SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
[ Bericht 3% gewijzigd door Melting op 04-07-2018 17:11:25 ]Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Juist!quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
Beter aan de knoppen dan naar de knoppen...
Ik ga de woonkamer straks proberen. Stuk koelerquote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou het in je slaapkamer proberen![]()
Slaap lekker Meltingquote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:00 schreef Melting het volgende:
Knokkels, bedankt tot nu toe. Ik ga mijn bed maar eens opzoeken.
Fijne avond allemaal.
quote:
Ahoy livelinkquote:
Zo te horen heeft -ie 'm net om zeep geholpenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:13 schreef livelink het volgende:
Nu nog wachten op de zwoele stem van knokkels. Of moet je je stem sparen voor de commercie nu?
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo te horen heeft -ie 'm net om zeep geholpen
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo te horen heeft -ie 'm net om zeep geholpen
Wij moesten ook wel erg lachen, brak de spanning wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:18 schreef livelink het volgende:
Ik vond het verhaal trouwens ook wel komisch.
trainen van 8:30 tot 13:30. van 13:30 tot 16:00 *einde afsluiting* examen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Moeten we je nog van voedsel en drinken komen voorzien morgen, knok? Van hoe laat tot hoe laat sta je er?
koffie gaat niet lukken wegens gebrek aan thermoskanquote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
trainen van 8:30 tot 13:30. van 13:30 tot 16:00 *einde afsluiting* examen.
Mmmmm... Als je voor 6 man koffie kunt verzorgen, zou dat echt heel enorm tof zijn![]()
Ik heb zelf wel broodjes, worst en een stuk komkommer
Alleen als het kan dan he![]()
Dan zijn we wel voorzien op zichquote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
koffie gaat niet lukken wegens gebrek aan thermoskan
Even resume:quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wij moesten ook wel erg lachen, brak de spanning wel.
Want het is bést intimiderend om zo onder toezicht op de weg te staan terwijl de auto's op centimeters langs je suizen. Nu wisten we wel waar we moesten staan om niet geraakt te worden. Maar die eerste halve minuut sta je wel even van "slik" foooooocus ;+
Ja, dat dacht ik ook ooit een keer. Dat heeft me geld gekost. In mijn tas zat ook een bibliotheekboek en een boek dat ik van een collega had geleend. Beide boeken moest ik vervangenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan zijn we wel voorzien op zich![]()
Ik zat er aan te denken om mijn koffiepot mee te brengen met 1.5 liter koffie.![]()
Technisch gezien zou die niet open moeten gaan.
Whehehquote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even resume:
Moet je nou in een oranje pakje op de weg je stem gebruiken voor voice overs...
De leraar voor je verkeersbegeleiderskunde?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wheheh![]()
Nee, die leraar heeft een opleidingsinstituut en een zwaar Achterhoeks accent.
Dus wil hij mij graag uitnodigen om bij hem thuis een commercial in te spreken en zijn telefooncentrale
U bent verbonden met <Naam bedrijf>
Druk 1 voor
Druk 2 voor
dat soort dingen.
* knokkels gaat tarieven voice-overs opzoeken
Hmmmmmmmquote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook ooit een keer. Dat heeft me een geld gekost. In mijn tas zat ook een bibliotheekboek en een boek dat ik van een collega had geleend. Beide boeken moest ik vervangen
Yupz.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De leraar voor je verkeersbegeleiderskunde?
Ja, wat mij betreft had hij die wandelaars gewoon links laten liggen.quote:
Duidelijk nu.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Yupz.
Hey, Roland.. Mag ik zeggen dat jij wel een ongelooflijk mooie stem hebt enne ...mag ik je vragen om het eea in te spreken?![]()
Suuuuuuuuuuuuure dude
In het kort was het:quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Duidelijk nu.
Ik begreep de link niet echt, maar heb de postings ook maar half gevolgd door dat gekloot met de laptop...
Heb je nou straks ook meteen een verkeerbegeleider job als je je examen haalt?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
In het kort was het:
Jij voor mij dingen in de microfoon babbelen ja? Voor telefoonsysteem en een commercial.
Ik betaal je reiskosten en je voiceoverkosten
Blijf je pitten, eten en de volgende dag weer terug. En hij is chefkok geweest. Yumz!
Presentquote:
Ik doe al klusjes voor hem op het moment. Vrije Westen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je nou straks ook meteen een verkeerbegeleider job als je je examen haalt?
Of is dat iets te veel van het goede?
quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik doe al klusjes voor hem op het moment. Vrije Westen bijvoorbeeld![]()
Opleiding zelf wordt betaald door het bedrijf
Ik moest helaas mijn eerste officiële beroepsklus laten schieten omdat ik nu nog tot de 19e in de verhuizing zit,quote:
Het is wel feest bij je op dit moment...quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik moest helaas mijn eerste officiële beroepsklus laten schieten omdat ik nu nog tot de 19e in de verhuizing zit,
Nog een week en dan heb ik 12 uur en 49 minuten mijn huissleutel
*buigt*quote:
*kuch*quote:
Challenge Acc....quote:
2 keer al de auto droog gereden.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Challenge Acc....
Nee, laten we dat niet doen
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
Bedankt voor een leuke Roadshow, Knokkels.
En succes morgen!
Ik heb een keer diesel in een benzineauto van een opdrachtgever gedaan. Ik vond het al heel vreemd dat de pomp er niet goed inging,quote:
Whehehe daar is geen bos in de buurt, volgens mijquote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Merci Knokkels en stuur ze morgen allemaal maar het bos in...
hij staat echt op een naar punt. Ook zonder werkzaamheden gaat het daar veel te vaak misquote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Succes morgen. Gaat zeker goedkomen, ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:59 schreef knokkels het volgende:
[..]Thanks. Gaat goedkomen
![]()
Morgen een om-en-ommetje.
Auto's uit een richting vrijgeven, de rest stopzetten, daarna de andere richting, enzovoorts
Het enige nare was dat mens wat even wat geluidsoverlast ondervond van de speaker die gebruikt werd voor de instructies. Dat duurde ook maar 10 minuten, mens helemaal over de toeren. Funny shitquote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij staat echt op een naar punt. Ook zonder werkzaamheden gaat het daar veel te vaak mis
Gup neemt het gewoon in stijl over. Je was de hardlopers kennelijk nog vergeten, knokkels.quote:
Ik heb niks klaarstaan. Ik ga even de relaxt naar de ontknoping van het voetbal kijken.quote:
ja maar dj's> gup.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Gup neemt het gewoon in stijl over. Je was de hardlopers kennelijk nog vergeten, knokkels.
Staat die datum nu vast dan? Die langverwachte show wil ik natuurlijk niet missen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb niks klaarstaan. Ik ga even de relaxt naar de ontknoping van het voetbal kijken.
Wellicht vrijdag of zaterdag weer een show van mij. Sowieso 15 juli de Horn-show.
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb niks klaarstaan. Ik ga even de relaxt naar de ontknoping van het voetbal kijken.
Wellicht vrijdag of zaterdag weer een show van mij. Sowieso 15 juli de Horn-show.
ons bos is zo goed als verdwenenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Alsof ik ooit iets klaar heb staanquote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah, Knokkels de Verkeerskabouter staat bij jullie in het dorp.quote:
Ik ben benieuwd naar mijn internetverbinding op mijn nieuwe adres. Hier 100 Mbit, daar 25 Mbit. Maar volgens mij is dat op basis van een telefoondraadje. Zal het anders worden met een UTP kabel.quote:
ik kan er zelfs heen lopen, 25-30 minuten denk ik, maar zo midden op de dag met deze temperaturen is me dat te veel inspanning.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, Knokkels de Verkeerskabouter staat bij jullie in het dorp.
Vandaar het koffie aanbod en zo...
rip stabiliteit.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar mijn internetverbinding op mijn nieuwe adres. Hier 100 Mbit, daar 25 Mbit. Maar volgens mij is dat op basis van een telefoondraadje. Zal het anders worden met een UTP kabel.
We gaan het merken.
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:09 schreef tailfox het volgende:
[..]
rip stabiliteit.
ONZ / [tailsc #5] en ik
Jij en je 2 digitale alter ego's? Klinkt als een tof feestjequote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:07 schreef tailfox het volgende:
Btw even crosspost. Er gaat mis een meet komen met de tailsc.
(Dus ik tailfox2 en tailbot)
Gelijk heb je hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kan er zelfs heen lopen, 25-30 minuten denk ik, maar zo midden op de dag met deze temperaturen is me dat te veel inspanning.
Oh dan ga ik gewoon zeuren bij KPN Webcarequote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:09 schreef tailfox het volgende:
[..]
rip stabiliteit.
ONZ / [tailsc #5] en ik
weet je wel hoe lang dat ding is? We wonen er op 5 huizen na naast, trouwensquote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gelijk heb je hoor
Als jullie nou aan de middenweg hadden gewoond
toen die nog heel was, was die 17 kilometer lang (nu nog maar het grootste gedeelte is niet meer toegankelijk voor auto’s)quote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gelijk heb je hoor
Als jullie nou aan de middenweg hadden gewoond
Ja hallo, ik kan natuurlijk niet alle topics in de gaten houdenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:07 schreef tailfox het volgende:
Btw even crosspost. Er gaat mis een meet komen met de tailsc.
(Dus ik tailfox2 en tailbot)
nee en nou weten we het wel met het gespam.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:26 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ja hallo, ik kan natuurlijk niet alle topics in de gaten houden
Kom allemaal naar tailsc.
Of je komt gewoon hier, Devquote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:26 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ja hallo, ik kan natuurlijk niet alle topics in de gaten houden
Kom allemaal naar tailsc.
Was maar een grapje uiteraard hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee en nou weten we het wel met het gespam.
Niet doen, niet tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |