SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Eens, helemaal als het vandaag precies 1 jaar na dato is.quote:Op zondag 8 juli 2018 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze qua misdragingen veel voor elkaar onder doen, maar verder is er nu toch wel genoeg over gezegd?
Staat er qua herdenking nog iets moois op stapel dat je weet?blablablabla![]()
Benieuwd of mensen als Elan en Caland het ook zo grappig vinden als het gebeurt bij een Feyenoorder of een familielid.![]()
nee, wel goed dat inmiddels die aansprakelijkheid is opgelost, dat gaf wel veel negatieve energiequote:Op zondag 8 juli 2018 11:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens, helemaal als het vandaag precies 1 jaar na dato is.
Staat er qua herdenking nog iets moois op stapel dat je weet?![]()
Nu nog wel even op 1 lijn komen met de familie, het zijn maar details.....quote:Op zondag 8 juli 2018 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee, wel goed dat inmiddels die aansprakelijkheid is opgelost, dat gaf wel veel negatieve energieblablablabla![]()
Dat er kritische gereageerd wordt op de komst van blind (zeker voor zo’n bak geld) snap ik wel, maar persoonlijk denk ik dat hij niet slechter, en misschien we een tandje beter is geworden sinds hij hier vertrok. Hij was toen in bloedvorm, en dat kan nog wel een keer gebeuren. Ik denk dat hij samen met de Ligt echt wel een benijdenswaardige verdediging kan vormen. #optimist
Zat naast een marokaan met een Nouri shirt in de tram net, had niet in de gaten dat het vandaag alweer een jaar terug was. Arme ziel.-nee-![]()
is in principe een verzekeringskwestie en sowieso heeft Ajax zich altijd bereid getoond te helpen.quote:Op zondag 8 juli 2018 11:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Nu nog wel even op 1 lijn komen met de familie, het zijn maar details.....![]()
Daley mag van mij altijd terugkomen, en daar mag ook wel wat voor betaald worden. Zie hem overigens liever op het middenveld dan centraal achterin, al is het wel lekker dat je daar dan ook een extra optie hebt net als linksback. Denk echt dat hij van grote toegevoegde waarde kan zijn, neemt natuurlijk ook een bak ervaring met zich meequote:Op zondag 8 juli 2018 11:49 schreef Marsenal het volgende:
Dat er kritische gereageerd wordt op de komst van blind (zeker voor zo’n bak geld) snap ik wel, maar persoonlijk denk ik dat hij niet slechter, en misschien we een tandje beter is geworden sinds hij hier vertrok. Hij was toen in bloedvorm, en dat kan nog wel een keer gebeuren. Ik denk dat hij samen met de Ligt echt wel een benijdenswaardige verdediging kan vormen. #optimist
Zat naast een marokaan met een Nouri shirt in de tram net, had niet in de gaten dat het vandaag alweer een jaar terug was. Arme ziel.![]()
Vast niet maar ik denk ook niet dat zij daar met dat spandoek hebben gestaanquote:Op zondag 8 juli 2018 11:45 schreef TheJanitor het volgende:
Benieuwd of mensen als Elan en Caland het ook zo grappig vinden als het gebeurt bij een Feyenoorder of een familielid.![]()
Zo voel ik dat ook. En jongens die bij hun topclub aan de zijlijn komen, dat is wel een beetje de poel waaruit we moeten vissen natuurlijk, dat is geen schande.quote:Op zondag 8 juli 2018 11:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Daley mag van mij altijd terugkomen, en daar mag ook wel wat voor betaald worden. Zie hem overigens liever op het middenveld dan centraal achterin, al is het wel lekker dat je daar dan ook een extra optie hebt net als linksback. Denk echt dat hij van grote toegevoegde waarde kan zijn, neemt natuurlijk ook een bak ervaring met zich mee-nee-![]()
Caland heeft wel vaak genoeg dat #nouriworden gepost hier met een lachende ondertoon, al denk ik (en hoop ik) dat het hem ook nog wel te ver zou gaan om zo'n doekje in elkaar te knutselen.quote:Op zondag 8 juli 2018 11:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vast niet maar ik denk ook niet dat zij daar met dat spandoek hebben gestaanOh.![]()
Daley is meer geschikt voor CVM ja, maar goed als Ten Hag hem gebruikt als inschuivende centrale verdediger waar hij in balbezit die verdedigende middenvelder is dan vind ik het ook wel goed.quote:Op zondag 8 juli 2018 11:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Daley mag van mij altijd terugkomen, en daar mag ook wel wat voor betaald worden. Zie hem overigens liever op het middenveld dan centraal achterin, al is het wel lekker dat je daar dan ook een extra optie hebt net als linksback. Denk echt dat hij van grote toegevoegde waarde kan zijn, neemt natuurlijk ook een bak ervaring met zich meeOh.![]()
Dan is Caland een idiootquote:Op zondag 8 juli 2018 12:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Caland heeft wel vaak genoeg dat #nouriworden gepost hier met een lachende ondertoon, al denk ik (en hoop ik) dat het hem ook nog wel te ver zou gaan om zo'n doekje in elkaar te knutselen.![]()
Zal het dan toch allemaal aan Inter en Crystal Palace hebben gelegen?quote:Bij Frank de Boer begint het stilaan weer te kriebelen. De vorig jaar bij Crystal Palace ontslagen trainer heeft naar eigen zeggen alweer 'veel aanbiedingen' op zak, maar 'ik ga geen overhaaste beslissingen nemen'. De Boer zei dat gisteren tegen FOX Sports. ,,Ik heb nu twee keer een zeperd gehad, dus het moet nu wel gewoon een goede keuze zijn. Eentje waar je het gevoel hebt: hé, dat is een stabiele club. Niet dat er in de laatste vijf, zes jaar negen trainers zijn geweest.''![]()
Ik mag hopen dat Frank in de tussentijd ook zelfkritisch is geweest en heeft onderzocht hoe hij een betere trainer kan worden.quote:Op zondag 8 juli 2018 12:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zal het dan toch allemaal aan Inter en Crystal Palace hebben gelegen?Oh.![]()
lijkt me ook, 3-4-3 kan je dan goed spelenquote:Op zondag 8 juli 2018 12:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daley is meer geschikt voor CVM ja, maar goed als Ten Hag hem gebruikt als inschuivende centrale verdediger waar hij in balbezit die verdedigende middenvelder is dan vind ik het ook wel goed.![]()
terwijl hij bij Ajax vaak te realistisch was, bij Inter had hij wel last van politiek, was ook een domme keuze, Crystal Palace lag toch wel aan hemzelfquote:Op zondag 8 juli 2018 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Frank in de tussentijd ook zelfkritisch is geweest en heeft onderzocht hoe hij een betere trainer kan worden.![]()
Voorspelling
Frank is na de kerst trainer van Ajax."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Misschien wel van Feyenoord. Als Feyenoord weer net zo'n collectieve wanprestatie levert als vorig seizoen dan haalt ome Gio de kerst ook niet.quote:Op zondag 8 juli 2018 13:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Voorspelling
Frank is na de kerst trainer van Ajax.![]()
het verschil tussen Gio en ten Hag is dat ten Hag als trainer en speler nooit wat gepresteerd heeft en GIo als speler en trainer alles al gewonnen heeft en zelfs net naast de Wereldtitel greep...quote:Op zondag 8 juli 2018 13:45 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Misschien wel van Feyenoord. Als Feyenoord weer net zo'n collectieve wanprestatie levert als vorig seizoen dan haalt ome Gio de kerst ook niet.
Dus dan heb je altijd veel meer krediet....."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
4e prijs in 3 jaar is schandalig inderdaad.quote:Op zondag 8 juli 2018 13:45 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Misschien wel van Feyenoord. Als Feyenoord weer net zo'n collectieve wanprestatie levert als vorig seizoen dan haalt ome Gio de kerst ook niet.![]()
De JC schaal is geen prijs en die bekers kan je ook niet serieus nemen als je alleen maar thuiswedstrijden loot.quote:Op zondag 8 juli 2018 14:07 schreef Maastoren het volgende:
[..]
4e prijs in 3 jaar is schandalig inderdaad.
Dat kampioenschap was wel knap.Oh.![]()
Jij hebt liever 0 prijzen lees ik. Ok.quote:Op zondag 8 juli 2018 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De JC schaal is geen prijs en die bekers kan je ook niet serieus nemen als je alleen maar thuiswedstrijden loot.
Dat kampioenschap was wel knap.
VeltmanGOD![]()
Wat een ongelooflijk gebrek aan nuance heb jijquote:Op zondag 8 juli 2018 14:14 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Jij hebt liever 0 prijzen lees ik. Ok.
VeltmanGOD
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
OvertredingGODquote:Op zondag 8 juli 2018 14:14 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Jij hebt liever 0 prijzen lees ik. Ok.
VeltmanGOD
Was geen vrije trapGOD![]()
De supercup kan je over discussiëren inderdaad.quote:Op zondag 8 juli 2018 14:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk gebrek aan nuance heb jij
Maar als je in 2 verschillende bekeredities je rivaal verslaat en in de laatste editie psv en az (de hype van afgelopen seizoen) dan heb je het prima gedaan.![]()
eerlijk is eerlijk, hij heeft wel gelijk.quote:Op zondag 8 juli 2018 14:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk gebrek aan nuance heb jijMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ach, we weten toch allang dat dit het verschil is tussen Ajax en Feyenoord? De lat ligt bij ons veel hoger dan de beker winnen en daar tevreden mee zijn.![]()
-niet doen-quote:Op zondag 8 juli 2018 14:28 schreef Zocalo het volgende:
Ach, we weten toch allang dat dit het verschil is tussen Ajax en Feyenoord? De lat ligt bij ons veel hoger dan de beker winnen en daar tevreden mee zijn.![]()
Ik had een bekertje vorig seizoen toch niet erg gevonden hoor, in ieder geval ietsquote:Op zondag 8 juli 2018 14:28 schreef Zocalo het volgende:
Het zijn nooit prijzen als de concurrent ze wint....quote:Op zondag 8 juli 2018 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De JC schaal is geen prijs en die bekers kan je ook niet serieus nemen als je alleen maar thuiswedstrijden loot.
Dat kampioenschap was wel knap.
Het is een rond ding
van zilver
wat is het dan volgens jouw?"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Jaquote:Op zondag 8 juli 2018 14:28 schreef Zocalo het volgende:
![]()
![]()
Ja vandaar dat keizer er uit werd gepleurd na het bekerverlies....en het was niet de eerste trainer van ajax die er uit vloog na uitschakeling in de beker..."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Alleen maar thuiswedstrijdenGOD.quote:'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
wie nog meer dan ?quote:Op zondag 8 juli 2018 15:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
Ja vandaar dat keizer er uit werd gepleurd na het bekerverlies....en het was niet de eerste trainer van ajax die er uit vloog na uitschakeling in de beker...RED ONS HENNIEGOD![]()
Een magnum?quote:Op zondag 8 juli 2018 14:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het zijn nooit prijzen als de concurrent ze wint....
Het is een rond ding
van zilver
wat is het dan volgens jouw?Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Ben jij een navy seal?quote:Op zondag 8 juli 2018 15:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
Ja vandaar dat keizer er uit werd gepleurd na het bekerverlies....en het was niet de eerste trainer van ajax die er uit vloog na uitschakeling in de beker...![]()
In Putten zijn ze een beetje teleurgesteld:
https://www.voetbalprimeu(...)cent-niet-waar-.htmlVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Terecht dat ze boos zijn, idiote toegangsprijzen ook trouwensquote:Op zondag 8 juli 2018 21:43 schreef Monolith het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)cent-niet-waar-.html
En dan zie je Dani de Wit
Oh.![]()
Ik snap ze wel.quote:Op zondag 8 juli 2018 21:43 schreef Monolith het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)cent-niet-waar-.htmlAFCA!![]()
Daarvoor moet je geld toe krijgenquote:Op zondag 8 juli 2018 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terecht dat ze boos zijn, idiote toegangsprijzen ook trouwens
En dan zie je Dani de WitRED ONS HENNIEGOD![]()
Oh ik ook wel. Ik ben ook benieuwd naar het echte eerste elftal voor komend seizoen. De oefenwedstrijden tot dusver zijn toch vooral gespeeld door een veredeld B-elftal.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hij heeft ambitie maar niet zoveel zelfkennis of slimheid . Prima jongen verderquote:Op zondag 8 juli 2018 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dani de Wit wil nu de kans in het eerste krijgen (lol)RED ONS HENNIEGOD![]()
Geen idee, ik ken hem niet. Maar dat zal best wel.quote:Op zondag 8 juli 2018 22:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij heeft ambitie maar niet zoveel zelfkennis of slimheid . Prima jongen verderOh.![]()
Dat zijn nagenoeg alle voetballers.quote:Op zondag 8 juli 2018 22:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij heeft ambitie maar niet zoveel zelfkennis of slimheid . Prima jongen verder![]()
Is te hopen dat Frenkie en Donny fit zijn om tegen Sturm Graz te spelen.quote:Op zondag 8 juli 2018 21:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh ik ook wel. Ik ben ook benieuwd naar het echte eerste elftal voor komend seizoen. De oefenwedstrijden tot dusver zijn toch vooral gespeeld door een veredeld B-elftal.Oh.![]()
"Het seizoen is echter niet alleen Sturm Graz", oftewel Erik ten Hag. Ik hoop dat hij de ernst inziet van deze wedstrijd, ook voor zijn eigen baanzekerheid. Voor mij is deze wedstrijd namelijk wel alles, een jaar zonder Europees trek ik echt niet. Ik denk zelfs dat een aantal spelers een transfer van deze wedstrijd af laten hangen.![]()
Als we niet winnen van Sturm Graz hoop ik toch wel dat hij gelijk ontslagen wordt.quote:Op maandag 9 juli 2018 07:23 schreef Simmertje het volgende:
"Het seizoen is echter niet alleen Sturm Graz", oftewel Erik ten Hag. Ik hoop dat hij de ernst inziet van deze wedstrijd, ook voor zijn eigen baanzekerheid. Voor mij is deze wedstrijd namelijk wel alles, een jaar zonder Europees trek ik echt niet. Ik denk zelfs dat een aantal spelers een transfer van deze wedstrijd af laten hangen.![]()
Als hij niet wint mag hij gelijk optyfen.quote:Op maandag 9 juli 2018 07:23 schreef Simmertje het volgende:
"Het seizoen is echter niet alleen Sturm Graz", oftewel Erik ten Hag. Ik hoop dat hij de ernst inziet van deze wedstrijd, ook voor zijn eigen baanzekerheid. Voor mij is deze wedstrijd namelijk wel alles, een jaar zonder Europees trek ik echt niet. Ik denk zelfs dat een aantal spelers een transfer van deze wedstrijd af laten hangen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Zal wel gaan over fitheid opbouwen neem ik aan en niet te vroeg jongens terug laten keren van een blessure?quote:Op maandag 9 juli 2018 07:23 schreef Simmertje het volgende:
"Het seizoen is echter niet alleen Sturm Graz", oftewel Erik ten Hag. Ik hoop dat hij de ernst inziet van deze wedstrijd, ook voor zijn eigen baanzekerheid. Voor mij is deze wedstrijd namelijk wel alles, een jaar zonder Europees trek ik echt niet. Ik denk zelfs dat een aantal spelers een transfer van deze wedstrijd af laten hangen.
Dan vind ik er nog wel wat over te zeggen, natuurlijk ziet hij ook het belang van Sturm Graz.Oh.![]()
dan komt het ook niet meer goed denk ikquote:Op maandag 9 juli 2018 07:28 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als we niet winnen van Sturm Graz hoop ik toch wel dat hij gelijk ontslagen wordt.![]()
Met het seizoen of met de club?quote:Op maandag 9 juli 2018 09:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan komt het ook niet meer goed denk ik![]()
![]()
Die eerste wedstrijd moet je gewoon a la 2017 met 3 a 4 doelpunten verschil winnen. Vol erop en hopelijk een kolkende arena, het is in ieder geval uitverkocht en denk dat iedereen er wel zin in heeft weer.![]()
twitter:tactipedia twitterde op zondag 08-07-2018 om 12:30:26De voorbereiding op het seizoen 2018 - 2019 is begonnen, zo ook voor @AFCAjax In de oefenwedstrijd tegen Steaua Boekarest kwamen een aantal nieuwe accenten naar voren. #Ajax reageer retweet
twitter:tactipedia twitterde op zondag 08-07-2018 om 12:32:581. Inverted Fullback:Tegen Steaua viel op dat Ajax gebruik maakte van de Inverted Fullback. Deze strategie wordt ook vaak door Pep Guardiola gebruikt, om de as beter bezet te hebben. Hierdoor is de ploeg minder kwetsbaar in de omschakeling.#Ajax https://t.co/ZbzsBeRYrG reageer retweet
twitter:tactipedia twitterde op zondag 08-07-2018 om 12:36:132. ‘Dynamisch middenveld’:In plaats van vast met de punt naar achteren te spelen, lijkt Ajax constant te wisselen tussen PNA en PNV. Zo duikt Labyad regelmatig op als ‘nummer 10’.#Ajax https://t.co/RJY2yDTc4L reageer retweet
twitter:tactipedia twitterde op zondag 08-07-2018 om 12:40:043. Manier van drukzetten.:Ook de manier van drukzetten viel op. Op het moment dat Steaua de bal op de eigen helft had, positioneerde Labyad zich naast Huntelaar en zetten de Amsterdammers druk vanuit een 4-2-4/4-4-2 formatie.#Ajax https://t.co/MICzSM7Tx1 reageer retweet
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
vooral dat laatste is iets wat ik persoonlijk wil zien.quote:Op maandag 9 juli 2018 11:13 schreef gniffie het volgende:
twitter:tactipedia twitterde op zondag 08-07-2018 om 12:30:26De voorbereiding op het seizoen 2018 - 2019 is begonnen, zo ook voor @AFCAjax In de oefenwedstrijd tegen Steaua Boekarest kwamen een aantal nieuwe accenten naar voren. #Ajax reageer retweet
twitter:tactipedia twitterde op zondag 08-07-2018 om 12:32:581. Inverted Fullback:Tegen Steaua viel op dat Ajax gebruik maakte van de Inverted Fullback. Deze strategie wordt ook vaak door Pep Guardiola gebruikt, om de as beter bezet te hebben. Hierdoor is de ploeg minder kwetsbaar in de omschakeling.#Ajax https://t.co/ZbzsBeRYrG reageer retweet
twitter:tactipedia twitterde op zondag 08-07-2018 om 12:36:132. ‘Dynamisch middenveld’:In plaats van vast met de punt naar achteren te spelen, lijkt Ajax constant te wisselen tussen PNA en PNV. Zo duikt Labyad regelmatig op als ‘nummer 10’.#Ajax https://t.co/RJY2yDTc4L reageer retweet
twitter:tactipedia twitterde op zondag 08-07-2018 om 12:40:043. Manier van drukzetten.:Ook de manier van drukzetten viel op. Op het moment dat Steaua de bal op de eigen helft had, positioneerde Labyad zich naast Huntelaar en zetten de Amsterdammers druk vanuit een 4-2-4/4-4-2 formatie.#Ajax https://t.co/MICzSM7Tx1 reageer retweet
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
mensen zijn er tegenwoordig ook meer in geïnteresseerdquote:Op maandag 9 juli 2018 11:25 schreef JanCees het volgende:
Ze doen net alsof het allemaal tactische revoluties zijn die Ten Hag hier invoert![]()
We kunnen inderdaad beter chagrijnig blijven mopperen dat Ten Hag volledig kut is.quote:Op maandag 9 juli 2018 11:25 schreef JanCees het volgende:
Ze doen net alsof het allemaal tactische revoluties zijn die Ten Hag hier invoertOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
dat kan toch eigenlijk niet.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Voorlopige opstelling tegen Sturm?
Laybad Huntelaar Neres
Ziyech Eiting Mazraoui
Wobert De Ligt Schuurs Kristensen
Onana![]()
ik dacht in de vi te lezen dat lasse, kasper en nico er gewoon bij zullen zijnquote:Op maandag 9 juli 2018 12:00 schreef TheJanitor het volgende:
Voorlopige opstelling tegen Sturm?
Laybad Huntelaar Neres
Ziyech Eiting Mazraoui
Wobert De Ligt Schuurs Kristensen
Onana
ook tadic, maar dat betreft een enkele dag voor de wedstrijd, dus die speelt wellicht niet.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Maar laat je ze ook spelen als ze net een week in training zijn en geen wedstrijd gespeeld hebben?quote:Op maandag 9 juli 2018 12:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik dacht in de vi te lezen dat lasse, kasper en nico er gewoon bij zullen zijn![]()
Het is maar hoe je het wil lezen.quote:Op maandag 9 juli 2018 11:25 schreef JanCees het volgende:
Ze doen net alsof het allemaal tactische revoluties zijn die Ten Hag hier invoert
Maar ik snap het als je sochtends op staat met een fles azijn dat het allemaal kut is.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
waar zeg ik dat??quote:Op maandag 9 juli 2018 12:28 schreef fathank het volgende:
Maar ik snap het als je sochtends op staat met een fles azijn dat het allemaal kut is.![]()
Er zit een flink zuur ondertoontje in je postquote:Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: