Ik ook vriend. 1-1quote:
Ik ben wel benieuwd naar die Milinkovic-Savic, nooit echt uitgebreid bekeken. En Tadic natuurlijk.quote:Op zondag 17 juni 2018 11:09 schreef O_o_ het volgende:
Ik ga voor een gelijkspelletje. Serviërs gaan choken na zolang geleden eindelijk weer op een eindronde te staan. Ben tegelijkertijd ook niet echt kapot van het elftal. Zitten leuke spelers in, maar die heeft Costa Rica ook.
Gelukkig komt hij zo bij de opstelling nog even in beeld met zijn kop.quote:Op zondag 17 juni 2018 11:39 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou niet eens weten hoe die Milokovic Savic eruitziet maar ik gok erop dat het die gozer is in de OP.
Laat hem maar naar Liverpool gaan.quote:Op zondag 17 juni 2018 11:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Milinkovic-Savic is niet meer leuk, te mainstream geworden door al die hitsige United fanboys die opveren zodra zijn naam ook maar één keer ergens genoemd wordt. Wat hoop ik dat hij dáár niet heengaat, zeg.
Waarom moet alles maar naar de inferieure Premier League? Zijn vader wil hem naar Juventus of Real Madrid hebben, daar kan ik mij wel in vinden.quote:Op zondag 17 juni 2018 11:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat hem maar naar Liverpool gaan.
KloppGod
Om die inferieure Premier League superieur te maken.quote:Op zondag 17 juni 2018 11:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom moet alles maar naar de inferieure Premier League? Zijn vader wil hem naar Juventus of Real Madrid hebben, daar kan ik mij wel in vinden.
Dat zag je ook een jaar geleden met Liverpool-fans bij Naby Keïta. Ik word zo verschrikkelijk moe van de toe-eigening van Engelse fanboys wanneer een (bandwagon)speler meermaals in verband wordt gebracht met hun club. "Hoe durft Leipzig zo stug te zijn in de onderhandeling". Dat hele arrogante gedoe van die competitie trek ik waanzinnig slecht. Hopelijk zinkt Engeland in de achtste finales meteen af door de werken van James en El Tigre.quote:Op zondag 17 juni 2018 11:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Milinkovic-Savic is niet meer leuk, te mainstream geworden door al die hitsige United fanboys die opveren zodra zijn naam ook maar één keer ergens genoemd wordt. Wat hoop ik dat hij dáár niet heengaat, zeg.
Daar moet je gewoon om lachen, Stijn. Al die Engelse voetbalfans zijn alleen maar bezig met memes en banter.quote:Op zondag 17 juni 2018 11:44 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat zag je ook een jaar geleden met Liverpool-fans bij Naby Keïta. Ik word zo verschrikkelijk moe van de toe-eigening van Engelse fanboys wanneer een (bandwagon)speler meermaals in verband wordt gebracht met hun club. "Hoe durft Leipzig zo stug te zijn in de onderhandeling". Dat hele arrogante gedoe van die competitie trek ik waanzinnig slecht. Hopelijk zinkt Engeland in de achtste finales meteen af door de werken van James en El Tigre.
Denk alleen niet dat Costa Rica weer zo'n toernooi kan neerzetten als vier jaar terug, maar goed Servië is ook goed in het choken.quote:Op zondag 17 juni 2018 11:46 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk dat Costa Rica wordt onderschat door mensen die die wedstrijd tegen België hebben gezien. Ze kunnen echt wel beter dan dat en Servië stelt niet zo heel veel voor.
2-2
Dat vind jij. Milinkovic-Savic is een Spanjaard, of hij er hetzelfde tegenaan kijkt valt te betwijfelen.quote:Op zondag 17 juni 2018 11:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om die inferieure Premier League superieur te maken.
En omdat Liverpool een leukere club is dan Juventus en Real Madrid.
Het is verder ook niet realistisch, omdat Milinkovic-Savic 100 miljoen of meer schijnt te moeten kosten en Liverpool dat niet gaat betalen.quote:Op zondag 17 juni 2018 11:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat vind jij. Milinkovic-Savic is een Spanjaard, of hij er hetzelfde tegenaan kijkt valt te betwijfelen.
Wat versta jij dan onder chokenquote:Op zondag 17 juni 2018 11:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]maar goed Servië is ook goed in het choken.
Je bent er maar druk mee.quote:Op zondag 17 juni 2018 12:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Felipe Anderson gaat wel vrijwel zeker naar de Premier League. Dat wordt echt zo'n speler die de PL-fanboys gaan benutten om aan te tonen dat HUN competitie toch echt de betere is.
Underperformers, choken is iets anders.quote:Op zondag 17 juni 2018 12:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede spelers in je elftal hebben maar daar niet goed van profiteren.
Ik zie het als choken, dat als de druk hoog is op een duel en de spanning toeneemt ze niks meer kunnen klaarspelen.quote:Op zondag 17 juni 2018 12:44 schreef showtimer het volgende:
[..]
Underperformers, choken is iets anders.
Wat is er buiten zijn geboorteplaats Spaans aan hem?quote:Op zondag 17 juni 2018 11:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat vind jij. Milinkovic-Savic is een Spanjaard, of hij er hetzelfde tegenaan kijkt valt te betwijfelen.
Maar ze spelen al niks klaar zonder druk, lol.quote:Op zondag 17 juni 2018 12:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie het als choken, dat als de druk hoog is op een duel en de spanning toeneemt ze niks meer kunnen klaarspelen.
Omdat wij niet aan dit soort commerciële onzin meedoen.quote:Op zondag 17 juni 2018 12:58 schreef skysherrif het volgende:
wtf jongens, waarom zegt niemand mij dat het vandaag vaderdag is.
Ongedisciplineerd zooitje komt vaak eerder in de buurt ja.quote:Op zondag 17 juni 2018 12:56 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Maar ze spelen al niks klaar zonder druk, lol.
Hoho ik wel.quote:Op zondag 17 juni 2018 13:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Omdat wij niet aan dit soort commerciële onzin meedoen.
https://nos.nl/wk2018/vid(...)-nooit-vergeten.htmlquote:Op zondag 17 juni 2018 13:07 schreef skysherrif het volgende:
Met Matic heeft Servie natuurlijk wel wereldtop in de selectie
Perisic > Ljajicquote:Op zondag 17 juni 2018 13:28 schreef Slobeend het volgende:
Wat zou de beste opstelling zijn als we nog het Joegoslavië van rond 1990 hadden? Steen in de kikkerpoel.
Oblak
Vrsaljko - Savic - Ivanovic - Kolasinac
Pjanic - Matic
Rakitic - Modric - Ljajic
Dzeko
Is onzin.quote:Op zondag 17 juni 2018 12:58 schreef skysherrif het volgende:
wtf jongens, waarom zegt niemand mij dat het vandaag vaderdag is.
Cc Koffieplanterquote:Op zondag 17 juni 2018 13:26 schreef KennyPowers het volgende:
YES
FIFA geeft doelpunt Pogba aan Australiër
Paul Pogba is zijn doelpunt tegen Australië kwijt. De Fransman scoorde gisteren de 2-1 via een abgefälscht schot: de bal ging via de Australiër Aziz Behich het doel in. De FIFA heeft zondag laten weten dat de goal alsnog als eigen doelpunt de boeken ingaat.
Engeland en Italie de moeder geneuktquote:Op zondag 17 juni 2018 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Costa Rica vier jaar terug was wel echt genot
En Uruguayquote:Op zondag 17 juni 2018 13:35 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Engeland en Italie de moeder geneukt
Ik heb toen op groot scherm de wedstrijd tegen Nederland op Pitch festival gekeken. Genotquote:Op zondag 17 juni 2018 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Costa Rica vier jaar terug was wel echt genot
Duitsland is bij BBC vanmiddag.quote:
Ectobuiken dan welquote:Op zondag 17 juni 2018 13:39 schreef Tagliano het volgende:
JR en ik zijn als vier handen op een buik
Als Roelfs bij Brazilië hoop ik dat ik erom kan lachen en anders hoog tijd om te zappen jaquote:Op zondag 17 juni 2018 13:39 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Duitsland is bij BBC vanmiddag.
Bij Brazilie zal wel weer een debiel zoals Roelfs zitten.
Iddquote:Op zondag 17 juni 2018 13:42 schreef Tagliano het volgende:
Dat overhemd van Pierre klopt van geen kant
hij is goed jaquote:Op zondag 17 juni 2018 13:39 schreef Maver24 het volgende:
Milinkovic Savic is wel de man hoor. Dat wordt een hele grote
Ik snap de Clooneyquote:Op zondag 17 juni 2018 13:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja, zonder Pitt, Clooney, Damon etc.___!
Inherent aan naar buiten gaanquote:Op zondag 17 juni 2018 13:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
Heb je mooie plekken op de middenlijn, schijnt die kut zon recht in je bakkes.
En als je op ZDF kijkt heb je nog een vrouwelijke commentatores ook.quote:
Ik vond hem in de Champions League best goed dit jaarquote:Op zondag 17 juni 2018 13:59 schreef Tagliano het volgende:
Turpin de videoref
Slobeend kom er maar in
Dramaticquote:Op zondag 17 juni 2018 14:00 schreef Doublepain het volgende:
Commentator vergeet de beste speler die ook in de Eredivisie speelde
[ afbeelding ]
Turpinquote:Op zondag 17 juni 2018 13:59 schreef Tagliano het volgende:
Turpin de videoref
Slobeend kom er maar in
Krulquote:Op zondag 17 juni 2018 14:02 schreef remlof het volgende:
Costa Rica is op het vorige WK toch door Oranje uitgeschakeld?
jaa maar zij doen weer mee en oranje niet he.....quote:Op zondag 17 juni 2018 14:02 schreef remlof het volgende:
Costa Rica is op het vorige WK toch door Oranje uitgeschakeld?
Was ook geen duel, Tosic was zijn mannetje kwijtquote:Op zondag 17 juni 2018 14:03 schreef KennyPowers het volgende:
Wordt het mannetje genoemd, omdat hij klein is.
ach misschien hebben sommige mensen wat gemist en geloven ze je postquote:Op zondag 17 juni 2018 14:03 schreef hhh38 het volgende:
Ik wilde net posten dat Costa Rica geen kopduel ging winnen met die Servische reuzen achterin
Dit is respectloos richting de sympathieke Cengiz.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Kolarov, de enige Monchi-vondst die er wat van kan.
Wat mis ik deze godquote:
Ünder is hit or miss man. Wel veelbelovend, dat dan weer wel.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:07 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dit is respectloos richting de sympathieke Cengiz.
Toen Inter een bazenteam had.quote:
Keylor gaat naar de bank, arme jongen.quote:
Alisson gaat maar eerst een jaartje acclimatiseren op de bank.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:13 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Keylor gaat naar de bank, arme jongen.
En dan wachten tot Keylor de bal door zijn handen laat glippen in Butarque of zo?quote:Op zondag 17 juni 2018 14:14 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Alisson gaat maar eerst een jaartje acclimatiseren op de bank.
Schick was een geweldenaar bij Sampquote:Op zondag 17 juni 2018 14:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Kolarov, de enige Monchi-vondst die er wat van kan.
Dat weet ik, maar bij Roma lijkt het elke keer weer op gehandicaptenvoetbal. Niet alle ontdekkinkjes van Ferrero zijn goudmijntjes, zo blijkt.quote:
oh ik dacht alquote:Op zondag 17 juni 2018 14:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat een vreselijke commentaar trouwens. Zag ook niet dat het buitenspel was net.
Mooi dat ie voor het stabiele project en plan van Ajax kiestquote:Op zondag 17 juni 2018 14:28 schreef Doublepain het volgende:
Tadic speelt echt heerlijk, jammer niet op 10
Oh?quote:Op zondag 17 juni 2018 14:33 schreef Hathor het volgende:
Nou, we zitten in ieder geval niet te kijken naar de toekomstige wereldkampioen.
Hoezo? Qua veldspel vind ik servie 1 van de betere ploegen die ik heb gezienquote:Op zondag 17 juni 2018 14:33 schreef Hathor het volgende:
Nou, we zitten in ieder geval niet te kijken naar de toekomstige wereldkampioen.
kut Ramosquote:Op zondag 17 juni 2018 14:37 schreef Groby het volgende:
Die komt lelijk terecht op zijn schouder zeg
Na tig blessure's tegenwoordig niet eens meer vaste basisklant bij zijn eigen Partizan.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Schrok even en dacht dat het Zoran Tosic van United was. Die is tegenwoordig al 31, tijd vliegt.
Het kan nogquote:Op zondag 17 juni 2018 14:41 schreef Mansjester het volgende:
Gaat lekker met mn over 2.5 goals bet lol
quote:Op zondag 17 juni 2018 14:40 schreef showtimer het volgende:
[..]
Na tig blessure's tegenwoordig niet eens meer vaste basisklant bij zijn eigen Partizan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lol.Put these foolish ambitions to rest.
Ligt eraan of de scheids fluit.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:44 schreef FlyingEagle het volgende:
Dus als er gevlagt is, mag het niet meer terug gedraaid worden door de var?
Jawel, maar je kunt het niet meer echt terugdraaienquote:Op zondag 17 juni 2018 14:44 schreef FlyingEagle het volgende:
Dus als er gevlagt is, mag het niet meer terug gedraaid worden door de var?
quote:Servië: tien spelers met een achternaam die eindigt op -ic. En dan ééntje ertussen met een naam die eindigt op -ov. Dat trek ik dus echt heel slecht hè. Van mij had die Kolarov geen basisplaats gekregen.
menno potquote:
quote:Op zondag 17 juni 2018 14:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]Van Adem wist ik niet eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lol.![]()
Dat je nog op de NOS kijkt.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:46 schreef PSVCL het volgende:
Wat een rust deze commentator vergeleken met die grueter
Wie? Ik kijk de Nederlandse uitzending niet.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:46 schreef PSVCL het volgende:
Wat een rust deze commentator vergeleken met die grueter
Andrija en Lazar maken het ook nog niet echt waar. Wat is dat met al die Serven?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Ik heb geen goed werkende TV dus ik stream altijd, bij voorkeur Brits commentaar.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat kijken jullie dan ipv de NOS? Ik vind het echt allemaal reuze meevallen...
quote:Op zondag 17 juni 2018 14:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Goed nieuws, deze jongeman (13) heeft Dortmund U17 zojuist naar de landstitel geleid met 40 doelpunten in een seizoen.
Lachwekkend.Speelt in Turkije ook niet een 13 jarige bij het eerste team?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed nieuws, deze jongeman (13) heeft Dortmund U17 zojuist naar de landstitel geleid met 40 doelpunten in een seizoen.
Lachwekkend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
Lachwekkend.Waar is ie geboren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt ook bananen in je oren dus je hoort geen tyfus.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik kijk gewoon NOS, dat ergeren aan de verslaggeving hoort een beetje bij het WK.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
ken hem niet..quote:Op zondag 17 juni 2018 14:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wie? Ik kijk de Nederlandse uitzending niet.
Jaquote:Op zondag 17 juni 2018 14:57 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Heeft Cillessen al een pingel gestopt trouwens?
de wedstrijden op de NOS kijken hoort bij het WK gevoelquote:Op zondag 17 juni 2018 14:49 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dat je nog op de NOS kijkt.
Ik hoor zelfs liever een mof dan NOS commentaar.
Lachwekkend.Die gozer is minstens 36.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Nou ja, alles beter dan Snoeks en Grueter in ieder geval.quote:
Vaste prik toch? Maken het zelden echt waar.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Andrija en Lazar maken het ook nog niet echt waar. Wat is dat met al die Serven?
Lachwekkend.Het is de oudere broer van Ogbeche.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lachwekkend.Die is minstens 20 jaar lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
Kutcommentaar, nabeschouwingen van 1 minuut en op naar de reclame.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon NOS, dat ergeren aan de verslaggeving hoort een beetje bij het WK.
Ik vind NOS ook prima. Alleen Geueter was erg vervelend met dat gegap op Messi en zijn opwinding op totaal random momenten. Maakt het erg vermoeiend om naar te luisteren. Snoeksok teveel op Modric, maar dat ging nog net.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
Lachwekkend.Lol, die is 31 man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frank Wielaardquote:Op zondag 17 juni 2018 14:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wie? Ik kijk de Nederlandse uitzending niet.
Valt me niet mee. Ik vond alleen Uruguay-Egypte minder vermakelijk.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vermakelijk potje wel. Jammer dat de spitsen van Costa Rica vrij matig zijn.
Snoeks geeft al 50 jaar commentaar, maar weet nog steeds geen tering van voetbal.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind NOS ook prima. Alleen Geueter was erg vervelend met dat gegap op Messi en zijn opwinding op totaal random momenten. Maakt het erg vermoeiend om naar te luisteren. Snoeksok teveel op Modric, maar dat ging nog net.
Lachwekkend.Goede garp van Jetro. Peace.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart, kan opzich wel genieten van deze wedstrijd.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Valt me niet mee. Ik vond alleen Uruguay-Egypte minder vermakelijk.
Jij hebt Kroatië-Nigeria niet gezien.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Valt me niet mee. Ik vond alleen Uruguay-Egypte minder vermakelijk.
Alleen nigeria was tot nu toe niks aan , voor de rest gebeurd er wel genoegquote:Op zondag 17 juni 2018 15:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Apart, kan opzich wel genieten van deze wedstrijd.
Denk dat servie - suisse ook een goeie pot gaat worden volgende week.
Meningen verdeeld, ik vond hem goed. Zeker als de omhaal van savic een goal was.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:02 schreef Nober het volgende:
Ik kijk nu ook, was het wat die eerste helft?
Fixedquote:Op zondag 17 juni 2018 15:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alleen nigeria was tot nu toe niks aan , voor de rest gebeurt er wel genoeg
Bij Portugal en Spanje was het stiekem ook veel breien. Het is dat CR7 er zin in had.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alleen nigeria was tot nu toe niks aan , voor de rest gebeurd er wel genoeg
Savic is toch een Kroaat?quote:Op zondag 17 juni 2018 15:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Meningen verdeeld, ik vond hem goed. Zeker als de omhaal van savic een goal was.
Ja. Zeer vermakelijk met goede kansen voor beide ploegen. Servië is meer in balbezit terwijl CRC meer loert op de counter. Zo krijg je een prima dynamisch potje voorgeschoteld.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:02 schreef Nober het volgende:
Ik kijk nu ook, was het wat die eerste helft?
IJsland zou daar een hoop van kunnen leren.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja. Zeer vermakelijk met goede kansen voor beide ploegen. Servië is meer in balbezit terwijl CRC meer loert op de counter. Zo krijg je een prima dynamisch potje voorgeschoteld.
Nee uit Montenegro.quote:
Die mogen meteen de groep uitflikkeren als ze zulk zaadvoetbal zoals gisteren blijven spelen, dan is die IJsland hype ook een keertje voorbij.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:05 schreef Nober het volgende:
[..]
IJsland zou daar een hoop van kunnen leren.
Milinkovicquote:Op zondag 17 juni 2018 15:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee uit Montenegro.
Hier speelt ook een savic, maar met nog een gedeelte ervoor waarvan ik geen zin heb het uit te typen.
Speelt niet voor niets bij Fulhamquote:Op zondag 17 juni 2018 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag ik voorzichtig zeggen dat deze erin had gemogen?
Positionering en loopacties wel goed vandaag.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:08 schreef vincenzo78 het volgende:
Mitrovic matige spits. Daarom redde hij het niet bij Newcastle.
En volgend jaar redt hij het ook niet bij Fulham in de PL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |