ideaal voor mij. Boeit mij toch niet waarquote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:33 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk allemaal best overwegend geniaal
Kom, we gaan een FOK!-vakantie regelenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
ideaal voor mij. Boeit mij toch niet waar
Doen we.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:44 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Kom, we gaan een FOK!-vakantie regelen
Iedereen mag mee.
tuinaria bbq?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:51 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Misschien gewoon echt ergens heen gaan![]()
quote:
Nee?quote:
mijn achtertuin.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:57 schreef DevFreak het volgende:
[..]
[..]
Nee?![]()
Laat me niet in spanning, wat is het?
zolang ik de goede bus pak vind ik het allemaal goed. Haags komt vast ook wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:04 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Flauw
Ik vind dat we een FOK!meet moeten organiseren.![]()
Stresskipquote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
zolang ik de goede bus pak vind ik het allemaal goed. Haags komt vast ook wel.
ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:09 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Stresskip
Je gaat nu naar huis toe toch?
wat ben jij aan het doen?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:09 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Stresskip
Je gaat nu naar huis toe toch?
quote:
Half te slapen (Hugo is lekker) met jazz classics aan, ik ga zo verder FOK!en in bed, BRBquote:
Dit is echt helemaal mijn weertype.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
aangezien er geen dj is bij R49 zet ik deze wel ff aan.
Lekker ontspannend
muziek is altijd lekker.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:23 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Dit is echt helemaal mijn weertype.![]()
Beetje jazzy muziek aan, zoet wijntje erbij, gras dat tussen je tenen kriebelt...
In de auto is het nog lekkerder. Al helemaal als alles dan in je hoofd klopt.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
muziek is altijd lekker.
Heb zin om weer eens de hele dag op strand goa te luisteren.
Al is trein en jazz ook wel echt een goede.
er is nog een sc toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:29 schreef DevFreak het volgende:
Ook geniaal trouwens hoe je het voor elkaar gekregen hebt dat de slowchat van ONZ tailsc heet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |