kut Ramosquote:Op zondag 17 juni 2018 14:37 schreef Groby het volgende:
Die komt lelijk terecht op zijn schouder zeg
Na tig blessure's tegenwoordig niet eens meer vaste basisklant bij zijn eigen Partizan.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Schrok even en dacht dat het Zoran Tosic van United was. Die is tegenwoordig al 31, tijd vliegt.
Het kan nogquote:Op zondag 17 juni 2018 14:41 schreef Mansjester het volgende:
Gaat lekker met mn over 2.5 goals bet lol
quote:Op zondag 17 juni 2018 14:40 schreef showtimer het volgende:
[..]
Na tig blessure's tegenwoordig niet eens meer vaste basisklant bij zijn eigen Partizan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lol.Put these foolish ambitions to rest.
Ligt eraan of de scheids fluit.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:44 schreef FlyingEagle het volgende:
Dus als er gevlagt is, mag het niet meer terug gedraaid worden door de var?
Jawel, maar je kunt het niet meer echt terugdraaienquote:Op zondag 17 juni 2018 14:44 schreef FlyingEagle het volgende:
Dus als er gevlagt is, mag het niet meer terug gedraaid worden door de var?
quote:Servië: tien spelers met een achternaam die eindigt op -ic. En dan ééntje ertussen met een naam die eindigt op -ov. Dat trek ik dus echt heel slecht hè. Van mij had die Kolarov geen basisplaats gekregen.
menno potquote:
quote:Op zondag 17 juni 2018 14:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]Van Adem wist ik niet eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lol.![]()
Dat je nog op de NOS kijkt.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:46 schreef PSVCL het volgende:
Wat een rust deze commentator vergeleken met die grueter
Wie? Ik kijk de Nederlandse uitzending niet.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:46 schreef PSVCL het volgende:
Wat een rust deze commentator vergeleken met die grueter
Andrija en Lazar maken het ook nog niet echt waar. Wat is dat met al die Serven?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |