abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_180328057
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 10:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

wat heeft het ene met het andere te maken, het is geen enkel probleem om beide gevallen te veroordelen
Vanuit het Ajax-kamp op FOK! doet men graag of het alleen de Feyenoorders zijn die zich verlagen tot dit soort gedrag, terwijl het tegendeel waar is.
blablablabla
  zondag 8 juli 2018 @ 10:35:24 #277
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_180328124
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 10:31 schreef Elan het volgende:

[..]

Vanuit het Ajax-kamp op FOK! doet men graag of het alleen de Feyenoorders zijn die zich verlagen tot dit soort gedrag, terwijl het tegendeel waar is.
Hoe kan je toch zulke onzin uitkramen :')
  zondag 8 juli 2018 @ 10:37:09 #278
194695 franklop
Fran knock
pi_180328141
Laten we zeggen dat er een clubje is bij beide supportersgroepen waarvan we blij zouden moeten zijn als ze plots van de aardbodem verdwijnen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 8 juli 2018 @ 10:37:25 #279
131800 Tarado
capô de fusca
pi_180328143
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 10:31 schreef Elan het volgende:

[..]

Vanuit het Ajax-kamp op FOK! doet men graag of het alleen de Feyenoorders zijn die zich verlagen tot dit soort gedrag, terwijl het tegendeel waar is.
was dat maar zo, wat die gasten wel voor elkaar krijgen is dat de voetballers steeds moeilijker bereikbaar worden, trainen achter gesloten deuren, zulke oefenpotjes gaan ze op een gegeven moment ook wel zonder publiek spelen.
pi_180328185
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 10:35 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Hoe kan je toch zulke onzin uitkramen :')
Vanaf post #252
blablablabla
pi_180328374
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 10:40 schreef Elan het volgende:

[..]

Vanaf post #252
Tering, wat ben jij dom (en blind)
pi_180328541
quote:
10s.gif Op zondag 8 juli 2018 10:26 schreef Elan het volgende:

[..]

https://www.ad.nl/nederla(...)-in-hattem~a1fbd796/

En dan lekker janken over een spandoek. Hypocriciegoden.
Waarom proberen recht te praten wat krom is?
Ik vind rellen(niet dat ik dat goedkeur) van een hele andere orde dan een spandoek maken uit leedvermaak.
Die lui mogen van mij gelijk een levenslange stadionverbod krijgen.
  zondag 8 juli 2018 @ 11:00:52 #283
131800 Tarado
capô de fusca
pi_180328610
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 10:57 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Waarom proberen recht te praten wat krom is?
Ik vind rellen(niet dat ik dat goedkeur) van een hele andere orde dan een spandoek maken uit leedvermaak.
Die lui mogen van mij gelijk een levenslange stadionverbod krijgen.
geldt voor die rellers eigenlijk ook, misdragingen moet je gewoon uitbannen, zolang je mensen er mee weg laat komen lukt dat niet.
pi_180328648
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 10:57 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Waarom proberen recht te praten wat krom is?
Ik vind rellen(niet dat ik dat goedkeur) van een hele andere orde dan een spandoek maken uit leedvermaak.
Die lui mogen van mij gelijk een levenslange stadionverbod krijgen.
Het is gewoon een gevalletje pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet hier. Een deel van jullie aanhang is veel extremer, schuwen geweld niet en vallen zelfs eigen spelers aan.

Ga dat lekker bespreken in plaats van moord en brand schreeuwen over een paar campinggasten ergens in Zeeland met een debiel spandoekje.
blablablabla
pi_180328687
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 11:00 schreef Tarado het volgende:

[..]

geldt voor die rellers eigenlijk ook, misdragingen moet je gewoon uitbannen, zolang je mensen er mee weg laat komen lukt dat niet.
Die misdragingen zijn door veel beter toezicht inmiddels redelijk uit de stadions geweerd dus nu doen ze het bij oefenwedstrijden waar amper toezicht is.

Snap niet dat je je daar zo druk om kunt maken eigenlijk.
blablablabla
pi_180328755
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 11:04 schreef Elan het volgende:

[..]

Die misdragingen zijn door veel beter toezicht inmiddels redelijk uit de stadions geweerd dus nu doen ze het bij oefenwedstrijden waar amper toezicht is.

Snap niet dat je je daar zo druk om kunt maken eigenlijk.
Wat wil je nou dan? Jij bent de enige die er hier een punt van maakt en de boel een beetje loopt te bagatelliseren omdat er nog meer idioten rondlopen.

En dan verwijs je naar post #252. Het enige wat ik vervolgens zie is:

- Idioten, maar goed je hebt ze er altijd tussen zitten. Bij ons op de tribune is het soms niet anders
- Boeiend
- Caland zal het wel humor vinden
- Feyenoorders die debiel doen, je verwacht het niet.
- Breaking news, voetbalsupporters zijn respectloze tokkies.

En voor de rest gaat er niemand op in.
pi_180328835
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 11:10 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Wat wil je nou dan? Jij bent de enige die er hier een punt van maakt en de boel een beetje loopt te bagatelliseren omdat er nog meer idioten rondlopen.

En dan verwijs je naar post #252. Het enige wat ik vervolgens zie is:

- Idioten, maar goed je hebt ze er altijd tussen zitten. Bij ons op de tribune is het soms niet anders
- Boeiend
- Caland zal het wel humor vinden
- Feyenoorders die debiel doen, je verwacht het niet.
- Breaking news, voetbalsupporters zijn respectloze tokkies.

En voor de rest gaat er niemand op in.
Voor de rest gaat niemand er op in.
Vond je het niet voldoende zo? :D
blablablabla
pi_180328913
Je vindt het nodig om te trollen op de dag dat het precies een jaar geleden is? Heb je nou echt het moreel besef van een doperwtje Elan?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_180328920
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 11:15 schreef Elan het volgende:

[..]

Voor de rest gaat niemand er op in.
Vond je het niet voldoende zo? :D
"Vanuit het Ajax-kamp op FOK! doet men graag of het alleen de Feyenoorders zijn die zich verlagen tot dit soort gedrag, terwijl het tegendeel waar is."

Dat komt echt naar voren bij die vijf reacties ja. Man, man, man.
pi_180328953
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 11:19 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

"Vanuit het Ajax-kamp op FOK! doet men graag of het alleen de Feyenoorders zijn die zich verlagen tot dit soort gedrag, terwijl het tegendeel waar is."

Dat komt echt naar voren bij die vijf reacties ja. Man, man, man.
In het Feyenoordtopic, nu hier en bij eerdere incidenten zie je constant dat beschuldigende vingertje ja.
blablablabla
pi_180328965
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 11:21 schreef Elan het volgende:

[..]

In het Feyenoordtopic, nu hier en bij eerdere incidenten zie je constant dat beschuldigende vingertje ja.
Joe, genoeg geweest. Ophoeren nu.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 8 juli 2018 @ 11:22:54 #292
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_180328977
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 11:19 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

"Vanuit het Ajax-kamp op FOK! doet men graag of het alleen de Feyenoorders zijn die zich verlagen tot dit soort gedrag, terwijl het tegendeel waar is."

Dat komt echt naar voren bij die vijf reacties ja. Man, man, man.
Conclusie: Elan is een echte verongelijkte Feyenoorder
pi_180328987
quote:
10s.gif Op zondag 8 juli 2018 11:22 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Conclusie: Elan is een echte verongelijkte Feyenoorder
Dit ja, laten we er maar mee ophouden.
pi_180329027
quote:
10s.gif Op zondag 8 juli 2018 11:22 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Conclusie: Elan is een echte verongelijkte Feyenoorder
Totaal niet.
Maar als er een supportersgroep zich structureel misdraagt zijn het die van jullie wel. Getuige het incident gisteren maar weer, en dan op FOK! in plaats van dat te veroordelen je beklag doen over een spandoekje.

Zegt veel over waar je je prioriteiten hebt liggen en hoe hypocriet veel users hier zijn.
blablablabla
  zondag 8 juli 2018 @ 11:27:54 #295
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
  zondag 8 juli 2018 @ 11:30:13 #296
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_180329110
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 11:25 schreef Elan het volgende:

[..]

Totaal niet.
Maar als er een supportersgroep zich structureel misdraagt zijn het die van jullie wel. Getuige het incident gisteren maar weer, en dan op FOK! in plaats van dat te veroordelen je beklag doen over een spandoekje.

Zegt veel over waar je je prioriteiten hebt liggen en hoe hypocriet veel users hier zijn.
Moet het continu over Ajax-supporters gaan dan en wat zij allemaal uitspoken? Dat spandoek over Nouri was op dat moment toch actueel of niet? Mag dat dan niet besproken worden, omdat er ook een groepje Ajax-supporters zijn die niet sporen en wel eens wat flikken?

En dat incident van gisteren had ik zelf nog niet van gehoord, en ik zie alleen nieuwsartikelen erover van vanochtend, een paar minuten voordat jij ermee kwam. Niet gek dat het dan nog niet voorbij is gekomen toch?
  zondag 8 juli 2018 @ 11:32:33 #297
131800 Tarado
capô de fusca
pi_180329136
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 11:25 schreef Elan het volgende:

[..]

Totaal niet.
Maar als er een supportersgroep zich structureel misdraagt zijn het die van jullie wel. Getuige het incident gisteren maar weer, en dan op FOK! in plaats van dat te veroordelen je beklag doen over een spandoekje.

Zegt veel over waar je je prioriteiten hebt liggen en hoe hypocriet veel users hier zijn.
ik denk niet dat ze qua misdragingen veel voor elkaar onder doen, maar verder is er nu toch wel genoeg over gezegd?
  zondag 8 juli 2018 @ 11:32:41 #298
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180329137
Ik snap sowieso niet waarom je meteen roept dat alle Ajacieden dan met dat soort smakeloze acties te maken hebben gehad, net als dat niemand hier roept dat alle Feyenoorders achter dat doekje staan.
Oh.
pi_180329192
quote:
14s.gif Op zondag 8 juli 2018 11:30 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Moet het continu over Ajax-supporters gaan dan en wat zij allemaal uitspoken? Dat spandoek over Nouri was op dat moment toch actueel of niet? Mag dat dan niet besproken worden, omdat er ook een groepje Ajax-supporters zijn die niet sporen en wel eens wat flikken?

En dat incident van gisteren had ik zelf nog niet van gehoord, en ik zie alleen nieuwsartikelen erover van vanochtend, een paar minuten voordat jij ermee kwam. Niet gek dat het dan nog niet voorbij is gekomen toch?
Nouja op zich heeft dat gisteren ook al her en der in de media gestaan. Maar het is nogmaals maar waar je prioriteiten liggen.
Zeiken over "hunnie" is natuurlijk veel interessanter dan de hand in eigen boezem steken.
blablablabla
  zondag 8 juli 2018 @ 11:37:24 #300
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_180329215
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 11:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Nouja op zich heeft dat gisteren ook al her en der in de media gestaan. Maar het is nogmaals maar waar je prioriteiten liggen.
Zeiken over "hunnie" is natuurlijk veel interessanter dan de hand in eigen boezem steken.
Misschien dat jij ieder uur Googlet op 'ajax rellen', maar ik niet
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')