Nu weet ik waar the Notebook werkelijk over gaat!quote:Op maandag 18 juni 2018 17:21 schreef Greys het volgende:
Gadverjakkes ik zat weer door het slotje. Lapohunterssss.
[..]
Misbruik maken als mod, je verwacht het nietquote:Op maandag 18 juni 2018 17:21 schreef Greys het volgende:
Gadverjakkes ik zat weer door het slotje.
[..]
Ja. Het is het notitieblok waar Greys de notes in bijhoudt.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nu weet ik waar the Notebook werkelijk over gaat!
Eersteklas loeder, moi.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misbruik maken als mod, je verwacht het niet![]()
Hadden die anderen toch gelijk![]()
Het is dat je het zelf zegtquote:
Uh-oh...quote:Op maandag 18 juni 2018 17:25 schreef ijs_beer het volgende:
Volgens mij loopt m'n telefoon op z'n laatste benen, t scherm flikkert zo nu en dan enzo.
Ja. En je naam aanpassen. Want kan niet he, iemand die niets met het grijze gebied doet, die greys heetquote:Op maandag 18 juni 2018 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden users blauw moeten zijn en ik zwart. Als m'n hart.
Als je telefoon vanzelf gaat lopen is het niet bestquote:Op maandag 18 juni 2018 17:25 schreef ijs_beer het volgende:
Volgens mij loopt m'n telefoon op z'n laatste benen, t scherm flikkert zo nu en dan enzo.
Maar ook even serieus. Hoe oud is je telefoon?quote:Op maandag 18 juni 2018 17:25 schreef ijs_beer het volgende:
3 jaar.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar ook even serieus. Hoe oud is je telefoon?
Het is hier ook al verwaaid.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En je naam aanpassen. Want kan niet he, iemand die niets met het grijze gebied doet, die greys heet![]()
Dat laatste was parafraseren, want ik weet niet meer hoe die onzin opmerking echt ging.
Ik geen ook van jouquote:Op maandag 18 juni 2018 17:32 schreef ijs_beer het volgende:
Krijg een pushmelding: 'Marinthe en Bas Klomp zitten op snapchat'.
Ja das leuk voor ze, maar ik geen geen Marinthe en Bas Klomp.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2018 17:32 schreef ijs_beer het volgende:
Ja das leuk voor ze, maar ik geen geen Marinthe en Bas Klomp.![]()
Hm. Dan zijn veel telefoons wel op ja.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2018 17:32 schreef ijs_beer het volgende:
Ja das leuk voor ze, maar ik ken geen Marinthe en Bas Klomp.![]()
Komt door die harde wind.quote:
quote:
Ga jij nou ook al jezelf quotenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |