quote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al die jaren in de tropische momenten veel te warm gekleedDit moet gewoon je jaar zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
6cm in de hoogte, gewoon een kwart van mijn scherm.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:16 schreef Greys het volgende:
Ik heb een abo en dan zie ik niks. Is het zo erg?
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Bewijs:Die hond ook van: wat? Jurkjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ze zijn ook dynamisch, het x-je schiet alle kanten op.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
6cm in de hoogte, gewoon een kwart van mijn scherm.
En heel leuk die schoenen, ik heb ze allemaal al besteld en 2 paar in huis sinds vorige week, dus ze kunnen weg
Ohh heldin.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
Net tijdens het hardlopen langs het weiland moeten stoppen. En ik baal van alles wat me onderbreekt, maar... er liep een jong lammetje verdwaald rond en zijn vriendjes zaten aan de overkant. Uiteindelijk met een voorbijganger weten te pakken.
Die krulletjes en dat gebééééh!
Stonden lammetjes al op ons lijstje voor op het Italiaanse eiland? Naast de geitjes
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Bewijs:Flaunt it GreysieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En B![]()
Ah welnee, niks heldinquote:Op dinsdag 3 juli 2018 11:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ohh heldin.![]()
Lammetjes.Ik ben geen vegetariër (zou het wel willen en probeer af te bouwen maar IK HOUD GEWOON TEVEEL VAN VLEESCH OKÉ IK BEN CARNIVOOR) maar zou dus echt nooit lamsvlees kunnen eten. Of kalfjes.
Mannen! Heb het me ook lang afgevraagd maar hij heeft al heel lang een heel leuke meneer.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
Even iets dat ik me al een tijdje af zit te vragen: is Victor Brand nu van de mannen of vrouwen?
Dat ook nog eens een keerquote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:36 schreef Guanabana het volgende:
Oke, blijkt dat hier zo goed als voor de deur een paar dagen een soort kermis komt. Ik panikeerde even helemaal. Ik zit hier in de hitte en straks ook in de drukte en herrie. Ik trek dat heel slecht allemaal bij elkaar.
Ik zit nu plannen te maken dat ik elke dag in ieder geval weg ben een deel van de middag (hoewel ik wel een beetje baal dat ik dan op pad moet net in de hitte).
Als ik nou gewoon overdag weg was voor werk
Ja schijnt een jaarlijks ding te zijn, maar we wonen hier nog geen jaar, dus dat wisten we niet. Is van morgen tot zondag, gelukkig is het 's avonds niet! (is voor kleinere kinderen).quote:Op dinsdag 3 juli 2018 11:42 schreef Greys het volgende:
Guana sterkte weer! Wanneer komt het die kermis en hoe lang? Is het nooit eerder daar geweest? Fijn dat ze dan nu kiezen voor voor jouw deur..
Maar inderdaad, dat wegmoeten grr, ik zou de kosten bijna verhalen op de organisatie.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 11:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ook nog eens een keerJe treft het niet echt. Veel sterkte! Het is echt zo rot dat je dan zo'n beetje weg 'moet'.
Ah!quote:Op dinsdag 3 juli 2018 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Mannen! Heb het me ook lang afgevraagd maar hij heeft al heel lang een heel leuke meneer.Best zonde!
https://www.instagram.com(...)igshid=17rsb0t12ez6c
Oh gelukkig niet in de avond! En als het echt voor kleinere kinderen is valt het misschien alles mee met de herrie ook, dat is meestal heel anders dan een 'echte' kermis. Veel zachtere muziek als er überhaupt al muziek bij is. Draaimolentje etc. Misschien valt het wel heel erg mee, hoop het voor jequote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja schijnt een jaarlijks ding te zijn, maar we wonen hier nog geen jaar, dus dat wisten we niet. Is van morgen tot zondag, gelukkig is het 's avonds niet! (is voor kleinere kinderen).
Ik heb inmiddels een schema gemaakt van dingen om te doen. Keer bioscoop 's middags (donker, koel en even weg!), keer naar de kapper, en nog een keer met mijn vriend ergens eten en nog eens naar de bioscoop....
[..]
Maar inderdaad, dat wegmoeten grr, ik zou de kosten bijna verhalen op de organisatie.
Ik ook, enorm leuke man! Zo lekker 'echt' ook, zo komt ie over iig. Niks fake aan, gewoon sympathiek.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah!
Ik vind hem zo leuk in programma's
Daar denk ik niet eens over na, misschien ben ik te goedgelovig wbt tv-mensenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, enorm leuke man! Zo lekker 'echt' ook, zo komt ie over iig. Niks fake aan, gewoon sympathiek.
Wat goed.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 06:39 schreef Cee het volgende:
Hoi, net 6,5km gelopen nu het nog geen 500 graden is.
Ik heb een insectenzaplamp. Ideaal. Ook leuk entertainment voor de kattenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 13:41 schreef ato het volgende:
Heeft iemand een tip voor kleine rot vliegjes![]()
Deze vliegen doodleuk in mijn neus, mond. Ik heb ze in huis.
Ik ben maar bezig met de anti-insecten spuit (ik haat dat normaal).
Zo'n koptelefoon tegen het geluid (waar kinderen op school mee werken als ze niet tegen geluiden kunnen), zou dat iets zijn? Maar geen idee of daar nu echt op zit te wachten.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:36 schreef Guanabana het volgende:
Oke, blijkt dat hier zo goed als voor de deur een paar dagen een soort kermis komt. Ik panikeerde even helemaal. Ik zit hier in de hitte en straks ook in de drukte en herrie. Ik trek dat heel slecht allemaal bij elkaar.
Ik zit nu plannen te maken dat ik elke dag in ieder geval weg ben een deel van de middag (hoewel ik wel een beetje baal dat ik dan op pad moet net in de hitte).
Als ik nou gewoon overdag weg was voor werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |