Jaaaa daar zou ik ook wel heen willen!quote:Op zondag 1 juli 2018 16:04 schreef Greys het volgende:
Ohhhh, met Salvador gaat het zo goed dat ie in 2019 door Europa gaat spelen. Er zijn al vijf data in Duitsland bekend gemaakt en paar in Zwitserland en HIJ MOET OOK NAAR NL KOMEN HOOR!Komen de komende weken meer data en landen bij.
En anders ga ik wel naar Duitsland denk ik![]()
Hahaquote:Op zondag 1 juli 2018 16:02 schreef Cee het volgende:
Net al uit volle borst meegezongen met het Spaanse volkslied.
Hup Spanje!quote:Op zondag 1 juli 2018 15:56 schreef Cee het volgende:
Hup Spanje!
Voor vanavond ben ik er nog niet uit wie moet huppen.
Een vriend van mij kijkt ook altijd F1, nooit begrepen wat daar leuk aan is.quote:Op zondag 1 juli 2018 15:59 schreef Greys het volgende:
Oh god er is ook nog voetbal jaZit nu ff F1 te kijken. Max op 1
Mijn lievelings wbt waterijs. Maar ik ben dan ook gek op citroenijs. En drop is dropquote:Op zondag 1 juli 2018 16:10 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb net een Liuk ijsje op; dat zijn citroenwaterijsjes met het stokje gemaakt van drop. Was verrassend lekker.
Ik had deze nog nooit gehad, maar ga hem zeker vaker kopen.quote:Op zondag 1 juli 2018 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn lievelings wbt waterijs. Maar ik ben dan ook gek op citroenijs. En drop is drop
Ik kan het ook niet uitleggen maar ik kijk al sinds het tijdperk dat Eddie Irvine nog meereedquote:Op zondag 1 juli 2018 16:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een vriend van mij kijkt ook altijd F1, nooit begrepen wat daar leuk aan is.
Dropijs met citroenstok, ik zeg doenquote:Op zondag 1 juli 2018 16:13 schreef Greys het volgende:
Ik vind Liuk te veel citroen en te weinig drop
Ik realiseer me nu dat Aoibhin niet “leuk ijsje” wilde typen en een typo maakte.quote:Op zondag 1 juli 2018 16:13 schreef Greys het volgende:
Ik vind Liuk te veel citroen en te weinig drop
Same voor mij.quote:Op zondag 1 juli 2018 16:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een vriend van mij kijkt ook altijd F1, nooit begrepen wat daar leuk aan is.
quote:Op zondag 1 juli 2018 16:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu dat Aoibhin niet “leuk ijsje” wilde typen en een typo maakte.
Ja dank je ik nu ook.quote:
Dat lied heeft wel een mooie tekstquote:Op zondag 1 juli 2018 16:02 schreef Cee het volgende:
Net al uit volle borst meegezongen met het Spaanse volkslied.
Die zijn erg lekker inderdaad!quote:Op zondag 1 juli 2018 16:10 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb net een Liuk ijsje op; dat zijn citroenwaterijsjes met het stokje gemaakt van drop. Was verrassend lekker.
Lekker toch!quote:Op zondag 1 juli 2018 16:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja dank je ik nu ook.![]()
Zometeen zo’n chili con carne opwarmpakketding van de AH eten, ja het is 700 graden en ik ga aan de chili con carne, ik wilde niet lang staan koken en er stond een 35% sticker op.
Die zijn ook lekker.quote:Op zondag 1 juli 2018 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker toch!
Ik ken alleen die stoommaaltijden, tagliatelle enzo. Met gestoomde broccoli en tomaatjes. Heel goed te doen. Maar ik hou sowieso van Appie.
ZO MOOI.... ik ben weggelopen om vier uur want ik kon het niet meer aanquote:
Ik geef jou bij dezen een hele dikke knuffel, of je nou wil of niet.quote:Op zondag 1 juli 2018 16:59 schreef Guanabana het volgende:
Wij eten broodjes (oven)kroket en frikandel, heb geen kracht voor iets andersHeb een superkutdag.
Kutdag is ook gewoon snel eten en snel naar de volgende dagquote:Op zondag 1 juli 2018 16:59 schreef Guanabana het volgende:
Wij eten broodjes (oven)kroket en frikandel, heb geen kracht voor iets andersHeb een superkutdag.
Moment, even een voordeelpak vaseline halenquote:Op zondag 1 juli 2018 17:02 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Oké jongens, even een rij vormen, wie heeft nummer 1?
quote:
quote:Op zondag 1 juli 2018 16:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
ZO MOOI.... ik ben weggelopen om vier uur want ik kon het niet meer aanMister_d heeft me in de 69e ronde bij Spanje-Rusland weggehaald zodat ik de laatste meters kon zien
Ja echt veel medelijden met de spelers nu.quote:Op zondag 1 juli 2018 17:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
Verlenging.![]()
Boven de 30 graden en benauwd, moet je ook nog een half uur langer doorgaan.
Nou ze spelen op de penaltyronde lijkt het, dus die vinden het wel best. Oh dinges van de NOS zegt het ookquote:Op zondag 1 juli 2018 17:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt veel medelijden met de spelers nu.
Ik zou ook niet meer vol kunnen gaan in die omstandigheden, dan maar spelen op strafschoppen en intussen hopen op een toevalstreffer.quote:Op zondag 1 juli 2018 18:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ze spelen op de penaltyronde lijkt het, dus die vinden het wel best. Oh dinges van de NOS zegt het ook
Ik zeg: afschaffen die hap. Meteen penalty’s. Wedstrijden duren toch al tegen de 100 minuten. Lang zat.quote:Op zondag 1 juli 2018 18:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou ook niet meer vol kunnen gaan in die omstandigheden, dan maar spelen op strafschoppen en intussen hopen op een toevalstreffer.
Zo ver zou ik nu ook niet willen gaan, ik vind een wedstrijd beslissen via strafschoppen altijd een beetje een domper. Ik zou de verlenging er dus wel in houden.quote:Op zondag 1 juli 2018 18:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zeg: afschaffen die hap. Meteen penalty’s. Wedstrijden duren toch al tegen de 100 minuten. Lang zat.
Vind ik een supertof idee! Dat laatste dus, niet die last man standing want dan wint Ronaldo altijd met zijn ijsbadjesquote:Op zondag 1 juli 2018 18:22 schreef Cee het volgende:
Ik vind beslissing via strafschoppenserie ook een dooddoener. Dan maar gewoon doorspelen en kijken wie het eerst neervalt. Of een serie met vrije trappen nemen met muurtjes in plaats van strafschoppen, dan worden alles spelers nog een beetje uitgedaagd.
Het team wat uiteindelijk als enige nog levende spelers in het veld heeft wint.quote:Op zondag 1 juli 2018 18:22 schreef Cee het volgende:
Ik vind beslissing via strafschoppenserie ook een dooddoener. Dan maar gewoon doorspelen en kijken wie het eerst neervalt. Of een serie met vrije trappen nemen met muurtjes in plaats van strafschoppen, dan worden alles spelers nog een beetje uitgedaagd.
Maar die ijsbadjes mogen niet mee het veld op, anders zouden nu ook alle spelers en public in een ijsbad gaan liggen, gok ik.quote:Op zondag 1 juli 2018 18:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vind ik een supertof idee! Dat laatste dus, niet die last man standing want dan wint Ronaldo altijd met zijn ijsbadjes
Hahaha ja, we kunnen zeggen wat we willen maar als er íemand voor z'n lijf zorgt en het in conditie houdt na al die jaren is hij hetquote:Op zondag 1 juli 2018 18:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vind ik een supertof idee! Dat laatste dus, niet die last man standing want dan wint Ronaldo altijd met zijn ijsbadjes
Daarom kan hij ook broekjehijsen. Met die mooie benen waar hij zo voor zorgtquote:Op zondag 1 juli 2018 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ja, we kunnen zeggen wat we willen maar als er íemand voor z'n lijf zorgt en het in conditie houdt na al die jaren is hij het
Ondanks broekjehijsen
Begrijp ik, maar die man is daardoor van staal, die speelt door tot iedereen kapot isquote:Op zondag 1 juli 2018 18:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar die ijsbadjes mogen niet mee het veld op, anders zouden nu ook alle spelers en public in een ijsbad gaan liggen, gok ik.
Wat een stunt. Geweldigquote:
Eerbetoon aan Bertje Visscherquote:Op zondag 1 juli 2018 18:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Die achterlijke pasjes voor het trappen, ik begrijp dat niet.
De meeste strafschoppen die ik gemist/gepakt zie worden zitten die domme huppeltjes voor.
Waarom doen ze dat?
Kroatiëquote:Op zondag 1 juli 2018 18:44 schreef Aoibhin het volgende:
En weer een groot voetballand naar huis. Ik begin te denken dat we dit jaar wel eens een verrassende winnaar zullen gaan krijgen.
Wij levelen vandaagquote:
quote:Op zondag 1 juli 2018 18:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daarom kan hij ook broekjehijsen. Met die mooie benen waar hij zo voor zorgt
Dat zou ik best een leuke verrassing vinden. Ze hebben tot nu toe goed gevoetbald.quote:
quote:
Volgens mijn lijstje gaan die er beide uit in hun volgende wedstrijd.quote:
Ik ook!quote:
Dat geldt voor veel mensen, ik denk niet dat je daar heel veel punten mee mislooptquote:Op zondag 1 juli 2018 18:48 schreef Greys het volgende:
Snotver, ik had Spanje als winnaar in de poule. Okébye
Ja dat is waar, de andere favorieten liggen er ook al uit iddquote:Op zondag 1 juli 2018 18:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat geldt voor veel mensen, ik denk niet dat je daar heel veel punten mee misloopt
Da's warmer dan buitenquote:Op zondag 1 juli 2018 19:16 schreef Guanabana het volgende:
Het was hier net 31 graden (binnen).
Als ik vanavond niks meer post ben ik gesmolten
Haha, moeten ze mij niet zien eten.quote:Op zondag 1 juli 2018 19:36 schreef Greys het volgende:
Goed zo Guana met je ijsjes
Ik word ondertussen op FB door iedereen terecht gewezen omdat ik lunchte met patat en een kleine AH pizza als avondeten had en 'waar ik het allemaal laat'. Whut, ik eet wel vaker 's middags én 's avonds
Haha, ja. Waarom eet je zoveel?quote:Op zondag 1 juli 2018 19:36 schreef Greys het volgende:
Ik word ondertussen op FB door iedereen terecht gewezen omdat ik lunchte met patat en een kleine AH pizza als avondeten had en 'waar ik het allemaal laat'. Whut, ik eet wel vaker 's middags én 's avonds
Ik reageerde met mensen overdrijf niet zo tis weekend en zondag en zomer en hashtag nevernoteating enzoquote:Op zondag 1 juli 2018 19:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha, moeten ze mij niet zien eten.
Dat soort opmerkingen vind ik zo.... ik weet niet. Vind het stom
Heb maar niet gezegd dat ik zes kg ben afgevallen (want dat hoeft niet op FB) en dat het dus best een dagje kan.quote:Op zondag 1 juli 2018 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha, ja.
Op een drukke dag heb ik niet genoeg aan een patatje en kleine pizza.
Was er ook nog een punt cheesecake? Je moet een mooie zomerdag idd gewoon vierenquote:Op zondag 1 juli 2018 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb maar niet gezegd dat ik zes kg ben afgevallen (want dat hoeft niet op FB) en dat het dus best een dagje kan.
*burp*
Ik zag je ook nog uitleg geven en dacht ‘die Greys is veel te lief’. In je holle kies laat je het. Amenquote:Op zondag 1 juli 2018 19:36 schreef Greys het volgende:
Jaaaaa die ga ik zo ook nog nemen.quote:Op zondag 1 juli 2018 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was er ook nog een punt cheesecake? Je moet een mooie zomerdag idd gewoon vieren
Dit, allesquote:Op zondag 1 juli 2018 19:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zag je ook nog uitleg geven en dacht ‘die Greys is veel te lief’. In je holle kies laat je het. Amen
quote:Op zondag 1 juli 2018 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaa die ga ik zo ook nog nemen.
Oh wacht, even op FB zeggen![]()
Ik eet zelfs wel eens 's ochtends, waar laat ik het allemaal?quote:Op zondag 1 juli 2018 19:36 schreef Greys het volgende:
quote:Op zondag 1 juli 2018 20:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik eet zelfs wel eens 's ochtends, waar laat ik het allemaal?
Dat had ik ook net. Ik kwam beneden met het idee dat ik echt niet veel gemist kon hebben in die 5 minuten, staat er 1 - 1 op het schermpjequote:Op zondag 1 juli 2018 20:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goed, ik heb dus slechts de eerste 5 minuten gemist en kom binnen met 1 - 1, wtf?
Ik heb er nog even naar gezocht bij de AH vanmiddag, maar ze hadden ze niet.quote:Op zondag 1 juli 2018 20:07 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb zo'n citroenijsje op, wel lekker! Ik eet nu het dropstokje.
Oeh dat is ook een goed idee! Die neem ik de volgende keer dan ook maar mee; nooit gehad, maar ik hou van gin tonic, dus zal het vast lekker vinden.quote:Op zondag 1 juli 2018 20:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb er nog even naar gezocht bij de AH vanmiddag, maar ze hadden ze niet.
Heb toen dus maar gin-tonic ijsjes meegenomen, ga ik nu aan.
En zo raakt de aarde nou vervuild met plastic! Een keer gebruiken en dan weggooien!quote:Op zondag 1 juli 2018 20:17 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb de neiging om die ijsvormpjes maar weg te gooien. Genoeg lekkere ijsjes te koop en het is toch slecht kutspul.
Zijn lekker, structuur wel een beetje vreemd. Niet hard zoals waterijs, meer als ijskoude jelly.quote:Op zondag 1 juli 2018 20:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh dat is ook een goed idee! Die neem ik de volgende keer dan ook maar mee; nooit gehad, maar ik hou van gin tonic, dus zal het vast lekker vinden.
JEMIG! HOE DÚRF JE OOK!quote:Op zondag 1 juli 2018 20:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik eet zelfs wel eens 's ochtends, waar laat ik het allemaal?
#blessed #lovemylife #notsofitgirlquote:Op zondag 1 juli 2018 20:36 schreef ijs_beer het volgende:
De mythische 3 maaltijden per dag. Alleen bereikbaar voor de allergrootsten.
Er zijn wat trainingen voor nodig, maar dan kan je ook wat.quote:Op zondag 1 juli 2018 20:36 schreef ijs_beer het volgende:
De mythische 3 maaltijden per dag. Alleen bereikbaar voor de allergrootsten.
Hij is alweer 55 jaar.quote:Op zondag 1 juli 2018 21:25 schreef Cee het volgende:
Ik blijf het moeilijk te beseffen vinden dat Peter Schmeichel een zoon heeft die nu keept voor Denemarken, ik bedoel, Peter Schmeichel is amper 30 en nog volop in actie toch.
Voor mij te gemeen of voor haar?quote:
Dit komt straks nog uit ookquote:Op zondag 1 juli 2018 20:09 schreef Guanabana het volgende:
Hoop niet dat het nu verder gaat als de vorige wedstrijd, want dan wordt het nog een lange zit
Leuk!quote:Op zondag 1 juli 2018 21:36 schreef ato het volgende:
Scheveningen was heerlijk, ik eet nu kapsalon. Ik heb vandaag ook zoiets van Fuck mijn dieet.
Vooral doen hoor! Af en toe genieten is zeker nodig om alles vol te houden.quote:Op zondag 1 juli 2018 21:36 schreef ato het volgende:
Scheveningen was heerlijk, ik eet nu kapsalon. Ik heb vandaag ook zoiets van Fuck mijn dieet.
Ik zie het, ik ga het Wikipedia artikel aanpassen, klopt niks van, hij is amper 30.quote:Op zondag 1 juli 2018 21:36 schreef ato het volgende:
[..]
Kijk maar op Wikipedia.
Hij ziet er nog goed uit.
quote:Op zondag 1 juli 2018 21:36 schreef ato het volgende:
Misschien kun je ff naar de keuken?quote:Op zondag 1 juli 2018 21:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dit is toch gewoon niet normaal meer, ik mis alleen de eerste 5 minuten van de wedstrijd en uitgerekend in die 5 minuten vallen twee doelpunten en daarna niks meer? Dat gaat niet gebeuren toch?
Ga dan ook weg, Roger. Naar de koelkast jij, NU. (Wel terugkomen)quote:Op zondag 1 juli 2018 21:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dit is toch gewoon niet normaal meer, ik mis alleen de eerste 5 minuten van de wedstrijd en uitgerekend in die 5 minuten vallen twee doelpunten en daarna niks meer? Dat gaat niet gebeuren toch?
Ja, ik had de Trein vanuit Utrecht al van 8.30 uur en ik was er rond 9.45 uur.quote:Op zondag 1 juli 2018 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk!
Was het nog erg druk? Je was echt perfect vroeg op pad.
Fuck titquote:Op zondag 1 juli 2018 21:42 schreef Greys het volgende:
Ik kocht vandaag een olijfgroene lange zomerjurk waarin je best veel tiet ziet. Dat deed ik eerst nooit maar nu wel want fuck it
quote:Op zondag 1 juli 2018 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien kun je ff naar de keuken?
Nee. Ze leren er maar mee omgaan dat ik ook kijk.quote:Op zondag 1 juli 2018 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ga dan ook weg, Roger. Naar de koelkast jij, NU. (Wel terugkomen)
Loop even weg dan.quote:Op zondag 1 juli 2018 21:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
quote:
Heel goed, en goede TT titel fuck itquote:Op zondag 1 juli 2018 21:42 schreef Greys het volgende:
Ik kocht vandaag een olijfgroene lange zomerjurk waarin je best veel tiet ziet (voor mijn doen dan). Dat deed ik eerst nooit maar nu wel want fuck it
Heerlijk, klinkt als een perfecte stranddagquote:Op zondag 1 juli 2018 21:42 schreef ato het volgende:
[..]
Ja, ik had de Trein vanuit Utrecht al van 8.30 uur en ik was er rond 9.45 uur.
Het was niet druk, ik loop altijd een stukje door, ik hou niet van dat massale.
Maar perfect weer, leesvoer en een tukje tussen door. Ik was met mijn goede vriend.
Wij kunnen veel lullen, maar ook elkaar met rust laten. De beste vriendschap.
Kan ook wel in de OP. Hele goeie gedachte om bij veel dingen toe te passenquote:
Zolang jij je er fijn in voelt, fuck it inderdaadquote:Op zondag 1 juli 2018 21:42 schreef Greys het volgende:
Ik kocht vandaag een olijfgroene lange zomerjurk waarin je best veel tiet ziet (voor mijn doen dan). Dat deed ik eerst nooit maar nu wel want fuck it
quote:Op zondag 1 juli 2018 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ook wel in de OP. Hele goeie gedachte om bij veel dingen toe te passen
Leuk Greys!quote:Op zondag 1 juli 2018 21:42 schreef Greys het volgende:
Avondquote:
Dat denk ik dus ook de hele tijd. Echt, wat een timing.quote:Op zondag 1 juli 2018 21:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja! Ik in m'n eeuwige hooggesloten zwart, het moet maar eens klaar zijnquote:Op zondag 1 juli 2018 21:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zolang jij je er fijn in voelt, fuck it inderdaad
Lekker rustig aan gedaan. Afgelopen dagen veel in de tuin gewerkt (zelf opnieuw aan het inrichten), dus had behoorlijk wat spierpijn, dus heerlijk dagje bank- en hangmat hangen gehadquote:Op zondag 1 juli 2018 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Ik in m'n eeuwige hooggesloten zwart, het moet maar eens klaar zijn
En hoi leuk dat je er weer bent!Had je een lekkere zondag?
Titsquote:Op zondag 1 juli 2018 21:42 schreef Greys het volgende:
Janouja. Ik dacht van doe het toch maar ff niet.quote:Op zondag 1 juli 2018 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor mij te gemeen of voor haar?
(voor mij kon ie echt hoorals het daarom was zet maar terug
)
quote:Op zondag 1 juli 2018 21:42 schreef Greys het volgende:
Hooggesloten klinkt meer voor Staphorst.quote:Op zondag 1 juli 2018 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Ik in m'n eeuwige hooggesloten zwart, het moet maar eens klaar zijn
En hoi leuk dat je er weer bent!Had je een lekkere zondag?
Hoogge-sloten. Klinkt ook echt als een plaats op de Veluwe.quote:Op zondag 1 juli 2018 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hooggesloten klinkt meer voor Staphorst.
Precies.quote:Op zondag 1 juli 2018 21:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hoogge-sloten. Klinkt ook echt als een plaats op de Veluwe.![]()
Look, no black, no Staphorst, als ik nu niet girly ben weet ik het ook niet meer! (Tis nog wel ff wennenquote:Op zondag 1 juli 2018 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hooggesloten klinkt meer voor Staphorst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 1 juli 2018 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Look, no black, no Staphorst, als ik nu niet girly ben weet ik het ook niet meer! (Tis nog wel ff wennen) Oh en gezien het normaal hooggesloten moet het nog wel wat bijbruinen
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Koel en donker bewaren
Inderdaad, dat. Niet doen. Ook liever een V-hals i.p.v. ronde hals, en geen wijde jurkjes die niet smaller zijn bij de taille.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:06 schreef Guanabana het volgende:
Als je een beetje tit hebt is hooggesloten (als in echt coltrui ofzo) juist niet aan te raden, omdat je dan één blok tiet krijgt. Lijken ze juist groter ook enzo.
Wat is er mis met grote tieten dan (natuurlijk binnen behoorlijk grenzenquote:Op zondag 1 juli 2018 22:06 schreef Guanabana het volgende:
Als je een beetje tit hebt is hooggesloten (als in echt coltrui ofzo) juist niet aan te raden, omdat je dan één blok tiet krijgt. Lijken ze juist groter ook enzo.
[..]
Look, no black, no Staphorst, als ik nu niet girly ben weet ik het ook niet meer! (Tis nog wel ff wennen) Oh en gezien het normaal hooggesloten moet het nog wel wat bijbruinen
Ziet er goed uit! Leuk dat je zo helemaal opleeft met kleding enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
[..]
Leuk! Die kleur staat je goed ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Thanks! Waarschijnlijk ga ik de bandjes nog wel iets hoger doen want het moet echt wennen en anders ga ik lopen hijsenquote:
Echt he, na gisteren waren de wedstrijden van vandaag echt zzzZzzZzzZquote:Op zondag 1 juli 2018 22:10 schreef ijs_beer het volgende:
Wat een suffe wedstrijd trouwens. Heb ook al de eerste doelpunten gemist.
Wat zo'n doktersgebeuren allemaal al niet kan veroorzakenquote:Op zondag 1 juli 2018 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Leuk dat je zo helemaal opleeft met kleding enzo.
En die heb ik dus niet kunnen zien.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:11 schreef Kyran het volgende:
[..]
Echt he, na gisteren waren de wedstrijden van vandaag echt zzzZzzZzzZ
Net half uur geleden onder de douche gestaan dus m'n haar is nog half nat en flut op de foto maar denk dat het in de drogere versie er best aardig bij staat. En idd blijquote:Op zondag 1 juli 2018 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik voel je blijdschap helemaal hierGo Greys, leuke jurk! Mooie kleur bij je haar ook denk ik.
Mwa, dat wil je als vrouw niet altijd hoorquote:Op zondag 1 juli 2018 22:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat is er mis met grote tieten dan (natuurlijk binnen behoorlijk grenzen)
@Greys Looking good babe
Gaat dit dan de tweede keer zijn dat wij het oneens zijn Guana? Watskeburt.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mwa, dat wil je als vrouw niet altijd hoor
Dat gaat een heel gaaf potje worden idd.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Morgen Brazilie Mexico gaat ook lekker worden
Dank uquote:Op zondag 1 juli 2018 22:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat is er mis met grote tieten dan (natuurlijk binnen behoorlijk grenzen)
@Greys Looking good babe
Elk nadeel heb z'n voordeel!quote:Op zondag 1 juli 2018 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zo'n doktersgebeuren allemaal al niet kan veroorzaken![]()
Ah, dus ze scoren alleen als JIJ niet kijkt, ligt niet aan mij.quote:
Tsss, volgens mij heb jij weinig om schijterig voor te zijn hoorquote:Op zondag 1 juli 2018 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank u
En op zich niks mis mee behalve dat alle beetje blotere kleding dan (vind ik) al snel ordi staat. En daar ben ik al snel te schijterig voor
Je keek dus niet in de keuken toevallig?quote:Op zondag 1 juli 2018 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, dus ze scoren alleen als JIJ niet kijkt, ligt niet aan mij.![]()
Ik heb gisteren nl wel gekeken en waren best wat goals.![]()
Nope, heb gisteren netjes voor de TV gezeten.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je keek dus niet in de keuken toevallig?
Dan ligt het dus echt aan mij.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nope, heb gisteren netjes voor de TV gezeten.
Niet als ijs_beer kijkt, blijkbaar.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Morgen Brazilie Mexico gaat ook lekker worden
*als sad panda van berg afrolt*quote:Op zondag 1 juli 2018 22:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet als ijs_beer kijkt, blijkbaar.
Dan wordt het 0 - 0 en mogen we blij zijn als ze daarna niet alle strafschoppen missen.
[..]
SexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life can be a bitch, so like it..
Lijkt me overduidelijk.quote:
Wel begrijpelijk, penalty tegen is beter dan een zeker doelpunt tegen.quote:
Je hebt sexy en ordinair. Je bent sexy.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank u
En op zich niks mis mee behalve dat alle beetje blotere kleding dan (vind ik) al snel ordi staat. En daar ben ik al snel te schijterig voor
Wel de held van de dag als dit nog goed komt voor Denemarken hoor. Dat was gewoon een hele hele hele slimme overtreding.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
En als het niet lukt dan heeft die viezerik met gele kaart zijn zin
Beetje zoals de handsbal van Suarez 4 jaar terug.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:27 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wel de held van de dag als dit nog goed komt voor Denemarken hoor. Dat was gewoon een hele hele hele slimme overtreding.
Ik ben dan ook niet voor de Denenquote:Op zondag 1 juli 2018 22:27 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wel de held van de dag als dit nog goed komt voor Denemarken hoor. Dat was gewoon een hele hele hele slimme overtreding.
Alles af voor je studie?quote:Op zondag 1 juli 2018 22:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Beetje zoals de handsbal van Suarez 4 jaar terug.
si.quote:
Top.quote:
Het enige wat nog kan is dat hetgene war ik gemaakt heb niet goed is, of ik de presentatie verprutst. Maar daar ga ik maar ff niet van uit.quote:
Ik ook niet echtquote:
Goed hoor!quote:
Tomasson?quote:
Het gaat je lukkenquote:Op zondag 1 juli 2018 22:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het enige wat nog kan is dat hetgene war ik gemaakt heb niet goed is, of ik de presentatie verprutst. Maar daar ga ik maar ff niet van uit.
Straks is het WK óók weer afgelopen en hebben we weer iets nieuws nodigquote:Op zondag 1 juli 2018 22:32 schreef ato het volgende:
Ik was op het strand tussen door voetbal aan het volgen via de liveblog van Nu.NL.
Ik merk dat ik een beetje verslaafd ben aan WK voetbal.
Wat sportief. Jood zeker?quote:
Ik wil ook echt niets missen (en heb het toch voor elkaar gekregen om vandaag 2 goals te missenquote:Op zondag 1 juli 2018 22:32 schreef ato het volgende:
Ik was op het strand tussen door voetbal aan het volgen via de liveblog van Nu.NL.
Ik merk dat ik een beetje verslaafd ben aan WK voetbal.
Plannen we een esf-meet in, kunnen we daar voor gaan pre-hyperen.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Straks is het WK óók weer afgelopen en hebben we weer iets nieuws nodig
Frankrijk gun ik het ook, prachtig voetbal leverden zij gisteren.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik ook niet echtNiet echt een land waar ik voor ben dit jaar. Ik vind Mexico wel leuk, zou het Zweden gunnen en qua voetbal misschien Frankrijk nog het meest.
Was wel een goede speler though. Persoonlijk gun ik het Erikssen en Schone meer zegmaar.quote:
Tour de France is dan nog wel bezig.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja krijgen wij dat weer..quote:Op zondag 1 juli 2018 22:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal niks meequote:Op zondag 1 juli 2018 22:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tour de France is dan nog wel bezig.
Ik kan jullie verslaafd maken aan NFL? Duurt vanaf eind augustus tot februari en dan is ESF gekte al weer begonnenquote:Op zondag 1 juli 2018 22:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jaaaaquote:Op zondag 1 juli 2018 22:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Plannen we een esf-meet in, kunnen we daar voor gaan pre-hyperen.
Zijn wij toch niet stiekem broer/zus ofzo?quote:Op zondag 1 juli 2018 22:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal niks meeIs me nooit gelukt om dat boeiend te vinden.
quote:Op zondag 1 juli 2018 22:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zijn wij toch niet stiekem broer/zus ofzo?Ik vind wielrennen dus ook echt geen kut aan
Ja bij mij is het nu ook meer dan anders. Vroeger volgde ik wel de competities.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wil ook echt niets missen (en heb het toch voor elkaar gekregen om vandaag 2 goals te missen), terwijl ik normaal nooit voetbal volg. Ik weet niet wat het is, maar bij andere competities dan EK/WK vind ik het gewoon niet boeiend om naar te kijken. Misschien ook wel omdat ik niet persé voor een bepaalde ploeg ben, maar bij lendencompetities heb je toch vaak binding met bepaalde landen.
Kijk ik ook, vooral als Nederlanders een rol spelen.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tour de France is dan nog wel bezig.
quote:
Understatementquote:
Ik been een spuit 11; zei het ook net na jouquote:Op zondag 1 juli 2018 22:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Weer een met die achterlijke huppeltjes.
Voortaan maar de wedstrijden overslaan, WK strafschoppen.quote:
Zelfs op afstand weten Nederlanders nog de boel te verneukenquote:Op zondag 1 juli 2018 22:46 schreef ijs_beer het volgende:
Alle Deense spelers die ooit in Nl hebben gespeeld hebben gemist.
Ja dat maakt het zo oneerlijk in dit geval. Mwe.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:48 schreef Knutknuttsson het volgende:
Drie strafschoppen stoppen in een wedstrijd en dan nog steeds niet de held zijn.
Dude, ik was net een post aan het typenquote:
Die hield het niet meer sinds die gemiste pingel in de extra tijd.... ik moest op vliegtuigmodus ook want mijn appende vriendin liep iets voor qua beeld en met pingels is dat niet handigquote:
Ik vind het spannend om te zien juist, maar het is toch niet echt een bevredigend einde. Vaak heb ik dan toch niet het gevoel dat de ploeg die door is ook echt 'gewonnen' heeft.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:46 schreef Guanabana het volgende:
Nah ik vind penalty's om het te beslissen zó stom altijd. Wat jullie al eerder zeiden vandaag
Nee en in dit geval had Denemarken het meer verdiend vond ik, oh haha, die man op tv zegt nu dat Kroatië het meer verdiende.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het spannend om te zien juist, maar het is toch niet echt een bevredigend einde. Vaak heb ik dan toch niet het gevoel dat de ploeg die door is ook echt 'gewonnen' heeft.
Ik in deze wel omdat Kroatië absoluut 2-1 had gescoord als Jorgensen niet in actie was gekomen. Hij had gelijk trouwens en ik had zeker hetzelfde gedaanquote:Op zondag 1 juli 2018 22:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het spannend om te zien juist, maar het is toch niet echt een bevredigend einde. Vaak heb ik dan toch niet het gevoel dat de ploeg die door is ook echt 'gewonnen' heeft.
Ik heb hetzelfde.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Denemarken heeft wel een sympathiek team. Ik vind het jammer dat ze er nu al uit liggen. Maar overall vond ik Kroatië wel beter in dit toernooi; deze wedstrijd viel wel wat tegen, maar overall vind ik het wel terecht dat zij door zijn.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee en in dit geval had Denemarken het meer verdiend vond ik, oh haha, die man op tv zegt nu dat Kroatië het meer verdiende.
Echt?quote:Op zondag 1 juli 2018 22:54 schreef Cee het volgende:
Huh, Kasper Schmeichel is ook al 31, HOE KAN DAT ALLEMAAL.
Beiden waren even goed, was inderdaad een rare actie.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik in deze wel omdat Kroatië absoluut 2-1 had gescoord als Jorgensen niet in actie was gekomen. Hij had gelijk trouwens en ik had zeker hetzelfde gedaan
Goede genen schatquote:Op zondag 1 juli 2018 22:54 schreef Cee het volgende:
Hoe oud dacht jij?quote:Op zondag 1 juli 2018 22:54 schreef Cee het volgende:
Kroatië was inderdaad overall beter.quote:Op zondag 1 juli 2018 22:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Denemarken heeft wel een sympathiek team. Ik vind het jammer dat ze er nu al uit liggen. Maar overall vond ik Kroatië wel beter in dit toernooi; deze wedstrijd viel wel wat tegen, maar overall vind ik het wel terecht dat zij door zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |