Of met zijn drieën op een bankje kan ook.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo lekker afstandelijk. Alsof we in debat gaan
Oeh er komt een twist in dit topicquote:
Dat klinkt wel goedquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaa
En in Amerika vorig jaar kocht ik vaak van die trailmixen met gezouten pinda's en daartussen m&m's, peanut butter chips en chocolate chips.Elke hap lekker veel zout en zoet tegelijk.
Ik wil dan in het midden.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of met zijn drieën op een bankje kan ook.
Dat mag.quote:
Fiewquote:
Speed daten in de ijssalon.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fiew
En dan elk kwartier switchen. Met zo een wekkertje. Net als van die dates met een wekker
Ja.quote:
Oh ja. Was de naam even kwijt.quote:
Ditte.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Dat Spanje maar afgeslacht wordt volgende keer. Sorry.
Ja. Maar dan wel tegen een goede tegenstander. In de volgende ronde of zo.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Echt hoor, die verdienen niet om WK kampioen te worden.quote:
Ik hoop zooooo op winst voor Spanje en Iran. Dan is het rip Ronaldoquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Was buitenspel. Misschien nog wel hands ook.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:56 schreef ato het volgende:
[..]
Echt hoor, die verdienen niet om WK kampioen te worden.
En ik zag het niet of slecht dat het buitenspel was.
Nou vooruit dan maarquote:
Dank jequote:
Ja maar net, nu zag ik het ook bij herhaling. Ook die hands.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was buitenspel. Misschien nog wel hands ook.
Moet wel goed ijs zijn he.quote:
Goed dat ze er zijn. Maar in dit geval zag de grensrechter het al goed.quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:01 schreef ato het volgende:
[..]
Ja maar net, nu zag ik het ook bij herhaling. Ook die hands.
Goed dat er video scheidsrechters zijn, maar Pff wat een baan..
The pressure.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |