Ik wil dit best doen. Maar het valt me op dat iedereen dit hier doet. En dan denk ik, mag ik dit zeggen, ja ik mag dit zeggen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 00:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als reactie hierop wil ik eigenlijk mijzelf gaan quoten.
Die ligt op 18 gok ikquote:Op dinsdag 3 juli 2018 00:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Pas maar op. Straks ben je nog over de Ronaldo houdbaarheidsdatum
Dat viel, voor zover ik weet, nog wel mee. Je moet alleen uitkijken dat die niet nog een kind er bij wil.quote:
Die adopteert hij vast wel weer een keer voor de variatiequote:Op dinsdag 3 juli 2018 00:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat viel, voor zover ik weet, nog wel mee. Je moet alleen uitkijken dat die niet nog een kind er bij wil.
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 00:09 schreef Guanabana het volgende:
Oke toch nog even deze omdat hij zo lief is
[ afbeelding ]
Hij was vooral van de draagmoeder hype.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 00:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die adopteert hij vast wel weer een keer voor de variatie
Als dat tenminste een hype is.
Hypes gaan niet eeuwig mee.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 00:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij was vooral van de draagmoeder hype.
Iemand heeft die panda ooit van een heuvel afgeduwd omdat het er zo schattig uitziet. En met succes.quote:
Dat klopt.quote:
Veel van zijn eerdere vriendinnen waren ouder. Eentje zelfs een jaar of vijftien ouderquote:
IK LIG HIER DUS STRAKS VAN WAKKER HEquote:Op dinsdag 3 juli 2018 00:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Iemand heeft die panda ooit van een heuvel afgeduwd omdat het er zo schattig uitziet. En met succes.
Het is bij hem vrij vergankelijk dus, dan maakt iedereen nog kans. Kortom jullie maken nog kans.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Veel van zijn eerdere vriendinnen waren ouder. Eentje zelfs een jaar of vijftien ouderMaar nu heeftie eentje van 23 ofzo. Bummer
Panda's zijn dan weer vrij lui. Dus misschien was die juist wel blij dat die dat stukje niet hoefde te lopen.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 00:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Iemand heeft die panda ooit van een heuvel afgeduwd omdat het er zo schattig uitziet. En met succes.
Ik hou het wel bij kijken en hier en daar een fantasietje.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 00:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is bij hem vrij vergankelijk dus, dan maakt iedereen nog kans. Kortom jullie maken nog kans.
Kan met de bloeddruk te maken hebben. Maar ook omdat je toen nog geen koelmatje had toch? Verder is de eerste warme periode vaak vervelender. Herinner je jezelf vaak dingen anders.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 00:35 schreef Greys het volgende:
Lig intussen in bed en tis weer niet te warm boven voor me. Begin me serieus af te vragen of ik het in mei zo heet had door m'n bloeddruk![]()
En vorig jaar en jaar daarvoor. Of het went, kan ook.
Zo gaat het meestal met dat soort dingen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij kijken en hier en daar een fantasietje.
Het koelmatje gebruik ik nu niet eensquote:Op dinsdag 3 juli 2018 00:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kan met de bloeddruk te maken hebben. Maar ook omdat je toen nog geen koelmatje had toch? Verder is de eerste warme periode vaak vervelender. Herinner je jezelf vaak dingen anders.
Eigenlijk moet je er niet druk om maken, denk om je bloeddruk he.
Dat is ook zo. Als je weet dat je nog een ventilator, airco of iets anders koels het, maak je je minder druk. Als je weet dat iets echt niet beter kan dan dat je het nu hebt, dan is dat vaak een stuk erger.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 00:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Het koelmatje gebruik ik nu niet eensMaar het idee dat ie werkt mocht het nodig zijn helpt idd al.
Nee. Dat kwam omdat Ronaldo toen voor het raam stond.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 00:39 schreef Pisces29 het volgende:
Slaapkamer aan de voorkant hier en het is echt niet zo warm als in mei. Dat was echt heet in de nacht.
Ah was dat het. Maar toen hadden we het nog niet over hemquote:Op dinsdag 3 juli 2018 00:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Dat kwam omdat Ronaldo toen voor het raam stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |