Ik ook gisterenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:05 schreef KingRoland het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
REUS
IK ZEI HET JULLIE
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:06 schreef Burner82 het volgende:
Nu komen de Deutschland fans ineens weer naar boven drijven![]()
Met een beetje hulp van de arbitrage moet dat geen probleem zijn. Zweden verdienen niet eens op het WK te staan.quote:
Mij maakt het geen tyfus uit...zolang er maar gescoord wordt.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:06 schreef Burner82 het volgende:
ik post al een tijdje hoor.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:06 schreef Burner82 het volgende:
En terechtquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:07 schreef Mansjester het volgende:
Onze generatie heeft geen hekel meer aan Duitsers
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:07 schreef AQUILA. het volgende:
Moffenfans passen nu strategieën van deze man toe:
[ afbeelding ]
even de herverdeelsleutel van de goals heruitgelegd aan de Zweden ...quote:
quote:
Ik vind Duitsland een uitstekend land met prima mentaliteit qua volkquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:07 schreef Mansjester het volgende:
zei van te voren al dat duits gaat winnenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:06 schreef Burner82 het volgende:
Ligt aan de VARquote:
Niet mee eens,,,,,quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind Duitsland een uitstekend land met prima mentaliteit qua volk
Dat was metsjfiksingquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die hebben we al gehad dus, Zwitserland
Jawel joh gek, ze bezetten ons met dat Merkelreich.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:07 schreef Mansjester het volgende:
Duitsland leeft gezond en begint gewoon met een lading energie aan de tweede helft.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:08 schreef beantherio het volgende:
Wat zat er in de thee bij de Duitsers? Ik wil dat ook.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:07 schreef Mansjester het volgende:
Goebbels was geen strateeg.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:07 schreef AQUILA. het volgende:
Moffenfans passen nu strategieën van deze man toe:
[ afbeelding ]
De Duitsers van nu haten om wat nazi Duitsland uitvoerdequote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:07 schreef Mansjester het volgende:
Brazilie verliest van Servie. Dus halen de volgende ronde niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:10 schreef Durmada het volgende:
Brazilië wint makkelijk van dit Duitsland. De wraak gaat er komen.
Zelfde DNAquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Duitsers van nu haten om wat nazi Duitsland uitvoerde
Hoi Onlogisch. Ben je onder de duim gehouden in de eerste helft?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Duitsers van nu haten om wat nazi Duitsland uitvoerde
Nooit meer werken, elke dag hoeren neuken..quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:10 schreef Doublepain het volgende:
Als er nog 4 goals vallen win ik 110 euro
#feitje
zullen ze voor tekenenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:11 schreef Anonymousz het volgende:
Slecht nieuws voor zweden als het gelijk blijft imo
Hoezo?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:11 schreef Anonymousz het volgende:
clubtopicsquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Scarface is weer lekker bezig in het PSV-topic
VBL bestaat even nietquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Helemaal niet. Gelijkspel tegen Mexico. MExico groepswinnaar, Zweden door. Duitslandquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:11 schreef Anonymousz het volgende:
neymar ben jij het?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:10 schreef Durmada het volgende:
Brazilië wint makkelijk van dit Duitsland. De wraak gaat er komen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:07 schreef Mansjester het volgende:
Gister 150 gepakt, kan ik toch mooi 15x langs je moederquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:11 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Nooit meer werken, elke dag hoeren neuken..
Want 5 is meer dan 6?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Helemaal niet. Gelijkspel tegen Mexico. MExico groepswinnaar, Zweden door. Duitsland
Feyenoordtopic is altijd genot met Klaas en Mr. Maul. Alleen maar kwaliteitsposts.quote:
genotquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Helemaal niet. Gelijkspel tegen Mexico. MExico groepswinnaar, Zweden door. Duitsland
Voor dat bedrag krijg je er maar twee. :[ Tenzij ik word opgelicht...quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:11 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Nooit meer werken, elke dag hoeren neuken..
Tadic kan er zeker niks van?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Welke 6?quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:11 schreef Anonymousz het volgende:
Wat een figuur.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jij mag gratis van mijn moeder vanwege je gescheurde lens.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gister 150 gepakt, kan ik toch mooi 15x langs je moeder
quote:
Ik keek met Onlo-junior naar het voetbalquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hoi Onlogisch. Ben je onder de duim gehouden in de eerste helft?
Serieus hier op in gaanquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:13 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Voor dat bedrag krijg je er maar twee. :[ Tenzij ik word opgelicht...
Daar posten alleen maar volslagen idioten die vaker in clubtopics van een rivaal zitten dan in die van je eigen favoriete club. Niet serieus te nemenquote:
Goed zo.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik keek met Onlo-junior naar het voetbal
Sneue post weer timmmmquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:13 schreef timmmmm het volgende:
Toivonen is echt een smeerlap, die mogen ze wel even een tikkie terug geven. Driedubbele beenbreuk ofzo
tAlEnT kOmT iN gOlFbEwEgInGeNquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Allemaal even lachen mensen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:47 schreef Scarface88 het volgende:
De PSVers en ex-PSVers doen het op deze WK. Waar zijn de "toptalenten" van Ajax? Ziyech niet gezien, Tagliafico niet gezien. Dolberg, Schöne... Haha
Feyenoord topic lekker mijden tot het seizoen weer begint, wat een bagger daar op dit moment zeg.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Feyenoordtopic is altijd genot met Klaas en Mr. Maul. Alleen maar kwaliteitsposts.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:14 schreef Masterminded het volgende:
[..]
tAlEnT kOmT iN gOlFbEwEgInGeNRonaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jij mag zo van Feyenoord afstappen van mij. Gelukkig voor ons allebei hebben we daar niks over te zeggenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Toivonen mag zo naar Feyenoord komen van mij
Wat een lieve papa ben je dan tochquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Reageer er lekker op in het PSV-topic als je wil maar laat dat hier lekker wegquote:
[..]
tAlEnT kOmT iN gOlFbEwEgInGeNSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:14 schreef Masterminded het volgende:
[..]
tAlEnT kOmT iN gOlFbEwEgInGeNSimpele zielen-aidsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Ligt hij nu op bed?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bent bepaald niet van Harvard nivo.....ik snap weinig van je gewauwelquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij mag zo van Feyenoord afstappen van mij. Gelukkig voor ons allebei hebben we daar niks over te zeggen
stel dat Duitsland ruim wint van zk?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Echt stoer manquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:13 schreef timmmmm het volgende:
Toivonen is echt een smeerlap, die mogen ze wel even een tikkie terug geven. Driedubbele beenbreuk ofzo
Jammer dat het schip van Hitler toen niet binnenkwamquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:15 schreef raptorix het volgende:
Leuk feitje het shirt van Boca Juniors is gebaseerd op de vlag van Zweden, toen de club werd opgericht spraken de oprichters af dat de kleuren van het shirt gebaseerd zou worden op de vlag van het eerste schip dat de haven binnen voer.
Leuk zeg!quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:15 schreef raptorix het volgende:
Leuk feitje het shirt van Boca Juniors is gebaseerd op de vlag van Zweden, toen de club werd opgericht spraken de oprichters af dat de kleuren van het shirt gebaseerd zou worden op de vlag van het eerste schip dat de haven binnen voer.
Zeg dat maar tegen hem. Die ligt nu stampvoetend in bed omdat ie de 2e helft niet mocht kijkenquote:
Helaas helaasquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:15 schreef Burner82 het volgende:
Hetero-regieZullen vast ook wel lekkere Zweedse kerels zitten.
Welnee.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar posten alleen maar volslagen idioten die vaker in clubtopics van een rivaal zitten dan in die van je eigen favoriete club. Niet serieus te nemen
Bedankt voor je bijdragequote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:15 schreef raptorix het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
stel dat Duitsland ruim wint van zk?
dan hebben ze een punt minder dan zwedenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen dat figuren als klaas, badder, psvcl, scarface, enz enz nu geweerd worden?quote:
oei, dit hoor je verder je hele leven nog terug van hemquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen hem. Die ligt nu stampvoetend in bed omdat ie de 2e helft niet mocht kijken
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:15 schreef raptorix het volgende:
Dat jij het zaadje was dat de eicel bereikte...quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
tAlEnT kOmT iN gOlFbEwEgInGeNOud-profs die hun conservatieve meningen etalerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Vechten dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:17 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dat jij het zaadje was dat de eicel bereikte...
Man man man...
Thanks.quote:
Is helemaal niet belangrijk of zweden kleurloos is....quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:17 schreef Merkie het volgende:
Zou echt een schande zijn als Zweden hier een punt pakt. Wat een kleurloos elftal.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen hem. Die ligt nu stampvoetend in bed omdat ie de 2e helft niet mocht kijken
Ik zie vooral Ajacieden in het Ajaxtopic posten.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen dat figuren als klaas, badder, psvcl, scarface, enz enz nu geweerd worden?
en dan elke keer haten op PSVquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Is helemaal niet belangrijk of zweden kleurloos is....
het gaat om het resultaat....
Dit. Helaas zie je vaker dit soort ploegen alsnog winnen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:17 schreef Merkie het volgende:
Zou echt een schande zijn als Zweden hier een punt pakt. Wat een kleurloos elftal.
Dan hebben ze 4 punten. En Zweden 5 bij dat scenarioquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Maar het zou wel leuk zijnquote:
Pijnlijk voor Klaas dit.quote:
Ja die jaquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:18 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Was het nou Asamoah die je bedoelde?
psv is geen duitsland sufferdje...quote:
ojaquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
[..]
dan hebben ze een punt minder dan zweden
KAMPIOEN JA JAquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
psv is geen duitsland sufferdje...
en psv is inderdaad gewoon kleurloos jah
Jawel, Nederland, Italie, Duitsland.. allemaal opzoek naar de nieuwe lichting.quote:
Ajaxtopic zit vooral vol met van die gassies die echt alleen maar in het Ajaxtopic posten.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen dat figuren als klaas, badder, psvcl, scarface, enz enz nu geweerd worden?
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
oja![]()
Vergat dat Zweden won van zk
Godver![]()
![]()
Aww, thnxquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je moeder is ook leuk maar die mag ook niet door...
ik zie overeenkomstenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
psv is geen duitsland sufferdje...
en psv is inderdaad gewoon kleurloos jah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |