Als een partij op een bepaalde baan is begonnen, moet die ook op dezelfde baan worden afgemaakt toch? Maar gezien de weersvoorspellingen en de partijen op CC die niet lang duurden, hadden ze wel wat kunnen schuiven qua schema ja..quote:Op donderdag 5 juli 2018 14:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Cilic had natuurlijk gisteren die pot onder het dak af moeten maken, maar dat zou wel heel ongunstig zijn voor de almachtige Roger Arroganterer natuurlijk
Inderdaad. Maar werkt de sloot aan breakpunten vooralsnog op eentje na wel allemaal weg. Meestal stort een tegenstander daarna wel in.quote:
Ik zat ook met verbazing te kijken toen ik dat interview op TV zagquote:Op donderdag 5 juli 2018 14:52 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een walgelijk mens is Wozniacki toch ook zeg. Ik vind het echt een misplaatst-arrogante domme Deense doos.
Ja, die.quote:
Snap ik. Ik kan me niet herinneren dat ik iemand ooit zoiets onsportiefs heb horen zeggen tegen een tegenstander. Ik was al helemaal klaar met haar toen ze een keer aan een umpire vroeg of hij wel naar de middelbare school was geweest.quote:Op donderdag 5 juli 2018 14:59 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Ik zat ook met verbazing te kijken toen ik dat interview op TV zag
Ze vond het gisteren op den duur ook te glad ofzo.quote:Op donderdag 5 juli 2018 15:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, die.
[..]
Snap ik. Ik kan me niet herinneren dat ik iemand ooit zoiets onsportiefs heb horen zeggen tegen een tegenstander. Ik was al helemaal klaar met haar toen ze een keer aan een umpire vroeg of hij wel naar de middelbare school was geweest.
Die leek gisteren op weg naar een hele simpele zege, heeft de regen Pella wel echt "gered" dus..quote:
En Nadal pakt "gewoon" set 1 ja.quote:Op donderdag 5 juli 2018 14:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar werkt de sloot aan breakpunten vooralsnog op eentje na wel allemaal weg. Meestal stort een tegenstander daarna wel in.
Hey, dat is lang geleden.quote:
Jeetje wat kansloos.quote:Op donderdag 5 juli 2018 14:52 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een walgelijk mens is Wozniacki toch ook zeg. Ik vind het echt een misplaatst-arrogante domme Deense doos.
Ja, en ook de rest van dat artikel. Dat ze last had van vliegjes. Wat een over het paard getilde %$&^*($ zeg.quote:
Ja, blijft n nadeel van Wimbledon. Servicekanonnen kunnen op die manier heel ver komen.quote:Op donderdag 5 juli 2018 15:22 schreef Federer-fan het volgende:
Ivanisevic sloeg ooit 100 aces tijdens Wimbledon. Isner slaat er even 64 in één partij.
Ach, zijn eigen record haalt Isner toch nooit meerquote:Op donderdag 5 juli 2018 15:22 schreef Federer-fan het volgende:
Ivanisevic sloeg ooit 100 aces tijdens Wimbledon. Isner slaat er even 64 in één partij.
Ja, mee eens.quote:Op donderdag 5 juli 2018 15:24 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ja, blijft n nadeel van Wimbledon. Servicekanonnen kunnen op die manier heel ver komen.
113.quote:Op donderdag 5 juli 2018 15:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ach, zijn eigen record haalt Isner toch nooit meer
CC moet gewoon zoveel mogelijk gespaard worden, niet alles is een groot pro-Federer complot.quote:Op donderdag 5 juli 2018 14:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als een partij op een bepaalde baan is begonnen, moet die ook op dezelfde baan worden afgemaakt toch? Maar gezien de weersvoorspellingen en de partijen op CC die niet lang duurden, hadden ze wel wat kunnen schuiven qua schema ja..
Haha, dat over Federer komt van vriend Luckass he, die ziet alles als een pro Federer-complotquote:Op donderdag 5 juli 2018 15:40 schreef nostra het volgende:
[..]
CC moet gewoon zoveel mogelijk gespaard worden, niet alles is een groot pro-Federer complot.
Serieus? Dat was ook een keer zo bij Nick Brown. Was een Engelsman die van Ivanisevic had gewonnen, volgens mij het jaar nadat Ivanisevic eindelijk de finale had gewonnen. Brown reed toen weg van Wimbledon achter op de brommer van zijn broer.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2018 15:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Serieus? Dat was ook een keer zo bij Nick Brown. Was een Engelsman die van Ivanisevic had gewonnen, volgens mij het jaar nadat Ivanisevic eindelijk de finale had gewonnen. Brown reed toen weg van Wimbledon achter op de brommer van zijn broer.
quote:
Ik las 'Jezus Cilic'. Dat vind ik serieus beter klinken dan 'Jezus Christus'.quote:
Ze vallen wel allemaal weg ja, zal nu wel Anderson/Querrey en dan Raonic worden op deze manier. En dan maar afwachten wie er uit de andere helft komt..quote:Op donderdag 5 juli 2018 16:02 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Nadal had ze al niet op Roland Garros. Maar Federer heeft hier ook niet veel hordes op weg naar de finale...
Nee.quote:Op donderdag 5 juli 2018 16:32 schreef EP3 het volgende:
Zien jullie Serena weer 'gewoon' Wimbledon winnen, eigenlijk?
Mooie titel weer van de NOS: "Kansloze Haase krijgt op Wimbledon de lachers op zijn hand"quote:
Hij vroeg of de toeschouwer die vlak naast de baan veel te hard zat te praten er een kopje thee bij wilde (nadat hij eerder al had gezegd dat hij hun hele gesprek kon horen, of het wat zachter mocht).quote:
Zou je een kopje thee liken? Rare taal dat Engels.quote:
Like betekent willenquote:Op donderdag 5 juli 2018 17:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou je een kopje thee liken? Rare taal dat Engels.
Sorry.quote:
De kans is klein, maar goed om te weten. Dank je wel.quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dus als je ten huwelijk gevraagd wordt in Engeland, zeg je: "Yes, I like"
Eens.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:34 schreef MaLo het volgende:
Wozniacki moet wel een van de minst symphatieke mensen ter wereld zijn, wat een trut.
Ja, inderdaad. Maar vooral wat een onsympathiek wicht het is.quote:Als ze al niet denkt dat haar tegenstandster ver komt, zegt dat nog meer over haar eigen falen
Werkt hier gewoon.quote:Op donderdag 5 juli 2018 15:03 schreef heywoodu het volgende:
Niet de enige dus, het lijkt wel alsof Eurosport ineens alle Wimbledon-rechten (online) kwijt is geraakt. RIP kijken naar dubbelpartijtjes enzo ipv de standaard Federer/Nadal/Serena-veegpartijen
Heel vreemd.quote:
Of even doorlussen in nodejs vanuit joomlaquote:Op donderdag 5 juli 2018 18:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ga je wel naar nl.eurosportplayer.com?
Anders cookies eens verwijderen?
Ja, ik doe alles hetzelfde. Cookies verwijderen ga ik wel proberen, maar heeft weinig zin denk ik: op m'n telefoon heb ik precies hetzelfde probleem, ook sinds vandaag. Abo uiteraard nog geldig en alles, geen VPN of iets, alles is exact hetzelfde als gisteren behalve dat het nu niet werktquote:Op donderdag 5 juli 2018 18:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ga je wel naar nl.eurosportplayer.com?
Anders cookies eens verwijderen?
Del Potro is een uitstekende retourneerder. Lopez heeft geen plan B als plan A niet lukt. Komt simpelweg tekort in de rally.quote:Op donderdag 5 juli 2018 18:57 schreef Ambrosius het volgende:
Lopez kan maar weinig uitrichten tegen Del Potro.
^^quote:
Ninja edit.quote:Op donderdag 5 juli 2018 21:26 schreef TennispeRFect het volgende:
Als Nadal volgende match overleeft, and why not, dan blijft ie nr 1 wat Federer ook doet
Q1 mag nietquote:Op donderdag 5 juli 2018 19:01 schreef opgebaarde het volgende:
Q1: Ik zie bij Nishikori reclame op zijn shirt. Van in ieder geval Nissin en Lixil. Ik dacht dat reclame niet mocht, is dit nieuw?
Q2: ik heb de indruk dat de rusttijd die de speler krijgen bij de kantwissel korter is dan anders, isdazo?
Halep.quote:Op donderdag 5 juli 2018 21:27 schreef macca728 het volgende:
straks Kvitova en Muguruza eruit...
Wat blijft erover...
Williams Halep Williamsquote:Op donderdag 5 juli 2018 21:27 schreef macca728 het volgende:
straks Kvitova en Muguruza eruit...
Wat blijft erover...
Misschien iets in de voorwaarden van de sublicentie dat ze tegenhoudt?quote:Op donderdag 5 juli 2018 21:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ziggy zendt op 2 kanalen de partij van Cilic uit en heeft Zverev er niet op.
Ze raakt geen pepernoot meerquote:
Nee, drama dit.quote:
Zal de volgende ronde vast gewoon weer op haar derderangs niveautje spelenquote:Op donderdag 5 juli 2018 21:57 schreef EP3 het volgende:
Als Uytvanck zo blijft spelen kan ze nog n heel eind komen.
Yup speelde erg goedquote:Op donderdag 5 juli 2018 21:57 schreef EP3 het volgende:
Als Uytvanck zo blijft spelen kan ze nog n heel eind komen.
ze gaat wel gelijk krijgen natuurlijkquote:Op donderdag 5 juli 2018 22:19 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Wat een arrogant wicht is Wozniacki zeg. Tenenkrommende persconferentie, 'you know'.
Na Fritzl - Zverev, wat een vijfde set lijkt te gaan worden. *3-1 Zverev in de vierde.quote:
Ok. Bedankt.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 14:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Na Fritzl - Zverev, wat een vijfde set lijkt te gaan worden. *3-1 Zverev in de vierde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Wel genieten hoe golfer Rory McIlroy haar toentertijd voor het altaar liet staan door hun huwelijk af te blazen. Die is op het nippertje weten te ontkomen.quote:Op donderdag 5 juli 2018 22:19 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Wat een arrogant wicht is Wozniacki zeg. Tenenkrommende persconferentie, 'you know'.
Haha inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:03 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Wel genieten hoe golfer Rory McIlroy haar toentertijd voor het altaar liet staan door hun huwelijk af te blazen. Die is op het nippertje weten te ontkomen.
Die schijt nu al 10 kleuren omdat ze voor meer dan 3 toeschouwers staat.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:21 schreef macca728 het volgende:
Labiel tegen Oma![]()
Kiki moet dit kunnen winnen
Nou, 12... Zullen we er 18 van maken?quote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:37 schreef franklop het volgende:
En toch kan er over 12 minuten zomaar 6-3 voor Venus op het bord staan
Vrouwentennis, lekker man.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:37 schreef franklop het volgende:
omdat er niets beter is bij de vrouwenquote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:48 schreef iejeecee het volgende:
Krijgen die Venus en Bertens betaald voor dat tennis? Zo ja waarom?
En steeds gelijkwaardiger met de mannen.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:48 schreef iejeecee het volgende:
Krijgen die Venus en Bertens betaald voor dat tennis? Zo ja waarom?
dat is niet helemaal geluktquote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:37 schreef franklop het volgende:
Miss is dit haar coming outquote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:58 schreef Wuwwa het volgende:
Kiki staat voor haar doen ook vrij solide op gras. Is ook fitter.
Setpunt
Hier winnen zou een enorme mentale overwinning voor Kiki zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:58 schreef Wuwwa het volgende:
Kiki staat voor haar doen ook vrij solide op gras. Is ook fitter.
Setpunt
Zou weer een welkom stapje zijn richting top 10quote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hier winnen zou een enorme mentale overwinning voor Kiki zijn
quote:Op vrijdag 6 juli 2018 16:03 schreef iejeecee het volgende:
Netjes Kiki en nu gewoon de set met 5-7 verliezen. Goed bezig
Hier heb je er tweequote:Op vrijdag 6 juli 2018 16:08 schreef Sjeurs het volgende:
Heeft iemand een linkje naar een stream? Zit al tien minuten te zoeken, kan het niet vinden.
Gelukkig liggen er hiermee al 8 speelsters uit de top 10 uit dus als ze maar lang genoeg doorspeelt gaat ze snel stijgenquote:Op vrijdag 6 juli 2018 16:23 schreef franklop het volgende:
Een eventuele overwinning helpt haar niks op de wereldranglijst overigens.
Helpt niet echt mee dat de 8 vrouwen direct boven haar nog in toernooi zitten
Maar Kiki gaat de finale gewoon halenquote:Op vrijdag 6 juli 2018 16:23 schreef franklop het volgende:
Een eventuele overwinning helpt haar niks op de wereldranglijst overigens.
Helpt niet echt mee dat de 8 vrouwen direct boven haar nog in toernooi zitten
quote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:03 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Wel genieten hoe golfer Rory McIlroy haar toentertijd voor het altaar liet staan door hun huwelijk af te blazen. Die is op het nippertje weten te ontkomen.
Murray doet dan ook niet meequote:Op vrijdag 6 juli 2018 16:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Vreemd trouwens dat Serena wel geplaatst is? En Murray niet?
Ja bizar, zo goed is het nietquote:Op vrijdag 6 juli 2018 16:47 schreef Ambrosius het volgende:
Het niveau is goed volgens de commentator, na een rally waarbij Venus het punt nog niet maakt na 3 smashes.
Omdat de organisatie voor de vrouwenseedings vrijblijvend dingen mag aanpassen om een eerlijke loting te krijgen, bij de mannen mag dat niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 16:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Stond daarvoor ook niet bij de seeds.
Nee Williams is mentaal wel sterk natuurlijkquote:Op vrijdag 6 juli 2018 17:00 schreef suus21 het volgende:
Kan niet echt zeggen dat kiki gechoket heeft...
prima choloquote:Op vrijdag 6 juli 2018 17:01 schreef Wuwwa het volgende:
Clijsters in de commentatorsruimte.
Wereldwijfie.
quote:
Kiki moet vanaf nu alles zetten op het feit dat ze vanaf nu iedere wedstrijd moet winnenquote:Op vrijdag 6 juli 2018 17:09 schreef DeeBee het volgende:
Stelling: Kiki Bertens kan zich beter opheffen
Eens.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 17:09 schreef DeeBee het volgende:
Stelling: Kiki Bertens kan zich beter opheffen
#droomplanquote:Op vrijdag 6 juli 2018 17:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kiki moet vanaf nu alles zetten op het feit dat ze vanaf nu iedere wedstrijd moet winnen
Misschien omdat het grappig klinkt, "tjooktook".quote:
Ja, om te schateren..quote:Op vrijdag 6 juli 2018 17:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien omdat het grappig klinkt, "tjooktook".
quote:
Chocken?quote:Op vrijdag 6 juli 2018 17:31 schreef macca728 het volgende:
Het chocken valt wel mee ja, Kiki gaat winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op vrijdag 6 juli 2018 17:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Chocken?
Ik heb een grap voor jullie. Is mijn eerste grap ooit, van tien ik tien was. Waarschijnlijk vooral herkenbaar voor de oudere generatie: Hoe noem je iemand die als vertaler optreedt bij een gesprek tussen twee chocolademelkfabrikanten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heb ik een keer door mijn dorp zien lopen.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 17:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zou een Verona’tje doen ja. Stiekem heel smerig, maar toch heel lekker.
quote:
jupquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |