Kan niet wachten op Raonic - Isnerquote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:23 schreef Anonymousz het volgende:
Centre Court
Djokovic vs Nishikori
Del Potro vs Nadal
NO.1 COURT
Federer vs Anderson
Raonic vs Isner
Genot
Keesgod.quote:
7-6 6-7 7-6 6-7 100-98quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:25 schreef suus21 het volgende:
] Heerlijk heerlijk heerlijk Serena is fantastisch heerlijk amerikaans heerlijk
En giorgi is de grootste trut van de tour misselijk vrouwmes
Bedankt zuurbakkusquote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:25 schreef suus21 het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:26 schreef VoMy het volgende:
Jezus, wat is iedereen hier labiel zeg. Bertens is er niets bij. Die gaat overigens gewoon winnen.
Niet labiel zijn en op Fok! zittenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:26 schreef VoMy het volgende:
Jezus, wat is iedereen hier labiel zeg. Bertens is er niets bij. Die gaat overigens gewoon winnen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:25 schreef suus21 het volgende:
We noteren het even...quote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:26 schreef VoMy het volgende:
Zeg, jongedame:quote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:23 schreef Anonymousz het volgende:
Centre Court
Djokovic vs Nishikori
Del Potro vs Nadal
NO.1 COURT
Federer vs Anderson
Raonic vs Isner
Genot
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:12 schreef Federer-fan het volgende:
Beste mensen, de OOP voor morgen is uit. Ik ga denk ik alleen maar naar het Centre Court kijken, met eerst Djokovic-Nishikori en dan Del Potro-Nadal.
quote:
Vlakke etappes gewoon een herhalinkje pakken manquote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:32 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Weet nu ff niet wat ik moet kijken, Kiki of de Tour.
Why not both.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:32 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Weet nu ff niet wat ik moet kijken, Kiki of de Tour.
Het is anders nu wel spannend of de kopgroep het gaat redden. Denk van niet trouwens.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Vlakke etappes gewoon een herhalinkje pakken man
Niet op de feiten vooruitlopen ja.quote:
Meh...quote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Stelling: Als Nederland nog actief was geweest op het WK voetbal had Kiki Bertens Wimbledon gewonnen.
Ja, zeker te weten.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind Görges wel een mooie vrouw.
Ik doe met je mee:quote:
Een blindequote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:39 schreef Federer-fan het volgende:
Is er hier iemand die bij dit programma de partijen op No. 1 Court gaat volgen en niet of minder die op Centre Court?
CENTRE COURT
Djokovic vs Nishikori
Del Potro vs Nadal
NO.1 COURT
Federer vs Anderson
Raonic vs Isner
Hoop jij dat Frankrijk wint van België?quote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:42 schreef iejeecee het volgende:
serena wint, bertens verliest en belgie wint vanavond.... topdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |