stop hier maar mee.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
erokhin
nee, hij zit er juist níet in
En dat is tweeee, hoeveel nog met erokhin?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
erokhin
Je bent weer lekker bezigquote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
erokhin
nu is het mooi geweestquote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En dat is tweeee, hoeveel nog met erokhin?
Niet leuk gaan doen, dat lukt je nooit.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
erokhin
overleven we welquote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel, hierna weer lang wachten op voetbal.
mijn excusesquote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet leuk gaan doen, dat lukt je nooit.
de persoon die dit zei verdient wel een banquote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:34 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Dit forum heeft mij gezegd dat Kroatie echt een fantastische ploeg is die Engeland jantje gaat geven.
toch niet tijdens deze wedstrijd?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:34 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Dit forum heeft mij gezegd dat Kroatie echt een fantastische ploeg is die Engeland jantje gaat geven.
idd want die kan ik niet kijkenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:34 schreef tompsv18 het volgende:
Toch niet te hopen dat dit een verlenging wordt zeg
Als Kroatie de halve finale haaltquote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:34 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Dit elftal kan er echt helemaal niets vanquote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Kroatie de halve finale haaltdan gaan ze sowieso van Engeland winnen broer
maar geen jantjequote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Kroatie de halve finale haaltdan gaan ze sowieso van Engeland winnen broer
Wat voor smoes heb je nou weer?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
idd want die kan ik niet kijken
lolquote:
Nee Polen was goed.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:34 schreef Insomnia2.0 het volgende:
aan de zuipquote:
Wel tegen goeie ploegen, spelen te gemakzuchtigquote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:35 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dit elftal kan er echt helemaal niets van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |