abonnement Unibet Coolblue
pi_179892842
Een traumahelikopter is opgeroepen nadat maandagochtend vroeg een bestelbusje is ingereden op enkele Pinkpopgangers, Het busje is er na de aanrijding vandoor gegaan.

Hoeveel gewonden er zijn gevallen is nog niet bekend. Getuigen melden op radiozender 3FM dat er zeker twee zwaargewonden zijn. Volgens getuigen zijn er veel hulpdiensten en politievoertuigen ter plekke. Ook zijn er twee traumahelikopters opgeroepen.

Het gebeurde maandagochtend rond 4:00 uur op de Mensheggerweg bij de uitgang van Pinkpopcamping B. Een Burgernetbericht meldt dat het mogelijk om wit busje gaat, mogelijk een Fiat Doblo met '257' in het kenteken.

Volgens bezoekers is één van de twee uitgangen van de festivalcamping afgesloten.

https://www.1limburg.nl/b(...)raumaheli-opgeroepen

Snowworld is gewoon open geweest volgens hun eigen website.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_179892848
Hier verder.

(Dat duurde lang trouwens :) ).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_179892980
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 09:26 schreef AToontje87 het volgende:

[..]

Het lijkt me toch behoorlijk uitmaken wat ze op de weg deden. Gewoon lopen en opletten had toch een heel andere situatie opgeleverd dan midden op de weg gaan zitten.

Laten we nou niet al de conclusie gaan trekken dat de bestuurder veel(!) te hard reed. Misschien reed hij wel de toegestane snelheid (of wellicht iets harder), maar is het vanuit het oogpunt van de taxi chauffeur die stapvoets reed veel te hard.
Wellicht maar als hij te hard reed dan maakt het niet uit of ze op de weg sliepen, aan het picknicken waren, of een concert gaven dan zit de chauffeur per definitie fout. Ik trek geen conclusies over zijn snelheid maar het woord 'als' zou dat al duidelijk moeten maken.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 12:39:55 #4
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179893187
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 12:28 schreef DeParo het volgende:

[..]

Wellicht maar als hij te hard reed dan maakt het niet uit of ze op de weg sliepen, aan het picknicken waren, of een concert gaven dan zit de chauffeur per definitie fout. Ik trek geen conclusies over zijn snelheid maar het woord 'als' zou dat al duidelijk moeten maken.
Zoals iemand anders al zei, als je niet kunt stoppen binnen de afstand die je kunt overzien rij je al te hard.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_179893245
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 12:13 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

volgens mij quote je de verkeerde, ik ben het volledig met je eens ^O^ maar Nobu vindt van niet
Ik quote de juiste :P Soms is het ook leuk om iemand gelijk te geven
pi_179893528
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 12:39 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Zoals iemand anders al zei, als je niet kunt stoppen binnen de afstand die je kunt overzien rij je al te hard.
dan nog, als je stapvoets daar over die mensen gaat heb je hetzelfde resultaat. Dicht bij de grond, dan schiet je niet over de motorkap maar ver maling eronder.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 13:04:28 #7
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179893663
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 12:57 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

dan nog, als je stapvoets daar over die mensen gaat heb je hetzelfde resultaat. Dicht bij de grond, dan schiet je niet over de motorkap maar ver maling eronder.
Nee, want dan had je dus op tijd kunnen stoppen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_179893683
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:04 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Nee, want dan had je dus op tijd kunnen stoppen.
typisch fok om de man meteen te beschuldigen van moord en doodslag.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 13:10:40 #9
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179893767
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 12:39 schreef Drekkoning het volgende:

Zoals iemand anders al zei, als je niet kunt stoppen binnen de afstand die je kunt overzien rij je al te hard.
Maar als degenen die aangereden zijn, gewoon midden op de weg zaten, dan is het niet per se aannemelijk dat de bestuurder aansprakelijk wordt gesteld.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_179894960
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Maar als degenen die aangereden zijn, gewoon midden op de weg zaten, dan is het niet per se aannemelijk dat de bestuurder aansprakelijk wordt gesteld.
Jammer genoeg is er te weinig informatie maar als de wegen gewoon open waren en die mensen gaan in het donker midden op de weg zitten dan vraag je om problemen.
En dan wordt er dit gezegd "als je niet kunt stoppen binnen de afstand die je kunt overzien rij je al te hard." Dan moeten we 's nachts op de provinciale wegen ook geen 80 meer gaan rijden want overal kunnen mensen midden op de weg gaan zitten.
Die gast in de auto was niet slim bezig maar naarmate de informatie naar buiten komt lijkt het alsof de slachtoffers ook niet slim bezig waren.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_179895251
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 12:39 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Zoals iemand anders al zei, als je niet kunt stoppen binnen de afstand die je kunt overzien rij je al te hard.
Ach kom nou toch, ik weet niet of je een troll bent of wat dan ook. Ik weet ook niet of je uberhaupt enige rij-ervaring hebt? Maar dit is toch niet realistisch?

De bewuste automobilist hoefde op dat tijdstip op die weg echt niet te verwachten dat er midden op de weg mensen zouden zitten. Bovendien krijg je net zo goed een 'artikeltje 5' aan je broek als je 30 km/u gaat rijden midden in de nacht op een weg waar een maximumsnelheid geldt van 80 km/u.

Zo'n wet / regel geldt natuurlijk in alle redelijkheid. Wat je van iemand redelijkerwijs mag verwachten.

Ik weet niet of je autorijdt, maar iedereen met wat rij-ervaring weet eveneens hoe slecht zichtbaar onverlichte mensen in het donker kunnen zijn, dus wat mij betreft valt de automobilist - zo ver ik nu weet - vrij weinig te verwijten (behalve dat hij is doorgereden natuurlijk, dat is een doodzonde en daarvoor verdient hij straf, want je laat niet zomaar zwaargewonde mensen op straat achter).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 19 juni 2018 @ 14:23:39 #12
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179895273
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:10 schreef Bloemkool het volgende:

[..]

Jammer genoeg is er te weinig informatie maar als de wegen gewoon open waren en die mensen gaan in het donker midden op de weg zitten dan vraag je om problemen.
En dan wordt er dit gezegd "als je niet kunt stoppen binnen de afstand die je kunt overzien rij je al te hard." Dan moeten we 's nachts op de provinciale wegen ook geen 80 meer gaan rijden want overal kunnen mensen midden op de weg gaan zitten.
Die gast in de auto was niet slim bezig maar naarmate de informatie naar buiten komt lijkt het alsof de slachtoffers ook niet slim bezig waren.
Als je fatsoenlijke verlichting hebt kun je echt wel 50 meter vooruit kijken op een rechte weg. Dat midden op de weg gaan zitten niet heel slim is ontkent niemand hier volgens mij.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:22 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Bovendien krijg je net zo goed een 'artikeltje 5' aan je broek als je 30 km/u gaat rijden midden in de nacht op een weg waar een maximumsnelheid geldt van 80 km/u.


Dit is ook gewoon onzin natuurlijk.
pi_179895347
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:23 schreef Nobu het volgende:

[..]

Als je fatsoenlijke verlichting hebt kun je echt wel 50 meter vooruit kijken op een rechte weg. Dat midden op de weg gaan zitten niet heel slim is ontkent niemand hier volgens mij.


Wat wil je hiermee zeggen?
Als je 80 km rijdt is je stopafstand al meer dan 50 meter.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 14:35:40 #14
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179895549
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:27 schreef FYazz het volgende:

[..]

Wat wil je hiermee zeggen?
Als je 80 km rijdt is je stopafstand al meer dan 50 meter.
Nee hoor, 50 meter is ruim zat.
pi_179895657
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:35 schreef Nobu het volgende:

[..]

Nee hoor, 50 meter is ruim zat.
Nope...

Bij 80 km/u is de stopafstand meer dan 50 meter...
En dan hebben ze het over noodstop bij goed weer en goed wegdek.

Nu heb je donkere avond en mensen die met donkere kleding op de weg zitten.
Lijkt me dat er dan een flink latere reactietijd is.

https://www.advocaat-verk(...)eter-per-seconde-ms/
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 14:40:29 #16
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179895696
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:39 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Nope...

Bij 80 km/u is de stopafstand meer dan 50 meter...

https://www.advocaat-verk(...)eter-per-seconde-ms/
Wel 53 hele meters, boh :')

En natuurlijk is dat een noodstop, als er ineens iets voor je op de weg staat ga je niet rustig uitrollen.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 14:42:56 #17
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_179895758
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:40 schreef Nobu het volgende:

[..]

Wel 53 hele meters, boh :')
Precies genoeg om erover heen te rijden...
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_179895778
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:40 schreef Nobu het volgende:

[..]

Wel 53 hele meters, boh :')

En natuurlijk is dat een noodstop, als er ineens iets voor je op de weg staat ga je niet rustig uitrollen.
Bij goed weer en goed wegdek.

Nu praat je over de nacht met slecht zichtbare mensen die zitten op de weg en is de reactie tijd dus flink wat langer.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 14:48:26 #19
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179895882
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:44 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Bij goed weer en goed wegdek.

Nu praat je over de nacht met slecht zichtbare mensen die zitten op de weg en is de reactie tijd dus flink wat langer.
De reactietijd wordt echt niet langer door slecht zicht,je begint alleen later met remmen. Vijftig meter zich is echter heel erg weinig, dat komt niet zoveel voor.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:42 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Precies genoeg om erover heen te rijden...
Niet genoeg om mensen dood te rijden
  Moderator dinsdag 19 juni 2018 @ 14:48:31 #20
18653 crew  D.
pi_179895883
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:35 schreef Nobu het volgende:

[..]

Nee hoor, 50 meter is ruim zat.
Jij hebt geen auto he?
  dinsdag 19 juni 2018 @ 14:49:18 #21
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179895907
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:48 schreef D. het volgende:

[..]

Jij hebt geen auto he?
Durf eens op dat middelste pedaal te stampen op een leeg stukje weg, het zal je verbazen hoe snel je stilstaat.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 14:50:52 #22
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_179895945
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:48 schreef Nobu het volgende:
Niet genoeg om mensen dood te rijden
Ligt er maar net aan hoe je er over heen rijdt.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_179895974
Nobu is gewoon verschrikkelijk aan het trollen.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 14:52:56 #24
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179896005
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:50 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan hoe je er over heen rijdt.
Goed, dat is waar. De meerdere zwaargewonden die hier ook nog bij vielen maken dat wel erg onwaarschijnlijk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nobu is gewoon verschrikkelijk aan het trollen.
Nou nee, mensen hebben vooral gewoon geen idee waar ze mee bezig zijn achter het stuur.
  Moderator dinsdag 19 juni 2018 @ 14:54:53 #25
18653 crew  D.
pi_179896051
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:49 schreef Nobu het volgende:

[..]

Durf eens op dat middelste pedaal te stampen op een leeg stukje weg, het zal je verbazen hoe snel je stilstaat.
Ik doel op het overzicht hebben in het donker
  dinsdag 19 juni 2018 @ 14:58:59 #26
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179896134
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:54 schreef D. het volgende:

[..]

Ik doel op het overzicht hebben in het donker
Vijftig meter is minder ver voor je dan je denkt, dan heb je echt niet meer het gevoel dat je vrij zicht hebt.
pi_179896137
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:52 schreef Nobu het volgende:

[..]

Goed, dat is waar. De meerdere zwaargewonden die hier ook nog bij vielen maken dat wel erg onwaarschijnlijk.

[..]

Nou nee, mensen hebben vooral gewoon geen idee waar ze mee bezig zijn achter het stuur.
Waarom denk je dat al die campagnes altijd zijn voor reflecterende kleding op de fiets en lopend in het donker?

Daar kunnen we dus ook wel mee stoppen volgens jouw redenatie, auto's hebben toch genoeg verlichting?
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:02:26 #28
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179896222
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:22 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ach kom nou toch, ik weet niet of je een troll bent of wat dan ook. Ik weet ook niet of je uberhaupt enige rij-ervaring hebt? Maar dit is toch niet realistisch?

De bewuste automobilist hoefde op dat tijdstip op die weg echt niet te verwachten dat er midden op de weg mensen zouden zitten. Bovendien krijg je net zo goed een 'artikeltje 5' aan je broek als je 30 km/u gaat rijden midden in de nacht op een weg waar een maximumsnelheid geldt van 80 km/u.

Zo'n wet / regel geldt natuurlijk in alle redelijkheid. Wat je van iemand redelijkerwijs mag verwachten.

Ik weet niet of je autorijdt, maar iedereen met wat rij-ervaring weet eveneens hoe slecht zichtbaar onverlichte mensen in het donker kunnen zijn, dus wat mij betreft valt de automobilist - zo ver ik nu weet - vrij weinig te verwijten (behalve dat hij is doorgereden natuurlijk, dat is een doodzonde en daarvoor verdient hij straf, want je laat niet zomaar zwaargewonde mensen op straat achter).
Ik heb langer mijn rijbewijs dan de leeftijd van de gemiddelde fokker ;).

En nee, ik ben niet roomser dan de paus. Overtreed ook wel eens regels. (Zoals te hard rijden omdat ik ervan uitga dat de weg toch wel vrij is). Maar ik zal ook zeker de consequenties accepteren als die overtredingen leiden tot doden en gewonden.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:02:38 #29
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179896226
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:59 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Waarom denk je dat al die campagnes altijd zijn voor reflecterende kleding op de fiets en lopend in het donker?

Daar kunnen we dus ook wel mee stoppen volgens jouw redenatie, auto's hebben toch genoeg verlichting?
Omdat mensen niet goed opletten, met hun zatte kloten achter het stuur zitten, nachtblind zijn etc. etc. etc. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen? Als je op de motorkap ligt heb je er niet zoveel aan dat het niet jouw schuld is. Los daarvan is het ook wenselijk dat er niet voor iedere voetganger een noodstop nodig is natuurlijk.
pi_179896258
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:58 schreef Nobu het volgende:

[..]

Vijftig meter is minder ver voor je dan je denkt, dan heb je echt niet meer het gevoel dat je vrij zicht hebt.
quote:
's Nachts merkt een automobilist een voetganger op:

van op 20 meter, als de voetganger donkere kledij draagt;
van op 50 meter als hij of zij heldere kleren draagt;
van op 150 meter als hij of zij reflecterend materiaal draagt.
bron http://www.lokalepolitie.(...)vallen-in-het-donker

En nu heb je het over zittende mensen met donkere kleren...
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:08:49 #31
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179896321
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:04 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

[..]

bron http://www.lokalepolitie.(...)vallen-in-het-donker

En nu heb je het over zittende mensen met donkere kleren...
Ik snap dat de politie graag een conservatieve schatting geeft, maar dit is wel een beetje overdreven.
pi_179896573
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:08 schreef Nobu het volgende:

[..]

Ik snap dat de politie graag een conservatieve schatting geeft, maar dit is wel een beetje overdreven.
Het is gewoon het resultaat van een onderzoek, ook VVN hanteerd dit.

https://vvn.nl/persberich(...)jd-eist-slachtoffers
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_179896661
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:48 schreef Nobu het volgende:

[..]

De reactietijd wordt echt niet langer door slecht zicht,je begint alleen later met remmen.
:?

De reactietijd = de tijd van het zien tot aan het daadwerkelijk remmen.

Door slecht zicht kun je juist net even iets langer twijfelen voordat je op de rem stapt.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:46:18 #34
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_179897205
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:52 schreef Nobu het volgende:

[..]

Goed, dat is waar. De meerdere zwaargewonden die hier ook nog bij vielen maken dat wel erg onwaarschijnlijk.

Ik kan me voorstellen dat hij ze dus ook gewoon echt niet gezien heeft.
Ik vind 50 meter een ruime inschatting en de cijfers hierboven over mensen in het donker zien geven dat ook wel aan vind ik.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_179897441
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:46 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat hij ze dus ook gewoon echt niet gezien heeft.
Ik vind 50 meter een ruime inschatting en de cijfers hierboven over mensen in het donker zien geven dat ook wel aan vind ik.
Inderdaad, wat dan wel weer in zijn nadeel spreekt is dat hij is doorgereden na het ongeval.
Maar daarvoor is dan ook de termijn van 12uur.

quote:
Artikel 7 van de Wegenverkeerswet (WVW) verbiedt twee dingen: doorrijden na een aanrijding waarbij iemand overlijdt of een ander letsel of schade heeft opgelopen, zonder dat je je identiteit kenbaar hebt gemaakt, én iemand in hulpeloze toestand achterlaten na een ongeluk. In beide gevallen is niet relevant of je wel of niet schuld hebt aan het ongeluk, of zelfs of je er fysiek bij betrokken bent: als je erbij bent betrokken, moet je blijven. Overtreding van artikel 7 is een misdrijf. Die straf staat los van een eventuele straf voor het veroorzaken van een ongeluk.

De wetgever heeft er begrip voor gehad dat mensen bij een ongeluk zó kunnen schrikken, dat ze doorrijden. Als iemand zich binnen twaalf uur alsnog meldt bij de politie om zich bekend te maken, vervalt de strafbaarheid van het doorrijden. Maar let op, als je weet dat de politie actief op zoek naar je is heeft melden nog wel zin maar kan de rechter wel straf opleggen voor het verlaten van de plaats van het ongeval.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_179897850
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 12:00 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je hebt dus geen idee..
Het doet niet terzake.
pi_179898436
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:20 schreef up7 het volgende:

[..]

Het doet niet terzake.
quote:
'Heel bizar'
De verkeerspsycholoog noemt het wel 'heel bizar' dat Danny S. zijn auto in Heerlen heeft achtergelaten, maar vervolgens wel door is gereisd naar Amsterdam. ,,Maar in een shock kan het gebeuren dat je de routine afdraait die je normaal gewend bent. Dat je in een soort automatisme de routine van je gewone programma draait. En dat je - zoals na het Pinkpopdrama gebeurde - je pas later het besef krijgt dat het echt niet kan wat je gedaan hebt.''

Volgens Tertoolen is het een bekend fenomeen dat mensen die in shocktoestand zijn, zich later alsnog aangeven. ,,Dat is ook precies waar die 12-uursregeling voor is, dat je bedenktijd hebt om je te melden.'' Hij doelt daarmee op de regeling dat als de bestuurder zich binnen twaalf uur alsnog meldt bij de politie om zich bekend te maken, zoals Danny S. deed, de strafbaarheid van het doorrijden kan vervallen.

Klopjacht
De politie hield gisteren een grootschalige zoektocht naar zijn witte bestelbusje. Als een bestuurder weet dat de politie actief op zoek naar je is, heeft melden nog wel zin, maar kan de rechter tóch straf opleggen voor het verlaten van de plaats van het ongeval.

De verkeerspsycholoog benadrukt: ,,Vanuit de luie stoel denken mensen vaak dat iedereen een rationeel wezen is, maar dat is helemaal niet zo. Mensen die soms driftig zijn in de auto, weten dat je ook heel impulsief kunt reageren.''
https://www.ad.nl/binnenl(...)bij-zinnen~ae1e7ddb/
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 16:55:05 #38
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179898577
Hij was in Shock
pi_179899183
quote:
Ik ben er bekend mee, het kwam ook bij de zaak Mitch Hernandez ter sprake. Maar dat hier mogelijk sprake is van een bekend fenomeen veranderd weinig tot niets. Iemand die zich aan een kind vergrijpt doet dat ook vanuit een bekend fenomeen, in dat geval pedofilie. Ja, en dan? Dat je het niet kon helpen maakt het niet minder fout. Die 12 uur regeling mag men daarom terstond afschaffen, wegrijden en meerdere gewonden laten creperen is walgelijk, wat voor terminologie deskundigen ook mogen bedenken. Best arbitrair om daar 12 uur voor te geven trouwens.

Het zou wat worden dat er dispensatie komt omdat niet iedereen zich rationeel gedraagt. Dan kunnen we wel meer gedragingen vergoelijken.
pi_179899360
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:02 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ik heb langer mijn rijbewijs dan de leeftijd van de gemiddelde fokker ;).

En nee, ik ben niet roomser dan de paus. Overtreed ook wel eens regels. (Zoals te hard rijden omdat ik ervan uitga dat de weg toch wel vrij is). Maar ik zal ook zeker de consequenties accepteren als die overtredingen leiden tot doden en gewonden.
Fijn dat jij die consequenties accepteert als je mensen doodrijdt. Daar zullen de families echt heel veel aan hebben. Zelden zo'n nobele post gelezen hier.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 17:36:05 #41
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_179899624
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 17:17 schreef up7 het volgende:

[..]

Iemand die zich aan een kind vergrijpt doet dat ook vanuit een bekend fenomeen, in dat geval pedofilie. Ja, en dan? Dat je het niet kon helpen maakt het niet minder fout.
Wat een vergelijking. Ben je zelf wel goed bij je hoofd? Weloverwogen een kind vergrijpen omdat je je seksuele behoeftes niet kan bedwingen heeft echt niets te maken met pats-boem ineens iemand voor je wagen krijgen.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  dinsdag 19 juni 2018 @ 17:46:43 #43
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179899893
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 17:24 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Fijn dat jij die consequenties accepteert als je mensen doodrijdt. Daar zullen de families echt heel veel aan hebben. Zelden zo'n nobele post gelezen hier.
Het is gewoon een stukje verantwoording nemen voor je acties en aanvaarden dat ze consequenties hebben.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_179899942
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 17:36 schreef Eix het volgende:

[..]

Wat een vergelijking. Ben je zelf wel goed bij je hoofd? Weloverwogen een kind vergrijpen omdat je je seksuele behoeftes niet kan bedwingen heeft echt niets te maken met pats-boem ineens iemand voor je wagen krijgen.
Oh dus je voet niet in bedwang kunnen houden en dan pats-boem het gaspedaal in trappen richting Heerlen is totaal niet met elkaar te vergelijken. Tuurlijk joh. Als het niet te heet onder zijn voeten werd zou hij zich niet gemeld hebben bij de politie maar was hij gewoon in Amsterdam aan het werk gegaan. Hopelijk controleren ze even wat hij bezocht heeft op het internet tussen zijn vluchtpoging en zijn melding bij de politie.
pi_179900006
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Maar als degenen die aangereden zijn, gewoon midden op de weg zaten, dan is het niet per se aannemelijk dat de bestuurder aansprakelijk wordt gesteld.
Rijdt men dan tegen een stilstaand object, sorry voor de benoeming, op ja of nee?
  dinsdag 19 juni 2018 @ 17:53:13 #46
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_179900008
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 17:49 schreef up7 het volgende:

[..]

Oh dus je voet niet in bedwang kunnen houden en dan pats-boem het gaspedaal in trappen richting Heerlen is totaal niet met elkaar te vergelijken. Tuurlijk joh. Als het niet te heet onder zijn voeten werd zou hij zich niet gemeld hebben bij de politie maar was hij gewoon in Amsterdam aan het werk gegaan. Hopelijk controleren ze even wat hij bezocht heeft op het internet tussen zijn vluchtpoging en zijn melding bij de politie.
forum.fok.nl
fp.fok.nl
dating.fok.nl
pi_179900030
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 17:46 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Het is gewoon een stukje verantwoording nemen voor je acties en aanvaarden dat ze consequenties hebben.
Een stukje verantwoording nemen _O- Als je verantwoordelijk bezig wil zijn hou je je gewoon aan de verkeersregels. En verantwoording nemen is ook belangen van anderen in ogenschouw nemen. Niet alleen je eigen belangen.
pi_179900039
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:55 schreef KingRadler het volgende:
Hij was in Shock
Hoe vond die dan zijn thuisadres nog?
Of was zelfs bijzinnen om te gaan werken?
pi_179900046
Zou me niet verbazen als de dader een gamer is en game en werkelijkheid heeft verwisseld.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 17:58:21 #50
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179900125
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 17:54 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Een stukje verantwoording nemen _O- Als je verantwoordelijk bezig wil zijn hou je je gewoon aan de verkeersregels. En verantwoording nemen is ook belangen van anderen in ogenschouw nemen. Niet alleen je eigen belangen.
Wat deze bestuurder dus niet heeft gedaan. Mijn punt exact.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  dinsdag 19 juni 2018 @ 18:00:08 #51
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_179900160
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 17:49 schreef up7 het volgende:

[..]

Oh dus je voet niet in bedwang kunnen houden en dan pats-boem het gaspedaal in trappen richting Heerlen is totaal niet met elkaar te vergelijken.
Ja, ik vind dat je een pedoseksueel die zich aan een kind vergrijpt en een bestuurder die na een ongeval doorrijdt niet kunt vergelijken. De eerste is zich bewust van die gevoelens en kiest er voor om toe te slaan. De tweede overkomt ineens een heftige gebeurtenis en reageert vervolgens met de 'vlucht'-reactie. Ik vind het een walgelijke vergelijking.

Daarnaast vind ik het bizar hoe je oordeelt. 'Dus je voet niet in bedwang kunnen houden' - dat staat toch nog niet vast?
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_179900178
quote:
het voelt altijd hard als je stil op de weg staat. Maar alsnog achterlijk om daar te gaan zitten.
pi_179900274
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 17:55 schreef Loekie1 het volgende:
Zou me niet verbazen als de dader een gamer is en game en werkelijkheid heeft verwisseld.
Mij wel aangezien er uit de omstandigheden die bekend zijn er geen enkele aanleiding is om dit te denken. Verder geloof ik niet dat gamers oververtegenwoordigd zijn in ernstige auto ongelukken of aanrijdingen met de dood tot gevolg of ongelukken waarna de dader gevlucht is.

-edit- laat maar, ik zie nu pas dat jij al 5 delen gewoon maar willekeurige dingen roept zonder welke vorm van onderbouwen dan ook.

[ Bericht 1% gewijzigd door manifold op 19-06-2018 18:14:55 ]
pi_179900496
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 18:00 schreef Eix het volgende:

[..]

Ja, ik vind dat je een pedoseksueel die zich aan een kind vergrijpt en een bestuurder die na een ongeval doorrijdt niet kunt vergelijken. De eerste is zich bewust van die gevoelens en kiest er voor om toe te slaan. De tweede overkomt ineens een heftige gebeurtenis en reageert vervolgens met de 'vlucht'-reactie.
Hoe zit het dan als een pedofiel in de holst van de nacht ineens geconfronteerd wordt met een rondzwervend kind? Hem overkomt net zo goed iets heftigs en kan vervolgens reageren met een 'vergrijp'-reactie. Waarom valt diegene dat wel kwalijk te nemen maar onze vluchtende bestuurder niet?
https://www.metronieuws.n(...)-straat-in-rompertje
quote:
Ik vind het een walgelijke vergelijking.
Het spijt me zeer maar dat is jouw probleem. Ik heb mijn punt gemaakt.
quote:
Daarnaast vind ik het bizar hoe je oordeelt. 'Dus je voet niet in bedwang kunnen houden' - dat staat toch nog niet vast?
De auto reed toch niet vanzelf met hoge snelheid naar Heerlen? Hij heeft gas gegeven, afgeremd, geschakeld, zijn auto geparkeerd en zijn weg weten te vinden naar Amsterdam. Wat wil je nu zeggen? Wat staat er nog niet vast? :?
  dinsdag 19 juni 2018 @ 18:17:37 #55
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179900513
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 18:16 schreef up7 het volgende:

[..]

Hoe zit het dan als een pedofiel in de holst van de nacht ineens geconfronteerd wordt met een rondzwervend kind? Hem overkomt net zo goed iets heftigs en kan vervolgens reageren met een 'vergrijp'-reactie. Waarom valt diegene dat wel kwalijk te nemen maar onze vluchtende bestuurder niet? :?
https://www.metronieuws.n(...)-straat-in-rompertje

[..]

Het spijt me zeer maar dat is jouw probleem. Ik heb mijn punt gemaakt.

[..]

De auto reed toch niet vanzelf met hoge snelheid naar Heerlen? Hij heeft gas gegeven, afgeremd, geschakeld, zijn auto geparkeerd en zijn weg weten te vinden naar Amsterdam. Wat wil je nu zeggen?
Inderdaad. Laat die bestuurder maar aantonen dat er sprake is van ontoerekeningsvatbaarheid. Tot die tijd is hij schuldig aan doorrijden.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_179900922
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 18:16 schreef up7 het volgende:

[..]

Hoe zit het dan als een pedofiel in de holst van de nacht ineens geconfronteerd wordt met een rondzwervend kind? Hem overkomt net zo goed iets heftigs en kan vervolgens reageren met een 'vergrijp'-reactie. Waarom valt diegene dat wel kwalijk te nemen maar onze vluchtende bestuurder niet?
https://www.metronieuws.n(...)-straat-in-rompertje

[..]

Het spijt me zeer maar dat is jouw probleem. Ik heb mijn punt gemaakt.

[..]

De auto reed toch niet vanzelf met hoge snelheid naar Heerlen? Hij heeft gas gegeven, afgeremd, geschakeld, zijn auto geparkeerd en zijn weg weten te vinden naar Amsterdam. Wat wil je nu zeggen? Wat staat er nog niet vast? :?
Een pedofiel heeft altijd die neiging, dat zit altijd in hem. Iemand die iets heftigs meemaakt (zoals dit ongeval) kan door shock en stress anders reageren. Dit kan ook bijvoorbeeld bij andere heftige ervaringen zoals een brand, overval of aanslag. Iedereen reageert anders, en vaak weet je van jezelf niet hoe. Mensen kunnen bevriezen, vechten of vluchten.
pi_179901063
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 17:55 schreef Loekie1 het volgende:
Zou me niet verbazen als de dader een gamer is en game en werkelijkheid heeft verwisseld.
Ja, dat kan natuurlijk ook. Ik was net ook al weer bezig om iemand achter het stuur vandaan te trekken, maar ik bedacht me gelukkig op tijd dat dit helemaal GTA niet is.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 18:37:14 #58
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_179901108
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 18:16 schreef up7 het volgende:

[..]

Hoe zit het dan als een pedofiel in de holst van de nacht ineens geconfronteerd wordt met een rondzwervend kind? Hem overkomt net zo goed iets heftigs en kan vervolgens reageren met een 'vergrijp'-reactie. Waarom valt diegene dat wel kwalijk te nemen maar onze vluchtende bestuurder niet?
https://www.metronieuws.n(...)-straat-in-rompertje
Tenzij de bestuurder al lang rondreed met de gedachte iemand aan te rijden kun je dat totaal niet vergelijken.

quote:
[..]


De auto reed toch niet vanzelf met hoge snelheid naar Heerlen? Hij heeft gas gegeven, afgeremd, geschakeld, zijn auto geparkeerd en zijn weg weten te vinden naar Amsterdam. Wat wil je nu zeggen? Wat staat er nog niet vast? :?
Jij stelde 1) je voet niet in bedwang kunnen houden en dan 2) het gaspedaal intrappen richting Heerlen. Of het eerste - dus voorafgaand aan het incident - het geval is staat echt totaal nog niet vast. Maar als jij zonder feitenkennis wil oordelen dan ga vooral door met roeptoeteren.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_179901768
Hoorde vandaag iets mag hopen dat het niet waar is!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_179903848
https://www.1limburg.nl/g(...)aan-de-dood-ontsnapt


quote:
Getuigen hadden niet het gevoel dat ze in gevaar waren, op het moment van het fatale ongeluk bij het Pinkpopterrein.

Muzikant Gino Bambini en zangeres Lotte Walda waren onderdeel van het groepje van elf personen dat maandagochtend om 04:00 uur nog na zat te genieten van Pinkpop. Ze zaten op en langs de Mensheggerweg die gewoon open was voor verkeer.


"We waren ons van geen enkel gevaar bewust. Het was verlicht. De afterparty op de camping was net voorbij en het was heel gezellig. Af en toe reed een auto rustig langs maar verder was er niets aan de hand," zegt Gino een dag na het ongeluk. Lotte vult hem aan: "We zaten gewoon muziek te maken, niemand had dit verwacht. Als we gevaar hadden gevoeld dan waren we weg gegaan, het was heel onverwacht."
.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 20:59:00 #61
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179905221
het verhaal van Lotte Walda dat ze iets voelde van ik moet weg hier.
Nadat ze was weg gelopen achter haar een wit busje een groep mensen ramde waar ze net bij zat.

***Twintig seconden vóór de fatale klap besluiten ze op te stappen. "Noem het telepathie, een teken dat we kregen. We zijn in elk geval direct gegaan". Als ze nog geen vijftig meter gelopen hebben, zien ze een bestelbusje aan komen razen en horen ze een doffe knal. ***

https://www.limburger.nl/(...)e-moesten-vertrekken
pi_179905562
Heb nog altijd geen logische verklaring gelezen voor het zitten op de weg. 'Het voelde niet onveilig' vind ik niet echt een logische verklaring
pi_179905619
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 21:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Heb nog altijd geen logische verklaring gelezen voor het zitten op de weg. 'Het voelde niet onveilig' vind ik niet echt een logische verklaring
Ze waren gewoon lekker naar de klote. Nooit een pilleje ofzo gedaan? :P
-nee-
pi_179905845
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 21:07 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ze waren gewoon lekker naar de klote. Nooit een pilleje ofzo gedaan? :P
Nope.. alleen een jointje was ik niet vies van op zijn tijd
pi_179906114
quote:
quote:
Doorgereden
Getuigen van het dodelijk ongeluk na Pinkpop zeggen dat de bestuurder hard op de groep inreed. Hij is na de klap niet gestopt en is hard doorgereden.

Ontsnapt
Om even na vier uur stonden ze nietsvermoedend op en nog geen halve minuut erna volgde de fatale botsing. "Ik hoorde een klap en keek meteen om, ik zag de auto inrijden op iedereen die daar zat. Ik zag meteen dat het heel heftig was. We zijn echt aan de dood ontsnapt, want één van de slachtoffers zat naast me", zegt Gino, die direct na het ongeluk de hulpdiensten heeft gebeld. Lotte durfde niet om te kijken en achteraf denkt ze 'dat dat misschien ook maar het beste was'. Ze hoort nog altijd het geschreeuw van de slachtoffers.

Paniek
Het busje zagen ze na de klap doorrijden richting Eygelshoven. "Misschien is die man ook in paniek geraakt. Voor mijn gevoel reed hij erg hard, want hij had ons kunnen zien zitten, de weg is hier overzichtelijk en er was ook verlichting", zegt Lotte.

De bestuurder zit nog vast en zal woensdag worden voorgeleid aan de rechter-commissaris. Justitie liet eerder weten dat terreur uitgesloten is maar dat het onderzoek nog gaande is.
(De rest van het artikel)
  dinsdag 19 juni 2018 @ 21:40:49 #66
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_179906915
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 21:07 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ze waren gewoon lekker naar de klote. Nooit een pilleje ofzo gedaan? :P
Wij gingen dan niet op de weg nazitten maar op een parkeerplaats of een schoolplein ofzo :D

Echt zo sneu dit, om op deze manier te sterven / zwaargewond te raken. Denk op basis van wat er nu aan informatie is, beide “partijen” niet 100 procent goed of fout waren. Ongelukkige samenloop van onhandige keuzes.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_179906966
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 21:07 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ze waren gewoon lekker naar de klote. Nooit een pilleje ofzo gedaan? :P
Ik wel maar was nog altijd helder genoeg om niet op een autoweg te gaan zitten.
pi_179907008
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 21:07 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ze waren gewoon lekker naar de klote. Nooit een pilleje ofzo gedaan? :P
Een pilletje op pinkpop lijkt me echt een vreselijke ervaring.
pi_179907072
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 21:19 schreef madam-april het volgende:

[..]

[..]

(De rest van het artikel)
Hier juist het verhaal van een automobilist die het groepje stapvoets pas heel laat zag. De verlichting zorgde blijkbaar niet voor de zichtbaarheid die Lotte verwacht had.
https://nos.nl/artikel/22(...)aar-iets-gezegd.html
pi_179907203
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 18:00 schreef Eix het volgende:

[..]

Ja, ik vind dat je een pedoseksueel die zich aan een kind vergrijpt en een bestuurder die na een ongeval doorrijdt niet kunt vergelijken. De eerste is zich bewust van die gevoelens en kiest er voor om toe te slaan. De tweede overkomt ineens een heftige gebeurtenis en reageert vervolgens met de 'vlucht'-reactie. Ik vind het een walgelijke vergelijking.

Daarnaast vind ik het bizar hoe je oordeelt. 'Dus je voet niet in bedwang kunnen houden' - dat staat toch nog niet vast?
Don't feed the troll
pi_179908207
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 21:46 schreef Chai het volgende:

[..]

Hier juist het verhaal van een automobilist die het groepje stapvoets pas heel laat zag. De verlichting zorgde blijkbaar niet voor de zichtbaarheid die Lotte verwacht had.
https://nos.nl/artikel/22(...)aar-iets-gezegd.html
Dat zie je ook vaak bij fietsers die zonder licht rijden, die gaan er gewoon vanuit het een automobilist hun heus wel kan zien.. terwijl dit echt niet zo is..
pi_179908381
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 21:44 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Een pilletje op pinkpop lijkt me echt een vreselijke ervaring.
Overdag/'s avonds op het festivalterrein lijkt me ook echt helemaal niks.. maar 's avonds/'s nachts op de camping, zou het wel leuk kunnen zijn..
pi_179912324
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 12:39 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Zoals iemand anders al zei, als je niet kunt stoppen binnen de afstand die je kunt overzien rij je al te hard.
Volgens mij is er gewoon een maximaal toegestane snelheid.
  woensdag 20 juni 2018 @ 06:02:56 #74
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179912379
het verhaal van Lotte rammelt aan alle kanten ze probeert dingen goed te praten.
  woensdag 20 juni 2018 @ 06:37:41 #75
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179912477
Het Openbaar Ministerie bekijkt in het onderzoek naar de fatale aanrijding, maandagochtend vroeg op de Mensheggerweg in Landgraaf, ook of de veiligheidsvoorschriften ter plekke zijn nageleefd.
Dat zegt een woordvoerder, die benadrukt dat het een breed onderzoek betreft.

Veel wegen rondom het Pinkpopterrein zijn tijdens het festival afgesloten voor alle verkeer. Dat geldt niet voor de Mensheggerweg. Daar geldt wel een parkeerverbod, maar dat is op enig moment opgeheven. Volgens de Pinkpop-website was de weg elke festivaldag gesloten van 18.00 tot 6.00 uur.

Onduidelijk is waarom de weg maandagochtend eerder is opengesteld. Volgens Pinkpopbaas Jan Smeets is de weg om 4.00 uur vrijgegeven, maar hij weet niet waarom. De gemeente Landgraaf mag van het OM niet reageren.

https://www.limburger.nl/(...)a-eerder-opengesteld
pi_179912535
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 06:37 schreef KingRadler het volgende:
Het Openbaar Ministerie bekijkt in het onderzoek naar de fatale aanrijding, maandagochtend vroeg op de Mensheggerweg in Landgraaf, ook of de veiligheidsvoorschriften ter plekke zijn nageleefd.
Dat zegt een woordvoerder, die benadrukt dat het een breed onderzoek betreft.

Veel wegen rondom het Pinkpopterrein zijn tijdens het festival afgesloten voor alle verkeer. Dat geldt niet voor de Mensheggerweg. Daar geldt wel een parkeerverbod, maar dat is op enig moment opgeheven. Volgens de Pinkpop-website was de weg elke festivaldag gesloten van 18.00 tot 6.00 uur.

Onduidelijk is waarom de weg maandagochtend eerder is opengesteld. Volgens Pinkpopbaas Jan Smeets is de weg om 4.00 uur vrijgegeven, maar hij weet niet waarom. De gemeente Landgraaf mag van het OM niet reageren.

https://www.limburger.nl/(...)a-eerder-opengesteld
Lag die weg niet aan een camping? Ik kan me voorstellen dat er mensen vroeg naar huis willen omdat ze volgende dag moeten werken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_179913173
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 20:59 schreef KingRadler het volgende:
het verhaal van Lotte Walda dat ze iets voelde van ik moet weg hier.
Nadat ze was weg gelopen achter haar een wit busje een groep mensen ramde waar ze net bij zat.

***Twintig seconden vóór de fatale klap besluiten ze op te stappen. "Noem het telepathie, een teken dat we kregen. We zijn in elk geval direct gegaan". Als ze nog geen vijftig meter gelopen hebben, zien ze een bestelbusje aan komen razen en horen ze een doffe knal. ***

https://www.limburger.nl/(...)e-moesten-vertrekken

Lotte Walda is een malloot. Wel een malloot die gelukkig goed is weggekomen. Blijkbaar waren ze zich er volkomen van bewust dat ze op de weg zaten én dat die blijkbaar al open was voor verkeer. Als je er dan maar gewoon vanuit gaat dat ze je zien zitten in het donker en dat ze maar om je heen rijden spoor je niet. Dan ben je eigenlijk ook gewoon nog niet verantwoordelijk genoeg om alleen naar een festival te gaan zonder begeleiding van je ouders want blijkbaar kun je na wat wijntjes en gezelligheid niet meer normaal denken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179913200
TT is verkeerd en onzin. Mensen zitten op de rijbaan, dan rij je er niet bewust ‘op in’. Op in rijden is als je iets bewust doet. Dat was hier schijnbaar niet het geval. TT kan beter zijn: Spelletjesdoeners op weg aangereden door bestelbus: één dode.
U MAD?
pi_179913586
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 06:57 schreef raptorix het volgende:

[..]

Lag die weg niet aan een camping? Ik kan me voorstellen dat er mensen vroeg naar huis willen omdat ze volgende dag moeten werken.
Mjah dan zou je er nog eenrichtingsverkeer van kunnen maken oid, en tegenwoordig zijn juist om dit soort redenen op een hoop festival campings en parkeren gescheiden, of lopen de rijroutes niet dwars door de looproutes van camping <> festivalterrein. Je hebt nl. vaak ook te maken met dagbezoekers en anders wordt het continu een gevaarlijke verkeerschaos.
  woensdag 20 juni 2018 @ 09:11:59 #80
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179913726
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:21 schreef de_boswachter het volgende:
TT is verkeerd en onzin. Mensen zitten op de rijbaan, dan rij je er niet bewust ‘op in’. Op in rijden is als je iets bewust doet. Dat was hier schijnbaar niet het geval. TT kan beter zijn: Spelletjesdoeners op weg aangereden door bestelbus: één dode.
“Inrijden op” is niet per definitie opzettelijk.

Je hoort bijvoorbeeld ook nog wel eens over een vrachtwagenchauffeur die in slaap is gevallen en op een file in is gereden. Dat is ook niet bewust.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  woensdag 20 juni 2018 @ 09:23:55 #81
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179913881
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 17:53 schreef john2406 het volgende:

Rijdt men dan tegen een stilstaand object, sorry voor de benoeming, op ja of nee?
In weze wel, ja. Maar dan wel een onverlicht 'stilstaand object' in het donker, dat geacht wordt te kunnen beredeneren dat in het midden van de weg zitten in het donker, wellicht gevaarlijk kan zijn.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 20 juni 2018 @ 09:25:13 #82
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179913901
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 05:46 schreef DeParo het volgende:

[..]

Volgens mij is er gewoon een maximaal toegestane snelheid.
Artikel 19
De bestuurder moet in staat zijn zijn voertuig tot stilstand te brengen binnen de afstand waarover hij de weg kan overzien en waarover deze vrij is.
  woensdag 20 juni 2018 @ 09:25:21 #83
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179913903
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Lotte Walda is een malloot.
Gebaseerd op wat?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 20 juni 2018 @ 09:27:54 #84
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179913930
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:25 schreef Nobu het volgende:

Artikel 19
De bestuurder moet in staat zijn zijn voertuig tot stilstand te brengen binnen de afstand waarover hij de weg kan overzien en waarover deze vrij is.
Geldt dat ook voor wielrenners?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 20 juni 2018 @ 09:28:57 #85
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179913950
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:27 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Geldt dat ook voor wielrenners?
Nee, fietsers zijn een beschermde diersoort.
  woensdag 20 juni 2018 @ 09:30:39 #86
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179913971
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:28 schreef Nobu het volgende:

Nee, fietsers zijn een beschermde diersoort.
Dat denken ze zelf wel, in ieder geval.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_179914566
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 08:21 schreef de_boswachter het volgende:
TT is verkeerd en onzin. Mensen zitten op de rijbaan, dan rij je er niet bewust ‘op in’. Op in rijden is als je iets bewust doet. Dat was hier schijnbaar niet het geval. TT kan beter zijn: Spelletjesdoeners op weg aangereden door bestelbus: één dode.
Noem het gewoon een aanrijding of zo inderdaad.
pi_179914982
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 21:42 schreef Racalt het volgende:

[..]

Ik wel maar was nog altijd helder genoeg om niet op een autoweg te gaan zitten.
Daar is het geen autoweg, als ik het goed heb is de snelheid daar verlaagt van voorheen 80kmh naar 60 kmh, maar dat weet ik niet zekers.
pi_179915009
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 05:46 schreef DeParo het volgende:

[..]

Volgens mij is er gewoon een maximaal toegestane snelheid.
Juist maximaal!

Het was voorheen al een rot stuk om te rijden, neem aan tijdens pinkpop nog een stuk erger, met al die dranghekken.

De inwoners weten nog niet meer waar ze aan toe zijn, zo zijn hier de wegen omgegooid en al maanden!
Alles aangegeven als van zoek het je maar uit!

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2018 10:22:28 ]
pi_179915125
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:25 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Gebaseerd op wat?
Op haar acties.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 20 juni 2018 @ 10:25:06 #91
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179915140
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Op haar acties.
Specifiek welke acties?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_179915200
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:25 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Specifiek welke acties?
Midden in de nacht zittend op een 80km weg muziek gaan zitten maken en verwachten dat een nietsvermoedende automobilist je wel ziet zitten.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 20 juni 2018 @ 10:30:29 #93
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179915227
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Midden in de nacht zittend op een 80km weg muziek gaan zitten maken en verwachten dat een nietsvermoedende automobilist je wel ziet zitten.
Dat heeft het hele groepje gedaan, maar je benoemt haar alleen als malloot. Was benieuwd of je daar misschien een goede reden voor had, maar blijkbaar niet.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_179915236
Situatieschets


'Er was geen enkele aanleiding om te denken dat er een gek aan zou komen rijden'
https://www.limburger.nl/(...)aan-zou-komen-rijden

en
Waarom werd weg Pinkpop-drama eerder opengesteld?

Onduidelijk is waarom de weg maandagochtend eerder is opengesteld. Volgens Pinkpopbaas Jan Smeets is de weg om 4.00 uur vrijgegeven, maar hij weet niet waarom. De gemeente Landgraaf mag van het OM niet reageren.
[..]
Of er sprake is van opzet is niet duidelijk. Het Openbaar Ministerie verdenkt hem vooralsnog van doodslag en driemaal poging tot doodslag, waar het ‘opzet’ in elk geval in zit.
https://www.limburger.nl/(...)a-eerder-opengesteld

[foto L1]
´
pi_179915241
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Midden in de nacht zittend op een 80km weg muziek gaan zitten maken en verwachten dat een nietsvermoedende automobilist je wel ziet zitten.
Nou stel het was er maar eentje die onwel is geworden?
pi_179915424
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:31 schreef Kim-Holland het volgende:
Situatieschets
[ afbeelding ]

'Er was geen enkele aanleiding om te denken dat er een gek aan zou komen rijden'
https://www.limburger.nl/(...)aan-zou-komen-rijden

en
Waarom werd weg Pinkpop-drama eerder opengesteld?

Onduidelijk is waarom de weg maandagochtend eerder is opengesteld. Volgens Pinkpopbaas Jan Smeets is de weg om 4.00 uur vrijgegeven, maar hij weet niet waarom. De gemeente Landgraaf mag van het OM niet reageren.
[..]
Of er sprake is van opzet is niet duidelijk. Het Openbaar Ministerie verdenkt hem vooralsnog van doodslag en driemaal poging tot doodslag, waar het ‘opzet’ in elk geval in zit.
https://www.limburger.nl/(...)a-eerder-opengesteld

[ afbeelding ] [foto L1]
Plaatje klopt niet, de lantaarns staan niet aan de kant waar zij zaten..
pi_179915431
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Dat heeft het hele groepje gedaan, maar je benoemt haar alleen als malloot. Was benieuwd of je daar misschien een goede reden voor had, maar blijkbaar niet.
Dat hele groepje is malloot, alleen proberen die het niet goed te praten in de media.Volgens mij is snachts op een 80km weg gaan zitten een prima reden om iemand als malloot aan te merken. Sterker nog, ik denk dat je er een hele zware dobber aan zal hebben om te betogen dat iemand die dat doet geen malloot is.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179915432
quote:
Het Openbaar Ministerie verdenkt hem vooralsnog van doodslag en driemaal poging tot doodslag, waar het ‘opzet’ in elk geval in zit.
Het OM vermoedt dus dat de bestuurder doelbewust iedereen daar op straat dood heeft willen rijden, of althans dat risico heeft genomen? Merkwaardig...
pi_179915470
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:43 schreef madam-april het volgende:

[..]

Plaatje klopt niet, de lantaarns staan niet aan de kant waar zij zaten..
Klopt 30 km was toen ook al weg?
  woensdag 20 juni 2018 @ 10:47:26 #100
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179915485
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:46 schreef john2406 het volgende:

[..]

Klopt 30 km was toen ook al weg?
Nee, natuurlijk niet. Die foto is van na de aanrijding.
pi_179915493
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:31 schreef john2406 het volgende:

[..]

Nou stel het was er maar eentje die onwel is geworden?
Ja, laten we een uitzonderlijke situatie gaan vergelijken met een dronkemansactie :')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179915520
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:43 schreef madam-april het volgende:

[..]

Plaatje klopt niet, de lantaarns staan niet aan de kant waar zij zaten..
Misschien een mailtje sturen naar de Limburger?
´
pi_179915521
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:47 schreef Nobu het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. Die foto is van na de aanrijding.
Er komt geen zijstraat meen ik tussen die 30 kmh en die aanrijding, en 30 werd ook nergens herhaald?
Volgens mij zelfs buiten de bebouwde kom.
  woensdag 20 juni 2018 @ 10:49:50 #104
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179915532
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Dat hele groepje is malloot, alleen proberen die het niet goed te praten in de media.
Ah, ok, dus het gaat niet over het op straat zitten, wat je eerder zei, maar dat ze het goed probeert te praten. Waar doet ze dat dan?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_179915544
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:46 schreef john2406 het volgende:

[..]

Klopt 30 km was toen ook al weg?
Je mag daar 80
  woensdag 20 juni 2018 @ 10:53:22 #106
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179915599
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:50 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je mag daar 80
Nee, je mag daar momenteel maar 30 zoals je ziet.
pi_179915601
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:50 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je mag daar 80
Nee niet tijdens dat festival, jij ziet dat bord 30 maar je mag 80?
Volgens mij is het trouwens veranderd naar 60.
  woensdag 20 juni 2018 @ 10:54:11 #108
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179915616
Zal ook de reden zijn dat men uitgaat van doodslag. Die witte bus heeft minstens 100km/h te hard gereden.
pi_179915678
Buiten de bebouwde kom hoeft 30 toch ook niet herhaald te worden bij een kruising splitsing dacht ik?
pi_179915707
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ah, ok, dus het gaat niet over het op straat zitten, wat je eerder zei, maar dat ze het goed probeert te praten. Waar doet ze dat dan?
Ja het gaat wel over op straat zitten. Maar buiten het op straat zitten doet ze nog meer dingen die het rechtvaardigen om haar een malloot te noemen: deze reactie in de media bijvoorbeeld.

Doe iets aan je leesvaardigheid.

Over mallotige dingen gesproken. Ik hoop toch dat je niet wilt ontkennen dat snachts op straat zitten oer en oerstom is?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179915757
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja het gaat wel over op straat zitten. Maar buiten het op straat zitten doet ze nog meer dingen die het rechtvaardigen om haar een malloot te noemen: deze reactie in de media bijvoorbeeld.

Doe iets aan je leesvaardigheid.

Over mallotige dingen gesproken. Ik hoop toch dat je niet wilt ontkennen dat snachts op straat zitten oer en oerstom is?
Als die straat/weg eigenlijk pas om .6.00uur open gesteld mocht zijn?

Kan mij herinneren dat men de dranghekken te pas en te onpas op tijden neer zetten deed, als het ze uitkwam, jaren geleden. Ik heb er eens eentje vol omgereden, dat hoorde er ook nog niet te zijn op die tijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2018 11:01:55 ]
  woensdag 20 juni 2018 @ 11:01:46 #112
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179915771
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:57 schreef john2406 het volgende:
Buiten de bebouwde kom hoeft 30 toch ook niet herhaald te worden bij een kruising splitsing dacht ik?
In dit geval wel lijkt me, het is tenslotte geen zonebord.
pi_179915791
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:01 schreef Nobu het volgende:

[..]

In dit geval wel lijkt me, het is tenslotte geen zonebord.
Okay volgens mij geen splitsing ertussen wel een uitrit meen ik?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2018 11:03:02 ]
  woensdag 20 juni 2018 @ 11:03:35 #114
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179915808
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

deze reactie in de media bijvoorbeeld.

Na veel gedraai van jouw kant, komen we eindelijk uit bij het gene dat jou blijkbaar dwars zit: haar reactie in de media. Wat is er mis met die reactie in de media, dan?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_179915824
Alles wikkend en wegend zou ik als jurist eens gaan bekijken of de gemeente niet aansprakelijk is vanwege het te snel opengooien van die weg. En in hoeverre waren de campinggasten daarvan op de hoogte?
  woensdag 20 juni 2018 @ 11:05:56 #116
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179915857
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Het OM vermoedt dus dat de bestuurder doelbewust iedereen daar op straat dood heeft willen rijden, of althans dat risico heeft genomen? Merkwaardig...
OM heeft natuurlijk meer informatie dan wij. Misschien liepen er wel veel mensen op straat en heeft hij desondanks gewoon 80 km/h doorgeknalt. Het is nu nog koffiedik kijken, maar het is wel een teken aan de wand dat ze na enkele dagen verhoor van hem en getuigen nog vasthouden aan doodslag.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_179915909
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:03 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Na veel gedraai van jouw kant, komen we eindelijk uit bij het gene dat jou blijkbaar dwars zit: haar reactie in de media. Wat is er mis met die reactie in de media, dan?
Het is goed met je.

Ik vind je een totaalmalloot als je midden in de nacht muziek gaat maken zittend op straat. Dat staat al in mijn eerste reactie. Haar reactie in de media onderstreept slechts haar domheid.

Dat jij het kennelijk niet oerdom vind om snachts op straat te gaan zitten en ook de domheid van haar reactie niet in ziet vind ik prima. Ik heb wel wat anders te doen dan discussieren over dit soort domheid.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 20 juni 2018 @ 11:11:52 #118
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179915969
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Ik vind je een totaalmalloot als je midden in de nacht muziek gaat maken zittend op straat.
Een afgesloten straat
pi_179916022
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:11 schreef Nobu het volgende:

[..]

Een afgesloten straat
Reed er niet al meer verkeer op die weg rond terwijl ze daar zaten de kumbayen?

En zo ja, hadden ze in dat geval dan niet de weg maar beter kunnen laten voor waar die voor bestemd is, ipv te blijven zitten?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_179916048
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:11 schreef Nobu het volgende:

[..]

Een afgesloten straat
Hij was om 04u weer geopend. Of dat slim was cq had gemogen is nu ook een van de vragen van het OM, daar hij normaliter tot 06u dicht is.
pi_179916063
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:11 schreef Nobu het volgende:

[..]

Een afgesloten straat
Blijkbaar niet want er reden auto's, wat ze zelf ook opmerkte zoals ze zelf zegt, maar ze ging er maar gewoon van uit dat ze haar zagen zitten.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 20 juni 2018 @ 11:16:58 #122
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179916067
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:15 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Hij was om 04u weer geopend. Of dat slim was cq had gemogen is nu ook een van de vragen van het OM, daar hij normaliter tot 06u dicht is.
En vlak na vieren werden ze aangereden. Toen ze daar gingen zitten was het dus gewoon een afgesloten plaat beton.
pi_179916075
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:14 schreef Montagui het volgende:

[..]

Reed er niet al meer verkeer op die weg rond terwijl ze daar zaten de kumbayen?

En zo ja, hadden ze in dat geval dan niet de weg maar beter kunnen laten voor waar die voor bestemd is, ipv te blijven zitten?
Mondo Verde was volgens mij gewoon open, dus er zal inderdaad verkeer hebben gereden, neem aan dat daarom 30 kmh staat aangegeven?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2018 11:18:17 ]
  woensdag 20 juni 2018 @ 11:17:37 #124
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179916078
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Blijkbaar niet want er reden auto's, wat ze zelf ook opmerkte zoals ze zelf zegt, maar ze ging er maar gewoon van uit dat ze haar zagen zitten.
Er rijden ook voertuigen op het campingterrein. Ook maar niet meer gaan zitten zeker?
  woensdag 20 juni 2018 @ 11:17:53 #125
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179916082
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:14 schreef Montagui het volgende:

[..]

Reed er niet al meer verkeer op die weg rond terwijl ze daar zaten de kumbayen?

En zo ja, hadden ze in dat geval dan niet de weg maar beter kunnen laten voor waar die voor bestemd is, ipv te blijven zitten?
Die weg was op dat moment bestemd voor de pinkpopgangers te voet. Zoals gecommuniceerd door Pinkpop zelf aan zijn gasten.

Er zijn auto’s stapvoets langsgereden, dat kan net zo goed verkeer zijn behorend bij de organisatie, in de ogen van mensen die verteld is dat de weg afgesloten is tot 6u zodat ze zich daar vrij kunnen begeven.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  woensdag 20 juni 2018 @ 11:18:52 #126
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_179916095
Waarom ga je überhaupt op straat zitten, afgesloten of niet?

Er was een groot festival, een camping en voor een alternatieve after-after party zijn daar toch leukere plekken.

Kijk sta je nu te wachten op een taxi of ander vervoer...
  woensdag 20 juni 2018 @ 11:19:10 #127
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179916100
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Ik vind je een totaalmalloot als je midden in de nacht muziek gaat maken zittend op straat. Dat staat al in mijn eerste reactie. Haar reactie in de media onderstreept slechts haar domheid.
Blijft het gegeven dat je haar blijkbaar meer malloot vindt dan de rest van het groepje, want je benoemt haar specifiek en niet de rest van het groepje. Dus was benieuwd of je daar een bijzondere reden voor had. Maar wellicht ben je je niet bewust van je eigen gedrag, dat komt wel vaker door.

Anyway, met haar reactie in de media is niets aan de hand. Ze zegt dat ze zich realiseert dat ze veel geluk heeft gehad.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 20 juni 2018 @ 11:20:37 #128
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179916121
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:18 schreef ootjekatootje het volgende:
Waarom ga je überhaupt op straat zitten, afgesloten of niet?

Er was een groot festival, een camping en voor een alternatieve after-after party zijn daar toch leukere plekken.

Kijk sta je nu te wachten op een taxi of ander vervoer...
Misschien vonden ze het leuk om op een wat rustigere plek muziek te maken en hadden ze geen behoefte op dat moment aan een grootschaligere afterparty. Kan ook best gezellig zijn met de mensen die langslopen onderweg van afterparty naar camping.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_179916144
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:16 schreef Nobu het volgende:

[..]

En vlak na vieren werden ze aangereden. Toen ze daar gingen zitten was het dus gewoon een afgesloten plaat beton.
Asfalt. Maar goed, dan kan nog de situatie wijzigen natuurlijk. Ik mocht laatst ook door de Velsertunnel lopen toen 'ie dicht was. Ben ik ook niet blijven zitten tot nu, want ja 'hij was dicht'.
pi_179916146
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:19 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Blijft het gegeven dat je haar blijkbaar meer malloot vindt dan de rest van het groepje, want je benoemt haar specifiek en niet de rest van het groepje. Dus was benieuwd of je daar een bijzondere reden voor had. Maar wellicht ben je je niet bewust van je eigen gedrag, dat komt wel vaker door.

Anyway, met haar reactie in de media is niets aan de hand. Ze zegt dat ze zich realiseert dat ze veel geluk heeft gehad.
Dat ik haar noem daar kun je geenszins uit afleiden dat ik haar meer of minder malloot vind. Dat vul je zelf in gebaseerd op aannames.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179916151
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:18 schreef ootjekatootje het volgende:
Waarom ga je überhaupt op straat zitten, afgesloten of niet?

Er was een groot festival, een camping en voor een alternatieve after-after party zijn daar toch leukere plekken.

Kijk sta je nu te wachten op een taxi of ander vervoer...
Die straat is evt nog een beetje warm?
  woensdag 20 juni 2018 @ 11:23:35 #132
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179916172
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Dat ik haar noem daar kun je geenszins uit afleiden dat ik haar meer of minder malloot vind.
Uit het gegeven dat je haar specifiek met naam noemt? Echt wel. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_179916204
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:23 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Uit het gegeven dat je haar specifiek met naam noemt? Echt wel. :)
Prima. Wat jij wilt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 20 juni 2018 @ 11:26:09 #134
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179916223
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:21 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Asfalt. Maar goed, dan kan nog de situatie wijzigen natuurlijk. Ik mocht laatst ook door de Velsertunnel lopen toen 'ie dicht was. Ben ik ook niet blijven zitten tot nu, want ja 'hij was dicht'.
Asfaltbeton, oftewel beton met bitumen. Gewoon beton dus.

En leuk dat je daar niet bent gaan zitten. Had je dus wel kunnen doen zonder te verwachten dat je op ieder moment aangereden kon worden.
pi_179916238
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:26 schreef Nobu het volgende:

[..]

En leuk dat je daar niet bent gaan zitten. Had je dus wel kunnen doen zonder te verwachten dat je op ieder moment aangereden kon worden.
Mits dat hij zou weten wanneer die opgesteld werd.
  woensdag 20 juni 2018 @ 11:30:26 #136
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179916292
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:27 schreef john2406 het volgende:

[..]

Mits dat hij zou weten wanneer die opgesteld werd.
Jep. En dat is in het geval van Pinkpop het geval. Die weg zou pas 6u opengesteld worden, tot die tijd kun je daar dus dronken zijn, rondlopen, muziek maken, dansen. Het is gewoon onderdeel van het festival en campingterrein.

Althans, dat is wat ze verteld is. Of de fout bij Pinkpop of de gemeente ligt is nog de vraag. Het OM onderzoekt nu waarom de weg al open was. En waarom houdt het OM nog steeds vast aan doodslag en 3x poging doodslag?

Allemaal zaken die erop wijzen dat het niet primair de fout is van de slachtoffers.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_179916602
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:30 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Jep. En dat is in het geval van Pinkpop het geval. Die weg zou pas 6u opengesteld worden, tot die tijd kun je daar dus dronken zijn, rondlopen, muziek maken, dansen. Het is gewoon onderdeel van het festival en campingterrein.

Althans, dat is wat ze verteld is. Of de fout bij Pinkpop of de gemeente ligt is nog de vraag. Het OM onderzoekt nu waarom de weg al open was. En waarom houdt het OM nog steeds vast aan doodslag en 3x poging doodslag?

Allemaal zaken die erop wijzen dat het niet primair de fout is van de slachtoffers.
Volgens de officiele bekendmakingen van de gemeente Landgraaf was de weg niet eens afgesloten:

https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2018-125378.html

Waar haal jij vandaan dat de weg tot 6:00 afgesloten zou zijn?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 20 juni 2018 @ 11:55:04 #138
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179916731
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Volgens de officiele bekendmakingen van de gemeente Landgraaf was de weg niet eens afgesloten:

https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2018-125378.html

Waar haal jij vandaan dat de weg tot 6:00 afgesloten zou zijn?
quote:
Veel wegen rondom het Pinkpopterrein waren tijdens het festival afgesloten voor alle verkeer. Voor de Mensheggerweg gold een parkeerverbod. Volgens de website van Pinkpop was de weg elke festivaldag van 18.00 tot 06.00 uur gesloten.

Maandagochtend werd de weg volgens Pinkpopbaas Jan Smeets om onbekende reden rond 04.00 uur vrijgegeven.
https://www.ad.nl/binnenl(...)a-open-was~a654645d/
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_179916789
quote:
Volgens de website van pinkpop was het festival 15-16-17 juni. Dit ongeval gebeurt op 18 juni.

Waar haal je precies vandaan dat de weg op dat moment afgesloten zou zijn?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 20 juni 2018 @ 11:59:31 #140
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179916804
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:54 schreef Nobu het volgende:
Zal ook de reden zijn dat men uitgaat van doodslag. Die witte bus heeft minstens 100km/h te hard gereden.
Je was er niet bij en toch weet je dat?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_179916817
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Volgens de website van pinkpop was het festival 15-16-17 juni. Dit ongeval gebeurt op 18 juni.

Waar haal je precies vandaan dat de weg op dat moment afgesloten zou zijn?
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 06:37 schreef KingRadler het volgende:
Het Openbaar Ministerie bekijkt in het onderzoek naar de fatale aanrijding, maandagochtend vroeg op de Mensheggerweg in Landgraaf, ook of de veiligheidsvoorschriften ter plekke zijn nageleefd.
Dat zegt een woordvoerder, die benadrukt dat het een breed onderzoek betreft.

https://www.limburger.nl/(...)rder-opengesteldVeel wegen rondom het Pinkpopterrein zijn tijdens het festival afgesloten voor alle verkeer. Dat geldt niet voor de Mensheggerweg. Daar geldt wel een parkeerverbod, maar dat is op enig moment opgeheven. Volgens de Pinkpop-website was de weg elke festivaldag gesloten van 18.00 tot 6.00 uur.

Onduidelijk is waarom de weg maandagochtend eerder is opengesteld. Volgens Pinkpopbaas Jan Smeets is de weg om 4.00 uur vrijgegeven, maar hij weet niet waarom. De gemeente Landgraaf mag van het OM niet reageren.

Veel wegen rondom het Pinkpopterrein zijn tijdens het festival afgesloten voor alle verkeer. Dat geldt niet voor de Mensheggerweg. Daar geldt wel een parkeerverbod, maar dat is op enig moment opgeheven. Volgens de Pinkpop-website was de weg elke festivaldag gesloten van 18.00 tot 6.00 uur.

Onduidelijk is waarom de weg maandagochtend eerder is opengesteld. Volgens Pinkpopbaas Jan Smeets is de weg om 4.00 uur vrijgegeven, maar hij weet niet waarom. De gemeente Landgraaf mag van het OM niet reageren.

Ik ga er zomaar vanuit dat dit klopt.
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:01:45 #142
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179916843
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:59 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Je was er niet bij en toch weet je dat?
Witte Combo met een podiumbouwer achter het stuur in de vroege morgen? Ja, hier zou ik heel veel geld op zetten als dat kon. Helaas is er geen bookie zo gek om die aan te nemen. ;(
pi_179916851
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Volgens de website van pinkpop was het festival 15-16-17 juni. Dit ongeval gebeurt op 18 juni.

Waar haal je precies vandaan dat de weg op dat moment afgesloten zou zijn?
17 juni vanaf 18.00 tot 18 juni 6.00uur?
pi_179916858
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:00 schreef john2406 het volgende:

[..]


[..]

Veel wegen rondom het Pinkpopterrein zijn tijdens het festival afgesloten voor alle verkeer. Dat geldt niet voor de Mensheggerweg. Daar geldt wel een parkeerverbod, maar dat is op enig moment opgeheven. Volgens de Pinkpop-website was de weg elke festivaldag gesloten van 18.00 tot 6.00 uur.

Onduidelijk is waarom de weg maandagochtend eerder is opengesteld. Volgens Pinkpopbaas Jan Smeets is de weg om 4.00 uur vrijgegeven, maar hij weet niet waarom. De gemeente Landgraaf mag van het OM niet reageren.

Ik ga er zomaar vanuit dat dit klopt.
Maandag was geen festivaldag. Weg was dus gewoon open.

Dus dit is gewoon een geval van snachts op de openbare weg gaan zitten.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179916874
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:01 schreef Nobu het volgende:

[..]

Witte Combo met een podiumbouwer achter het stuur in de vroege morgen? Ja, hier zou ik heel veel geld op zetten als dat kon. Helaas is er geen bookie zo gek om die aan te nemen. ;(
Die straat weg als ik hem neem rijdt ik zelfs te hard, en ik ben een oude ...!

Gebeurden ook wel vaker ongelukken in het verleden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2018 12:04:54 ]
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:03:52 #146
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179916888
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:01 schreef Nobu het volgende:

Witte Combo met een podiumbouwer achter het stuur in de vroege morgen? Ja, hier zou ik heel veel geld op zetten als dat kon. Helaas is er geen bookie zo gek om die aan te nemen. ;(
Ah, ongefundeerde aannames gebaseerd op vooroordelen, helder.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_179916896
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Maandag was geen festivaldag. Weg was dus gewoon open.

Dus dit is gewoon een geval van snachts op de openbare weg gaan zitten.
Tja zou kunnen echter dat neemt dat bord 30 kmh niet weg!
pi_179916901
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:02 schreef john2406 het volgende:

[..]

17 juni vanaf 18.00 tot 18 juni 6.00uur?
Waar staat dat? Wie heeft gecommuniceerd dat die weg afgesloten was? Het stond niet in de bekendmaking van de gemeente en ook niet op de website.

Dus waar haal jij vandaan dat op maandag 18 juni die desbetreffende weg afgesloten zou zijn?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179916915
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:00 schreef john2406 het volgende:

[..]

[..]

Veel wegen rondom het Pinkpopterrein zijn tijdens het festival afgesloten voor alle verkeer. Dat geldt niet voor de Mensheggerweg. Daar geldt wel een parkeerverbod, maar dat is op enig moment opgeheven. Volgens de Pinkpop-website was de weg elke festivaldag gesloten van 18.00 tot 6.00 uur.

Onduidelijk is waarom de weg maandagochtend eerder is opengesteld. Volgens Pinkpopbaas Jan Smeets is de weg om 4.00 uur vrijgegeven, maar hij weet niet waarom. De gemeente Landgraaf mag van het OM niet reageren.

Ik ga er zomaar vanuit dat dit klopt.
Waarop basseer je dat het niet geldt voor de Mensheggerweg dat hij afgesloten is.
In de bekendmaking worden alleen de straten die door betonblokken/bouwhekken worden afgesloten genoemd. Verder wordt er verwezen naar www.landgraaf.nl voor een overzichtskaart met alle afsluitingen...

quote:
Wegafsluitingen

In verband met Pinkpop wordt een groot aantal straten afgesloten voor verkeer. Deze gebieden zijn uiteraard wel te voet te bereiken. De bewoners van de betreffende straten zijn op de hoogte gebracht en ontvangen per adres twee gecodeerde doorlaatbewijzen.



Dr. Calsstraat is gedeeltelijk afgesloten van donderdag 14 juni 2018, 23.00 uur tot en met maandag 18 juni 2018 14.00 uur.



De straten worden afgesloten door middel van bemenste en onbemenste afzettingen. Voor een overzichtskaart met alle afgesloten straten kunt u kijken op www.landgraaf.nl De meeste afzettingen bestaan uit rood-witte afzethekken met een figuratiebord “gesloten voor alle verkeer”. Enkele afzettingen worden fysiek ondersteund met een container/betonblok dan wel bouwhek(ken).



Volledigheidshalve staan hieronder de posten vermeld die met een container/ betonblok/hekken zijn afgezet vanaf donderdag 14 juni 2018 vanaf 20.00 uur tot einde Pinkpop
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_179916931
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:04 schreef john2406 het volgende:

[..]

Tja zou kunnen echter dat neemt dat bord 30 kmh niet weg!
Nee. Maar als jij op straat zit in het donker en met 30km per uur aangereden wordt ben je nog steeds het haasje.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179916941
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Waar staat dat? Wie heeft gecommuniceerd dat die weg afgesloten was? Het stond niet in de bekendmaking van de gemeente en ook niet op de website.

Dus waar haal jij vandaan dat op maandag 18 juni die desbetreffende weg afgesloten zou zijn?
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Waar staat dat? Wie heeft gecommuniceerd dat die weg afgesloten was? Het stond niet in de bekendmaking van de gemeente en ook niet op de website.

Dus waar haal jij vandaan dat op maandag 18 juni die desbetreffende weg afgesloten zou zijn?
Volgens King website van Pinkpop.
pi_179916943
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Waar staat dat? Wie heeft gecommuniceerd dat die weg afgesloten was? Het stond niet in de bekendmaking van de gemeente en ook niet op de website.

Dus waar haal jij vandaan dat op maandag 18 juni die desbetreffende weg afgesloten zou zijn?
In de bekendmaking stonden alleen de wegen die door hekken of betonblokken werden afgesloten, voor de overige wegen werd verwezen naar een kaart op de website van de gemeente...
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:06:10 #153
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179916946
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Maandag was geen festivaldag. Weg was dus gewoon open.

Misschien het artikel beter lezen?

quote:
Onduidelijk is waarom de weg maandagochtend eerder is opengesteld. Volgens Pinkpopbaas Jan Smeets is de weg om 4.00 uur vrijgegeven, maar hij weet niet waarom. De gemeente Landgraaf mag van het OM niet reageren.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:06:57 #154
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179916961
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:03 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ah, ongefundeerde aannames gebaseerd op vooroordelen, helder.
Je verwacht het niet op een blaatforum.
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:07:19 #155
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179916970
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:06 schreef Nobu het volgende:

Je verwacht het niet op een blaatforum.
Van jou ondertussen wel.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:07:23 #156
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179916973
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Volgens de website van pinkpop was het festival 15-16-17 juni. Dit ongeval gebeurt op 18 juni.

Waar haal je precies vandaan dat de weg op dat moment afgesloten zou zijn?
Dat festival gaat in de macht van zondag op maandag gewoon door hoor, in de feesttenten op de campings. En het tijdslot loopt dan ook door de nacht heen.


Maar gelukkig weet jij het beter dan de baas van Pinkpop zelf.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_179916977
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Misschien het artikel beter lezen?

[..]

Tja een halve .........?
Had beter zijn muil kunnen houden toch?
pi_179916997
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:07 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Dat festival gaat in de macht van zondag op maandag gewoon door hoor, in de feesttenten op de campings. En het tijdslot loopt dan ook door de nacht heen.

Maar gelukkig weet jij het beter dan de baas van Pinkpop zelf.
En in de bekendmaking hebben ze het over de periode 14 juni t/m 18 juni
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:08:17 #159
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179917000
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:07 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Van jou ondertussen wel.
En toch zal binnenkort blijken dat ik wederom volledig gelijk had.
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:09:22 #160
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179917024
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:08 schreef Nobu het volgende:

En toch zal binnenkort blijken dat ik wederom volledig gelijk had.
No, not really.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:09:56 #161
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179917032
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:06 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

In de bekendmaking stonden alleen de wegen die door hekken of betonblokken werden afgesloten, voor de overige wegen werd verwezen naar een kaart op de website van de gemeente...
Dat is deze: https://www.landgraaf.nl/(...)attachment=0&c=32848

Ergens is dus iets goed mis gegaan in de communicatie tussen Pinkpop en gemeente, en daar zijn deze mensen slachtoffer van geworden.

Overigens las ik ergens wel dat de taxi ook enkel met ontheffing op die weg kon komen (tot 4u), dus het ligt zelfs nog wat complexer. Blijkbaar was de weg dus wel afgesloten, maar dat is nergens terug te vinden in officiële bekendmakingen.

Ben benieuwd wat hier uit gaat komen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:10:09 #162
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179917039
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:09 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

No, not really.
Even quoten, kan ik hem makkelijker terugvinden als de politie bekend maakt dat deze gast belachelijk hard heeft gereden.
pi_179917042
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:08 schreef Nobu het volgende:

[..]

En toch zal binnenkort blijken dat ik wederom volledig gelijk had.
Ik zou helemaal geen gelijk willen halen, had liever dat er niks gebeurd was, van die mensen heeft men geen last in de gemeente.
pi_179917044
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:06 schreef john2406 het volgende:

[..]


[..]

Volgens King website van Pinkpop.
Daar staat tot einde pinkpop. Einde pinkpop was 17 juni. Dit ongeluk 18 juni.

Kortom, de weg was niet afgesloten.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:11:15 #165
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179917062
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:10 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik zou helemaal geen gelijk willen halen, had liever dat er niks gebeurd was, van die mensen heeft men geen last in de gemeente.
Daar is het inmiddels wel een beetje te laat voor helaas.
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:11:33 #166
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179917071
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Daar staat tot einde pinkpop. Einde pinkpop was 17 juni. Dit ongeluk 18 juni.

Kortom, de weg was niet afgesloten.
Volgens de baas van Pinkpop wel.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_179917096
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Misschien het artikel beter lezen?

[..]

Eerder dan wat?

Kun jij mij 1 officiële communicatie geven waarin staat dat die weg op 18 juni afgesloten was?

Staat niet in de mededeling van de gemeente en staat niet op de website van pinkpop.

Waar baseer jij op dat die weg op dat moment afgesloten had moeten zijn?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:13:06 #168
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179917108
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:10 schreef Nobu het volgende:

[..]

Even quoten, kan ik hem makkelijker terugvinden als de politie bekend maakt dat deze gast belachelijk hard heeft gereden.
'Belachelijk hard', is niet goed genoeg.

quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:54 schreef Nobu het volgende:
Zal ook de reden zijn dat men uitgaat van doodslag. Die witte bus heeft minstens 100km/h te hard gereden.
Minstens 100km/h te hard. Dus harder dan 130km/h.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_179917110
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:11 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Volgens de baas van Pinkpop wel.
In welke officiële bekendmaking staat dat?

Blijkbaar niet overigens anders was dit ongeluk niet gebeurd he.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179917111
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Daar staat tot einde pinkpop. Einde pinkpop was 17 juni. Dit ongeluk 18 juni.

Kortom, de weg was niet afgesloten.
Verklaar 1800 tot 0600uur dan maar eens vanaf 1800 uur 17 juni!
Jij of ik kunnen draaien als brugman, zelfs al heb jij gelijk met 30 kmh komt men wel stil denk ik!
Shock kan ik mij ook nog iets bij voorstellen echter ook nog werken gaan in Amsterdam?
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:14:24 #171
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179917134
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

'Belachelijk hard', is niet goed genoeg.

[..]

Minstens 100km/h te hard. Dus harder dan 130km/h.
Heb je in het dagelijks leven vaak last van je autisme?
pi_179917145
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:13 schreef john2406 het volgende:

[..]

Verklaar 1800 tot 0600uur dan maar eens vanaf 1800 uur 17 juni!

Waar staat dat dan?

Waar kan ik dat vinden?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:15:08 #173
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179917154
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Eerder dan wat?
Eerder dan afgesproken.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_179917159
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Waar staat dat dan?

Waar kan ik dat vinden?
Ik verspil geen energie meer aan je kerel!
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:16:44 #175
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179917188
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

In welke officiële bekendmaking staat dat?

Blijkbaar niet overigens anders was dit ongeluk niet gebeurd he.
Zondag was festival dag. Dan is de weg dus dicht van 1800 tot 0600 volgens de website.

Maandag was geen festivaldag, die avond was de weg dus ook gewoon open van 1800 tot 0600.

Waarom het feitelijk niet zo is geweest wordt dan ook door het OM onderzocht.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_179917200
Zelfs die vrouw welke ze op het laatste moment zag, navi was nog aan het zoeken, dat had ze wel gezien, ogen niet op de straat gericht?
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:17:45 #177
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179917221
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

In welke officiële bekendmaking staat dat?

Blijkbaar niet overigens anders was dit ongeluk niet gebeurd he.
quote:
overwegende dat in verband met het te houden Pinkpopfestival van 15 tot en met 17 juni 2018 is het noodzakelijk om van 14 tot en met 18 juni 2018 een tijdelijk verkeersbesluit te nemen teneinde de veiligheid op de weg te verzekeren en de weggebruikers te beschermen;
pi_179917230
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Eerder dan afgesproken.
En waar staat wat afgesproken is? Niet op de website van pinkpop (daar staat dat alle wegen weer open waren)
En niet op de website van de gemeente (daar staat dat de weg nooit afgesloten zou worden)

Dus hoe kom je er bij dat die weg, maandagochtend 4:00 niet gewoon open had moeten zijn?

Hele simpele vraag.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179917260
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

En waar staat wat afgesproken is? Niet op de website van pinkpop (daar staat dat alle wegen weer open waren)
En niet op de website van de gemeente (daar staat dat de weg nooit afgesloten zou worden)

Dus hoe kom je er bij dat die weg, maandagochtend 4:00 niet gewoon open had moeten zijn?

Hele simpele vraag.
Ware het niet dat Jan al wat geroepen heeft, zonder overleg waarschijnlijk?
pi_179917264
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:17 schreef Nobu het volgende:

[..]


[..]

Ja, en waar staat dat deze weg afgesloten was? In dat besluit staat dat er alleen een parkeerverbod en een snelheidsbeperking was, MAAR NIET DAT DE WEG AFGESLOTEN WAS.

L E Z E N!!!!
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:19:59 #181
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179917284
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja, en waar staat dat deze weg afgesloten was? In dat besluit staat dat er alleen een parkeetverbod en een snelheidsbeperking was, MAAR NIET DAT DE WEG AFGESLOTEN WAS.

L E Z E N!!!!
quote:
De straten worden afgesloten door middel van bemenste en onbemenste afzettingen. Voor een overzichtskaart met alle afgesloten straten kunt u kijken op www.landgraaf.nl De meeste afzettingen bestaan uit rood-witte afzethekken met een figuratiebord “gesloten voor alle verkeer”. Enkele afzettingen worden fysiek ondersteund met een container/betonblok dan wel bouwhek(ken).



Volledigheidshalve staan hieronder de posten vermeld die met een container/ betonblok/hekken zijn afgezet vanaf donderdag 14 juni 2018 vanaf 20.00 uur tot einde Pinkpop:
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:20:40 #182
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179917305
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja, en waar staat dat deze weg afgesloten was? In dat besluit staat dat er alleen een parkeerverbod en een snelheidsbeperking was, MAAR NIET DAT DE WEG AFGESLOTEN WAS.

L E Z E N!!!!
Volgens de pinkpopbaas heeft het op de website gestaan.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_179917321
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:19 schreef Nobu het volgende:

[..]


[..]

Zucht:
Tot einde pinkpop.

Pinkpop eindigde op 17 juni, ongeluk was 18 juni.

Nogmaals: L E Z E N!!!
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179917340
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:20 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Volgens de pinkpopbaas heeft het op de website gestaan.
Laat maar zien. Daar staat toch echt wat anders.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:22:12 #185
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179917349
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja, en waar staat dat deze weg afgesloten was? In dat besluit staat dat er alleen een parkeerverbod en een snelheidsbeperking was, MAAR NIET DAT DE WEG AFGESLOTEN WAS.

L E Z E N!!!!
Officieel is die weg nooit afgesloten geweest inderdaad. Alhoewel taxi’s wel vergunning moesten tonen. Daar klopt dus al helemaal niks van.

En dan nog de communicatie naar de gasten toe dat de weg tot 6 uur dicht zou zijn, wat dus ook niet gebeurd is.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:22:40 #187
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179917363
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Zucht:
Tot einde pinkpop.

Pinkpop eindigde op 17 juni, ongeluk was 18 juni.

Nogmaals: L E Z E N!!!
quote:
overwegende dat in verband met het te houden Pinkpopfestival van 15 tot en met 17 juni 2018 is het noodzakelijk om van 14 tot en met 18 juni 2018 een tijdelijk verkeersbesluit te nemen teneinde de veiligheid op de weg te verzekeren en de weggebruikers te beschermen;
quote:
De straten worden afgesloten door middel van bemenste en onbemenste afzettingen. Voor een overzichtskaart met alle afgesloten straten kunt u kijken op www.landgraaf.nl De meeste afzettingen bestaan uit rood-witte afzethekken met een figuratiebord “gesloten voor alle verkeer”. Enkele afzettingen worden fysiek ondersteund met een container/betonblok dan wel bouwhek(ken).

Volledigheidshalve staan hieronder de posten vermeld die met een container/ betonblok/hekken zijn afgezet vanaf donderdag 14 juni 2018 vanaf 20.00 uur tot einde Pinkpop:
Het is echt niet zo moeilijk hoor

Gewoon L E Z E N
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:23:12 #188
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179917377
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Laat maar zien. Daar staat toch echt wat anders.
Het woord van de pinkpopbaas is in deze genoeg. Die weet beter waar hij het over heeft dan een random fokker.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:23:44 #189
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179917389
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:22 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Officieel is die weg nooit afgesloten geweest inderdaad. Alhoewel taxi’s wel vergunning moesten tonen. Daar klopt dus al helemaal niks van.

En dan nog de communicatie naar de gasten toe dat de weg tot 6 uur dicht zou zijn, wat dus ook niet gebeurd is.
Hij is wel gewoon afgesloten, alleen niet met betonblokken.
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:24:26 #190
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179917411
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:23 schreef Nobu het volgende:

[..]

Hij is wel gewoon afgesloten, alleen niet met betonblokken.
Niet volgens die kaart in ieder geval.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:24:42 #191
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179917426
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Ja, en waar staat dat deze weg afgesloten was? In dat besluit staat dat er alleen een parkeerverbod en een snelheidsbeperking was, MAAR NIET DAT DE WEG AFGESLOTEN WAS.
Waarom doet het OM er dan onderzoek naar? Dat de weg 'al open' was voor het verkeer? Omdat er alleen een parkeerverbod en snelheidsbeperking was?

https://www.ad.nl/binnenl(...)a-open-was~a654645d/

Waarschijnlijk doe je alleen maar zo dom, omdat je per se niet je ongelijk wilt toegeven. Het begint ondertussen wel een beetje sneu te worden.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_179917435
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:22 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Officieel is die weg nooit afgesloten geweest inderdaad. Alhoewel taxi’s wel vergunning moesten tonen. Daar klopt dus al helemaal niks van.

En dan nog de communicatie naar de gasten toe dat de weg tot 6 uur dicht zou zijn, wat dus ook niet gebeurd is.
Je kunt het nog 10 maal herhalen, dat maakt het niet opeens waar.

Nergens blijkt uit dat dat gecommuniceerd is. Sterker nog, uit de website van nota bene pinkpop blijkt dat alle afgesloten wegen op 18 juni, de dag dat dit ongeluk gebeurde, weer open zouden zijn.

Dus als jij zo zeker weet dat dat gecommuniceerd is, toon dat dan aan.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179917468
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:23 schreef Nobu het volgende:

[..]

Hij is wel gewoon afgesloten, alleen niet met betonblokken.
Het is ook een toe gangs weg richting Mondo Verde en dat was open toch?!

Waren er niet ook i tickets verkocht geworden voor pinkpop?
pi_179917488
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Waarom doet het OM er dan onderzoek naar? Dat de weg 'al open' was voor het verkeer? Omdat er alleen een parkeerverbod en snelheidsbeperking was?

https://www.ad.nl/binnenl(...)a-open-was~a654645d/

Waarschijnlijk doe je alleen maar zo dom, omdat je per se niet je ongelijk wilt toegeven. Het begint ondertussen wel een beetje sneu te worden.
Nou er is een dode en er zijn 3 gewonden, de dader ging er vandoor.....hmmmmm waarom zou het OM onderzoek doen????

Geen idee

:')

Over onmetelijk dom gesproken....
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:27:56 #195
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179917529
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Zucht:
Tot einde pinkpop.

Pinkpop eindigde op 17 juni, ongeluk was 18 juni.

Nogmaals: L E Z E N!!!
Meest aannemelijk is dat er een ambtenaar bij de Gemeente Landgraaf werkt die net zo'n rund is als jij. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:28:22 #196
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179917544
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Je kunt het nog 10 maal herhalen, dat maakt het niet opeens waar.

Nergens blijkt uit dat dat gecommuniceerd is. Sterker nog, uit de website van nota bene pinkpop blijkt dat alle afgesloten wegen op 18 juni, de dag dat dit ongeluk gebeurde, weer open zouden zijn.

Dus als jij zo zeker weet dat dat gecommuniceerd is, toon dat dan aan.
Als de gemeente zegt: Zondag gaat een weg dicht van 22.00 tot 03.00, dan gaat die weg volgens jou eigenlijk al open om 24.00 omdat het dan maandag is?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_179917565
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:27 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Meest aannemelijk is dat er een ambtenaar bij de Gemeente Landgraaf werkt die net zo'n rund is als jij. :)
Ik denk eigenlijk iemand als jij: die denkt dat zaken officieel gecommuniceerd zijn die niet gecommuniceerd zijn. Dan krijg je ongelukken inderdaad.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179917635
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:28 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Als de gemeente zegt: Zondag gaat een weg dicht van 22.00 tot 03.00, dan gaat die weg volgens jou eigenlijk al open om 24.00 omdat het dan maandag is?
Nee maar dat zegt de gemeente ook niet.

Als de gemeente zegt: weg A is dicht vanaf 14 juni 20:00 tot einde pinkpop verwacht ik niet dat die weg een dag na pinkpop nog steeds dicht is.

En raadt eens, dat was hij ook niet meer, precies zoals was gecommuniceerd.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:31:41 #199
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179917638
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Ik denk eigenlijk iemand als jij: die denkt dat zaken officieel gecommuniceerd zijn die niet gecommuniceerd zijn. Dan krijg je ongelukken inderdaad.
Eerder iemand zoals jij: Pinkpop is ergens in de nacht van 17 op 18 juni afgelopen. Duizenden mensen zijn daar, al dan niet beschonken, te voet onderweg van A naar B. Maar jij haalt de wegversperringen alvast weg, want 'het is godverdomme op 17 juni afgelopen!'.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:33:24 #200
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179917679
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee maar dat zegt de gemeente ook niet.

Als de gemeente zegt: weg A is dicht vanaf 14 juni 20:00 tot einde pinkpop verwacht ik niet dat die weg een dag na pinkpop nog steeds dicht is.

En raadt eens, dat was hij ook niet meer, precies zoals was gecommuniceerd.
Als de gemeente een verkeerbesluit neemt voor 14 t/m 18 juni verwacht jij niet dat dat op 18 juni nog steeds van kracht is? Wat? :?
pi_179917681
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:31 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Eerder iemand zoals jij: Pinkpop is ergens in de nacht van 17 op 18 juni afgelopen. Duizenden mensen zijn daar, al dan niet beschonken, te voet onderweg van A naar B. Maar jij haalt de wegversperringen alvast weg, want 'het is godverdomme op 17 juni afgelopen!'.
Nee het is niet in de nacht van 17 op 18 juni afgelopen. Het is 17 juni afgelopen. Op 18 juni is er dus geen evenemt en de weg dus ook niet af gesloten.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:34:09 #202
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179917698
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee het is niet in de nacht van 17 op 18 juni afgelopen. Het is 17 juni afgelopen. Op 18 juni is er dus geen evenemt en de weg dus ook niet af gesloten.
Dat is hoe simpele zielen inderdaad denken. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:34:12 #203
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_179917699
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:31 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Eerder iemand zoals jij: Pinkpop is ergens in de nacht van 17 op 18 juni afgelopen. Duizenden mensen zijn daar, al dan niet beschonken, te voet onderweg van A naar B. Maar jij haalt de wegversperringen alvast weg, want 'het is godverdomme op 17 juni afgelopen!'.
Feit blijft staan dat de weg simpelweg opengesteld was.
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:34:39 #204
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179917710
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:34 schreef AchJa het volgende:

[..]

Feit blijft staan dat de weg simpelweg opengesteld was.
Dat is niet de discussie.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_179917715
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:33 schreef Nobu het volgende:

[..]

Als de gemeente een verkeerbesluit neem voor 14 t/m 18 juni verwacht jij niet dat dat op 18 juni nog steeds van kracht is? Wat? :?
In dat verkeersbesluit staat dat die weg NIET afgesloten is.

Dus waarom zou je er dan van uit gaan dat hij WEL afgesloten is?

Die logica ontgaat mij.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:34:53 #206
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179917717
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee maar dat zegt de gemeente ook niet.

Als de gemeente zegt: weg A is dicht vanaf 14 juni 20:00 tot einde pinkpop verwacht ik niet dat die weg een dag na pinkpop nog steeds dicht is.

En raadt eens, dat was hij ook niet meer, precies zoals was gecommuniceerd.
Maar naar de festivalgangers is dus door Pinkpop gecommuniceerd dat de weg zondag dicht zou gaan van 1800 tot 0600...

Het is nu dus de vraag waarom Pinkpop dat verkeerd heeft gecommuniceerd.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_179917755
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:34 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Dat is niet de discussie.
Jawel, ik ga namelijk ook niet op de snelweg spelletjes spelen. Die chauffeur moet vrijuit gaan.
pi_179917762
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:34 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Dat is hoe simpele zielen inderdaad denken. :)
Ja ik ben wel klaar met jou. Als zelfs datum lezen te ingewikkeld is ben jij voor mij van te laag niveau om serieus te nemen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:36:48 #209
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_179917768
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:34 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Dat is niet de discussie.
Nee maar wel waar het feitelijk om gaat. En als je dit soort dingen goed afgetimmerd wil hebben ga je maar met datumtijdgroepen werken.
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:37:31 #210
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179917784
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:36 schreef AchJa het volgende:

Nee maar wel waar het feitelijk om gaat.
Zoals ik al zei, dat is niet de discussie.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:37:49 #211
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179917789
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja ik ben wel klaar met jou. Als zelfs datum lezen te ingewikkeld is ben jij voor mij van te laag niveau om serieus te nemen.
Laag niveau, zegt 'ie. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_179917791
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:34 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Maar naar de festivalgangers is dus door Pinkpop gecommuniceerd dat de weg zondag dicht zou gaan van 1800 tot 0600...

Het is nu dus de vraag waarom Pinkpop dat verkeerd heeft gecommuniceerd.
Nee dat is niet gecommuniceerd. Kijk maar op de website. Daar staat het tegenovergestelde. De weg zou weer open zijn op 18 juni, zoals IEDERE weg die voor het evenement afgesloten was.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:38:50 #213
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179917811
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee dat is niet gecommuniceerd. Kijk maar op de website. Daar staat het tegenovergestelde. De weg zou weer open zijn op 18 juni, zoals IEDERE weg die voor het evenement afgesloten was.
Op de website van Pinkpop?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:39:04 #214
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_179917813
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee dat is niet gecommuniceerd. Kijk maar op de website. Daar staat het tegenovergestelde. De weg zou weer open zijn op 18 juni, zoals IEDERE weg die voor het evenement afgesloten was.
En 18 juni begint om 00:00. Dus klaar.
pi_179917815
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:38 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Op de website van Pinkpop?
Ja.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:39:15 #216
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179917819
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee dat is niet gecommuniceerd. Kijk maar op de website. Daar staat het tegenovergestelde. De weg zou weer open zijn op 18 juni, zoals IEDERE weg die voor het evenement afgesloten was.
En toch onderzoekt het OM waarom de weg 'eerder is opengesteld'. Vreemd, als dat nooit door iemand afgesproken of gecommuniceerd is.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_179917823
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:39 schreef AchJa het volgende:

[..]

En 18 juni begint om 00:00. Dus klaar.
Exact.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:40:10 #218
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179917843
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:39 schreef AchJa het volgende:

[..]

En 18 juni begint om 00:00.
LT of Z?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:42:18 #219
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179917877
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja.
Dus als ik zeg: ik vier zaterdag een feest van 2200 tot 0400, dan moet iedereen 2400 naar huis omdat het zondag is?

Wat er stond: elke festivaldag weg dicht van 1800 tot 0600. Dus zondag is de weg dichtgegaan van 1800 tot 0600. Tot maandagochtend dus.

Maandagavond is de weg niet dichtgegaan echter. Want dat is geen festivaldag.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:44:32 #220
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179917944
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:42 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Dus als ik zeg: ik vier zaterdag een feest van 2200 tot 0400, dan moet iedereen 2400 naar huis omdat het zondag is?

Wat er stond: elke festivaldag weg dicht van 1800 tot 0600. Dus zondag is de weg dichtgegaan van 1800 tot 0600. Tot maandagochtend dus.

Maandagavond is de weg niet dichtgegaan echter. Want dat is geen festivaldag.
De gemeente noemt ook gewoon expliciet 18 juni in het verkeersbesluit. Verder gezwets over wat al dan niet 'einde pinkpop' zou zijn is daarom totaal niet relevant. De geldigheid van het besluit is in het eerste lid tenslotte al genoemd.
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:45:16 #221
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_179918011
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:44 schreef Nobu het volgende:

[..]

De gemeente noemt ook gewoon expliciet 18 juni in het verkeersbesluit. Verder gezwets over wat al dan niet 'einde pinkpop' zou zijn is daarom totaal niet relevant. De geldigheid van het besluit is in het eerste lid tenslotte al genoemd.
In dat verkeersbesluit staat ook expliciet dat deze weg helemaal niet afgesloten zou zijn. Wel volledig blijven.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:47:23 #223
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_179918022
Ik weet het niet maar als er dus een verkeers regelaar gestaan had, en ik kwam om 24.05 aan en die liet mij niet door, had ik hem kunnen doorlaten!

Doorlaten staat voor op de bek slaan, en als pliesie kwam hadden die ook niks kunnen veranderen eraan.
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:48:28 #225
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179918048
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:45 schreef AchJa het volgende:

[..]

Nee. Laten we vooral gaan discussieren op welk moment we naar de volgende dag gaan... :')
Als er is gepubliceerd dat er een sluiting is op een bepaalde dag van 1800 tot 0600 dan loopt die door dat moment heen ja.

Het is ook bevestigd door de baas van Pinkpop zelf dat die passage zo bedoeld is.

Die mensen konden er dus vanuit gaan, vanuit Pinkpop, dat ze daar veilig konden lopen, zitten, muziek maken, dronken zijn. Punt.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_179918083
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:42 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Dus als ik zeg: ik vier zaterdag een feest van 2200 tot 0400, dan moet iedereen 2400 naar huis omdat het zondag is?

Wat er stond: elke festivaldag weg dicht van 1800 tot 0600. Dus zondag is de weg dichtgegaan van 1800 tot 0600. Tot maandagochtend dus.

Maandagavond is de weg niet dichtgegaan echter. Want dat is geen festivaldag.
Tja, als begrijpend lezen al te veel gevraagd is is deze discussie zinloos.

Weg was afgesloten tot einde pinkpop. Einde pinkpop was 17 juni. En jij probeert nu met herniaveroorzakende woordacrobatiek te betogen dat einde pinkpop niet op 17 juni maar op 18 juni was? Tja, dan ben ik er wel klaar mee.

Het staat er gewoon duidelijk, blijf jij maar volhouden van niet.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:49:55 #227
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_179918094
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

En toch onderzoekt het OM waarom de weg 'eerder is opengesteld'. Vreemd, als dat nooit door iemand afgesproken of gecommuniceerd is.
Foute aanvraag? Mensen die tijden en datums niet snappen?
pi_179918127
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:48 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Als er is gepubliceerd dat er een sluiting is op een bepaalde dag van 1800 tot 0600 dan loopt die door dat moment heen ja.

Geef dan nu eens een link naar die publicatie.

Je stelt veel maar bewijst niks. Als dit gepubliceerd is moet dat ook te bewijzen zijn. Dus kom maar op met die publicatie.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:53:17 #229
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_179918165
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:48 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Als er is gepubliceerd dat er een sluiting is op een bepaalde dag van 1800 tot 0600 dan loopt die door dat moment heen ja.

Het is ook bevestigd door de baas van Pinkpop zelf dat die passage zo bedoeld is.

Die mensen konden er dus vanuit gaan, vanuit Pinkpop, dat ze daar veilig konden lopen, zitten, muziek maken, dronken zijn. Punt.
Maar toch was de weg eerder open en was dat cfm de aanvraag begrijp ik.

Dat de Pinkpop baas dat anders communiceert boeit me niet.
pi_179918184
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Geef dan nu eens een link naar die publicatie.

Je stelt veel maar bewijst niks. Als dit gepubliceerd is moet dat ook te bewijzen zijn. Dus kom maar op met die publicatie.
Jan Smeets zegt het bij de krant, zoals eerder had die beter zijn muil kunnen houden toch?
Of het is zo dat de krant de leugens in het land brengen doet?

SHIT nu ben ik toch weer energie aan het verspillen!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2018 12:54:34 ]
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:54:00 #231
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179918185
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Tja, als begrijpend lezen al te veel gevraagd is is deze discussie zinloos.

Weg was afgesloten tot einde pinkpop. Einde pinkpop was 17 juni. En jij probeert nu met herniaveroorzakende woordacrobatiek te betogen dat einde pinkpop niet op 17 juni maar op 18 juni was? Tja, dan ben ik er wel klaar mee.

Het staat er gewoon duidelijk, blijf jij maar volhouden van niet.
“Maandagochtend werd de weg volgens Pinkpopbaas Jan Smeets om onbekende reden rond 04.00 uur vrijgegeven. “

En dat jullie niet snappen dat een tijd door kan lopen naar de volgende dag is ook mijn tijd niet waard.

Gelukkig begrijpen de baas van Pinkpop en het OM zo een basisgegeven wel. (Vooral omdat het festival zelf ook doorloopt tot 02:00 op maandag. Het is een mirakel!)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_179918251
Hier het volledige besluit van de gemeente Landgraaf:

quote:
Gemeente Landgraaf - Verkeersbesluit inzake Pinkpop 2018

Burgemeester en wethouders van L a n d g r a a f ;



overwegende dat in verband met het te houden Pinkpopfestival van 15 tot en met 17 juni 2018 is het noodzakelijk om van 14 tot en met 18 juni 2018 een tijdelijk verkeersbesluit te nemen teneinde de veiligheid op de weg te verzekeren en de weggebruikers te beschermen;



overwegende dat voornoemde wegen zijn gelegen binnen de bebouwde kom als bedoeld in artikel 8 van de Wegenwet en in beheer en onderhoud zijn bij de gemeente Landgraaf;



overwegende dat overleg heeft plaatsgevonden met de Korpschef van Politie Nederland;



gelet op het bepaalde in artikel 15 eerste lid juncto artikel 18, eerste lid onder d van de Wegenverkeerswet 1994;



b e s l u i t e n :



door het plaatsen van borden, zoals aangegeven in bijlage I van het Reglement verkeersregels en verkeerstekens 1990, de navolgende verkeersmaatregelen te nemen ten behoeve van de verkeersregulering Pinkpop 2018:



Parkeerverbod/zone

Stationstraat/rotonde t/m stationsplein (bussen uitgezonderd)

Mensheggerweg

Hofstraat

Hofstraat dienstingang Megaland

Overstehofweg-Veldweg (achter de parkeerplaats)

Edisonstraat

Voltastraat

Heistraat

Overstehofweg

Pijler (1 zijde)

Koempel (1 zijde)



Toezicht & Handhaving en Politie zullen handhavend optreden op het parkeren in plantsoenen.



Snelheidsbeperkende maatregelen

Bij camping B (Mensheggerweg) worden snelheidsbeperkende maatregelen genomen. De maximaal toegestane snelheid wordt teruggebracht naar 30 km per uur.



Wegafsluitingen

In verband met Pinkpop wordt een groot aantal straten afgesloten voor verkeer. Deze gebieden zijn uiteraard wel te voet te bereiken. De bewoners van de betreffende straten zijn op de hoogte gebracht en ontvangen per adres twee gecodeerde doorlaatbewijzen.



Dr. Calsstraat is gedeeltelijk afgesloten van donderdag 14 juni 2018, 23.00 uur tot en met maandag 18 juni 2018 14.00 uur.



De straten worden afgesloten door middel van bemenste en onbemenste afzettingen. Voor een overzichtskaart met alle afgesloten straten kunt u kijken op www.landgraaf.nl De meeste afzettingen bestaan uit rood-witte afzethekken met een figuratiebord “gesloten voor alle verkeer”. Enkele afzettingen worden fysiek ondersteund met een container/betonblok dan wel bouwhek(ken).



Volledigheidshalve staan hieronder de posten vermeld die met een container/ betonblok/hekken zijn afgezet vanaf donderdag 14 juni 2018 vanaf 20.00 uur tot einde Pinkpop:

Hofstraat

Einsteinstraat vanaf rotonde Hoofdstraat t/m rotonde Mondo Verde



en vanaf donderdag 14 juni 2018, 23.00 uur tot einde Pinkpop:

Hoofdstraat/Op gen Steen

Wentholtstraat/Zwarteberweg

Haesenstraat/Prickenleenstraat

Einsteinstraat

Koeweg/klinkersteegje

Einsteinstraat/Pasteurstraat

Hoofdstraat/Swagemakersstraat

Hoofdstraat/Schumanstraat

Einsteinstraat/Edisonstraat

Koeweg/Sleinadastraat

Koeweg/Prickenleenstraat

Hofstraat/Heistraat oost

Prinssenstraat/Joes Jongenstraat

Honigmannstraat



Wanneer de verkeerssituatie hierom vraagt, zullen posten eerder of later worden ingesteld of verwijderd.

Stopverboden/zone

Mensheggerweg ingang B links t/m rotonde (bord E1)



Op de volgende locaties worden stopverboden (bord E2) geplaatst:

- Edisonstraat tussen rotonde Einsteinstraat t/m post hoek Voltastraat

- Rotonde Edisonstraat t/m voltastraat (links en rechts)

- Overstehofweg (zone) + parkeerverbod

- Baanstraat vanaf kruising Einsteinstraat t/m kruising Voltastraat

- Baanstraat tussen Putstraat/Monnetstraat

- Voltastraat

- Mensheggerweg links en rechts geheel

- Rouenhof (4 borden)

- Delleweg

- Hofstraat (zone) + geheel parkeerverbod

- Hopelerweg/incl berm

- Casinolaan

- Einsteinstraat tussen (Hoofdstraat t/m Baanstraat)

- Einsteinstraat tussen (Dr. Calstraat t/m rotonde Mondo Verde)

- Steenberg (berg-trap Wilhelminaberg)

- Kerkraderweg (Heerlen)

- Stationstraat

- Euregioweg links/rechts te hoogte van Einsteinstraat



Instellen tijdelijke ver- en geboden

Er dienen op een aantal punten verplichte rijrichtingen te worden ingesteld, om het inrijverbod te bekrachtigen of een voorwaarschuwing te geven vanaf donderdag 14 juni om 23.00 uur tenzij anders aangegeven:

- Einsteinstraat hoek Dr. Calsstraat richting Mensheggerweg. Bord: C3 Eenrichtingsweg tot aan Minckelerstraat (links en rechts). Incl barriar midden op de weg 125 meter.

- Einsteinstraat hoek Minckelerstraat richting Einsteinstraat. Bord: C2 Eenrichtingsweg (2 stuks) incl betonblokken half afgesloten.



Opheffen verkeersborden/tekens

Enkele bestaande verkeersborden en bewegwijzeringen moeten worden afgedekt met een plastic (zwarte) vuilniszak. Dit dient te gebeuren bij:

- Het kruispunt Kerkraderweg/ De Wendelstraat i.v.m. het tijdelijk opheffen van de inrij¬verboden. Borden D4 2 stuks afplakken op Kerkraderweg.

- Baanstraat borden C7 i.v.m. doorgang vrachtverkeer richting industrieterrein.

- Het openstellen van de bussluis door het wegnemen van de uitneembare r/w paaltjes en het tijdelijk dichtmaken van de bussluis.





Landgraaf, 11 juni 2018

Namens Burgemeester en Wethouders van Landgraaf,

Het hoofd van de afdeling Klant Contact Centrum,

Mr. J.M.H.A. Drummen
Wie kan mij wijzen waar staat dat de Mijnsheggerweg afgesloten zou zijn tot 18 juni 6:00
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:56:18 #233
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_179918254
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:54 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

“Maandagochtend werd de weg volgens Pinkpopbaas Jan Smeets om onbekende reden rond 04.00 uur vrijgegeven. “

En dat jullie niet snappen dat een tijd door kan lopen naar de volgende dag is ook mijn tijd niet waard.

Gelukkig begrijpen de baas van Pinkpop en het OM zo een basisgegeven wel. (Vooral omdat het festival zelf ook doorloopt tot 02:00 op maandag. Het is een mirakel!)
Was de weg opengesteld ten tijde van het ongeval ja of nee?
pi_179918310
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:56 schreef AchJa het volgende:

[..]

Was de weg opengesteld ten tijde van het ongeval ja of nee?
Volgens mij wel volgens Jan 2 uur te vroeg.
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:59:22 #235
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179918313
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:56 schreef AchJa het volgende:

[..]

Was de weg opengesteld ten tijde van het ongeval ja of nee?
Voor zover nu bekend is was hij open. Dat betwist ik ook helemaal niet.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_179918330
Vele koks bederven het eten(vreten).
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:00:27 #237
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_179918350
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:00 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat kan Jan wel vinden maar de ontheffing spreekt hem tegen.
Dan had die weg al die dagen niet dicht gemogen om 18.00 uur dus, boete?
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:02:48 #239
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179918385
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:00 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat kan Jan wel vinden maar de ontheffing spreekt hem tegen.
Absoluut. Daarom ook de vraag waarom hij communiceert, naar de bezoekers, dat de weg dicht is.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_179918409
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:54 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

“Maandagochtend werd de weg volgens Pinkpopbaas Jan Smeets om onbekende reden rond 04.00 uur vrijgegeven. “

En dat jullie niet snappen dat een tijd door kan lopen naar de volgende dag is ook mijn tijd niet waard.

Gelukkig begrijpen de baas van Pinkpop en het OM zo een basisgegeven wel. (Vooral omdat het festival zelf ook doorloopt tot 02:00 op maandag. Het is een mirakel!)
Wat hij achteraf zegt is niet relevant. Het gaat om de communicatie vooraf via de officiele kanalen. En daar is steeds duidelijk gecommuniceerd dat de weg niet afgesloten was op dat moment. Men had dus geen enkele reden om daar te gaan zitten en er van uit te gaan dat de weg was afegsloten. Sterker nog, ze zagen dat er verkeer reed aldus Lotte Walda.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179918413
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Hier het volledige besluit van de gemeente Landgraaf:

[..]

Wie kan mij wijzen waar staat dat de Mijnsheggerweg afgesloten zou zijn tot 18 juni 6:00
Hierin staat het niet, er wordt echter wel verwezen naar een kaart op www.landgraaf.nl voor een overzicht van alle wegen. In het besluit worden alleen specifiek de wegen benoemd die met hekken of betonblokken worden afgesloten.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:06:20 #242
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_179918440
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:01 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dan had die weg al die dagen niet dicht gemogen om 18.00 uur dus, boete?
Volgens de aanvraag is die weg gewoon open gebleven. Je mocht er nb. niet eens stilstaan.
pi_179918448
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:04 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Hierin staat het niet, er wordt echter wel verwezen naar een kaart op www.landgraaf.nl voor een overzicht van alle wegen. In het besluit worden alleen specifiek de wegen benoemd die met hekken of betonblokken worden afgesloten.
Prima, waar kan ik vinden dat de mensheggerweg op maandag 18 juni om 4:00 afgesloten zou zijn?

Met aandere woorden: waar staat het wel?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:07:50 #244
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179918474
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:45 schreef AchJa het volgende:

[..]

Nee. Laten we vooral gaan discussieren op welk moment we naar de volgende dag gaan... :')
Ook dat is niet de discussie. Meneer Scheurbuik houdt vol dat deze weg nooit afgesloten was (want hij kan er in de berichtgeving niets over vinden). Maar diverse bronnen suggereren dat dat wel zo was. Het is zelfs een deel van het onderzoek van het OM. Dus ongeacht of 18 juni op 0000lt of 0000z is begonnen, waarom wordt er door meerdere bronnen gezegd dat de weg 'eerder open is gesteld', terwijl hij volgens Meneer Scheurbuik nooit afgesloten is geweest?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_179918476
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:06 schreef AchJa het volgende:

[..]

Volgens de aanvraag is die weg gewoon open gebleven. Je mocht er nb. niet eens stilstaan.
Heb jij de kaart bekeken? Op de aanvraag worden alleen de wegen specifiek benoemd die door betonblokken of hekken worden genoemd. Voor de volledigheid verwijzen ze naar een kaart op de site van de gemeente voor alle afgesloten wegen.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:09:35 #246
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179918513
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:07 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Heb jij de kaart bekeken? Op de aanvraag worden alleen de wegen specifiek benoemd die door betonblokken of hekken worden genoemd. Voor de volledigheid verwijzen ze naar een kaart op de site van de gemeente voor alle afgesloten wegen.
Op die kaart staat die weg ook als open.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_179918518
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:07 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ook dat is niet de discussie. Meneer Scheurbuik houdt vol dat deze weg nooit afgesloten was (want hij kan er in de berichtgeving niets over vinden). Maar diverse bronnen suggereren dat dat wel zo was. Het is zelfs een deel van het onderzoek van het OM. Dus ongeacht of 18 juni op 0000lt of 0000z is begonnen, waarom wordt er door meerdere bronnen gezegd dat de weg 'eerder open is gesteld', terwijl hij volgens Meneer Scheurbuik nooit afgesloten is geweest?
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt.

Heer scheurbuik zegt dat nergens is gecommuniceerd dat deze weg op dat moment afgesloten zou zijn. En laat dat nu zo'n beetje jouw enige argument zijn. Er zou gecommuniceerd zijn dat deze weg tot 6:00 afgesloten zou zijn. Mijn vraag:

WAAR DAN

tientallen reacties verder, nog steeds geen antwoord.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:11:02 #248
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179918534
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wat hij achteraf zegt is niet relevant. Het gaat om de communicatie vooraf via de officiele kanalen. En daar is steeds duidelijk gecommuniceerd dat de weg niet afgesloten was op dat moment. Men had dus geen enkele reden om daar te gaan zitten en er van uit te gaan dat de weg was afegsloten. Sterker nog, ze zagen dat er verkeer reed aldus Lotte Walda.
Nee, gecommuniceerd is dat het dicht zou zijn tot 0600. Jij betwist dat, omdat je niet vindt dat een weg op maandagochtend 0200 dicht als er gezegd wordt dat hij zondag van 2200 tot 0300 dicht gaat.

Maar geloof me, je staat gewoon voor een dichte weg dan.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_179918559
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:11 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Nee, gecommuniceerd is dat het dicht zou zijn tot 0600.
Waar?
Geef me een link?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:13:56 #250
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179918596
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Waar?
Geef me een link?
Heb ik al gedaan. Op fesitvaldagen gesloten van 1800 tot 0600. Zondag was een festivaldag. Dan is de weg dus dicht van zondag 1800 tot maandag 0600.

Wij verschillen alleen van mening dat zo een tijdblok door loopt naar de volgende dag. Jij vindt van niet, ik vind van wel. Kunnen we nog 100 jaar over doorpraten, dat worden we toch niet eens.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:15:47 #251
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179918639
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Hier het volledige besluit van de gemeente Landgraaf:


Oh, kijk nou, 1ste alinea:

"is het noodzakelijk om van 14 tot en met 18 juni 2018 een tijdelijk verkeersbesluit te nemen teneinde de veiligheid op de weg te verzekeren en de weggebruikers te beschermen".

Staat daar nou tot en met 18 juni? Ja , joh!
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_179918654
Dus even samenvattend.

We hebben een gemeentebesluit waarin staat dat de weg NIET afgesloten is.
We hebben een kaart met daarop de afgesloten wegen waarop te zien is dat deze weg NIET afgesloten is.
We hebben de website van pinkpop waarop staat dat alle wegen die afgesloten zijn op 18 juni weer open zijn.

Conclusie van sommige fokkers: er was gecommuniceerd dat de weg tot 6:00 afgesloten zou zijn.
Bewijs bij die stelling: 0

Wat een treurigheid.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:16:33 #253
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179918656
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Oh, kijk nou, 1ste alinea:

"is het noodzakelijk om van 14 tot en met 18 juni 2018 een tijdelijk verkeersbesluit te nemen teneinde de veiligheid op de weg te verzekeren en de weggebruikers te beschermen".

Staat daar nou 18 juni? Ja , joh!
Alleen wordt daar nou juist de weg van het ongeluk niet als gesloten benoemd.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:17:41 #254
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179918677
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dus even samenvattend.

We hebben een gemeentebesluit waarin staat dat de weg NIET afgesloten is.
We hebben een kaart met daarop de afgesloten wegen waarop te zien is dat deze weg NIET afgesloten is.
We hebben de website van pinkpop waarop staat dat alle wegen die afgesloten zijn op 18 juni weer open zijn.

Conclusie van sommige fokkers: er was gecommuniceerd dat de weg tot 6:00 afgesloten zou zijn.
Bewijs bij die stelling: 0

Wat een treurigheid.
Nee, de website zei dat het tot maandag 06:00 dicht zou zijn. Dat tijdblokken volgens jou niet doorlopen naar de volgende dag doet daar niks aan af.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_179918709
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Oh, kijk nou, 1ste alinea:

"is het noodzakelijk om van 14 tot en met 18 juni 2018 een tijdelijk verkeersbesluit te nemen teneinde de veiligheid op de weg te verzekeren en de weggebruikers te beschermen".

Staat daar nou tot en met 18 juni? Ja , joh!
Ben je nu echt zo zeldzaam dom?

JA dat staat daar. En waar staat dat de Mensheggerweg afgesloten was? Er staat een hele lijst met afgesloten wegen, staat de Mensheggerweg er tussen? Nee he?

Zou je dan redelijkerwijs kunnen verwachten dat de Mensheggerweg op 18 juni afgesloten zou zijn? NEE WANT HIJ ZOU HET HELE WEEKEND AL NIET AFGESLOTEN ZIJN VOLGENS DAT BESLUIT.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179918711
Behalve de krant nergens reactie van Jan Smeets toch.
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:20:04 #257
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179918719
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

En laat dat nu zo'n beetje jouw enige argument zijn.
Heb ik nooit gezegd. Jij moet misschien eerst leren lezen voordat je aan 'begrijpend lezen' kunt beginnen. Wat ik zeg is, dat als de weg nooit afgesloten is geweest en/of dat nooit gecommuniceerd is, waarom zou er reden zijn voor het OM om te onderzoeken waarom de weg 'eerder open is gesteld'? Een vraag waar jij vooralsnog geen antwoord op hebt gegeven.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_179918755
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:17 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Nee, de website zei dat het tot maandag 06:00 dicht zou zijn. Dat tijdblokken volgens jou niet doorlopen naar de volgende dag doet daar niks aan af.
NEe, de website zegt dat niet. De website van pinkpop zegt "einde pinkpop" dat was dus op 17 juni. De website van de gemeente zegt dat deze weg niet eens afgesloten was.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:26:29 #259
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179918832
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

In dat verkeersbesluit staat ook expliciet dat deze weg helemaal niet afgesloten zou zijn. Wel volledig blijven.
Nee, dat staat er niet. Er staat niet expliciet dat hij afgesloten zou zijn, dat is iets totaal anders.
pi_179918836
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Heb ik nooit gezegd. Jij moet misschien eerst leren lezen voordat je aan 'begrijpend lezen' kunt beginnen. Wat ik zeg is, dat als de weg nooit afgesloten is geweest en/of dat nooit gecommuniceerd is, waarom zou er reden zijn voor het OM om te onderzoeken waarom de weg 'eerder open is gesteld'? Een vraag waar jij vooralsnog geen antwoord op hebt gegeven.
Ik denk dat jij niet helemaal begrijpt wat onderzoek doen inhoudt. Als al vast stond dat de weg te vroeg open was hoefde je dat niet meer te onderzoeken natuurlijk. Er worden gewoon verschillende zaken onderzocht:

- Was de weg open
- Had de weg al open mogen zijn
- Wat is er gecommuniceerd
- Is het draaiboek nageleefd etc.

Dat snap je zelf natuurlijk ook wel, jij probeert gewoon op basis van een halve zinsnede in een krantenartikel je gelijk te halen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:27:05 #261
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179918844
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

NEE WANT HIJ ZOU HET HELE WEEKEND AL NIET AFGESLOTEN ZIJN VOLGENS DAT BESLUIT.
Maar hij was het wel. So now who's stupid.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_179918848
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

NEe, de website zegt dat niet. De website van pinkpop zegt "einde pinkpop" dat was dus op 17 juni. De website van de gemeente zegt dat deze weg niet eens afgesloten was.
Klopt, wat lalt Jan dan tegen de krant?

https://www.landgraaf.nl/(...)fgesloten_11605.html

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2018 13:33:30 ]
pi_179918873
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:26 schreef Nobu het volgende:

[..]

Nee, dat staat er niet. Er staat niet expliciet dat hij afgesloten zou zijn, dat is iets totaal anders.
Prima. ER staat niet dat hij afgesloten zou zijn.
Waar haal je dan vandaan dat hij wel afgesloten zou zijn?

Er staat wel expliciet dat er een snelheidsbeperking en parkeerverbod geldt. Daar kun je met een iq hoger dan 80 toch uit afleiden dat de weg niet afgesloten was?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:29:00 #264
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179918882
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:09 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Op die kaart staat die weg ook als open.
Uiteraard. Hij was itt die andere wegen alleen 's nachts afgesloten.
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:31:11 #265
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179918944
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Ik denk dat jij niet helemaal begrijpt wat onderzoek doen inhoudt. Als al vast stond dat de weg te vroeg open was hoefde je dat niet meer te onderzoeken natuurlijk. Er worden gewoon verschillende zaken onderzocht:

- Was de weg open
- Had de weg al open mogen zijn
- Wat is er gecommuniceerd
- Is het draaiboek nageleefd etc.

Je kan echt niet lezen, he? Er wordt toch echt gezegd dat wordt onderzocht waarom de weg 'eerder is opengesteld'. Als ze niet weten tot hoe laat de weg dicht zou zijn, hoe weten ze dan dat hij 'eerder is opengesteld'?

Als simpele teksten lezen al te moeilijk is, kan ik moeilijk verwachten dat je kunt beredeneren.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:33:16 #266
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179918997
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Waar haal je dan vandaan dat hij wel afgesloten zou zijn?

Hij was 's avonds en 's nachts afgesloten, dat weten we van emipirsch bewijs. Terwijl hij niet in de verordening wordt genoemd. Goh, da's ook gek! Ze hebben iets gedaan wat niet in de verordening stond.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_179919010
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:31 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Je kan echt niet lezen, he? Er wordt toch echt gezegd dat wordt onderzocht waarom de weg 'eerder is opengesteld'. Als ze niet weten tot hoe laat de weg dicht zou zijn, hoe weten ze dan dat hij 'eerder is opengesteld'?

Als simpele teksten lezen al te moeilijk is, kan ik moeilijk verwachten dat je kunt beredeneren.
Heb je mijn laatste zin niet gelezen die je strategisch niet quote?

quote:
Dat snap je zelf natuurlijk ook wel, jij probeert gewoon op basis van een halve zinsnede in een krantenartikel je gelijk te halen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179919031
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:29 schreef Nobu het volgende:

[..]

Uiteraard. Hij was itt die andere wegen alleen 's nachts afgesloten.
Neemt nog niet weg dat men er maar 30 kmh mocht toch.
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:35:46 #269
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179919064
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Heb je mijn laatste zin niet gelezen die je strategisch niet quote?

Zeker, die heb ik weggelaten op basis van relevantie.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_179919072
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:33 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Hij was 's avonds en 's nachts afgesloten, dat weten we van emipirsch bewijs. Terwijl hij niet in de verordening wordt genoemd. Goh, da's ook gek! Ze hebben iets gedaan wat niet in de verordening stond.
Iets wat niet mocht dus, zeg het rechtuit dan, mits dat het zo is wel te verstaan.
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:36:24 #271
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179919080
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:34 schreef john2406 het volgende:

[..]

Neemt nog niet weg dat men er maar 30 kmh mocht toch.
Tja. Mensen die ergens dagelijks komen letten niet op borden, die gaan op de automatische piloot. Die 'verkeerssituatie gewijzigd'-borden zijn er niet voor niets.

Niet dat deze man zich aan de normaal geldende 80 hield natuurlijk, maar toch.
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:37:40 #272
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179919102
30 KM mag alleen voor bestemmingsverkeer.
als weg open is dan geld het blijkbaar niet meer.
pi_179919131
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:37 schreef KingRadler het volgende:
30 KM mag alleen voor bestemmingsverkeer.
als weg open is dan geld het blijkbaar niet meer.
Staat het bij het bord?
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:43:47 #274
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179919232
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:38 schreef john2406 het volgende:

[..]

Staat het bij het bord?
blijkbaar waren ze het bord vergeten weg te halen
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:44:34 #275
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179919252
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

NEe, de website zegt dat niet. De website van pinkpop zegt "einde pinkpop" dat was dus op 17 juni. De website van de gemeente zegt dat deze weg niet eens afgesloten was.
Nee, de website zei niet: “Afgesloten tot einde Pinkpop”
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:45:55 #276
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179919289
wanneer is Pinkpop afgelopen maandag morgen om 6 uur!
pi_179920284
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:43 schreef KingRadler het volgende:

[..]

blijkbaar waren ze het bord vergeten weg te halen
Doet er niet toe als het er staat is het geldig.

Mits er geen zak overheen zat. Of een agent/regelaar die aangeeft dat men sneller moet.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2018 14:16:55 ]
pi_179921392
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 22:38 schreef madam-april het volgende:

[..]

Overdag/'s avonds op het festivalterrein lijkt me ook echt helemaal niks.. maar 's avonds/'s nachts op de camping, zou het wel leuk kunnen zijn..
Daar zeg je me inderdaad wat :P
  woensdag 20 juni 2018 @ 15:12:42 #279
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_179921839
Nou jullie komen er hier al niet uit, laat staan een chauffeur onderweg naar zijn werk.

Zou hij zoals scheurbuik op de gemeentesite gekeken hebben dan was daar de weg gewoon open.

Niet iedereen kijkt of luistert naar Jan Smeets...

Dus chauffeur treft geen blaam.
pi_179921851
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:12 schreef ootjekatootje het volgende:
Nou jullie komen er hier al niet uit, laat staan een chauffeur onderweg naar zijn werk.

Zou hij zoals scheurbuik op de gemeentesite gekeken hebben dan was daar de weg gewoon open.

Niet iedereen kijkt of luistert naar Jan Smeets...

Dus chauffeur treft geen blaam.
Dat moet nog blijken he.
pi_179921881
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:12 schreef ootjekatootje het volgende:

Dus chauffeur treft geen blaam.
Dus jij weet al zeker dat deze niet sneller reed als dat die kijken kon?

Wagen/busje werd gevonden met een klapband rechtsachter totaal opengescheurd toch.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2018 15:15:03 ]
  woensdag 20 juni 2018 @ 15:15:02 #282
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_179921923
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat moet nog blijken he.
Natuurlijk, maar ik vind dat nu wel met de vrijgegeven informatie.
pi_179922023
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2018 15:21:55 ]
  woensdag 20 juni 2018 @ 15:18:34 #284
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179922034
hier het kringetje:



bron:LD.nl
  woensdag 20 juni 2018 @ 15:18:57 #285
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179922045
dubbel
pi_179922243
Is er eigenlijk al duidelijk waarom die man zich zo laat heeft gemeld..? :@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_179922301
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:25 schreef PriemGirl het volgende:
Is er eigenlijk al duidelijk waarom die man zich zo laat heeft gemeld..? :@
Volgens kennissen of familie geen alcohol of drugs fanaat, schrijf ik dat goed?
  woensdag 20 juni 2018 @ 15:34:08 #288
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179922462
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar ik vind dat nu wel met de vrijgegeven informatie.
Vooralsnog schijnt het OM hem na de eerste verhoren en getuigenissen nog steeds van (poging tot) doodslag te verdenken.

En het OM heeft meer informatie dan wij nu hebben.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  woensdag 20 juni 2018 @ 15:35:10 #289
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179922488
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:25 schreef PriemGirl het volgende:
Is er eigenlijk al duidelijk waarom die man zich zo laat heeft gemeld..? :@
Hij zit nog in beperking, dus het OM zelf zal ook nog niet veel naar buiten brengen de komende tijd.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  woensdag 20 juni 2018 @ 15:40:15 #290
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179922634
hij heeft gewoon laat gemeld door schok effect
pi_179922675
Pinkpopdrama: verkeer mocht maar 30 kilometer per uur

Op de weg waar maandag vier Pinkpopbezoekers geschept werden, gold een tijdelijke maximumsnelheid van dertig kilometer per uur. Of de bestuurder zich daar aan gehouden heeft is onduidelijk. Uiterlijk donderdag beslist justitie of er opzet in het spel was.

Rond Pinkpop gelden veel tijdelijke verkeersmaatregelen voor een veilig en soepel verloop van het festival. Afsluiting van de Mensheggerweg, waar de aanrijding plaatsvond, was een van die maatregelen.

Ook gold er tot en met maandag nog de maximumsnelheid van dertig kilometer per uur, volgens het verkeersbesluit van de gemeente Landgraaf.

De gemeente Landgraaf gaat niet inhoudelijk in op vragen over de verkeerssituatie. Justitie onderzoekt of alle regels zijn nageleefd. Uiterlijk donderdagmiddag besluit het Openbaar Ministerie of er opzet in het spel is en de chauffeur strafrechtelijk vervolgd wordt voor de fatale crash. Zo niet, dan wordt de dodelijke aanrijding beschouwd als een verkeersongeval. Maar ook in dat geval kan de bestuurder nog onvoorzichtig of roekeloos rijgedrag verweten worden.

Lees het volledige artikel> https://www.limburger.nl/(...)30-kilometer-per-uur
´
  woensdag 20 juni 2018 @ 15:43:39 #292
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179922741
quote:
6s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:41 schreef Kim-Holland het volgende:
Pinkpopdrama: verkeer mocht maar 30 kilometer per uur

Op de weg waar maandag vier Pinkpopbezoekers geschept werden, gold een tijdelijke maximumsnelheid van dertig kilometer per uur. Of de bestuurder zich daar aan gehouden heeft is onduidelijk. Uiterlijk donderdag beslist justitie of er opzet in het spel was.

Rond Pinkpop gelden veel tijdelijke verkeersmaatregelen voor een veilig en soepel verloop van het festival. Afsluiting van de Mensheggerweg, waar de aanrijding plaatsvond, was een van die maatregelen.

Ook gold er tot en met maandag nog de maximumsnelheid van dertig kilometer per uur, volgens het verkeersbesluit van de gemeente Landgraaf.

De gemeente Landgraaf gaat niet inhoudelijk in op vragen over de verkeerssituatie. Justitie onderzoekt of alle regels zijn nageleefd. Uiterlijk donderdagmiddag besluit het Openbaar Ministerie of er opzet in het spel is en de chauffeur strafrechtelijk vervolgd wordt voor de fatale crash. Zo niet, dan wordt de dodelijke aanrijding beschouwd als een verkeersongeval. Maar ook in dat geval kan de bestuurder nog onvoorzichtig of roekeloos rijgedrag verweten worden.

Lees het volledige artikel> https://www.limburger.nl/(...)30-kilometer-per-uur
Morgen dus meer informatie. Ben benieuwd.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_179922796
quote:
6s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:41 schreef Kim-Holland het volgende:
Pinkpopdrama: verkeer mocht maar 30 kilometer per uur

Op de weg waar maandag vier Pinkpopbezoekers geschept werden, gold een tijdelijke maximumsnelheid van dertig kilometer per uur. Of de bestuurder zich daar aan gehouden heeft is onduidelijk. Uiterlijk donderdag beslist justitie of er opzet in het spel was.

Rond Pinkpop gelden veel tijdelijke verkeersmaatregelen voor een veilig en soepel verloop van het festival. Afsluiting van de Mensheggerweg, waar de aanrijding plaatsvond, was een van die maatregelen.

Ook gold er tot en met maandag nog de maximumsnelheid van dertig kilometer per uur, volgens het verkeersbesluit van de gemeente Landgraaf.

De gemeente Landgraaf gaat niet inhoudelijk in op vragen over de verkeerssituatie. Justitie onderzoekt of alle regels zijn nageleefd. Uiterlijk donderdagmiddag besluit het Openbaar Ministerie of er opzet in het spel is en de chauffeur strafrechtelijk vervolgd wordt voor de fatale crash. Zo niet, dan wordt de dodelijke aanrijding beschouwd als een verkeersongeval. Maar ook in dat geval kan de bestuurder nog onvoorzichtig of roekeloos rijgedrag verweten worden.

Lees het volledige artikel> https://www.limburger.nl/(...)30-kilometer-per-uur
Conclusie: de weg was open voor verkeer EN NIET AFGESLOTEN.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 20 juni 2018 @ 15:46:48 #294
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179922825
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Conclusie: de weg was open voor verkeer EN NIET AFGESLOTEN.
Vanaf vier uur ja, dat is toch al dagen duidelijk man? :')
  woensdag 20 juni 2018 @ 15:47:02 #295
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_179922833
quote:
6s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:41 schreef Kim-Holland het volgende:

Afsluiting van de Mensheggerweg, waar de aanrijding plaatsvond, was een van die maatregelen.

Ook gold er tot en met maandag nog de maximumsnelheid van dertig kilometer per uur, volgens het verkeersbesluit van de gemeente Landgraaf.
De weg is afgesloten maar wel een snelheidsbeperking... :')
pi_179922870
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:47 schreef AchJa het volgende:

[..]

De weg is afgesloten maar wel een snelheidsbeperking... :')
Volgens mij is er door de gemeente en de organisatie een volstrekt onduidelijke situatie gecreeerd.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 20 juni 2018 @ 15:50:30 #297
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179922923
maar als de weg open is voor verkeer waarom ga je dan op de weg zitten.
Ben benieuwd wat van spelletje hun aan het spelen waren.
  woensdag 20 juni 2018 @ 15:51:36 #298
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179922969
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Volgens mij is er door de gemeente en de organisatie een volstrekt onduidelijke situatie gecreeerd.
Dat sowieso
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_179923080
De weg was gewoon open toen wij om 23u er langs reden... Die is nog nooit afgesloten zo lang ik naar pinkpop ga (4 jaar lang). Wel staan er verkeersregelaars en politie bij de rotonde.. Naja het is gewoon onduidelijk of hij eigenlijk wel afgesloten had móeten zijn (en dat hier wellicht nooit iets mee gedaan werd/wordt)..
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  woensdag 20 juni 2018 @ 15:56:18 #300
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_179923121
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Volgens mij is er door de gemeente en de organisatie een volstrekt onduidelijke situatie gecreeerd.
Precies. Ze hebben gewoon een enorme puinhoop gecreeerd.
  woensdag 20 juni 2018 @ 15:56:44 #301
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179923135
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:55 schreef PriemGirl het volgende:
De weg was gewoon open toen wij om 23u er langs reden... Die is nog nooit afgesloten zo lang ik naar pinkpop ga (4 jaar lang). Wel staan er verkeersregelaars en politie bij de rotonde.. Naja het is gewoon onduidelijk of hij eigenlijk wel afgesloten had móeten zijn (en dat hier wellicht nooit iets mee gedaan werd/wordt)..
als de weg altijd open is geweest waarom ga je dan op de weg zitten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')