quote:Servië: tien spelers met een achternaam die eindigt op -ic. En dan ééntje ertussen met een naam die eindigt op -ov. Dat trek ik dus echt heel slecht hè. Van mij had die Kolarov geen basisplaats gekregen.
menno potquote:
quote:Op zondag 17 juni 2018 14:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]Van Adem wist ik niet eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lol.![]()
Dat je nog op de NOS kijkt.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:46 schreef PSVCL het volgende:
Wat een rust deze commentator vergeleken met die grueter
Wie? Ik kijk de Nederlandse uitzending niet.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:46 schreef PSVCL het volgende:
Wat een rust deze commentator vergeleken met die grueter
Andrija en Lazar maken het ook nog niet echt waar. Wat is dat met al die Serven?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Ik heb geen goed werkende TV dus ik stream altijd, bij voorkeur Brits commentaar.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat kijken jullie dan ipv de NOS? Ik vind het echt allemaal reuze meevallen...
quote:Op zondag 17 juni 2018 14:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Goed nieuws, deze jongeman (13) heeft Dortmund U17 zojuist naar de landstitel geleid met 40 doelpunten in een seizoen.
Lachwekkend.Speelt in Turkije ook niet een 13 jarige bij het eerste team?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed nieuws, deze jongeman (13) heeft Dortmund U17 zojuist naar de landstitel geleid met 40 doelpunten in een seizoen.
Lachwekkend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
Lachwekkend.Waar is ie geboren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt ook bananen in je oren dus je hoort geen tyfus.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik kijk gewoon NOS, dat ergeren aan de verslaggeving hoort een beetje bij het WK.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
ken hem niet..quote:Op zondag 17 juni 2018 14:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wie? Ik kijk de Nederlandse uitzending niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |