SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Hasgelsla?quote:Op vrijdag 6 juli 2018 09:21 schreef Barreltje het volgende:
hagelslas ???
hier at ik vanmorgen een boterham die eigenlijk net iets te lang al in het zakje lag.. de aardesmaak maakte me bijna kotsen in de auto .. goed voor de eetlust de rest van de dag..
Ik werd op de eerste dag van de vakantie gestoken door iets in mijn bovenarm, die zwol helemaal op en het werd een plek van 10cm lang en 5cm breed. Een week later reageerde mijn huid ineens op mijn bikini, daar kreeg ik een allergische reactie op. Andere bikini gekocht en dat hielp iets. In de laatste week kreeg ik overal warmte-uitslag die niet meer weg ging en die is over gegaan in eczeem. Dat deed echt heel veel pijn en jeukte enorm! Bij thuiskomst gelijk naar de HAP gegaan (had eigenlijk op vakantie al moeten gaan, maar “het valt wel mee”).quote:Op vrijdag 6 juli 2018 09:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh en wat heftig van je allergische reacties MwCactus! Weet je waar ze door veroorzaakt zijn? Fijn dat de prednison in elk geval goed zijn werk doet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt lekker dat!quote:Op vrijdag 6 juli 2018 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
HEMA is altijd goed voor je zelfbeeld. Maat M is mij daar ook te groot en mijn BMI is 26![]()
Fijn he!
Ik ben met de lingeriewinkel aan het mailen of ik mijn bikini nog kan ruilen, want ik vrees dat 80 onderwijdte over 8 weken te los gaat zijnHeb vandaag een BH aan in 75E en die zit perfect.
Cactus, wat klinkt dat naar. Fijn dat de prednison zo snel werkt, hopelijk kun je snel weer van die bagger af
quote:Op vrijdag 6 juli 2018 10:11 schreef Cue_ het volgende:
goed zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gut, wat is je huid akelig van slag geweestquote:Op vrijdag 6 juli 2018 09:50 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik werd op de eerste dag van de vakantie gestoken door iets in mijn bovenarm, die zwol helemaal op en het werd een plek van 10cm lang en 5cm breed. Een week later reageerde mijn huid ineens op mijn bikini, daar kreeg ik een allergische reactie op. Andere bikini gekocht en dat hielp iets. In de laatste week kreeg ik overal warmte-uitslag die niet meer weg ging en die is over gegaan in eczeem. Dat deed echt heel veel pijn en jeukte enorm! Bij thuiskomst gelijk naar de HAP gegaan (had eigenlijk op vakantie al moeten gaan, maar “het valt wel mee”).
quote:Op vrijdag 6 juli 2018 10:11 schreef Cue_ het volgende:
Niks mis met je eerst focussen op sporten. Als je al één ding goed doet, dan volgt hopelijk de rest (zo werkt het bij mij vaak wel). In ieder geval je hoofd weer in de goede richting gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
#omdenkenquote:Op vrijdag 6 juli 2018 14:23 schreef Tele6 het volgende:
Toen ik bij de lunch van onze afdeling kwam waren de vegabroodjes al opgegeten door de vleeseterslaat ik ze maar dankbaar zijn dat ik nu een goed excuus had om een vega-saucijzenbroodje niet te eten
Hoe doe je dat? Wraps zonder wrap?quote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
D: Wraps zonder wrap met kip en dingen.
wrappen in bladen ijsbergsla!quote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Wraps zonder wrap?
Dan is het toch gewoon kip en dingen?
Je krijgt er een wandeling bij cadeau!quote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
Cola zero op. Motherfuckers!
Nu moet ik naar het andere gebouw lopen
Dus een slawrap met kip en dingenquote:
ja dat bedacht ik me ook net, toch weer 25 gratis calorieënquote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:44 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Je krijgt er een wandeling bij cadeau!#omdenken
mijn familie eet wel tortillaquote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus een slawrap met kip en dingen
Maar opzich wel een leuk idee om eens te doen vanavond. Gewoon van een krop sla of wat gebruik je?
Dat is bijna een raketjequote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat bedacht ik me ook net, toch weer 25 gratis calorieën
Hoe laat ga je eten? Kan ik de review afwachtenquote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
mijn familie eet wel tortilla
Ja, een krop ijsbergsla. Heb het nog niet eerder gedaan maar zag het voorbij komen ergens en het zag er wel leuk uit
Hmm. dan ben ik sowieso wel naar de super geweest gok ik zo. En wss ook gegeten.quote:
Ik heb dat ook wel eens gedaan en vond het heerlijk fris. Dus wat mij betreft een aanrader.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe laat ga je eten? Kan ik de review afwachten
Google zegt me wel dat het goed te eten is idd met ijsbergsla
Dat laatste stuk is snel gegaan zeg! Ondanks je dip van zolaatstquote:Op zaterdag 7 juli 2018 07:48 schreef Stormqueen het volgende:
Dat betekent dat mijn bmi begint met 25 en dat ik nog maar 3 kilo hoef![]()
Nice!
Ja! Wij moeten toch ook gaan hardlopenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 08:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat laatste stuk is snel gegaan zeg! Ondanks je dip van zolaatst
Als het zou kunnen..quote:Op zaterdag 7 juli 2018 09:07 schreef Isabeau het volgende:
voor SQ en DeLuna
[..]
Ja! Wij moeten toch ook gaan hardlopen![]()
Wowquote:
wauw! Wanneer ben je voor het laatst zo licht geweest?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 10:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
SQ en DeLuna![]()
![]()
Hier was het vandaag 66.6 kg duivels vandaag
het is ook véél te werm om te rennen, maf! Dat je nog 8 k hebt gehaaldquote:Op zaterdag 7 juli 2018 11:57 schreef MutedFaith het volgende:
Ugh. Hardgelopen. Geen succes.
Voor t eerst dat ik zoveel last had van de hitte dat ik onderweg afgehaakt ben. Doel was 12-14km, maar ik ben er na 8km mee gekapt. Toen moest ik wel nog een km of 4 naar huis wandelen.
daarom rondjes rennenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 11:57 schreef MutedFaith het volgende:
Voor t eerst dat ik zoveel last had van de hitte dat ik onderweg afgehaakt ben. Doel was 12-14km, maar ik ben er na 8km mee gekapt. Toen moest ik wel nog een km of 4 naar huis wandelen.
Een paar weken eind 2016/begin 2017quote:Op zaterdag 7 juli 2018 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wauw! Wanneer ben je voor het laatst zo licht geweest?
Er zit groente in! En een beetje kip.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
De cue monologen
Van soep wordt je kauwbehoefte niet bevredigd
Als je naar huis had gerend, was je sneller thuisquote:Op zaterdag 7 juli 2018 11:57 schreef MutedFaith het volgende:
Dood gaan is wel soort van ernstig. En geez, om 9 uur al zo warmquote:Op zondag 8 juli 2018 00:11 schreef MutedFaith het volgende:
Ik ben rond 9 uur 's ochtends vertrokken. En nee, ik woon in Zuid Limburg.
Verder naar huis rennen was fysiek onmogelijk zonder letterlijk dood te gaan.
DISQ dat is een apparaat waarmee je eenvoudig thuis kan trainen. Het is een soort HIT, video’s met trainers en dan upper/lower/Total body workouts.quote:
tussen zuid en noord Nederland kan het makkelijk 5-7 graden schelen. Dat is een groot verschil met hardlopenquote:Op zondag 8 juli 2018 00:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dood gaan is wel soort van ernstig. En geez, om 9 uur al zo warmIk zou juist denken dat je de hitten dan nog net voor bent, maar nee dus.
Hij doet idd niet veel als je stil staat. Maar je hebt dan heus wel meer kcal verbrand dan door stil te zitten hoorquote:Op zondag 8 juli 2018 08:58 schreef Hupje het volgende:
Ik heb er nu net mijn hardlooprondje op zitten, dat ging nog wel. Maar over een uur is het hier niet meer leuk om te lopen, denk ik.
Gisteren bruiloft gehad. Veel verplichtingen en veel staan. Ik was doodop aan het eind van de dag. Kijk ik op mijn Fitbit, heb ik 8k stappen gehad
Daarom woon ik ook in 't tussenliggende Enschedequote:Op zondag 8 juli 2018 08:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tussen zuid en noord Nederland kan het makkelijk 5-7 graden schelen. Dat is een groot verschil met hardlopen
Bijvoorbeeld in Maastricht vandaag 26 graden voorspeld, in groningen 21.
Daar is het alsnog warm.quote:Op zondag 8 juli 2018 09:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom woon ik ook in 't tussenliggende Enschede
Vind het nu wel prima, ben er inmiddels wel aan gewend.quote:Op zondag 8 juli 2018 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
Van mij mag het altijd dit weer zijn, 27 graden en zonnig.
Ik zet me alvast schrap voor de 19 mensen die nu stuk voor stuk gaan vertellen dat ze het er niet mee eens zijn
Pas na!!! Volgende zondag!!quote:Op zondag 8 juli 2018 11:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vind het nu wel prima, ben er inmiddels wel aan gewend.
Alleen mag het best een keer regenen want onze plantjes![]()
![]()
Hier niet volgens de voorspellingen. Het blijft nog 2 weken droog ofzoquote:Op zondag 8 juli 2018 11:27 schreef Cue_ het volgende:
Al gaat 't volgens mij dinsdag ook beetje regenen. Maar dinsdag mag. Woensdag liever niet meer
Niet volgens de voorspellingen die ik volg, maar hoop 'tquote:Op zondag 8 juli 2018 11:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hier niet volgens de voorspellingen. Het blijft nog 2 weken droog ofzo
Nee! Miezer regentje mag. Niet meerquote:Op zondag 8 juli 2018 11:28 schreef DeLuna het volgende:
's nachts een flinke bui is ook goed he. Hoeft niet overdag.
Hoezo niet?quote:
Dat zou best welkom zijn idd. Als het gewoon een paar nachten lang lekker door regent is het met de droogte wel weer klaar.quote:Op zondag 8 juli 2018 11:28 schreef DeLuna het volgende:
's nachts een flinke bui is ook goed he. Hoeft niet overdag.
Vanaf donderdag zwarte cross, en wil niet in de dregg m'n tentje op zettenquote:Op zondag 8 juli 2018 11:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoezo niet?Aan een miezerregen heeft onze tuin niet genoeg meer
Het is nu niet echt verantwoord kraanwater te gebruiken om een hele tuin te sproeien. Regen lost dat opquote:
Ja maar dat mag eigenlijk niet in spitstijd dus ik zit hier dan eind van de middag te wachten tot de tuin in de schaduw hangt om dan snel wat liters water over die tuin uit te sproeien en dan weer te wachten tot na 22:00quote:
quote:Op zondag 8 juli 2018 11:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zag trouwens vanochtend heel kortstondig een 4 op de weegschaal voor hij op 75 rond sprong![]()
Flow, I haz it!
Lekker Sunny!quote:Op zondag 8 juli 2018 11:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zag trouwens vanochtend heel kortstondig een 4 op de weegschaal voor hij op 75 rond sprong![]()
Flow, I haz it!
Dan moet het nog wel heel veel gaan regenen. In als een week ofzo. Dit wordt niet zomaar opgeschort vrees ik.quote:Op zondag 8 juli 2018 11:49 schreef douche-eendje het volgende:
Ik wil regen voor zomerkamp graag. Want stookverbod en scoutingkamp is geen leuke combinatie.
Wij gaan 22 juli pas, deze regio heeft laat vakantie dit jaar. We hebben nog evenquote:Op zondag 8 juli 2018 12:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dan moet het nog wel heel veel gaan regenen. In als een week ofzo. Dit wordt niet zomaar opgeschort vrees ik.
Maar ik vind het persoonlijk met Pasen erger dan met zoka vanwege de kou haha.
Oh nou zou voor je duimen voor en plaatselijke flinke regenval voor jullie kampquote:Op zondag 8 juli 2018 13:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wij gaan 22 juli pas, deze regio heeft laat vakantie dit jaar. We hebben nog even
Stookverbod en kamp is wel erg jammer!quote:Op zondag 8 juli 2018 11:49 schreef douche-eendje het volgende:
Ik wil regen voor zomerkamp graag. Want stookverbod en scoutingkamp is geen leuke combinatie.
Ik zie wel een relatie jaquote:Op zondag 8 juli 2018 14:43 schreef Tele6 het volgende:
Nog even en we hebben heel SCul hierwelkom Lot!
Dat zei men vorig jaar ookquote:Op zondag 8 juli 2018 14:43 schreef Tele6 het volgende:
Nog even en we hebben heel SCul hierwelkom Lot!
Ik vrees dat we te veel van eten houdenquote:
zal ook wel veel vocht zijn wat afdrijft? Wel lekker hoor, wat is je einddoel?quote:Op maandag 9 juli 2018 09:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
66 kg doel behaald![]()
Wist niet dat je met vegeteren op bed en herstellen zo af kan vallen
Op dit moment zeg ik niks meer. Ik vind het allemaal best heftig. Met zware bloedarmoede en wat open wondjes.quote:Op maandag 9 juli 2018 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zal ook wel veel vocht zijn wat afdrijft? Wel lekker hoor, wat is je einddoel?
Ga je overigens nog meer herstelwerk laten doen? Of alleen de buik?
Ja heb een lower body lift met fleur de lis gehad 2 weken geleden. Is rondom en richting je borsten.quote:Op maandag 9 juli 2018 09:17 schreef Lot_1 het volgende:
Is je buik 'opgelapt', bubsel? Sterkte met herstellen!
Ik ben dit weekend alleen maar gedaald in gewichtondanks half schaaltje chips en glas amarulla extra
quote:Op maandag 9 juli 2018 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik was eens aan het googlen op BWC's en ik zie dat veel vrouwen met een vergelijkbare buik als de mijne toch ook die stap hebben genomen
Misschien ooit. Als ik zekerweten uitgebigd ben en 2 jaar stabiel op gewicht weet te blijven
(dan ben ik toch al 45 dus dan maakt het al helemaal niet meer uit)
quote:Op maandag 9 juli 2018 10:12 schreef DonnaRush het volgende:
Nou ik kom hier ook weer eens om het hoekje kijken
Waarom zou je dat doen? Ivm houvast aan calorien? Door de producten die erbij komen? Evt een vast dieetplan of iets?quote:Op maandag 9 juli 2018 10:12 schreef DonnaRush het volgende:
al twijfel ik soms wel over Weight Watchers
Ik denk meer het gevoel van een stok achter de deur. Theoretisch gezien weet ik wel hoe het moet, maar dacht misschien krijg ik hiermee wat meer inzicht en het moeten invullen voor mezelf. Plus dat het geld kost en het dubbel zonde is om het dan te laten versloeren.quote:Op maandag 9 juli 2018 10:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou je dat doen? Ivm houvast aan calorien? Door de producten die erbij komen? Evt een vast dieetplan of iets?
Oftewel, wat is er denk je voor jou nodig om te kunnen afvallen?
Het kan heel goed werken hoor en uitproberen kan natuurlijk ook geen kwaadquote:Op maandag 9 juli 2018 10:18 schreef DonnaRush het volgende:
Ik denk meer het gevoel van een stok achter de deur. Theoretisch gezien weet ik wel hoe het moet, maar dacht misschien krijg ik hiermee wat meer inzicht en het moeten invullen voor mezelf. Plus dat het geld kost en het dubbel zonde is om het dan te laten versloeren.
Ik weet het niet haha. Het kwam vorige week ineens in me op omdat een vriendin er zo hyped over is.
Lekker is dat altijd he? Hoeveel moet je nog, voor die 7?quote:Op maandag 9 juli 2018 10:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
De eerste week heeft gezorgd voor een drop van 1,4 kilo. Super blij mee. In het begin gaat het altijd wat sneller bij mij.
Kan niet wachten om die 7 weer op de weegschaal te zien
quote:Op maandag 9 juli 2018 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
Oh ja, mijn vader ging dus ook afvallen. Dus ik vroeg wat ie op een dag dan eet. En of ie niet ging crashen (mijn vader deed vroeger altijd sonjabakkeren enzo, en mijn moeders idee van afvallen was: overdag 1 cracker met kaas en in de avond een bak sla met tilapiafilet).
Nee hoor, zei hij. Hij at best veel:
Ontbijt: een cracker met ham en kaas.
Lunch: Een schaal kersen.
Diner: Sla, tomaten en 2 gekookte eieren.
Nog 3. Snap nog steeds niet hoe ik het nu.. Alweer.. Zo ver heb kunnen laten komen.quote:Op maandag 9 juli 2018 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi Donna! Succes weer
[..]
Lekker is dat altijd he? Hoeveel moet je nog, voor die 7?
Ai dat is wel heel weinig.quote:Op maandag 9 juli 2018 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
Oh ja, mijn vader ging dus ook afvallen. Dus ik vroeg wat ie op een dag dan eet. En of ie niet ging crashen (mijn vader deed vroeger altijd sonjabakkeren enzo, en mijn moeders idee van afvallen was: overdag 1 cracker met kaas en in de avond een bak sla met tilapiafilet).
Nee hoor, zei hij. Hij at best veel:
Ontbijt: een cracker met ham en kaas.
Lunch: Een schaal kersen.
Diner: Sla, tomaten en 2 gekookte eieren.
Hij drinkt gelukkig nog wel melk in zijn koffie, maar het zal de 600 kcal nog niet aantikken schat ik zo.
Nou, ja. Het zit 'm in besef hebben en houden dat je "levenslang" scherp moet blijven op je eetgedrag denk ik. En da's lastig, ik heb ook dat zodra ik het even laat slippen, ik ga overeten. Dus ik blijf maar calorieen tellen. Desnoods de rest van mijn levenquote:Op maandag 9 juli 2018 11:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nog 3. Snap nog steeds niet hoe ik het nu.. Alweer.. Zo ver heb kunnen laten komen.
2, de rest eet je gewoon normaalquote:Op maandag 9 juli 2018 11:00 schreef LuNaTiC het volgende:
800 kcal
Hoeveel van die vastendagen heb je dan in de week? Of hoe bepaal je wanneer je dat hebt?
3 kilo tot ik weer 79 heb staan héquote:Op maandag 9 juli 2018 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, ja. Het zit 'm in besef hebben en houden dat je "levenslang" scherp moet blijven op je eetgedrag denk ik. En da's lastig, ik heb ook dat zodra ik het even laat slippen, ik ga overeten. Dus ik blijf maar calorieen tellen. Desnoods de rest van mijn leven![]()
3 kilo is toch best te overzien nog?Komt goed hoor!
Ah oke, dat klinkt al een stuk minder ongezond dan ik in eerste instantie dachtquote:Op maandag 9 juli 2018 11:10 schreef Skoap het volgende:
[..]
2, de rest eet je gewoon normaalde officiële regels zijn iets strenger, maar op andere dagen tel ik geen kcal en toch al 25 kilo kwijt (in 1.5 jaar ofzo)
Hier kan je er meer over lezen: https://www.52recipes.co.uk/what-is-the-52-diet/
Ik vast zelf altijd op maandag en woensdag, maar je mag zelf weten wanneer.
Ja, dat begreep ikquote:Op maandag 9 juli 2018 11:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
3 kilo tot ik weer 79 heb staan hédaarna moeten er nog een stuk of 15 af.
Ik heb het na de bruiloft gewoon iets te ruim genomen met het wittebroodsjaar. En waarschijnlijk is dat nog het slimste ook. Blijven tellen dan blijf je bewust van wat er naar binnen gaat.
Ik zou jou met je bruiloft trouwens echt de 82 kilo niet hebben gegeven.quote:Op maandag 9 juli 2018 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ikmaar de 70-grens vond ik toch wel een magische hoor. En daar krijg je weer een boost van!
Ik vond laatst een oud overzicht van mijn gewicht door de jaren heen. Hilarisch.
Bruiloft: 82 kilo
3 weken later, na de huwelijksreis: 88,6 kilo_!
5 weken daarna: 84,8
8 weken daarna (na zwanger + miskraam): 91 kilo!
Toen lang geen data, maar toen volgde een zwangerschap. 5 maanden na die zwangerschap was ik 98 kilo. Precies 1 jaar later 70 kilo. Toen weer zwanger, na die zwangerschap 95 kilo. En dat is nu 16 maanden geleden en nu weeg ik weer 73.
Ik kom over een jaar weer de balans opmaken
Mmmoch, knap. Ik val makkelijk af. Het kost me niet eens zo bizar veel moeite. Ik kom helaas ook makkelijk aanquote:Op maandag 9 juli 2018 11:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik zou jou met je bruiloft trouwens echt de 82 kilo niet hebben gegeven.
Toch grappig die statistieken. Het is wat dat betreft jammer dat ik op een gegeven moment overgegaan ben op iOS en nu mijn gevens vande Android app niet meer heb.
Wel echt knap dat jij jezelf iedere keer weer zo op de rails krijgt om die zwangerschaps kilo's eraf te krijgen.
Volgens mij doen de meesten dat welquote:Op maandag 9 juli 2018 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
Nou ja, het ligt er aan. Als je net als ik je zwangerschap vooral doorbrengt met eten, dan niet.
Ja, dat lijkt me ook niks. Daarbij is het dubbel zo duur als je ook naar de WW bijeenkomsten zou willen.quote:Op maandag 9 juli 2018 10:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb ook wel goede dingen over de ww gehoord. Ze hebben toch ook zo'n samenkom avond ofzo. Ik zou het gruwelijk vinden maar veel mensen hebben daar ook weer wat aan.
Ik denk dat onze lichamen dan een beetje op elkaar lijken. Val relatief makkelijk af maar het zit er ook weer zo aanquote:Op maandag 9 juli 2018 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mmmoch, knap. Ik val makkelijk af. Het kost me niet eens zo bizar veel moeite. Ik kom helaas ook makkelijk aan![]()
Het duurzaam volhouden van een normaal eetpatroon is iets wat voor mij echt heel moeilijk is. En iets wat ik ook nog steeds moet leren.
Mocht ik ooit nog een keer zwanger zijn, dan blijf ik dus ook tellen. Want als ik dat niet doe gaat het echt helemaal fout
Ik heb het bij 4 gehoudenquote:Op maandag 9 juli 2018 08:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ah, zure matjeshoe is de rest van de dienst gegaan?
Welkom lot!
Cue, hou vast
Weekend heeft geen schade opgeleverd. Zaterdag toch wel overeaten... mijn zwager was jarig en da's een bbq fanaat, en heeft altijd heel lekker en heel veel vlees. Nu is vlees an sich niet zo erg, maar van 2 vette worsten, een vette hamburger en 1 kipspies tikt de calorieënteller ook wel aan
En 3 jupiler
Maar gisteren bbq gedaan met de buren, die bleef wél beschaafd, dus mijn weekgemiddelde is op zo'n 1820 kcal gekomen. Tevree!
Ah dubbel betalen om sociaal te doen haha. Ik vind dit delen op fok al sociaal genoegquote:Op maandag 9 juli 2018 12:27 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook niks. Daarbij is het dubbel zo duur als je ook naar de WW bijeenkomsten zou willen.
quote:Op maandag 9 juli 2018 13:33 schreef Tuindier het volgende:
Kleine overwinning: frustratie op werk maar ipv naar de lidl te rijden voor koekjes ben ik in de lunch een flink stuk gaan wandelen met een podcast van spotify op.
quote:
Ik luister nu Myths&Legends. Goed voor m'n engels en erg leuk verteld.quote:Op maandag 9 juli 2018 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]goed gedaan
![]()
(nog leuke podcast tips? ik heb podcasts nodig voor het übersaaie roeien wat ik doe)
Hey, iedereen is toch ergens begonnen joh! En onderschat het meetorsen van al die extra kgs niet. Ik wed dat je met die 3 rondes meer kcal hebt verbrand dan nu met 6+quote:Op maandag 9 juli 2018 13:37 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag dus een training gedaan van sept 2016. WAs 1 van m'n eerste trainingen met PT en was zo'n 103 kg.
In 7 minuten haalde ik toen nog geeneens 3 rondes.
Toen weer gedaan en haalde ik 6+ rondes (Veel sneller zou niet kunnen)
Dat ik echt nu denk van.. hoe heb ik dat toen in godsnaam gedaan dat ik nog geen drie rondes kon.. dat was echt slakkengang![]()
Maargoed, vooruitgang
Dat klinkt ook wel als iets voor mijquote:Op maandag 9 juli 2018 13:38 schreef Tuindier het volgende:
Ik luister nu Myths&Legends. Goed voor m'n engels en erg leuk verteld.
Haha dat zou goed kunnenquote:Op maandag 9 juli 2018 13:38 schreef Isabeau het volgende:
Hey, iedereen is toch ergens begonnen joh! En onderschat het meetorsen van al die extra kgs niet. Ik wed dat je met die 3 rondes meer kcal hebt verbrand dan nu met 6+![]()
Die dubbele maten zijn wel herkenbaarquote:Op maandag 9 juli 2018 13:39 schreef Cue_ het volgende:
Haha dat zou goed kunnen
Ow klopt zeker dat iedereen ergens begint, maar kan het me nu niet meer voorstellen, meer in die zin. Ook omdat ik het me niet meer echt kan herinneren.
Zou ik een ander zien die dat nu met 3 rondes zou doen, zou ik het knap van ze vinden. Iets met dubbele maten enzo
Meesten hebben daar wel last van.quote:Op maandag 9 juli 2018 13:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die dubbele maten zijn wel herkenbaarBen niet zo snel tevreden over mezelf. Eigenlijk wel een beetje gek, dat streng zijn voor jezelf en het knap vinden van een ander.
Dit is mijn laagste gewicht. Ooit wel een paar dagen minder gewogen maar dat was met buikgriep.quote:Op maandag 9 juli 2018 13:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey Bubsel, wat mooiWat is je laagste gewicht geweest, of is dit nu het laagste met verlies van wat overtollig vel? En is dat fleur de lis om te voorkomen dat de bovenbuik er raar uit gaat zien? Ken iemand die heeft héél lang geleden een buikcorrectie laten doen toen het nog in het ziekenfondspakket zat. Die is nog steeds strak onder/rond haar navel, maar haar bovenbuik is heel blubberig. Ziet er maf uit.
Ja toch? Jullie zijn mijn bijeenkomst.quote:Op maandag 9 juli 2018 13:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah dubbel betalen om sociaal te doen haha. Ik vind dit delen op fok al sociaal genoeg
Nou, zo werkt zo'n online community waar je samen praat over hoe het afvallen gaat natuurlijk welquote:Op maandag 9 juli 2018 14:05 schreef DonnaRush het volgende:
Ja toch? Jullie zijn mijn bijeenkomst.
Ik ben iig sinds ik weer aan het werk ben (2 weken nu) 1 kilo afgevallen, dus een ritme en niet meer tussen de luiers door een ijsco of koekje naar binnen proppen werkt ook wel voor me. Sowieso nu er eindelijk wat ritme in zit, zorg ik ook weer beter voor mezelf.
Mjam, watermeloen. Bij de Lidl lagen hele grote gisteren.
Ja verder echt een super fijn ding idd. Ziet er ook nog eens goed uit voor een sporthorloge ook. Ga er wel een leren bandje aan zetten.quote:
Ja dat ga ik ook nog doen, maar ik wilde graag een zwarte en die heb ik nog niet gevonden.quote:Op maandag 9 juli 2018 15:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja verder echt een super fijn ding idd. Ziet er ook nog eens goed uit voor een sporthorloge ook. Ga er wel een leren bandje aan zetten.
Ik wil eigenlijk een zacht roze maar ik heb een wit klokje met rvs rand. Weet niet of dat mooi staat.quote:Op maandag 9 juli 2018 16:00 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook nog doen, maar ik wilde graag een zwarte en die heb ik nog niet gevonden.
In Drenthe ookquote:
quote:Op maandag 9 juli 2018 16:34 schreef DrSauvignon het volgende:
ik zocht een weight loss motivation filmpje op om te luisteren. De reclame voordat het filmpje begint? Red Band.. als je voor pret bent![]()
Goed bezig!quote:Op maandag 9 juli 2018 18:17 schreef Cue_ het volgende:
Yeaah deadlift PR, het lukte net, maar 't lukte
Eh nee. Geen ongezonde relatie met eten krijgen hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2018 06:56 schreef Stormqueen het volgende:
Hier gisteren 47 seconden regen
Weegschaal vanmorgen 72.4
Ik had gisteren een magnum na het avondeten maar voelde me ineens heel naar en schuldig dus heb ik m halverwege boos weggegooid.
En dat is niet oké want het paste gewoon in mijn calorieën dus dit moet ik wel even in de gaten houden
Weet ik, maar ik zeur graagquote:Op dinsdag 10 juli 2018 07:53 schreef Isabeau het volgende:
Cue, je bent toch nog maar net weer op je eten aan het letten? Geef het wat tijd
Beter dat je reageert met het weggooien van een ijsje, dan dat je er 10 opeetquote:Op dinsdag 10 juli 2018 07:57 schreef Stormqueen het volgende:
Het ging niet alleen om die magnum hoor, ik voelde me overall klote en dan reageer ik niet meer zo rationeel helaas
Hier ben ik het half mee eensquote:Op dinsdag 10 juli 2018 07:58 schreef Cue_ het volgende:
Beter dat je reageert met het weggooien van een ijsje, dan dat je er 10 opeet
Dat klopt, maar een half ijsje weggooien is nog niet het einde van de wereld.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 08:05 schreef Isabeau het volgende:
Hier ben ik het half mee eensJe zo schuldig en klote voelen omdat je iets eet is nooit goed.
Maar uit de reactieopties is weggooien wel een slimmere keuzequote:Op dinsdag 10 juli 2018 08:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier ben ik het half mee eensJe zo schuldig en klote voelen omdat je iets eet is nooit goed.
Daarom half mee eensquote:Op dinsdag 10 juli 2018 08:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar uit de reactieopties is weggooien wel een slimmere keuze
het was niet alleen vanwege het ijsjequote:Op dinsdag 10 juli 2018 08:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, wat fijn!quote:Op dinsdag 10 juli 2018 09:35 schreef DeLuna het volgende:
En 66,8kg weer terug op de weegschaal![]()
Ik vind mezelf in de spiegel zo bizar, ik zie echt enorm verschil opeens
Ik doe vast nog wel eens een foto, moet nog eens een goede maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, wat fijn!
Doe eens een foto?
Loontje, welkom terug!
Gezien de kwaliteit van het voedsel had ik wel iets zwaarder verwacht (Britten en groente die ik kan eten is geen goede combinatie blijkbaarquote:Op dinsdag 10 juli 2018 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dát hoor je niet vaakgoei bezig!!
Volgens de stappenteller van mijn telefoon heb ik gemiddeld 13k aan stappen gezet de afgelopen week, dat zal wel geholpen hebben.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:43 schreef Lot_1 het volgende:
Lekker bezig Ijsdraakje!naar Engeland en níet aankomen? (in gewicht dan hè
)
Week op Silverstone, daarna was het wel weer even genoeg.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Waar was je geweest IJsdraakje? Silverstone?? En verder?
Dat is zeker erg irritant! Het lijkt dan maar niet over te gaan hé?quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff ik heb de hele dag trekirritant!
Sporten hielp.. zo na het douchen nog wat zuivel en eiwit en dan is het denk ik wel overquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:54 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Dat is zeker erg irritant! Het lijkt dan maar niet over te gaan hé?
Het is echt supergoed geregeld daar, veel fijner dan Spa! Zeker een aanrader. Zou wel voor een overdekte tribune gaan, weer zoals deze keer gaat niet nog eens gebeuren.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 21:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sporten hielp.. zo na het douchen nog wat zuivel en eiwit en dan is het denk ik wel over![]()
@Ijsdraakje: tof! Wil dat ook wel eens meemaken.. Hadden we het gister nog over, dat dát ons de tofste track lijkt om eens heen te gaan
Haha nja ik heb eerder een hittegolf meegemaakt in de UK (noorden van Schotland zelfs!) maar dat is een beetje als geraakt worden door de bliksem voor een tweede keerquote:Op dinsdag 10 juli 2018 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is echt supergoed geregeld daar, veel fijner dan Spa! Zeker een aanrader. Zou wel voor een overdekte tribune gaan, weer zoals deze keer gaat niet nog eens gebeuren.
Die kudde oranjefans konden we inderdaad missen als kiespijn. En het aantal Nederlanders was op één hand te tellen.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Haha nja ik heb eerder een hittegolf meegemaakt in de UK (noorden van Schotland zelfs!) maar dat is een beetje als geraakt worden door de bliksem voor een tweede keer![]()
Wat ons er tof aan lijkt is vooral dat het leuk publiek is wat voor álle mooie acties juicht en het ontbreken van een al te groot oranjelegion in de 'lomp en onbenullig' categorie.Voelt wat neutraler wat dat betreft. Dénk ik he, van afstand
Oh, dat klinkt nasty, Sun. Ik hoop dat de fysio daar een oplossing of op zijn minst wat tips heeft. Mijn beeld van sportfysiotherapeuten is wel bijzonder positief trouwens. Weten vaak heel goed wat er mis is en wat de mogelijkheden zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh meh.. niet fijn SQ.
Ik ga morgen ochtend naar het sportspreekuur van de fysio die bij de sportschool in zit. Kijken wat ze adviseren voor mijn heup/onderrug klachten. Ik hoop dat ik het met wat aanpassingen van mijn oefeningen kan oplossen maar anders behandelen maar.. Linkerheup doet pijn/tintelt/irriteert (verschilt een beetje) en dat straalt uit alle kanten op.Kan soms 's ochtends nauwelijks de bank af komen (uit bed gaat wel goed). Heel irritant
Jaaaaa dat wordt wel behandelen.. hier kom ik niet zelf vanaf. Irritatie of ontsteking van de spier die van het staartbot naar het heupbot loopt, daar zit precies ook een dikke zenuw door dus uitstraling etc. Piriformis Syndroom, er is zelfs een naam voorquote:Op woensdag 11 juli 2018 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, dat gaat best rap dan lonaa!
Sunny, dat klinkt ook niet prettigwat zei de fysio?
Die ken ik van vrij nare stretch en 'foamroll' (maar dan met een balletje) oefeningenquote:Op woensdag 11 juli 2018 10:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Jaaaaa dat wordt wel behandelen.. hier kom ik niet zelf vanaf. Irritatie of ontsteking van de spier die van het staartbot naar het heupbot loopt, daar zit precies ook een dikke zenuw door dus uitstraling etc. Piriformis Syndroom, er is zelfs een naam voor![]()
Mijn heup/bil is bont en blauw gepoerd door de fysio, deed echt onwijs zeer en zit nu met een beurs lijf![]()
Vrijdag écht behandelen en uitgebreidere intake en zo. Auwieee
quote:Op woensdag 11 juli 2018 10:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Zit ff online te kijken naar wat voor soort oefeningen er bij geadviseerd worden en volgens mij zijn dat precies de dingen waardoor ik het opgelopen hebNou ja, ff afwachten wat hij vrijdag zegt.
Gaat vast wel weer over voor ik een jongetje wordquote:Op woensdag 11 juli 2018 11:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat is toch ook wat
![]()
We wachten vrijdag af. Ik hoop op positief bericht. Dat het helemaal opgelost kan worden en zo
Klinkt als een soort Xero's. Niet nieuw, lang niet voor iedereen. Zit een complete barefoot running-overtuiging achter.quote:Op woensdag 11 juli 2018 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zag net iemand voorbij rennen op een soort slingback teenslippers. Ze rende loeihard en zag er ontzettend atletisch uit, dus het was vast niet per ongeluk. Heb ik een nieuwe hype gemist?
als je geen honger had is het prima toch! Fijn, zulke dagen!quote:Op woensdag 11 juli 2018 21:47 schreef Lot_1 het volgende:
Lijstje:
O: meergranen cracker met roomboter en hagelslag
L: twee volkoren boterhammen met hummus en kipfilet
D: boboti from scratch met rijst
T: diverse kopjes koffie met melk.
Het lijkt heel weinigik had vandaag weinig tijd om te eten. Maar ik heb ook niet veel honger gehad, het lijkt wel alsof ik iets vergeet
ik wil graag 1 september onder de 70 zijn. Dan heb ik een bruiloft en daarna gaan we lekker op vakantie naar Kretaquote:Op donderdag 12 juli 2018 07:48 schreef Isabeau het volgende:
Wat is je streefdatum en streefgewicht, SQ?
Ik zit op -23 kg sinds 2 januari(en geen streefgewicht)
Oh, dat gaat je absoluut lukkenquote:Op donderdag 12 juli 2018 07:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil graag 1 september onder de 70 zijn. Dan heb ik een bruiloft en daarna gaan we lekker op vakantie naar Kreta
mij kennende nog wel iets zwaarderquote:Op donderdag 12 juli 2018 07:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, dat gaat je absoluut lukken(en dan met 72 kg terug komen?
Gelukkig zijn dat soort snelle kilo's ook zo weer weg
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |