Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door Monitor
zijn we daar nog mee bezig?quote:Op maandag 9 juli 2018 03:49 schreef naatje_1 het volgende:
Volgens mij liegt I., kan geen mod vinden die sinds 2012 niet meer post
Eerst de burger en als toetje een perzikquote:Op maandag 9 juli 2018 03:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
YUM !maar een wilde perzik is lekkerder
why?quote:Op maandag 9 juli 2018 03:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben ze volgens mij allemaal afgegaan en dat duurt een tijdje...
Toptopic.quote:Op maandag 9 juli 2018 04:03 schreef Sked het volgende:
ONZ / Wat voor gevolgen hebben drugsverslaving op FOK!?
OF2god![]()
Hij zuipt nogal veel, zal wel in slaap gevallen zijnquote:Op maandag 9 juli 2018 04:04 schreef I. het volgende:
[..]
Toptopic.Mooi ook hoe hij het topic opent en vrijwel direct denkt; Fuck it, i'm out.
I.
Ah, dan heeft hij dit topic waarschijnlijk gewoon per ongeluk getypt na met z'n dronken kop op z'n toetsenbord te zijn gevallen.quote:Op maandag 9 juli 2018 04:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij zuipt nogal veel, zal wel in slaap gevallen zijn
Dan moeten wij het maar levend houdenquote:Op maandag 9 juli 2018 04:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij zuipt nogal veel, zal wel in slaap gevallen zijn
Zonde, ik ben al bijna mod van ONZ.quote:Op maandag 9 juli 2018 04:10 schreef Sked het volgende:
OF2 maakt alleen maar fantastische topics. Ik zou hem bijna aanbevelen als ONZ mod.
quote:Op maandag 9 juli 2018 04:10 schreef naatje_1 het volgende:
I keep on spending, but I won't get poor
To every illness in this land there is a cure
I won't be howlin', I'm having fun
I got 99 solutions and the blues got none
Lyrics van De Staat - Blues is Dead
Mijn stem heb je. ook al legt dat weinig gewicht in de schaalquote:Op maandag 9 juli 2018 04:10 schreef Sked het volgende:
OF2 maakt alleen maar fantastische topics. Ik zou hem bijna aanbevelen als ONZ mod.
Oh, das klote. Moeten we beiden maar mod worden.quote:Op maandag 9 juli 2018 04:12 schreef Sked het volgende:
[..]
We willen niet dat iemand OF2 in de weg loopt.
Gaat een lastige worden, maar ik ga m'n best doen.quote:Op maandag 9 juli 2018 04:14 schreef Sked het volgende:
Denk niet dat je met zijn intelligentie kan omgaan
Nee joh, die zorgt voor motivatie bij andere bovenmatig intelligente lapzwansen.quote:Op maandag 9 juli 2018 04:14 schreef naatje_1 het volgende:
Dus iemand die goeden topics opent maken we modDat gaat toch juist productiviteit niet ten goede
Alle 3? Is toch niet zo'n ramp?quote:Op maandag 9 juli 2018 04:14 schreef naatje_1 het volgende:
Dus iemand die goeden topics opent maken we modDat gaat toch juist productiviteit niet ten goede
Ach, ik zit al een paar weken te gapen.quote:Op maandag 9 juli 2018 04:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zat net te gapen ja... Zal waarschijnlijk nog wel een half uur duren minstens.
Gapen komt door indoctrinatie uit de media. De media is onderdeel van een complot.quote:Op maandag 9 juli 2018 04:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zat net te gapen ja... Zal waarschijnlijk nog wel een half uur duren minstens.
Heb je een linkje ?quote:Op maandag 9 juli 2018 04:29 schreef naatje_1 het volgende:
In het teruggraven van oude topics enzo ben ik nu op het punt van de SC-rellen gekomen, damn
KLB rellen, dat waren pas tijden.quote:Op maandag 9 juli 2018 04:29 schreef naatje_1 het volgende:
In het teruggraven van oude topics enzo ben ik nu op het punt van de SC-rellen gekomen, damn
Dat topic is van 2010.quote:Op maandag 9 juli 2018 04:41 schreef I. het volgende:
[..]
ONZ mod volgens mij, hij werd pas in 2007 FA volgens mij.
I.
Gezien zijn toontje moeten we maar aannemen dat hij FA was.quote:Op maandag 9 juli 2018 04:41 schreef I. het volgende:
Oh verdomme, dat is een topic uit 2010..
Nvm.
I.
Ik zat mijn nieuwe knopjes te testenquote:Op maandag 9 juli 2018 04:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb toch net zitten posten hier of wat?
Neequote:Op maandag 9 juli 2018 04:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb toch net zitten posten hier of wat?
quote:Op maandag 9 juli 2018 04:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik opende browser in ie en die was van gister nogdacht al
Lekker bezigquote:Op maandag 9 juli 2018 04:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jaaaa hahaha ga stuk om mezelf hier
Oh zoquote:Op maandag 9 juli 2018 04:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee ik zag heel dit topic niet![]()
Toch nog maar een uurtje slapen danquote:Op maandag 9 juli 2018 04:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee ik zag heel dit topic niet![]()
Zo vroeg op de dag al?quote:Op maandag 9 juli 2018 04:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb geweldig spul zitten roken volgens mij
Rekt 't niet, dan scheurt 't wel.quote:Op maandag 9 juli 2018 05:03 schreef sp3c het volgende:
welk krapjes dit keer hoor maar das ook wel lekker
uitgeslapen?quote:Op maandag 9 juli 2018 05:03 schreef sp3c het volgende:
welk krapjes dit keer hoor maar das ook wel lekker
maandaghaatquote:
kan je wel zeggen jaquote:Op maandag 9 juli 2018 05:19 schreef naatje_1 het volgende:
Ah, ik heb wat rellen gemist ook(in 2012)
slaap lekkerquote:Op maandag 9 juli 2018 05:41 schreef naatje_1 het volgende:
Genoeg gelachen, ga nu toch wel echt slapen. Huisgenoot wordt nu als het goed is wakker.
Hij rookt alleen crack xDquote:Op maandag 9 juli 2018 05:46 schreef markdeajaxfan het volgende:
Of drink je niet voordat je gaat werken ?
wow (lol)quote:Op maandag 9 juli 2018 05:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Handen kapot of ik schiet je omhoog
Wat weet jij nou van treinenquote:Op maandag 9 juli 2018 06:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Trein doet tjoeke tjoeke tjoek tjoek
heb nog nooit zo'n onzin gehoordquote:Op maandag 9 juli 2018 06:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de wielen van de trein zijn van lucht
kedeng kedengquote:Op maandag 9 juli 2018 06:10 schreef markdeajaxfan het volgende:
Wist je dat NS elke dag meer dan een miljoen mensen tijdens 5000 treinritten vervoert? Er ligt in Nederland 7000 kilometer spoor waarop per jaar 17,5 miljard reizigerskilometers worden afgelegd. Dat is op en neer naar Pluto en dan nog tien keer naar de maan heen en weer
Dit is ook onzin. Zoveel mensen wonen er niet eens op aarde.quote:Op maandag 9 juli 2018 06:10 schreef markdeajaxfan het volgende:
Wist je dat NS elke dag meer dan een miljoen mensen tijdens 5000 treinritten vervoert? Er ligt in Nederland 7000 kilometer spoor waarop per jaar 17,5 miljard reizigerskilometers worden afgelegd. Dat is op en neer naar Pluto en dan nog tien keer naar de maan heen en weer
je bent zelf onzinquote:Op maandag 9 juli 2018 06:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit is ook onzin. Zoveel mensen wonen er niet eens op aarde.
Zoek het uit.quote:Op maandag 9 juli 2018 06:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ONZ / Verneuk hier de quote van je voorganger
bijnaquote:Op maandag 9 juli 2018 06:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
bijna vakantie, nog even volhouden
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-07-2018 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
onGELOOFlijkquote:Op maandag 9 juli 2018 10:11 schreef aloa het volgende:
wat een geloof ook...![]()
https://nos.nl/artikel/22(...)staatstelevisie.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |