SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
[ Bericht 3% gewijzigd door Melting op 04-07-2018 17:11:25 ]Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Juist!quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
Beter aan de knoppen dan naar de knoppen...
Ik ga de woonkamer straks proberen. Stuk koelerquote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou het in je slaapkamer proberen![]()
Slaap lekker Meltingquote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:00 schreef Melting het volgende:
Knokkels, bedankt tot nu toe. Ik ga mijn bed maar eens opzoeken.
Fijne avond allemaal.
quote:
Ahoy livelinkquote:
Zo te horen heeft -ie 'm net om zeep geholpenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:13 schreef livelink het volgende:
Nu nog wachten op de zwoele stem van knokkels. Of moet je je stem sparen voor de commercie nu?
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo te horen heeft -ie 'm net om zeep geholpen
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo te horen heeft -ie 'm net om zeep geholpen
Wij moesten ook wel erg lachen, brak de spanning wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:18 schreef livelink het volgende:
Ik vond het verhaal trouwens ook wel komisch.
trainen van 8:30 tot 13:30. van 13:30 tot 16:00 *einde afsluiting* examen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Moeten we je nog van voedsel en drinken komen voorzien morgen, knok? Van hoe laat tot hoe laat sta je er?
koffie gaat niet lukken wegens gebrek aan thermoskanquote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
trainen van 8:30 tot 13:30. van 13:30 tot 16:00 *einde afsluiting* examen.
Mmmmm... Als je voor 6 man koffie kunt verzorgen, zou dat echt heel enorm tof zijn![]()
Ik heb zelf wel broodjes, worst en een stuk komkommer
Alleen als het kan dan he![]()
Dan zijn we wel voorzien op zichquote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
koffie gaat niet lukken wegens gebrek aan thermoskan
Even resume:quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wij moesten ook wel erg lachen, brak de spanning wel.
Want het is bést intimiderend om zo onder toezicht op de weg te staan terwijl de auto's op centimeters langs je suizen. Nu wisten we wel waar we moesten staan om niet geraakt te worden. Maar die eerste halve minuut sta je wel even van "slik" foooooocus ;+
Ja, dat dacht ik ook ooit een keer. Dat heeft me geld gekost. In mijn tas zat ook een bibliotheekboek en een boek dat ik van een collega had geleend. Beide boeken moest ik vervangenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan zijn we wel voorzien op zich![]()
Ik zat er aan te denken om mijn koffiepot mee te brengen met 1.5 liter koffie.![]()
Technisch gezien zou die niet open moeten gaan.
Whehehquote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even resume:
Moet je nou in een oranje pakje op de weg je stem gebruiken voor voice overs...
De leraar voor je verkeersbegeleiderskunde?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wheheh![]()
Nee, die leraar heeft een opleidingsinstituut en een zwaar Achterhoeks accent.
Dus wil hij mij graag uitnodigen om bij hem thuis een commercial in te spreken en zijn telefooncentrale
U bent verbonden met <Naam bedrijf>
Druk 1 voor
Druk 2 voor
dat soort dingen.
* knokkels gaat tarieven voice-overs opzoeken
Hmmmmmmmquote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook ooit een keer. Dat heeft me een geld gekost. In mijn tas zat ook een bibliotheekboek en een boek dat ik van een collega had geleend. Beide boeken moest ik vervangen
Yupz.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De leraar voor je verkeersbegeleiderskunde?
Ja, wat mij betreft had hij die wandelaars gewoon links laten liggen.quote:
Duidelijk nu.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Yupz.
Hey, Roland.. Mag ik zeggen dat jij wel een ongelooflijk mooie stem hebt enne ...mag ik je vragen om het eea in te spreken?![]()
Suuuuuuuuuuuuure dude
In het kort was het:quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Duidelijk nu.
Ik begreep de link niet echt, maar heb de postings ook maar half gevolgd door dat gekloot met de laptop...
Heb je nou straks ook meteen een verkeerbegeleider job als je je examen haalt?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
In het kort was het:
Jij voor mij dingen in de microfoon babbelen ja? Voor telefoonsysteem en een commercial.
Ik betaal je reiskosten en je voiceoverkosten
Blijf je pitten, eten en de volgende dag weer terug. En hij is chefkok geweest. Yumz!
Presentquote:
Ik doe al klusjes voor hem op het moment. Vrije Westen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je nou straks ook meteen een verkeerbegeleider job als je je examen haalt?
Of is dat iets te veel van het goede?
quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik doe al klusjes voor hem op het moment. Vrije Westen bijvoorbeeld![]()
Opleiding zelf wordt betaald door het bedrijf
Ik moest helaas mijn eerste officiële beroepsklus laten schieten omdat ik nu nog tot de 19e in de verhuizing zit,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |