Inherent aan naar buiten gaanquote:Op zondag 17 juni 2018 13:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
Heb je mooie plekken op de middenlijn, schijnt die kut zon recht in je bakkes.
En als je op ZDF kijkt heb je nog een vrouwelijke commentatores ook.quote:
Ik vond hem in de Champions League best goed dit jaarquote:Op zondag 17 juni 2018 13:59 schreef Tagliano het volgende:
Turpin de videoref
Slobeend kom er maar in
Dramaticquote:Op zondag 17 juni 2018 14:00 schreef Doublepain het volgende:
Commentator vergeet de beste speler die ook in de Eredivisie speelde
[ afbeelding ]
Turpinquote:Op zondag 17 juni 2018 13:59 schreef Tagliano het volgende:
Turpin de videoref
Slobeend kom er maar in
Krulquote:Op zondag 17 juni 2018 14:02 schreef remlof het volgende:
Costa Rica is op het vorige WK toch door Oranje uitgeschakeld?
jaa maar zij doen weer mee en oranje niet he.....quote:Op zondag 17 juni 2018 14:02 schreef remlof het volgende:
Costa Rica is op het vorige WK toch door Oranje uitgeschakeld?
Was ook geen duel, Tosic was zijn mannetje kwijtquote:Op zondag 17 juni 2018 14:03 schreef KennyPowers het volgende:
Wordt het mannetje genoemd, omdat hij klein is.
ach misschien hebben sommige mensen wat gemist en geloven ze je postquote:Op zondag 17 juni 2018 14:03 schreef hhh38 het volgende:
Ik wilde net posten dat Costa Rica geen kopduel ging winnen met die Servische reuzen achterin
Dit is respectloos richting de sympathieke Cengiz.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Kolarov, de enige Monchi-vondst die er wat van kan.
Wat mis ik deze godquote:
Ünder is hit or miss man. Wel veelbelovend, dat dan weer wel.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:07 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dit is respectloos richting de sympathieke Cengiz.
Toen Inter een bazenteam had.quote:
Keylor gaat naar de bank, arme jongen.quote:
Alisson gaat maar eerst een jaartje acclimatiseren op de bank.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:13 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Keylor gaat naar de bank, arme jongen.
En dan wachten tot Keylor de bal door zijn handen laat glippen in Butarque of zo?quote:Op zondag 17 juni 2018 14:14 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Alisson gaat maar eerst een jaartje acclimatiseren op de bank.
Schick was een geweldenaar bij Sampquote:Op zondag 17 juni 2018 14:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Kolarov, de enige Monchi-vondst die er wat van kan.
Dat weet ik, maar bij Roma lijkt het elke keer weer op gehandicaptenvoetbal. Niet alle ontdekkinkjes van Ferrero zijn goudmijntjes, zo blijkt.quote:
oh ik dacht alquote:Op zondag 17 juni 2018 14:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat een vreselijke commentaar trouwens. Zag ook niet dat het buitenspel was net.
Mooi dat ie voor het stabiele project en plan van Ajax kiestquote:Op zondag 17 juni 2018 14:28 schreef Doublepain het volgende:
Tadic speelt echt heerlijk, jammer niet op 10
Oh?quote:Op zondag 17 juni 2018 14:33 schreef Hathor het volgende:
Nou, we zitten in ieder geval niet te kijken naar de toekomstige wereldkampioen.
Hoezo? Qua veldspel vind ik servie 1 van de betere ploegen die ik heb gezienquote:Op zondag 17 juni 2018 14:33 schreef Hathor het volgende:
Nou, we zitten in ieder geval niet te kijken naar de toekomstige wereldkampioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |