Oh.. erhm.. schaatsen dan?quote:Op zondag 8 juli 2018 00:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De tour hebben de Belgen ook al veel eerder gewonnen dan wij, veel vaker ook.![]()
En toch he, stel dat ze tegen Kroatië spelen in de finale dan zou ik voor Kroatië moeten zijn, maar die zitten nu in de halve finale na 2x een strafschoppenserie in de knock-out, ook niet echt heel overtuigend. Het is allemaal zo lastig.quote:Op zondag 8 juli 2018 00:12 schreef Pisces29 het volgende: De Tour en F1
De hele wereld kijkt voetbal. Nee, Belgie moet naar huis. Sowieso minder team. Sowieso wat een mazzelaars.
Ze ruiken mijn bloed via het internet en het forum, gok ik. Dus iedereen hier zal zo wel last van muggen hebben.quote:Op zondag 8 juli 2018 00:17 schreef Guanabana het volgende:
Ik word ook ineens belaagd door muggen hier op de bank, hebben alle muggen ter wereld massaal een plan beraamd om de wereld over te nemen?
Ze is terugquote:Op zondag 8 juli 2018 00:20 schreef Redefine het volgende:
De vrouw in de OP heeft overigens ook last van muggen, daarom wappert ze ook zo met haar handen.
Dan is het maar goed, dat jij de lapo niet had.quote:Op zondag 8 juli 2018 00:22 schreef ijs_beer het volgende:
TT
Mijne was: 'Move over Belgium, we were here first'
Ja die had Greys halverwege de vorige (of die daarvoor), alweer teruggezetquote:
Yup, want Ato miste haar.quote:
Burnquote:Op zondag 8 juli 2018 00:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan is het maar goed, dat jij de lapo niet had.![]()
Morgenochtend staan ze je in het steegje op te wachten met zijn allen. R.i.p. Piscesquote:Op zondag 8 juli 2018 00:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wilde vanmiddag nog roepen dat er amper muggen zijn hier. Net als geen spinnen in de tuin en in het steegje in de ochtend.
*klopt af*
Dartsen. Michael van Gerwen.quote:Op zondag 8 juli 2018 00:23 schreef Cee het volgende:
OS-overheersing is tof maar telt niet, dat is geen gekke met-z’n-allen-zuipend-op-de-tribune-met-een-wortel-op-onze-kop toernooi.
Ze is gewoon de ESF SC mascottequote:Op zondag 8 juli 2018 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Yup, want Ato miste haar.
En ze past ook wel bij ons, want hyper enzo jeweetwel.
Heb je daar een concreet voorbeeld van of is dat je gevoel?quote:
Ik ga via de voordeur als ik ga hardlopen. Fiewquote:Op zondag 8 juli 2018 00:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Morgenochtend staan ze je in het steegje op te wachten met zijn allen. R.i.p. Pisces
It’s coming home it’s coming dartsen’s coming homequote:Op zondag 8 juli 2018 00:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dartsen. Michael van Gerwen.
Ik vind het een sport van infantiele eencelligen, maar dat terzijde
Ik slaap met ventilator aan niet omdat ik het warm heb maar omdat muggen het haten en ik ze dan niet hoorquote:Op zondag 8 juli 2018 00:25 schreef Cee het volgende:
Ik hoor ze ook door de kamer, die muggen. Of ik denk dat ik ze hoor, heb lichte tinnitus.
Maar goed dat je dat hier typt, want op veel plekken op het forum zou je met pek en veren afgevoerd worden door de fanatenquote:Op zondag 8 juli 2018 00:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Schaatsen jongens. Schaatsen.quote:Op zondag 8 juli 2018 00:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Yeah Dude.quote:Op zondag 8 juli 2018 00:27 schreef Cee het volgende:
Dit wordt ‘m hè? Het is zover. Klachtnacht, deel 3.
Srsly?quote:Op zondag 8 juli 2018 00:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar goed dat je dat hier typt, want op veel plekken op het forum zou je met pek en veren afgevoerd worden door de fanaten
Dat is juist het ergste. Dan hoor je twee keer een mug langszoemen, waarna je ze constant lijkt te horen. Zelfs als ze niet eens meer in de buurt zijn.quote:Op zondag 8 juli 2018 00:25 schreef Cee het volgende:
Ik hoor ze ook door de kamer, die muggen. Of ik denk dat ik ze hoor, heb lichte tinnitus.
quote:Op zondag 8 juli 2018 00:28 schreef Cee het volgende:
It’s coming home it’s coming home it’s coming speedskating’s coming home.
Wordt met het vervolg slechter.quote:Op zondag 8 juli 2018 00:27 schreef Cee het volgende:
Dit wordt ‘m hè? Het is zover. Klachtnacht, deel 3.
Fierljeppen en Kaatsen niet vergeten!quote:
Nope, het WK moeten ze niet eerder hebben, welke sport je er ook tegenover zet.quote:
Het is wat sterk aangedikt. Maar er zijn veel figuren op het forum te vinden die darten helemaal het einde vinden...quote:
Jaquote:Op zondag 8 juli 2018 00:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Fierljeppen en Kaatsen niet vergeten!
En we gaan SCHROEIEN bij het komende Ek atletiek overigens.en er zit ook zo veel talent in de jeugd op het moment.
Net zoals wij esf.quote:Op zondag 8 juli 2018 00:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is wat sterk aangedikt. Maar er zijn veel figuren op het forum te vinden die darten helemaal het einde vinden...
Jij werkt vaak met grote stokken en sloten?quote:Op zondag 8 juli 2018 00:30 schreef Greys het volgende:
Kan je dat ook als teamuitje doen, fierljeppen? Zou dat weleens met esf willen doen. Ik denk dat ik wel fierljeptalent heb.
Oké okéquote:Op zondag 8 juli 2018 00:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nope, het WK moeten ze niet eerder hebben, welke sport je er ook tegenover zet.![]()
En nee, dat wij eerder waren met kaatsen, fierljeppen en klootschieten gaat me ook niet overtuigen.![]()
Wij vervelen anderen niet met ons eigen feestje.quote:Op zondag 8 juli 2018 00:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Net zoals wij esf.gelukkig hebben we beiden ons eigen forumdeel
![]()
Djoaaaah. Dit wil ik meemaken.quote:Op zondag 8 juli 2018 00:30 schreef Greys het volgende:
Kan je dat ook als teamuitje doen, fierljeppen? Zou dat weleens met esf willen doen. Ik denk dat ik wel fierljeptalent heb.
En na afloop met een handdoek om je heen naar de ijssalonquote:Op zondag 8 juli 2018 00:30 schreef Greys het volgende:
quote:Op zondag 8 juli 2018 00:23 schreef Cee het volgende:
OS-overheersing is tof maar telt niet, dat is geen gekke met-z’n-allen-zuipend-op-de-tribune-met-een-wortel-op-onze-kop toernooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |