Dan was het in jouw onderbewustzijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 00:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah was dat het. Maar toen hadden we het nog niet over hem
Trustenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 00:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan nog een ruime 5 uur slapen. Ff pakken
Welterusten jullie
Ja, ze moeten binnen drie dagen ofzo die grot uit zijn, anders kan het nog wel maanden gaan duren.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 01:06 schreef Greys het volgende:
OMG zie nu pas dat er navy seals mss wel 3-4 maanden () in de grot blijven bij de kinderen tot het water genoeg gezakt is om ze eruit te krijgen. MAANDEN..
Horrorfilm in het echt. Gadver
He bah, mogen we nu al die tijd niet klagen zolang zij in de grot zitten?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 03:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik wilde eigenlijk nog even klagen over het feit dat het drie uur 's nachts is en nog steeds 26 graden in mijn slaapkamer, maar met het nieuws van die kinderen in die grot vind ik dat eigenlijk niet kunnen.
Goed bezigquote:Op dinsdag 3 juli 2018 06:39 schreef Cee het volgende:
Hoi, net 6,5km gelopen nu het nog geen 500 graden is.
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 06:39 schreef Cee het volgende:
Lekker Cee!quote:Op dinsdag 3 juli 2018 06:39 schreef Cee het volgende:
Wauw, goed hoor!quote:Op dinsdag 3 juli 2018 06:39 schreef Cee het volgende:
Vanavond eten we pasta, pisc.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 08:48 schreef Pisces29 het volgende:
Mogge!
[..]
Lekker Cee!![]()
Ik ga zo ook, frissere ochtend dan gister (hier althans). Goed te doen.
Kan ik nog een pokébowl bij je bestellen? Lijkt me wel wat vanavond
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 06:39 schreef Cee het volgende:
Dat is mijn grote liefdequote:
Yeahquote:Op dinsdag 3 juli 2018 09:58 schreef Greys het volgende:
De jurk du jourrrr is zwart wit gestreept. Hórizontaal. Want fuck it
Ik heb het overál (veel) minder heetquote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yeah![]()
Heb je het nu ook wat minder heet op je werk nu je zomers gekleed bent?
Heldinquote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
Net tijdens het hardlopen langs het weiland moeten stoppen. En ik baal van alles wat me onderbreekt, maar... er liep een jong lammetje verdwaald rond en zijn vriendjes zaten aan de overkant. Uiteindelijk met een voorbijganger weten te pakken.
Die krulletjes en dat gebééééh!
Stonden lammetjes al op ons lijstje voor op het Italiaanse eiland? Naast de geitjes
En niet de blote benen?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het overál (veel) minder heet
Denk een combi van me nergens (of zo min mogelijk) meer druk om maken, de wind en de lage luchtvochtigheid
Ook wel denk ik (had het er net nog gauw bij gezetquote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En niet de blote benen?Maar dat zijn goeie dingen
![]()
Al die jaren in de tropische momenten veel te warm gekleedquote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook wel denk ik (had het er net nog gauw bij gezet) maar merkte het vorige week al nog voor de andere kleren dat ik er veel beter tegen kon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |