Ik ook vriend. 1-1quote:
Ik ben wel benieuwd naar die Milinkovic-Savic, nooit echt uitgebreid bekeken. En Tadic natuurlijk.quote:Op zondag 17 juni 2018 11:09 schreef O_o_ het volgende:
Ik ga voor een gelijkspelletje. Serviërs gaan choken na zolang geleden eindelijk weer op een eindronde te staan. Ben tegelijkertijd ook niet echt kapot van het elftal. Zitten leuke spelers in, maar die heeft Costa Rica ook.
Gelukkig komt hij zo bij de opstelling nog even in beeld met zijn kop.quote:Op zondag 17 juni 2018 11:39 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou niet eens weten hoe die Milokovic Savic eruitziet maar ik gok erop dat het die gozer is in de OP.
Laat hem maar naar Liverpool gaan.quote:Op zondag 17 juni 2018 11:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Milinkovic-Savic is niet meer leuk, te mainstream geworden door al die hitsige United fanboys die opveren zodra zijn naam ook maar één keer ergens genoemd wordt. Wat hoop ik dat hij dáár niet heengaat, zeg.
Waarom moet alles maar naar de inferieure Premier League? Zijn vader wil hem naar Juventus of Real Madrid hebben, daar kan ik mij wel in vinden.quote:Op zondag 17 juni 2018 11:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat hem maar naar Liverpool gaan.
KloppGod
Om die inferieure Premier League superieur te maken.quote:Op zondag 17 juni 2018 11:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom moet alles maar naar de inferieure Premier League? Zijn vader wil hem naar Juventus of Real Madrid hebben, daar kan ik mij wel in vinden.
Dat zag je ook een jaar geleden met Liverpool-fans bij Naby Keïta. Ik word zo verschrikkelijk moe van de toe-eigening van Engelse fanboys wanneer een (bandwagon)speler meermaals in verband wordt gebracht met hun club. "Hoe durft Leipzig zo stug te zijn in de onderhandeling". Dat hele arrogante gedoe van die competitie trek ik waanzinnig slecht. Hopelijk zinkt Engeland in de achtste finales meteen af door de werken van James en El Tigre.quote:Op zondag 17 juni 2018 11:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Milinkovic-Savic is niet meer leuk, te mainstream geworden door al die hitsige United fanboys die opveren zodra zijn naam ook maar één keer ergens genoemd wordt. Wat hoop ik dat hij dáár niet heengaat, zeg.
Daar moet je gewoon om lachen, Stijn. Al die Engelse voetbalfans zijn alleen maar bezig met memes en banter.quote:Op zondag 17 juni 2018 11:44 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat zag je ook een jaar geleden met Liverpool-fans bij Naby Keïta. Ik word zo verschrikkelijk moe van de toe-eigening van Engelse fanboys wanneer een (bandwagon)speler meermaals in verband wordt gebracht met hun club. "Hoe durft Leipzig zo stug te zijn in de onderhandeling". Dat hele arrogante gedoe van die competitie trek ik waanzinnig slecht. Hopelijk zinkt Engeland in de achtste finales meteen af door de werken van James en El Tigre.
Denk alleen niet dat Costa Rica weer zo'n toernooi kan neerzetten als vier jaar terug, maar goed Servië is ook goed in het choken.quote:Op zondag 17 juni 2018 11:46 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk dat Costa Rica wordt onderschat door mensen die die wedstrijd tegen België hebben gezien. Ze kunnen echt wel beter dan dat en Servië stelt niet zo heel veel voor.
2-2
Dat vind jij. Milinkovic-Savic is een Spanjaard, of hij er hetzelfde tegenaan kijkt valt te betwijfelen.quote:Op zondag 17 juni 2018 11:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om die inferieure Premier League superieur te maken.
En omdat Liverpool een leukere club is dan Juventus en Real Madrid.
Het is verder ook niet realistisch, omdat Milinkovic-Savic 100 miljoen of meer schijnt te moeten kosten en Liverpool dat niet gaat betalen.quote:Op zondag 17 juni 2018 11:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat vind jij. Milinkovic-Savic is een Spanjaard, of hij er hetzelfde tegenaan kijkt valt te betwijfelen.
Wat versta jij dan onder chokenquote:Op zondag 17 juni 2018 11:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]maar goed Servië is ook goed in het choken.
Je bent er maar druk mee.quote:Op zondag 17 juni 2018 12:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Felipe Anderson gaat wel vrijwel zeker naar de Premier League. Dat wordt echt zo'n speler die de PL-fanboys gaan benutten om aan te tonen dat HUN competitie toch echt de betere is.
Underperformers, choken is iets anders.quote:Op zondag 17 juni 2018 12:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede spelers in je elftal hebben maar daar niet goed van profiteren.
Ik zie het als choken, dat als de druk hoog is op een duel en de spanning toeneemt ze niks meer kunnen klaarspelen.quote:Op zondag 17 juni 2018 12:44 schreef showtimer het volgende:
[..]
Underperformers, choken is iets anders.
Wat is er buiten zijn geboorteplaats Spaans aan hem?quote:Op zondag 17 juni 2018 11:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat vind jij. Milinkovic-Savic is een Spanjaard, of hij er hetzelfde tegenaan kijkt valt te betwijfelen.
Maar ze spelen al niks klaar zonder druk, lol.quote:Op zondag 17 juni 2018 12:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie het als choken, dat als de druk hoog is op een duel en de spanning toeneemt ze niks meer kunnen klaarspelen.
Omdat wij niet aan dit soort commerciële onzin meedoen.quote:Op zondag 17 juni 2018 12:58 schreef skysherrif het volgende:
wtf jongens, waarom zegt niemand mij dat het vandaag vaderdag is.
Ongedisciplineerd zooitje komt vaak eerder in de buurt ja.quote:Op zondag 17 juni 2018 12:56 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Maar ze spelen al niks klaar zonder druk, lol.
Hoho ik wel.quote:Op zondag 17 juni 2018 13:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Omdat wij niet aan dit soort commerciële onzin meedoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |