deze
Leuk jou eens te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ook piercings![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2018 22:45 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Leuk jou eens te zien![]()
En ook piercings
Was geen fotoquote:Op zaterdag 7 juli 2018 10:20 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Na een minuut al spijt dat je een foto had gepost?
Beetje jammer...
quote:Op vrijdag 6 juli 2018 23:20 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik zou bijna hetero worden van je, faxie.
Leuke vent om te zien ben je.
Hoooooiquote:Op donderdag 5 juli 2018 17:57 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
Heujjjquote:
Zou chalga onder je dakraam spelenquote:
Wanneer zien we jou weer eens? 😍quote:
Altijd tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de knopjes te zien opengaan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk niet dat ik euro zal gooien hoor...quote:Op zaterdag 7 juli 2018 14:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou chalga onder je dakraam spelen
[..]
Wanneer zien we jou weer eens? 😍
[..]
Altijd toch
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 14:57 schreef Kim-Holland het volgende:
Nou, vooruit dan, omdat het een mooie dag is..om in het gras te liggen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de knopjes te zien opengaan..LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, vooruit dan, omdat het een mooie dag is..om in het gras te liggen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de knopjes te zien opengaan..Leuk! Goede boezem ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank uquote:
Haha, ja ik heb het soms ook zonder dat ik het doorhebt, maar ach, ik kan dit wel waarderen! (mega gay, vandaar)quote:Op zaterdag 7 juli 2018 15:16 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dank u
Haha, ik schrok er zelf van.Komt natuurlijk omdat ik op het gras lig..dus ik blijf nog maar ff liggen
Nou, blij dat ik je een plezier kan doenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 15:32 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha, ja ik heb het soms ook zonder dat ik het doorhebt, maar ach, ik kan dit wel waarderen! (mega gay, vandaar)
Ik ben echt zo benieuwd hoe druk het in jouw inbox elke week weer is.quote:
Enkel een paar keer van wat boys toen ik in kpd gepost hadquote:Op zaterdag 7 juli 2018 18:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben echt zo benieuwd hoe druk het in jouw inbox elke week weer is.
Oh en mooi contrast dat roze, na de watervallen en De Pad.Wel jammer van de shades.
![]()
Oh ja, ik loop er ook bijna permanent meequote:Op zaterdag 7 juli 2018 18:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Enkel een paar keer van wat boys toen ik in kpd gepost had
Shades are life. Gevoelige ogen. Zou ze zelfs in de bar dragen als het me geen douchebag zou laten zijn haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Nou, vooruit dan, omdat het een mooie dag is..om in het gras te liggen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de knopjes te zien opengaan..Zo zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, hallo.quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:57 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
D'accordquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 20:33 schreef Montelly het volgende:
Leuk koppel! ❤SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jelly nuquote:
Zijn jullie een koppel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat zij getrouwd was?
Niet relevant voor dit topic alleen. Graag houden bij foto's en reacties daarop. Dat geldt voor iedereen overigens. Relatie status van leden e.d. kan elders besproken wordenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:54 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Zijn jullie een koppel?
Ik dacht dat zij getrouwd was?
AbiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 juli 2018 01:27 schreef Toto69 het volgende:
Cutie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuke foto!quote:
Wauwquote:Op zondag 8 juli 2018 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
Vorig jaar juni in BeratAlbanië.
[ afbeelding ]
Leuk! Doe haar de groeten! Ze wordt gemist op het forum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wojoo waar is je kenmerkende kuif? En wiesda naast jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou verder wel raken
Mijn kuif heb ik in de kliko gegooidquote:Op zondag 8 juli 2018 10:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
wojoo waar is je kenmerkende kuif? En wiesda naast je
Zou verder wel raken
okok nice nice doet ze goedquote:Op zondag 8 juli 2018 12:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn kuif heb ik in de kliko gegooid
Vriendinnetje
Word je nou nooit moe van dat geveeg, om de paar dagen kom je met dezelfde reactie. Blijkbaar willen mensen over de geplaatste foto's praten.quote:Op maandag 9 juli 2018 12:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wat berichten verwijderd. Nogmaals: het is in dit topic niet relevant wie wie neukt/date. Doe dat maar ergens anders.
Daar is het topic alleen niet voor. Prima dat er een beetje wordt ingegaan op foto's, maar het is geen verlengstuk van R&P/een datingtopic. Wie wie doet hoort hier gewoon niet thuis. Verder graag on-topic hier, FB kan elders. Thanksquote:Op maandag 9 juli 2018 12:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Word je nou nooit moe van dat geveeg, om de paar dagen kom je met dezelfde reactie. Blijkbaar willen mensen over de geplaatste foto's praten.
Cool!quote:Op maandag 9 juli 2018 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Haren voor de lol geverfd dit weekend.
Ik noem het kunstwerk "my little pony op een bedje van droog stro"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naaktkat (kitten?) en een dikke wollige. Wat een leuk setjequote:
Een zo'n vadsige garfield en een zo'n haarloos scharminkelquote:
"laten we weer eens wat anders doen".quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:49 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
[..]
Een zo'n vadsige garfield en een zo'n haarloos scharminkelgrappig. je zou bijna denken dat je er 1 zelf hebt uitgekozen en dat de ander over is gebleven na een mislukte relatie ofzo
Nicequote:
Jullie passen goed bij elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 8 juli 2018 01:27 schreef Toto69 het volgende:
Jij en frupsel ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Durf je ook je hele coupe in die kleurensamenstelling te verven?quote:Op maandag 9 juli 2018 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Naaktkat (kitten?) en een dikke wollige. Wat een leuk setje
Hehe, nope. Zijn gewoon mijn eigen uitgekozen katten, zijn beide 3,5 jaar oud (naakte iets ouder) alleen die naakte heb ik pas sinds feb want mn bollie was eenzaamquote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:49 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
[..]
Een zo'n vadsige garfield en een zo'n haarloos scharminkelgrappig. je zou bijna denken dat je er 1 zelf hebt uitgekozen en dat de ander over is gebleven na een mislukte relatie ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Leuke kale en behaarde poes heb je
Ja hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:11 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Durf je ook je hele coupe in die kleurensamenstelling te verven?
Thor, is that you?quote:Op maandag 9 juli 2018 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:31 schreef Crack_ het volgende:
Hehe, nope. Zijn gewoon mijn eigen uitgekozen katten, zijn beide 3,5 jaar oud (naakte iets ouder) alleen die naakte heb ik pas sinds feb want mn bollie was eenzaam.
TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Je doet jezelf ernstig tekort.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Montelly is veels te hot voor mij joh. Past niet.
Nee hoor, dit is valse bescheidenheid ten top, vissen naar complimenten.quote:
Waar heb je dat vandaan? Mijn vriendin heeft haar haren roze proberen te verven met echte verf maar zoals je ziet heeft dat niet gepakt.quote:
quote:
Geen idee. Ik huur mn eigen kamer op een Belgisch callcenter zodat ik niet altijd maar van huis hoef te werken maar heb zakelijk verder weinig met hen te makenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 20:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Lol
Openstaande vacature toevallig?
Haarverf werkt vaak beter.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 20:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan? Mijn vriendin heeft haar haren roze proberen te verven met echte verf maar zoals je ziet heeft dat niet gepakt.
So lowquote:Op dinsdag 10 juli 2018 20:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan? Mijn vriendin heeft haar haren roze proberen te verven met echte verf maar zoals je ziet heeft dat niet gepakt.
Zal ze leuk vinden voor de roze maandag gok ik.quote:Op woensdag 11 juli 2018 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
So low
Maar het is dus echt 1x wassen en weg he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ik ben de afgelopen maanden van heavyweight(123 kg) naar middleweight - light heavyweight (89 kg) gegaanquote:Op woensdag 11 juli 2018 15:33 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Volgende partij tegen Rico Verhoeven?
Leukquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2018 15:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook maar weer eens postenZonnebril want geen emotie tonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drizztgod
quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zonnebril want geen emotie tonen
Drizztgod
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Vaak genoeg gewaarschuwd dat SC automatisch verwijderd word (staat ook bij ''voordat je reageert''). Weet niet meer precies wat je typte (of dat ik je bericht verwijderd heb omdat het een reactie was op SC), maar ik verwijder reacties niet voor niets. Ingaan op een foto mag best (doel van topic zelfsquote:Op woensdag 11 juli 2018 19:54 schreef LuNaTiC het volgende:
Poef en weg! Nouja, leuke foto dan? Dat mag dan weer wel zo te zien, weet nou niet echt of het qua inhoud nou echt elkaar veel ontziet maar goed.
Netjes, netjesquote:Op woensdag 11 juli 2018 15:49 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen maanden van heavyweight(123 kg) naar middleweight - light heavyweight (89 kg) gegaan
Lijkt me dus geen strak plan
quote:Op woensdag 11 juli 2018 20:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Foto met andere zonnebril die me zo te zien te klein is geworden voor m'n dikke kopRooie baardenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Die kat zit binnenstebuiten.quote:
quote:
Zo gezellig samen met de knorrepottenquote:
Ook echt zoiets dat goedkoop is, maar waar stiekem best veel uurtjes vermaak inzitquote:
Tegenstander K.O.? Boksen of kickboksen?quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2018 15:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook maar weer eens postenGetting beard envy hereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Leuke foto. Veel plezier in de vakantiequote:.
Zo, doe je goed.quote:. Veel plezier daar.
Foto met andere zonnebril die me zo te zien te klein is geworden voor m'n dikke kopAan de lijn danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Al gepoetst?
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
Tegen de muur? Moet daar echt een keer heen. Hoor van iedereen dat Berlijn geweldig is.quote:
Foto met andere zonnebril die me zo te zien te klein is geworden voor m'n dikke kopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tnx, nee niet tegen DE muur, daar kun je niet tegen aan staan(staat nog een hekwerk voor) Maar zeker een aanrader Berlijn, wel minimaal 5 dagen er voor uitrekken om alles rustig te kunnen bekijkenquote:Op donderdag 12 juli 2018 10:34 schreef steelhead het volgende:
[..]
Tegen de muur? Moet daar echt een keer heen. Hoor van iedereen dat Berlijn geweldig is.
Leuke foto verder.
vijf leva, nog geen 2,5 euriesquote:Op donderdag 12 juli 2018 10:32 schreef steelhead het volgende:
[..]
Zo gezellig samen met de knorrepotten. Ze steken wel af bij elkaar idd. Was het maar kerst
.
[..]
Ook echt zoiets dat goedkoop is, maar waar stiekem best veel uurtjes vermaak inzit.
[..]
Tegenstander K.O.? Boksen of kickboksen?
[..]
Getting beard envy here.
[..]
Leuke foto. Veel plezier in de vakantie.
[..]
Zo, doe je goed.. Veel plezier daar.
[..]
Aan de lijn dan. Al gepoetst?
2.56 Euro om precies te zijn. Zijn geen koersverschillen, is gekoppeld aan de Euroquote:Op donderdag 12 juli 2018 11:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
5 leva is toch 1,75 of is de koers zo verpest?
toen ik er was was 4leva 1 euroquote:Op donderdag 12 juli 2018 11:15 schreef Dven het volgende:
[..]
2.56 Euro om precies te zijn. Zijn geen koersverschillen, is gekoppeld aan de Euro
Zo snel ga je niet KO bij een training gelukkigquote:Op donderdag 12 juli 2018 10:32 schreef steelhead het volgende:
Tegenstander K.O.? Boksen of kickboksen?
Dat was dan niet in de afgelopen paar jaarquote:
Dat hek was toch, dat toeristen niet een souvenir meenamen ervan? Stond me iets van bij.quote:Op donderdag 12 juli 2018 11:01 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
tnx, nee niet tegen DE muur, daar kun je niet tegen aan staan(staat nog een hekwerk voor) Maar zeker een aanrader Berlijn, wel minimaal 5 dagen er voor uitrekken om alles rustig te kunnen bekijken
Zou wel grappig zijn, dat net buiten de foto, er een buiten westen ligtquote:Op donderdag 12 juli 2018 11:36 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Zo snel ga je niet KO bij een training gelukkigkickboksen/muay thai inderdaad.
Klopt en om te voorkomen het beklad wordquote:Op donderdag 12 juli 2018 12:02 schreef steelhead het volgende:
[..]
Dat hek was toch, dat toeristen niet een souvenir meenamen ervan? Stond me iets van bij.
Leukquote:Op donderdag 12 juli 2018 18:07 schreef Debsterr het volgende:
Andere streepjes, nog steeds even lui
[ afbeelding ]
Ondanks of dankzij je steelhead?quote:Op donderdag 12 juli 2018 12:04 schreef steelhead het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn, dat net buiten de foto, er een buiten westen ligt. Maar ik heb wel eens een eind hout tegen mijn hoofd gehad. Niet KO idd, wel een flinke hersenschudding.
Sweet!quote:Op donderdag 12 juli 2018 18:07 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Hell noquote:Op donderdag 12 juli 2018 19:43 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Sweet!
Zal ik alvast een tafel reserveren bij het First Dates Restaurant?
quote:Op donderdag 12 juli 2018 18:59 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Ondanks of dankzij je steelhead?
Nee lastig om mijn gymgenootjes KO te krijgen. Tegen dit kaliber moet ik het opnemen:
[ afbeelding ]
Gevaarlijke linke directe heeft ze :|
nichtje van -destijds- net 8 jaar.Alweer meer dan 3 jaar geleden
nouja je ziet wel verschil
En dan nog zwaar inhoudenquote:
Moet je maar een beter voorstel doen.quote:
Vliegeren op het strandquote:Op donderdag 12 juli 2018 20:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Moet je maar een beter voorstel doen.
Nu weer on-topic.
Dankequote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Toch een leuke foto, zonder de duvel
Die wenkbrauwenquote:Op donderdag 12 juli 2018 18:07 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks, I guess? Haha daar heb ik nou nog nooit een compliment over gekregen.quote:
Dat moedervlekje op je bovenlipquote:Op donderdag 12 juli 2018 18:07 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
In de pocket.quote:Op donderdag 19 juli 2018 11:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Thanks, I guess? Haha daar heb ik nou nog nooit een compliment over gekregen.
daar denkt blijkbaar niet iedereen hetzelfde overquote:Op donderdag 19 juli 2018 12:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
Verdere SC over die foto's is hier niet gewenst.
Dat mogen ze vinden. Mogen ze hun klaagbrieven naar forum@fok.nl sturen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:41 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
daar denkt blijkbaar niet iedereen hetzelfde over
Leuk, wat voor tattoo heb je?quote:Op zaterdag 21 juli 2018 11:59 schreef Debsterr het volgende:
Stil hier. Geen streepjes vandaag![]()
[ afbeelding ]
Ligt het aan je foundation of is het je huid? Je hebt van die strepen?quote:Op zaterdag 21 juli 2018 11:59 schreef Debsterr het volgende:
Stil hier. Geen streepjes vandaag![]()
[ afbeelding ]
Nee, beetje pigmentvlekjes.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 12:58 schreef Eleanoor het volgende:
[..]
Ligt het aan je foundation of is het je huid? Je hebt van die strepen?
Lekker hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:59 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Chillen op m'n Air lounche.
Leuke picquote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:59 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Vrolijke fotoquote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:59 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.high fives and stagedives
Wauwquote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:59 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 22:34 schreef withxhonor het volgende:
HoiGoede barba.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HoiBazen baard yoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:59 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Jaloers op jouw haarquote:Op woensdag 25 juli 2018 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Pink. It's my new obsession.
HoiGoeie baard, chefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |