Je weet hoe het gaat in het dierenrijk? Gevecht tot de dood mijn waarde.quote:
Ai Caramba! Ik voel een David en Goliath epos aankomen...quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je weet hoe het gaat in het dierenrijk? Gevecht tot de dood mijn waarde.
Mooie ogenquote:
quote:
Niet overdrijvenquote:
Vreselijk inderdaadquote:Op zaterdag 23 juni 2018 23:18 schreef kanovinnie het volgende:
Grappig om te zien dat dit soort reeksen door de jaren heen altijd op dezelfde manier gevuld worden
klopt toch? Vele positieve reacties en een paar sporadische zure. Dat ook is in al die jaren niet anders gewordenquote:
Ja is ook zoquote:Op zondag 24 juni 2018 11:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
Gelukkig maar. Een foto van jezelf plaatsen is voor sommigen al lastig; dan zijn complimenten fijner dan geklaag op veel foto’s
Knijp wangenquote:
Mooi daar. Waar is deze foto genomen? Amerika?quote:
Thanx!quote:Op maandag 25 juni 2018 12:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
Lijkt op de omgeving van California/Arizona. Leuke foto inderdaad!
Gewone lenzen en het groene is mijn eigen oogkleur.quote:Op maandag 25 juni 2018 13:55 schreef LCMS het volgende:
[..]
Heb je lenzen in of zijn deze lichte ogen van jezelf?
Dan heb je dus gewoon mooie lichte ogenquote:Op maandag 25 juni 2018 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewone lenzen en het groene is mijn eigen oogkleur.
Ok that's it. Turned!quote:
Een zilveren bloemenringquote:Op maandag 25 juni 2018 15:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dat is een grote ring trouwens, of is het wat anders?
quote:
Dat is de allerbeste instelling die er is, draag wat je leuk vind, wees wie je bent.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 09:47 schreef Samzz het volgende:
Joah, ik doe niet mee met de mode. Draag wat ik leuk vind en dat is dus die ring.
Dit is kwetsend em stigmatiserend.quote:Op zondag 24 juni 2018 11:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja is ook zo. En uit MCH komt nooit wat leuks, dus ja.
Vrije dag vandaag of verveling op werk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |