quote:Op maandag 18 juni 2018 02:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zou er geen moeite meer insteken. Hij/zij kan wel zichzelf quoten blijkbaar, nou zoek het dan maar uit.
Over wat dan precies?quote:Op maandag 18 juni 2018 02:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde het nog één keer netjes en uitgebreid proberen maar vergeefs. Ach, het is alsnog ergens goed voor geweest, heeft best veel helderheid over een en ander verschaft.
Ja, vooral omdat hij geen adreswijziging heeft doorgegeven.quote:
Ik denk dat je het beter kan zoeken in het in de droom van je onderbewustzijn van je bewustzijn.quote:Op maandag 18 juni 2018 02:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat hij geen adreswijziging heeft doorgegeven.
Anders had ik nu geweten in wiens hoofd ik moest zijn om mijn reden terug te krijgen.
Dat is misschien wel een veiliger methode dan wat ik in gedachte had.quote:Op maandag 18 juni 2018 02:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beter kan zoeken in het in de droom van je onderbewustzijn van je bewustzijn.
Gewoon even het team van Inception vragen om die info weer terug te krijgenquote:Op maandag 18 juni 2018 02:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een veiliger methode dan wat ik in gedachte had.
Alleen als ze zelf de kosten dragen, ik denk niet dat ik daar genoeg special effects budget voor heb.quote:Op maandag 18 juni 2018 02:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon even het team van Inception vragen om die info weer terug te krijgen
Die special effects heb je niet nodig, het enige wat je nodig hebt is je verbeeldingskracht. Want het zit allemaal in je hoofd.quote:Op maandag 18 juni 2018 02:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Alleen als ze zelf de kosten dragen, ik denk niet dat ik daar genoeg special effects budget voor heb.
Maar dan heb ik dat team ook niet nodig.quote:Op maandag 18 juni 2018 02:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die special effects heb je niet nodig, het enige wat je nodig hebt is je verbeeldingskracht. Want het zit allemaal in je hoofd.
Ja maar je was daar dus al in verdwaald, want je was datgene wat je wilde zeggen kwijtquote:Op maandag 18 juni 2018 02:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dan heb ik dat team ook niet nodig.
Ik kan prima zelf in mijn hoofd verdwalen.
Ik was daar niet in verdwaald, ik was datgene wat ik wilde zeggen kwijt. Dat kan net zo goed betekenen dat datgene wat ik wilde zeggen in mijn hoofd verdwaald is.quote:Op maandag 18 juni 2018 02:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja maar je was daar dus al in verdwaald, want je was datgene wat je wilde zeggen kwijt![]()
Welterustenquote:Op maandag 18 juni 2018 02:49 schreef Redefine het volgende:
Maar goed, ik ga ook eens slapen. Trusten Roger, trusten Epiales
Dat heb ik ook wel eens. Zo nu en dan.quote:Op maandag 18 juni 2018 02:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik was daar niet in verdwaald, ik was datgene wat ik wilde zeggen kwijt. Dat kan net zo goed betekenen dat datgene wat ik wilde zeggen in mijn hoofd verdwaald is.
Er gebeurt iets dat je niet bevalt. Tja, zo is het leven.quote:Op maandag 18 juni 2018 01:39 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Wat ik vorige keer al zei, ik dacht ha leuk een songfestivaltopic wat wél leuk is. En toen gebeurde hier precies hetzelfde als wat ik al eerder overal zag.
Erger nog.
Jullie hebben allemaal mooie verhaaltjes naar mij toe nu. Maar ik had juíst in dit topic die omslag toen niet verwacht.
Ik ben daar serieus van geschrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |