Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door Monitor
zijn we daar nog mee bezig?quote:Op maandag 9 juli 2018 03:49 schreef naatje_1 het volgende:
Volgens mij liegt I., kan geen mod vinden die sinds 2012 niet meer post
Eerst de burger en als toetje een perzikquote:Op maandag 9 juli 2018 03:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
YUM !maar een wilde perzik is lekkerder
why?quote:Op maandag 9 juli 2018 03:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben ze volgens mij allemaal afgegaan en dat duurt een tijdje...
Toptopic.quote:Op maandag 9 juli 2018 04:03 schreef Sked het volgende:
ONZ / Wat voor gevolgen hebben drugsverslaving op FOK!?
OF2god![]()
Hij zuipt nogal veel, zal wel in slaap gevallen zijnquote:Op maandag 9 juli 2018 04:04 schreef I. het volgende:
[..]
Toptopic.Mooi ook hoe hij het topic opent en vrijwel direct denkt; Fuck it, i'm out.
I.
Ah, dan heeft hij dit topic waarschijnlijk gewoon per ongeluk getypt na met z'n dronken kop op z'n toetsenbord te zijn gevallen.quote:Op maandag 9 juli 2018 04:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij zuipt nogal veel, zal wel in slaap gevallen zijn
Dan moeten wij het maar levend houdenquote:Op maandag 9 juli 2018 04:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij zuipt nogal veel, zal wel in slaap gevallen zijn
Zonde, ik ben al bijna mod van ONZ.quote:Op maandag 9 juli 2018 04:10 schreef Sked het volgende:
OF2 maakt alleen maar fantastische topics. Ik zou hem bijna aanbevelen als ONZ mod.
quote:Op maandag 9 juli 2018 04:10 schreef naatje_1 het volgende:
I keep on spending, but I won't get poor
To every illness in this land there is a cure
I won't be howlin', I'm having fun
I got 99 solutions and the blues got none
Lyrics van De Staat - Blues is Dead
Mijn stem heb je. ook al legt dat weinig gewicht in de schaalquote:Op maandag 9 juli 2018 04:10 schreef Sked het volgende:
OF2 maakt alleen maar fantastische topics. Ik zou hem bijna aanbevelen als ONZ mod.
Oh, das klote. Moeten we beiden maar mod worden.quote:Op maandag 9 juli 2018 04:12 schreef Sked het volgende:
[..]
We willen niet dat iemand OF2 in de weg loopt.
Gaat een lastige worden, maar ik ga m'n best doen.quote:Op maandag 9 juli 2018 04:14 schreef Sked het volgende:
Denk niet dat je met zijn intelligentie kan omgaan
Nee joh, die zorgt voor motivatie bij andere bovenmatig intelligente lapzwansen.quote:Op maandag 9 juli 2018 04:14 schreef naatje_1 het volgende:
Dus iemand die goeden topics opent maken we modDat gaat toch juist productiviteit niet ten goede
Alle 3? Is toch niet zo'n ramp?quote:Op maandag 9 juli 2018 04:14 schreef naatje_1 het volgende:
Dus iemand die goeden topics opent maken we modDat gaat toch juist productiviteit niet ten goede
Ach, ik zit al een paar weken te gapen.quote:Op maandag 9 juli 2018 04:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zat net te gapen ja... Zal waarschijnlijk nog wel een half uur duren minstens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |