Kan niet wachten op Raonic - Isnerquote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:23 schreef Anonymousz het volgende:
Centre Court
Djokovic vs Nishikori
Del Potro vs Nadal
NO.1 COURT
Federer vs Anderson
Raonic vs Isner
Genot
Keesgod.quote:
7-6 6-7 7-6 6-7 100-98quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:25 schreef suus21 het volgende:
] Heerlijk heerlijk heerlijk Serena is fantastisch heerlijk amerikaans heerlijk
En giorgi is de grootste trut van de tour misselijk vrouwmes
Bedankt zuurbakkusquote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:25 schreef suus21 het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:26 schreef VoMy het volgende:
Jezus, wat is iedereen hier labiel zeg. Bertens is er niets bij. Die gaat overigens gewoon winnen.
Niet labiel zijn en op Fok! zittenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:26 schreef VoMy het volgende:
Jezus, wat is iedereen hier labiel zeg. Bertens is er niets bij. Die gaat overigens gewoon winnen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:25 schreef suus21 het volgende:
We noteren het even...quote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:26 schreef VoMy het volgende:
Zeg, jongedame:quote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:23 schreef Anonymousz het volgende:
Centre Court
Djokovic vs Nishikori
Del Potro vs Nadal
NO.1 COURT
Federer vs Anderson
Raonic vs Isner
Genot
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:12 schreef Federer-fan het volgende:
Beste mensen, de OOP voor morgen is uit. Ik ga denk ik alleen maar naar het Centre Court kijken, met eerst Djokovic-Nishikori en dan Del Potro-Nadal.
quote:
Vlakke etappes gewoon een herhalinkje pakken manquote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:32 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Weet nu ff niet wat ik moet kijken, Kiki of de Tour.
Why not both.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:32 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Weet nu ff niet wat ik moet kijken, Kiki of de Tour.
Het is anders nu wel spannend of de kopgroep het gaat redden. Denk van niet trouwens.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Vlakke etappes gewoon een herhalinkje pakken man
Niet op de feiten vooruitlopen ja.quote:
Meh...quote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Stelling: Als Nederland nog actief was geweest op het WK voetbal had Kiki Bertens Wimbledon gewonnen.
Ja, zeker te weten.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind Görges wel een mooie vrouw.
Ik doe met je mee:quote:
Een blindequote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:39 schreef Federer-fan het volgende:
Is er hier iemand die bij dit programma de partijen op No. 1 Court gaat volgen en niet of minder die op Centre Court?
CENTRE COURT
Djokovic vs Nishikori
Del Potro vs Nadal
NO.1 COURT
Federer vs Anderson
Raonic vs Isner
Hoop jij dat Frankrijk wint van België?quote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:42 schreef iejeecee het volgende:
serena wint, bertens verliest en belgie wint vanavond.... topdag
Ja, inderdaad.quote:
Mja, Georges had vanaf het begin al het beste van het spel, normaal gesproken was het een 2-0 in sets geworden voor Georges.. In set 3 lijkt het fysieke ook mee te gaan spelen en is die Duitse wat fitter.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:40 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Dit is gewoon de match weg gooien, zoveel UE's...
jaquote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoop jij dat Frankrijk wint van België?
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:44 schreef Szura het volgende:
Laat Gorges het toernooi trouwens maar winnen
Mag ik vragen waarom? Ik vind Fransen zo onsympahiek.quote:
Ik vind Belgen onsympathiekquote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom? Ik vind Fransen zo onsympahiek.
Die Belgen mogen niet opeens wereldkampioen worden natuurljkquote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom? Ik vind Fransen zo onsympahiek.
Zijn ook vriendinnen, en een paar jaartjes ouder nu natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:46 schreef Tim86 het volgende:
Goerges is weleens minder sportief geweest tegen Nederlanders. Maar het is ook makkelijker als je wint.
Neequote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:07 schreef Evertjan het volgende:
Bertens stijgt denk ik wel de top 15 binnen?
Oké.quote:
Nee, zo jammer is dat. Vind ik op het strand ook. Zodra ik zie dat een verder mooi meisje/vrouw een tatoeage of een piercing heeft, haak ik af.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:48 schreef iejeecee het volgende:
Die tattoo op d'r pols is nou weer niet nodig
Is toch geen gezicht dat de camera vol op haar onderbroek en billen staat......quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:32 schreef macca728 het volgende:
dragen die Engelse meisjes ook vaak, korte rokken !
Ziggo zend het ook uit.......quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:38 schreef heywoodu het volgende:
Haase en Lindstedt verliezen de eerste set. Set twee is net begonnen, op de Player, voor de liefhebber.
quote:
Picsquote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:32 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Is toch geen gezicht dat de camera vol op haar onderbroek en billen staat......
Stupide nog wel. Zo’n ELO ranking naast de huidige ranking is leuk, maar nu is het expres (en terecht) gebaseerd op prestaties tijdens veel toernooien. Anders valt dat laatste ook weg en uiteindelijk gaat het om de eurootjes (commercie)quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:11 schreef iejeecee het volgende:
Trouwens wel een stupide ranking systeem bij tennis om het te baseren op hoever je komt in een toernooi. Wie je verslaat zegt veel meer dan hoever je komt, een ELO ranking zou beter zijn.
Toch afhankelijk van het scoreverloop. Als die Japanner weer half geblesseerd over de baan loopt is daar weinig aan natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:39 schreef Federer-fan het volgende:
Is er hier iemand die bij dit programma de partijen op No. 1 Court gaat volgen en niet of minder die op Centre Court?
CENTRE COURT
Djokovic vs Nishikori
Del Potro vs Nadal
NO.1 COURT
Federer vs Anderson
Raonic vs Isner
Wie zend federer uit?quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:46 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Toch afhankelijk van het scoreverloop. Als die Japanner weer half geblesseerd over de baan loopt is daar weinig aan natuurlijk
Ik doelde eigenlijk op es en ziggo, er lijkt geen schema online te staan.quote:
Het lijkt hier net alsof je een vraag stelt aan Nadal, Federer-fan.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 16:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wie hoop je dat er bij de heren wint, Nadal?
Dat denk ik wel. Lege tribunes en 0 mensen die het op een andere manier volgen zou ook vreemd zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:39 schreef Federer-fan het volgende:
CENTRE COURT
Djokovic vs Nishikori
Del Potro vs Nadal
NO.1 COURT
Federer vs Anderson
Raonic vs Isner
zijn ze lesbisch met elkaar?quote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zijn ook vriendinnen, en een paar jaartjes ouder nu natuurlijk.
Jaa, da's waar.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:46 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Toch afhankelijk van het scoreverloop. Als die Japanner weer half geblesseerd over de baan loopt is daar weinig aan natuurlijk
Jaa, klopt, dat bedacht ik me ook toen ik het typte, maar anders had ik twee vraagtekens moeten gebruiken "Wie hoop je dat er wint? Nadal?" maar dat vond ik er zo gaar uitzien.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het lijkt hier net alsof je een vraag stelt aan Nadal, Federer-fan.
Vandaar dat ik "hier" had ingevoegd. Ik doelde op de bezoekers van dit topic.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Lege tribunes en 0 mensen die het op een andere manier volgen zou ook vreemd zijn.
Spelen die in het stadion?quote:Op dinsdag 10 juli 2018 22:31 schreef heywoodu het volgende:
Rebreak Murray/Soares die nu serveren om op 5-5 te komen
Ja weet ik niet, ben niet ah kijken. Maar dacht dat ze misschien mastjes langs baan 18 hadden staan ofzo (lol)quote:Op dinsdag 10 juli 2018 22:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo te zien wel, vandaar dat het er nog niet zo donker uit ziet
[ afbeelding ]
Demi doet dubbels, maar dat wist je vast wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 22:34 schreef maan_man het volgende:
Wat maakt haar geen wereldflop en Kiek wel? #proberenTeBegrijpen
Zo ver was ik ook al. Maar bij de dubbel ligt de lat anders of wat? Boos? Nee, eerder medelijden dat jij zo moet trollen om aandacht te krijgen om dat anders niemand je ziet staan,quote:Op dinsdag 10 juli 2018 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Demi doet dubbels, maar dat wist je vast wel.
Ben je nou nog steeds boos?
OK.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 22:38 schreef maan_man het volgende:
Zo ver was ik ook al. Maar bij de dubbel ligt de lat anders of wat? Boos? Nee, eerder medelijden dat jij zo moet trollen om aandacht te krijgen om dat anders niemand je ziet staan,
En over blessures gesproken, mogelijk heeft Del Potro nog/weer last van zen pols.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:46 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Dat zou echt kut zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2018 07:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En over blessures gesproken, mogelijk heeft Del Potro nog/weer last van zen pols.
Dat zou echt extreem kut zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2018 07:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En over blessures gesproken, mogelijk heeft Del Potro nog/weer last van zen pols.
Ach, die is gewoon altijd geblesseerd.quote:Op woensdag 11 juli 2018 07:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zonde. Hoop dat hij nog wat in te brengen heeft.quote:Op woensdag 11 juli 2018 07:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een ding is zeker, Delpo is tegenwoordig de grootste aanstelleritus op de baan en tegelijkertijd wel sterren van de hemel spelen.quote:Op woensdag 11 juli 2018 12:13 schreef Marcoss het volgende:
Ach, Del Potro is nog nooit topfit geweest de afgelopen jaren, geloof ik, maar aan z'n tennis was dat (meestal) niet te zien.
Hoho, we hebben ook nog Robin ‘last van duisternis, horloges en muziek’ Haase.quote:Op woensdag 11 juli 2018 12:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Een ding is zeker, Delpo is tegenwoordig de grootste aanstelleritus op de baan
Hij was meestal of geblesseerd of op de weg terug van een blessure. Op het moment dat hij ná die fase zat was hij meestal echt ontzettend goed. Helaas duurde dat dan altijd hooguit een jaar en was hij weer (zwaar) geblesseerd..quote:Op woensdag 11 juli 2018 12:13 schreef Marcoss het volgende:
Ach, Del Potro is nog nooit topfit geweest de afgelopen jaren, geloof ik, maar aan z'n tennis was dat (meestal) niet te zien.
Ja, inderdaad. Vind het echt tragisch/zielig.quote:Op woensdag 11 juli 2018 07:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat zou echt kut zijn.
Hoop niet dat hij weer onder het mes moet.
Djokovic ook. Waarom neem ik hier vrij voor.quote:
Gewoon vroeg werken. Hoef je ook geen vrij te nemen. Al heb ik dat vrijdag voor de zekerheid wel gedaan.quote:Op woensdag 11 juli 2018 14:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Djokovic ook. Waarom neem ik hier vrij voor.
Ja, doe ik ook wel, maar toch voel ik me een beetje bekocht (al is Djokovic-Nishikori tot nu toe wel leuk).quote:Op woensdag 11 juli 2018 14:26 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Gewoon vroeg werken. Hoef je ook geen vrij te nemen. Al heb ik dat vrijdag voor de zekerheid wel gedaan.
Ja, die zijn masterlijk.quote:
Ja, klopt. Voor de wedstrijd is het wel fijn, want anders waren we misschien wel met anderhalf uur klaar geweest.quote:Op woensdag 11 juli 2018 14:35 schreef Norrage het volgende:
Beetje wisselvallige start weer van Djoko.
Ja.quote:Op woensdag 11 juli 2018 14:40 schreef de_boswachter het volgende:
Is de partij Raonic - Isner op de baan van Federer straks?
Wat doe 'ie het toch allemaal makkelijk.quote:
Ja, geweldig. Fijn om hem weer op dit niveau te zien.quote:Op woensdag 11 juli 2018 14:44 schreef Norrage het volgende:
Djoko herstelt weer goed, indrukwekkend groundstrokes hoor.
Inderdaad.quote:Op woensdag 11 juli 2018 14:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, geweldig. Fijn om hem weer op dit niveau te zien.
quote:Op woensdag 11 juli 2018 14:47 schreef Norrage het volgende:
Set Djoko. Op naar de big 3 in de halve finales!
Fed - Djoko graagquote:Op woensdag 11 juli 2018 14:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]![]()
Hoop jij ook op een Federer-Nadalfinale?
Ja, da's mijn tweede keus. Dan hoop ik ergens wel dat Djokovic wint.quote:
Niet meer. Altijd wat overlap als BBC 1 begint met uitzenden.quote:Op woensdag 11 juli 2018 14:54 schreef Federer-fan het volgende:
BBC 1 en BBC 2 zenden beide Federer-Anderson uit.
Mja, leek wel zo bedoeld. Maar goed, dat zeg ik bij Federer eerder dan bij een of andere subtopper.quote:
Was dat een woordspeling?quote:
Niet verkeerd.quote:Op woensdag 11 juli 2018 15:04 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Ja. Wel wat zout bij het lezen graag.
Beetje zijn standaard tegenwoordig. Vaak slordig in de tweede set.quote:Op woensdag 11 juli 2018 15:04 schreef Marcoss het volgende:
Federer lijkt net als tegen Mannarino nonchalanter te worden na een goede 1e set..
(En Anderson staat ook wel prima te spelen)
Ja dat is altijd het gezeik. Er is niemand die tegen de hele Big 3 goed kan spelen, dus je hoopt altijd dat ze tegen elkaar moeten. Kei wordt sowieso in 3 sets weggevaagd als ie tegen Rafa moet...quote:Op woensdag 11 juli 2018 15:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Normaal zou ik wel voor Kei zijn, maar aangezien dat een frustrerende kwartfinale tegen Nadal zou worden is het wel hopen op Djokovic.
Spijker op z'n kop ja.quote:Op woensdag 11 juli 2018 15:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja dat is altijd het gezeik. Er is niemand die tegen de hele Big 3 goed kan spelen, dus je hoopt altijd dat ze tegen elkaar moeten. [...]
Kyrgios wellicht, maar die laat het vaak elders liggen.quote:Op woensdag 11 juli 2018 15:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja dat is altijd het gezeik. Er is niemand die tegen de hele Big 3 goed kan spelen, dus je hoopt altijd dat ze tegen elkaar moeten. Kei wordt sowieso in 3 sets weggevaagd als ie tegen Rafa moet...
Wel grappig, want bot is niet een woord dat ik associeer met Federer.quote:
Ja, en dat laatste punt was een beetje een anti-climax.quote:Op woensdag 11 juli 2018 15:32 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Merkwaardig einde van die tiebreak.
Anderson speelt ook gewoon anti-tennis.quote:Op woensdag 11 juli 2018 15:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en dat laatste punt was een beetje een anti-climax.
En Murrayquote:Op woensdag 11 juli 2018 16:02 schreef Federer-fan het volgende:
Na BP's tegen nu break Djokovic: * 4-2.
Zo bizar: Federer, Nadal en Djokovic staan al meer dan tien jaar aan de top en niemand kan ze aan, behalve Del Potro en Wawrinka op een goeie dag.
Zijn het A-Team. Murray is Murdock en hoort er dus eigenlijk niet echt bij.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:02 schreef Federer-fan het volgende:
Zo bizar: Federer, Nadal en Djokovic staan al meer dan tien jaar aan de top en niemand kan ze aan, behalve Del Potro en Wawrinka op een goeie dag.
O ja.quote:
Wist ik niet.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:05 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Zijn het A-Team. Murray is Murdock en hoort er dus eigenlijk niet echt bij.
Beetje als Messi en Ronaldo. Wel bijzonder.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:02 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, vroeger had je er meer tegelijk die dat konden (Edberg, Becker, Lendl, Courier, Agassi, Sampras, McEnroe, Wilander), dus meerdere echte wereldtoppers.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:09 schreef Norrage het volgende:
Djoko doet er een tandje bij na die ene game...Dat onderscheidt hem (en Rafa en Fed) van de rest....
Volgens mij niet - maar ik heb er weinig van gezien.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:18 schreef TennispeRFect het volgende:
Wat staat Federer matig te spelen laatste paar pujten sinds ik inschakel. Is dat hele wedstrijd al zo?
Ah slordig, ongeinspireerdquote:Op woensdag 11 juli 2018 16:18 schreef TennispeRFect het volgende:
Wat staat Federer matig te spelen laatste paar pujten sinds ik inschakel. Is dat hele wedstrijd al zo?
Sinds begin tweede set eigenlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:18 schreef TennispeRFect het volgende:
Ja, bij Raonic-Isner komt de waren tennisliefhebber wel aan z'n trekken.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tering. Nog langer wachten op servicegeweldgoden.
Dus als Federer zuigt, zuigt Mirka niet?quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:25 schreef TennispeRFect het volgende:
Nou voor straf een setje extra spelen en Mirka zuigt helemaal niets vanavond
Nee, nog niet. S.v.p. geen valse scores posten.quote:
Probeer het los te latenquote:Op woensdag 11 juli 2018 16:15 schreef Federer-fan het volgende:
Irritant dat je de hele tijd moet zappen als je het beide wilt volgen.
Op FOK kijken ze over het algemeen liever naar Goerges - Williams (lol).quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, bij Raonic-Isner komt de waren tennisliefhebber wel aan z'n trekken.
Ja, is toch zo.quote:
Mad.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op FOK kijken ze over het algemeen liever naar Goerges - Williams (lol).
Jah, ik ook.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:29 schreef iejeecee het volgende:
Ik kijk liever naar Goerges dan naar Isner ja. Kan aan mij liggen
Ja, klopt. Alleen is het wel onrustig. Ik volg de scores maar twee partijen tegelijk echt volgens is lastig.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je kan evt ook een laptopje ernaast zetten
Isner op gras ook. Kijkt zich wel lekker weg.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Isner op gravel is wel leuk. Alles beuken.
Dr. Ivo - paupertje Lleyton op Wimbledon staat hoog op mijn lijstje favoriete partijen.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Isner op gras ook. Kijkt zich wel lekker weg.
Net als Dr. Ivo. RIP trouwens.
Lleyton Hewitt...... godver wat kon ik zijn bloed wel drinken. Vooral op de AO. Maar sinds hij afscheid heeft genomen mis ik juist dit soort klootzakken op de tour.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dr. Ivo - paupertje Lleyton op Wimbledon staat hoog op mijn lijstje favoriete partijen.
nou heeft i weer eens wat tegengas en dan zakt hij altijd wegquote:Op woensdag 11 juli 2018 16:49 schreef Marcoss het volgende:
Anderson staat prima te spelen, maar Federer na set 1 wel echt ver onder z’n niveau..
Ja. Dan wordt iedereen verplicht in het zwart te spelen de laatste dagen.quote:Op woensdag 11 juli 2018 16:58 schreef iejeecee het volgende:
Gaan ze hullie hullie doen op Wimbledon als straks Federer en Serena eruit vliegen?
1-1. Anderson staat als een baas te serveren.quote:Op woensdag 11 juli 2018 17:04 schreef Norrage het volgende:
Zal wel 6-0 voor Fed worden nu maar fijn dat ie wat tegenstand heeft
Alsof Michael Jackson uit de dood herrezen is, zo gillen ze als Fedje een punt pakt.quote:Op woensdag 11 juli 2018 17:09 schreef Norrage het volgende:
Ik word al weer helemaal gestoord van dat kut-publiek.....pfff..
Ja, is niet vanzelfsprekend voor mij hoor. Ik ben fan van Nadal.quote:
Ja, dat zie je niet vaak: een actieve speler die commentaar geeft.quote:Op woensdag 11 juli 2018 17:17 schreef iejeecee het volgende:
De altijd charismatische Andy Murray is commentator op de BBC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |