BUK installatie?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
russische geheime wapens worden ingezet
PFC Sochi speelt in dit stadion.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft Sochi eigenlijk een voetbalclub?
zelfde als ajax denk ikquote:
Incidentquote:
Kijk je bij de Belg?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:20 schreef RensAjacied het volgende:
Saai commentaar. Zo'n enorme kans moet toch met een beetje passie... euhm... tja
hier is een leuke anekdote overquote:
Heb net Ajax gekeken op Ziggy met commentaar van Sierd en dan besef je wat een treurige boel de NOS is.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:20 schreef RensAjacied het volgende:
Saai commentaar. Zo'n enorme kans moet toch met een beetje passie... euhm... tja
Sierd is dan ook wel een hele grote.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:21 schreef franske19 het volgende:
[..]
Heb net Ajax gekeken op Ziggy met commentaar van Sierd en dan besef je wat een treurige boel de NOS is.
In Hattem moet je zijn als je van gras en bomen houdtquote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:21 schreef franske19 het volgende:
[..]
Heb net Ajax gekeken op Ziggy met commentaar van Sierd en dan besef je wat een treurige boel de NOS is.
El Sierdgodquote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:21 schreef franske19 het volgende:
[..]
Dat zijn teksten, zou niet misstaan in een YouTube hoogtepunt.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Hattem moet je zijn als je van gras en bomen houdt
Heb je een verklaring voor het verlies van zweden, na je kansberekeningenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:22 schreef klaasweetalles het volgende:
dit zou best weles penalty schieten kunnen worden
Kan ook alles maar een beetje?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:22 schreef KennyPowers het volgende:
De slagerszoon uit Zagreb
De Kroatische Kuyt
Kuipers....quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:23 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Heb je een verklaring voor het verlies van zweden, na je kansberekeningen
Harde werker.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:22 schreef KennyPowers het volgende:
De slagerszoon uit Zagreb
De Kroatische Kuyt
Verdedigen met hand en tand...quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze zijn goed in bijten.
En dan speelt Suarez er niet eens
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze zijn goed in bijten.
ik heb nog nooit mensenvlees gegetenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze zijn goed in bijten.
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze zijn goed in bijten.
Dat plaatje is dan ook niet gemaakt door iemand met enige topografische kennis.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:25 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Die poppetjes staan helemaal niet op de goede plek.
Als dat vandaag weer gebeurt dan is dat bewijs dat het misschien wel een beetje aan mij kan liggen. Maar dat gaat niet gebeuren, Kroatie gaat door 100%.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar als jij voor Kroatië bent wint Rusland toch...
Er is ook te weinig plek aan de rechterkant.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat plaatje is dan ook niet gemaakt door iemand met enige topografische kennis.
klaasweetnietallesclown.jpgquote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kroatië zou moe worden zei klaas
klaasgod
stop hier maar mee.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
erokhin
nee, hij zit er juist níet in
En dat is tweeee, hoeveel nog met erokhin?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
erokhin
Je bent weer lekker bezigquote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
erokhin
nu is het mooi geweestquote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En dat is tweeee, hoeveel nog met erokhin?
Niet leuk gaan doen, dat lukt je nooit.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
erokhin
overleven we welquote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel, hierna weer lang wachten op voetbal.
mijn excusesquote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet leuk gaan doen, dat lukt je nooit.
de persoon die dit zei verdient wel een banquote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:34 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Dit forum heeft mij gezegd dat Kroatie echt een fantastische ploeg is die Engeland jantje gaat geven.
toch niet tijdens deze wedstrijd?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:34 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Dit forum heeft mij gezegd dat Kroatie echt een fantastische ploeg is die Engeland jantje gaat geven.
idd want die kan ik niet kijkenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:34 schreef tompsv18 het volgende:
Toch niet te hopen dat dit een verlenging wordt zeg
Als Kroatie de halve finale haaltquote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:34 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Dit elftal kan er echt helemaal niets vanquote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Kroatie de halve finale haaltdan gaan ze sowieso van Engeland winnen broer
maar geen jantjequote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Kroatie de halve finale haaltdan gaan ze sowieso van Engeland winnen broer
Wat voor smoes heb je nou weer?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
idd want die kan ik niet kijken
lolquote:
Nee Polen was goed.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:34 schreef Insomnia2.0 het volgende:
aan de zuipquote:
Wel tegen goeie ploegen, spelen te gemakzuchtigquote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:35 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dit elftal kan er echt helemaal niets van
Goeie.quote:
dan doe je dat.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik stop nog liever punaises in mijn ogen
Je weet niet wat je mist vriend.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eensquote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat met Kroatie te maken heeftquote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij vertelde ons allemaal dat Polen zo goed was.
Gister gedaan, was weer leuk. Halve liters rumbier voor ¤3,50. Het zijn nog geen Poolse prijzen maar het is goed genoeg.quote:
Don't feed the troll.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Baanwielrennenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vijf uur kijken naar mannen die een rondje fietsen, het is wat zeg.
Is dat een beetje te zuipen? Of gewoon snel dronken worden?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gister gedaan, was weer leuk. Halve liters rumbier voor ¤3,50. Het zijn nog geen Poolse prijzen maar het is goed genoeg.
geen rondjequote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vijf uur kijken naar mannen die een rondje fietsen, het is wat zeg.
Goed dat je het zegtquote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:38 schreef tompsv18 het volgende:
Om 22u Tour du jour met die nobody als presentator
Ja, bedankt Rens.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:39 schreef RensAjacied het volgende:
Russia Russia Putinmoordenaar Russia Russia
Hou je een beetje in als je kritiek op Putin hebt. Dank.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:39 schreef RensAjacied het volgende:
Russia Russia Putinmoordenaar Russia Russia
Dat komt dan pas in de finalequote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:39 schreef VeX- het volgende:
Kroatie is de ploeg die aanvalt, Rusland komt hier om te treiteren en counteren. Zet Kroatie tegen een voetballende ploeg en dan zie je ze op echte kracht.
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:41 schreef Groby het volgende:
Wielrennen boeit mij ook niks eerlijk gezegd
quote:
Bedankt Timquote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me.
Wel zoet maar het was in de laatste helft van de avond dus dan maakt het me niet echt uit.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:38 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Is dat een beetje te zuipen? Of gewoon snel dronken worden?
Je bierpens in een spandex pakje proppen en op een carbon framepje klimmenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Zapdos.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je bierpens in een spandex pakje proppen en op een carbon framepje klimmen
Hou je een beetje in als je kritiek op rusland hebt. Dankquote:
Dat is echt een bizar domme uitspraakquote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Sorry idd.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:43 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Hou je een beetje in als je kritiek op rusland hebt. Dank
Dit.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je bierpens in een spandex pakje proppen en op een carbon framepje klimmen
alcoholisme juich ik niet toequote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb ook maar een biertje gepakt
ik vergeef jequote:
Welke?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Exhibit A.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is echt een bizar domme uitspraak
Denk je aan je nieren?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
de taalfout wordt mij ook te heftig.quote:
Doe Rusland maar.quote:
Racistquote:
Had je anders verwachtquote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:47 schreef The_Undertone het volgende:
De scheids is de Russen niet ongenegen.
Uhm, oké.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sterf met je bierstijl. Wat een onzin.
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klinkt niet gezond, krijg je daar medicijnen voor?
die was toch beter zonder ic.quote:
Ja maar dat redden ze niet.quote:
Ja toch?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:48 schreef KennyPowers het volgende:
In de verlenging mogen ze weer wisselen
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:48 schreef KennyPowers het volgende:
In de verlenging mogen ze weer wisselen
quote:
Hamstring?quote:
Dan moet een veldspeler keepen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |