Den Broes heeft wel veel mooie dingenquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:01 schreef Redefine het volgende:
Wat het WK betreft vind ik het typisch dat ze vroeg begonnen vandaag. Uiteraard is het daar wel later, maar dat is slechts 1 uur. Zes uur lokaal is een gekke tijd om je openingswedstrijd te spelen. Doe dan gelijk maar die tweede wedstrijd van de poule er achteraan ofzo.
Het is middernacht geweest, dus:quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb ik net voor mijn verjaardag morgen Margarita's gemaakt en in ijsvormpjes gegoten, denkende dat ik er origineel mee ben.Ik loop altijd achter met hypes.
Altijd weer die spanning voor je verjaardag he.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:13 schreef Aoibhin het volgende:
Lol! BedanktWas me er niet eens van bewust dat het al na twaalven was eigenlijk; ik probeer al even in slaap te vallen, maar het lukt maar niet
Hadden ze Marwijk maar niet moeten ontslaan.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die voetballers van Saoedi Arabië kunnen er geen pepernoot van, dus in feite is dat vandaag ook al begonnen.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus verder vandaag gewoon gezelligheid en verjaardag hier in ESF enzo![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 08:31 schreef Greys het volgende:
Even snel updateMooi nieuws dit! Nu de medicijnen aanslaan is dat ook weer een zorg minder, ook dat je je meteen al beter voelt. Hopelijk wordt er ook snel een oorzaak gevonden waar ze wat mee kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus verder vandaag gewoon gezelligheid en verjaardag hier in ESF enzo
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Als het goed is duurt de hoofdpijn niet heel lang meer. Is vooral aan het begin van de medicijnen omdat je aderen zich aanpassen en dat voel je kennelijk heel erg vooral in je hoofd. Dus even doorzetten en het idee dat ik er iets tegen mag nemen is al top! Echt opgelucht dat het iig al iets doet. Voelt toch wat minder tijdbommerig zeg maarquote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
Wat fijn Greys dat de medicijnen werken.
En ook dat je wat tegen de hoofdpijn mag nemen. Zeker als het wat warmer wordt, is hoofdpijn echt niet lekker.
Heel erg logisch, we zouden in die situatie allemaal onrustig worden enzo.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het goed is duurt de hoofdpijn niet heel lang meer. Is vooral aan het begin van de medicijnen omdat je aderen zich aanpassen en dat voel je kennelijk heel erg vooral in je hoofd. Dus even doorzetten en het idee dat ik er iets tegen mag nemen is al top! Echt opgelucht dat het iig al iets doet. Voelt toch wat minder tijdbommerig zeg maarKlinkt dramatischer dan ik het bedoel, maar je snapt wel denk ik. Dat ik nu nu niet meer iets heb waarvan de dokter meteen de telefoon pakt. Dat scheelt nogal in het gemoed
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 08:31 schreef Greys het volgende:
Even snel updateDat klinkt een stuk beter. Gelukkig maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus verder vandaag gewoon gezelligheid en verjaardag hier in ESF enzo![]()
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Is 'zij' bekend?quote:
Blegh.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 18:27 schreef ijs_beer het volgende:
Zelfs Radlerkwarktaart bestaat hoor ik net.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 18:27 schreef ijs_beer het volgende:
Klinkt ranzigquote:Op vrijdag 15 juni 2018 18:27 schreef ijs_beer het volgende:
Het niveau is daar grotendeels intens triest ja. De laatste tijd schijnt er wel wat aan te worden gedaan, dus wie weet dat je opmerking in FB helpt.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 18:51 schreef ato het volgende:
Pff ik zit soms de topics over nieuws te lezen. Maar wat heb je daar een trieste gasten zeg.
Gatver.
Ik heb er er iets over in Feedback gemeld. Wordt daar wel eens ingegrepen? Ik vind sommige reacties niet kunnen.
Neequote:
Ik ookquote:Op vrijdag 15 juni 2018 18:39 schreef ato het volgende:
[..]
Blegh.
Ik vind Radler ook niet lekker.
Geef mij maar een gewoon biertje.
Ik kom daar nooit meer. Er heerst daar een vervelende manier van discussie voeren ook.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 18:51 schreef ato het volgende:
Pff ik zit soms de topics over nieuws te lezen. Maar wat heb je daar een trieste gasten zeg.
Gatver.
Ik heb er er iets over in Feedback gemeld. Wordt daar wel eens ingegrepen? Ik vind sommige reacties niet kunnen.
Ik heb het gemerkt. Ik ga proberen niet meer in die topics te komen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 19:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit meer. Er heerst daar een vervelende manier van discussie voeren ook.
Morgenmiddag neem ik een biertje, ik had een tijd geen alcohol gedronken.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook
Al vind ik het soms lekker fris in de zomer.
Ik kreeg maar een lauwe reactie. Nou ja ik heb het gezegd.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 19:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het niveau is daar grotendeels intens triest ja. De laatste tijd schijnt er wel wat aan te worden gedaan, dus wie weet dat je opmerking in FB helpt.
Dat bedoelde ik ookquote:
nee hoor, ik ookquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:32 schreef Greys het volgende:
Ik zal vast de enige zijn maar ik gun Ronaldo het WK van z'n leven.
Ik vind Portugal te vaak vervelend spelen. Kan ik niet meer van genieten, zelfs in een goede wedstrijd.quote:
Spanje is best sterk.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:32 schreef Greys het volgende:
Maar ik heb Spanje als uiteindelijke winnaar van het hele WK in m'n poule
Oh ik dacht voor de jongensquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook
Kwijlen om de aantrekkelijke wedstrijd.
Ik ook. Zeker sinds ik die scheids bij DWDD hoorde over hoe hij Ronaldo heeft gesproken en leren kennen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:32 schreef Greys het volgende:
Ik niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:32 schreef Greys het volgende:
Doen beide teams het niet voor me.quote:
Hahaha.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doen beide teams het niet voor me.
Al trok net iemand zijn shirt even omhoog om het gezicht af te deppen. Die noteerde ik wel
Dat gokte ik al na je hoop op verlies voor Portugalquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik niet.
Een van de ergerlijkste spelers die ik ooit heb gezien.
imo dan.
Eensquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:38 schreef ato het volgende:
Ik vind Ronaldo best leuk als persoon dan.
Doet veel aan goede doelen. Sterke speler ook.
Oh, die opmerking was dan niet zo subtiel als ik dacht?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat gokte ik al na je hoop op verlies van Portugal
Ik sinds ik twee docu's over hem heb gezien en als niet-voetbalkenner heb gezien wat ie allemaal voor goeds doet met z'n centen, hoe hij met z'n moeder en kinderen omgaat en bovenal hoe belachelijk hard hij werkt en traint al zo lang voor z'n succes. Op het veld mag ie van mij 'arrogant' doen. Heeft ie verdiend. Oh en hij komt vanquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook. Zeker sinds ik die scheids bij DWDD hoorde over hoe hij Ronaldo heeft gesproken en leren kennen.
Ohhh, dé foodhal? Waar wij ook waren met het ESF?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
nee hoor, ik ook
Ik was in Lissabon in 2016 tijdens het EK. We waren in die foodhall, en we vielen met onze neus in de boter, want Portugal moest net spelen. Er hingen daar schermen, en de sfeer was geweldigZaten we daar tussen de juichende Portugezen
![]()
![]()
Sindsdien ben ik ook voor Portugal (en helemaal als ze tegen Spanje moeten)
Ik denk het ja, weet niet of er meerdere zijn?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhh, dé foodhal? Waar wij ook waren met het ESF?
Ernaast was een markthal met vis en groenten enzo waar je binnendoor heen kon. En buiten was ernaast een klein parkje?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik denk het ja, weet niet of er meerdere zijn?
Zou kunnen ja. Ik denk dat het gewoon dezelfde is hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ernaast was een markthal met vis en groenten enzo waar je binnendoor heen kon. En buiten was ernaast een klein parkje?
Ik schakelde halverwege in maar ving iets op van heel beleefd en correct.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik sinds ik twee docu's over hem heb gezien en als niet-voetbalkenner heb gezien wat ie allemaal voor goeds doet met z'n centen, hoe hij met z'n moeder en kinderen omgaat en bovenal hoe belachelijk hard hij werkt en traint al zo lang voor z'n succes. Op het veld mag ie van mij 'arrogant' doen. Heeft ie verdiend. Oh en hij komt vanMadeira
Was die scheids dus ook lovend?
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
Gelijkspel. Jammer, maar beter dan winst voor Portugal.
Hou je hart maar vast, Portugal gaat ver komen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
Gelijkspel. Jammer, maar beter dan winst voor Portugal.
Hij zei in de docu ook dat ie zelf vond dat ie helemaal geen natuurtalent is. Geen opvallend voetbaltalent als jong kind. Dat sommige anderen dingen van nature kunnen wat hij duizenden keren heeft moeten oefenen. En trainen. En herhalen. En trainen. En oefenen. En dat ie daarom zo trots is als ie iets goed doet omdat hij weet dat ie er bizar hard voor heeft moeten werken om zo goed te worden.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik schakelde halverwege in maar ving iets op van heel beleefd en correct.
Die docu's zou ik wel willen zien.
Lees wel veel voetbalbiografieën.
Mensen met veel discipline. Hou ik van.
Denk dat weinig mensen daar aan twijfelen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:54 schreef ato het volgende:
[..]
Hou je hart maar vast, Portugal gaat ver komen.
Twijfel ik ook niet aan idd.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denk dat weinig mensen daar aan twijfelen.
Ik vind Ronaldo een ongelofelijke jankmuil maar eigenlijk zijn de meeste voetballers anno 2018 verwende kereltjes dus er is weinig verschil. Sinds dat ik tijdens mijn solo-trip in Berlijn tijdens de verloren halve finale tegen Argentinië mentale steun en mee-juichen kreeg van een Portugees gun ik Portugal de overwinning.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
nee hoor, ik ook
Ik was in Lissabon in 2016 tijdens het EK. We waren in die foodhall, en we vielen met onze neus in de boter, want Portugal moest net spelen. Er hingen daar schermen, en de sfeer was geweldigZaten we daar tussen de juichende Portugezen
![]()
![]()
Sindsdien ben ik ook voor Portugal (en helemaal als ze tegen Spanje moeten)
Italiëquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind Ronaldo een ongelofelijke jankmuil maar eigenlijk zijn de meeste voetballers anno 2018 verwende kereltjes dus er is weinig verschil. Sinds dat ik tijdens mijn solo-trip in Berlijn tijdens de verloren halve finale tegen Argentinië mentale steun en mee-juichen kreeg van een Portugees gun ik Portugal de overwinning.![]()
Maar ik ben verder ook voor IJsland. En Italië. En Duitsland en België.
Was dat al helemaal bevestigd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |