quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:00 schreef Enchanter het volgende:
Beetje overbodig topic dit.
Kan prima in dit topic VBL / Lach hier FC Twente uit #12 WAAR WE BLIJVEN LACHEN
quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:00 schreef Enchanter het volgende:
Beetje overbodig topic dit.
Kan prima in dit topic VBL / Lach hier FC Twente uit #12 WAAR WE BLIJVEN LACHEN
Ja, ik heb dr hier eentje binnenquote:Op woensdag 27 juni 2018 17:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Diegenen die aan de grens wonen kunnen de Duitsers horen huilen.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:10 schreef asco het volgende:
Als Hitler had gewonnen zaten ze er nog in HAHAHA weer verloren.
Denk dat elk land ervoor zou tekenen. Een WK winnen gevolgd door een matig toernooi.quote:
Beter dan derde worden en niet eens mee doen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:34 schreef PirE het volgende:
[..]
Denk dat elk land ervoor zou tekenen. Een WK winnen gevolgd door een matig toernooi.
echt he, zo'n typische moffenkop.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:32 schreef Sigaartje het volgende:
Ik heb die Neuer nooit gemogen. Raar figuur. Als er een penalty tegen hem werd genomen stond hij als een mafkees met zijn armen en benen te wapperen, nog nooit zo'n rare gezien.
[ afbeelding ]
(hij moet hier nog genomen worden he?)
En die Muller kun je zo in een SS-uniform heisen, zou hem nog staan ook met die waffel van hem.
[ afbeelding ]
De meeste Duitsers zijn aardige mensen. Maar deze loopt altijd te blaffen, dan denk ik, die kan zo het nazi-leger in, onaardig van me, maar dat gevoel kreeg ik wel.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
echt he, zo'n typische moffenkop.
dat en met 2-0 kwamen ze nog goed wegquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:16 schreef Twiitch het volgende:
Duitsland weer terug naar de vorm van rond de eeuwwisseling. Wat een dramatische vertoning dit toernooi. Geen schim van de ploeg die vier jaar geleden iedereen aan gort speelde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Dat rare bewegen is wat vele strafschoppennemers uit hun concentratie houdt want die denken hetzelfde.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:32 schreef Sigaartje het volgende:
Ik heb die Neuer nooit gemogen. Raar figuur. Als er een penalty tegen hem werd genomen stond hij als een mafkees met zijn armen en benen te wapperen, nog nooit zo'n rare gezien.
[ afbeelding ]
(hij moet hier nog genomen worden he?)
En die Muller kun je zo in een SS-uniform heisen, zou hem nog staan ook met die waffel van hem.
[ afbeelding ]
Deze grap wordt nu voor de 40/45ste keer gemaakt.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:08 schreef BigTrucker het volgende:
Laatste keer in 1938 was het het zelfde liedje, is toen ook een hoop stront van gekomen toen ze weer thuis waren.
They did nazi this coming...quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze grap wordt nu voor de 40/45ste keer gemaakt.
Volwassen hoor.
quote:
Maar oranje pakte helaas niet geregeld de wereldbeker ff mee.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:36 schreef beantherio het volgende:
Zelfs Oranje op het EK van 2012 was beter. Terecht uitgeschakeld.
Mofrika ook niet. 1x wk sinds de eenwording is nu ook weer niet zo'n bewonderenswaardige prestatie van het grootste West-Europese land.quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:10 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Maar oranje pakte helaas niet geregeld de wereldbeker ff mee.
België heeft een leuk team maar die hype bahquote:
ja dit dus!quote:Op donderdag 28 juni 2018 00:24 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
België heeft een leuk team maar die hype bah
hype valt dit jaar wel mee imoquote:Op donderdag 28 juni 2018 00:24 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
België heeft een leuk team maar die hype bah
2 jaar geleden ookquote:Op donderdag 28 juni 2018 11:31 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
hype valt dit jaar wel mee imo
Was vooral erg tijdens het wk 4 jaar geleden
Waffel SS.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:32 schreef Sigaartje het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |